[Ervaringen] MSI Wind - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 98 99 100 101 last
Nieuw TopicReg. datum: 31 januari 2006
Ik zit te grutten voor je in apparaatbeheer maar kan daar geen naam ofzo vinden. Microsoft Windows Component Publisher is alles wat ik erover kan vinden. Plus een zooitje namen van dll bestanden. De stuurprogrammaversie die ik hier op m'n Wind heb (en ik dacht dat de cam van de Medion afweek, dus vaar hier niet blind op) is 5.1.2600.5512.quote:joop99 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 07:14:
Ik heb een clean install van windows gedaan vanaf de bijgeleverde CD op de medion akoya vanwege alle voor geïnstalleerde rotzooi, helaas staan er geen drivers voor de webcam op de bijgeleverde driver CD. Weet iemand wat voor een type webcam het is? dan hoef ik geen restore van de oorspronkelijke inrichting te doen om het zelf te achterhalen en kan ik drivers gaan zoeken.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Reg. datum: 22 juli 2008
" MSI has been pretty successful with the Wind, wouldn't you say? Yeah, so would LG. Reportedly, LG is hoping to solicit MSI's services in order to craft its own X110 netbook. The mini laptop will purportedly boast an 8.9-inch panel, 120GB hard drive, 2GB of RAM and Windows XP runnin' the show. Interestingly, the price is expected to hover between $625 and $790 as it focuses on "design and material quality" rather than low cost. Anxious to see how that move plays out, aren't you "
link: http://www.engadget.com/2...y-build-lgs-x110-netbook/
Medion Akoya E1210 wit - xp - Logitech Nano Cordless Laser Mouse - bios 1.4 -
gevonden op: http://forums.msiwind.net...-drive-msi-wind-t552.html
Equipment needed:
1. Computer with optical drive. or just the optical drive
2. USB 2.0 To IDE (less than £5 online $9.80)
Workflow:
1. Remove the side case and swap the power and data cables from the optical drive to the adapter
(you can remove the optical drive if needed)
2. insert USB into Wind and install what you like
3. have tea and cake
uitleg van de adapter :
http://www.dansdata.com/usbadapt.htm
Trespa wijzigde dit bericht 24-07-2008 09:16 (6%)
Bijna alle nieuwe netbooks die uitkomen zijn 8,9'. Echter daar zijn bijna alle toetsenborden te klein...quote:Trespa schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:08:
ghe ghe . nu ook LG op de markt binnenkort:
" MSI has been pretty successful with the Wind, wouldn't you say? Yeah, so would LG. Reportedly, LG is hoping to solicit MSI's services in order to craft its own X110 netbook. The mini laptop will purportedly boast an 8.9-inch panel, 120GB hard drive, 2GB of RAM and Windows XP runnin' the show. Interestingly, the price is expected to hover between $625 and $790 as it focuses on "design and material quality" rather than low cost. Anxious to see how that move plays out, aren't you "
link: http://www.engadget.com/2...y-build-lgs-x110-netbook/
Nou dat dacht ik niet. heb ik een paar centjes ge-investeerd in een mooie netbook, dan ga ik toch niet met allerlei losse hardware en kabels zitten prullen?? Daar hoort een slimline extern brandertje bij natuurlijk.quote:Trespa schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:12:
Externe dvd/cd writer idee ? :
MSI Wind pearlwhite.2GB.Wd Scorpio 320GB.Logitech VX Nano.Logitech Alto.7800mHa accu onderweg uit de States
MSI Wind pearlwhite.2GB.Wd Scorpio 320GB.Logitech VX Nano.Logitech Alto.7800mHa accu onderweg uit de States
Reg. datum: 16 juli 2008
Je kunt ook een behuizing kopen met IDE naar USB ingebouwd (op meerdere plaatsen te krijgen):quote:Trespa schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:12:
Equipment needed:
[afbeelding]
Workflow:
1. Remove the side case and swap the power and data cables from the optical drive to the adapter
3. have tea and cake
uitleg van de adapter :
http://www.paradigit.nl/info.php?group=10&art=10018389
-Pee
Ik heb gisteren voor de bios update 2 keer een black screen gekregen en sinds ik de update heb gedaan heb ik er nog geeneen gehadquote:Destronica517 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:11:
Is er bij degene die de bios hebben geupdate geen black screen meer opgetreden?
PSN id: NL_SToRM
Reg. datum: 19 september 2003
Reg. datum: 29 september 2004
Je kan ook voor een simplere oplossing gaan;quote:Trespa schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:12:
Equipment needed:
[afbeelding]
Workflow:
3. have tea and cake
uitleg van de adapter :
Externe (goedkope) cd / dvd speler / writer
|| Dutchy - lvl 70 Human Mage @ Skullcrusher Realm || Moagim - lvl 70 Night Elf Rogue || Neralina - lvl 70 Night Elf Druid || Silena - lvl 70 Blood Elf Paladin||
ik ben gister naar bcc geweest voor externe writer, enorme kasten voor 60 euri, dat ding was nog zwaarder dan de mini en even groot, zelfs dikker. sla je de plank dan mee mis.
Trespa wijzigde dit bericht 24-07-2008 10:36 (80%)
Reg. datum: 20 mei 2008
Vind het jammer dat die speciale packages niet voor andere distro's beschikbaar zijn
Reg. datum: 31 januari 2006
Hihiquote:Cooler_King schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:48:
Ik begin me een beetje te vervelen in XP, dus denk dat ik maar eens ubuntu met netbook remix ga proberen..
Het werkt gewoon te goed, geef nou maar toe
Reg. datum: 20 mei 2008
Ja, het enige nadeel is dat ik die gamma niet kan instellen in XP en in linux gaat dat wel gewoonquote:belumcukur schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:50:
[...]
Hihi
Het werkt gewoon te goed, geef nou maar toe
1) telkens als mijn HDD in powersaving gaat hoor ik een vervelende klik.
2) de koeler in m'n laptop loopt heel ligt aan, wat een brommetje ten gevolge heeft. Geef ik mijn Akoya dan een tik (in de buurt waar die giga stikker over het wlan zit) dan is ie gewoon stil. Alleen komt de brom opgegeven moment weer terug.
De powersaving is denk ik een geval van nieuwe drivers voor de harddisk? Dus ik hoop dat die ooit nog komen.
Mijn koeler probleempje vind echter een stuk vervelender aangezien dit een bouw fout is en uit ervaring weet ik dat het bij aanlopende koelers vaak van kwaad tot erger gaat.
Daarom zit ik er aan te denken om misschien (nu al!!) gebruik te maken van de garantie, maar dan ben ik m'n apparaatje kwijt
Ik kan natuurlijk ook zelf de laptop open schroeven om eerst even naar de koeler te kijken, maar ik neem aan dat ik dan een stikker verbreek ergens zodat mijn garantie vervalt, daar zit ik ook niet op te wachten.
Misschien heeft iemand anders nog tips voor wat ik het best kan doen.
laminaatplaat wijzigde dit bericht 24-07-2008 11:15 (3%)
het is niet storend
de koeling loopt goed, na een paar uur rommelen in de mini ging de koeling even op hogere toeren, dan hoor je m heel zachtjes op de achtergrond. nog steeds muisstil.
Weet iemand toevallig waar er nog een witte MSI te krijgen is, of wordt het echt tot kerst wachten? De online shops lijken allemaal uitverkocht...
EMP wijzigde dit bericht 24-07-2008 11:55 (11%)
Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!
Zie ook deze .Plan
De Aldi in Roosendaal (Boulevard) heeft minimaal nog een Akoya (wit) (24-07/11:30 uur) achter de glazen vitrinekast. Desgevraagd antwoordde de kassa medewerker dat hij dacht dat er in het magazijn nog twee stonden. Daarover ben ik, gezien de berichtgeving alhier, zeer verbaasd.quote:RellioN schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:23:
Iemand enig idee waar ik nog deze maand aan een wind of akoya mini kan komen?
Reg. datum: 12 februari 2006
quote:RellioN schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:23:
Iemand enig idee waar ik nog deze maand aan een wind of akoya mini kan komen?
Ik heb hier een witte Medion voor je nog in de aanbieding, gisteren gehaald. Ik had het idee om deze als vervanger van mijn andere laptop te gebruiken, maar is voor mij net iets te klein. Als je wilt mag je hem overnemen voor de originele prijs 399. Anders gaat ie terug naar de Aldi. Pixelperfect volgens mij, getest met DeadPixelTester.quote:Empie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:54:
Na alle goede ervaringen ben ik ook over de brug... maar natuurlijk te laat
Weet iemand toevallig waar er nog een witte MSI te krijgen is, of wordt het echt tot kerst wachten? De online shops lijken allemaal uitverkocht...
Ook andere mensen mogen reageren als ze een witte willen hebben / kopen
Laat maar weten...
anthonycd wijzigde dit bericht 24-07-2008 12:17 (26%)
Reg. datum: 29 mei 2000
je kan cpu Z gebruiken en dan kan je zien dat de cpu constant schakkelt tussen 1600 en 800 mhz.quote:matthijst schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:49:
Iemand enig idee hoe je kan zien of de CPU terugschaalt als hij niet/weinig gebruikt wordt?
Of moet je daar maar gewoon vanuit gaan?
edit: de Webcam is van Bison
Misschien deze: ftp://ftp.zepto.dk/Notebo...BisonCam_6.32.0.02_XP.zip
mits je bij power management voor de setting portale/laptop gekozen hebt.
als je voor maximum perfomce kiest dan draait de cpu constant op 1600mhz en als je voor maximum battery kiest dan draait de cpu op 800mhz..
het is allemaal wel een beetje omslachtig vind ik, vroeger op mijn centrino zat er gewoon een intel speedstep manager en kon je met een klik de sneheid wijzigen nu moet je moeielijk doen.. iemand hier een handig tooltje voor????
fujitsu siemens pa 1538 (turion x2, 1.6, gforce 7400, 2gb, 120gb hd), athlon X2 5400+,HD3650, 2gb +500gb hd, Akoya mini E1210, Dell latitude 500
Reg. datum: 23 juli 2008
Als je enigzins in de buurt van utrecht woont, kom ik m ophalen!quote:anthonycd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:16:
[...]
Ook andere mensen mogen reageren als ze een witte willen hebben / kopen
Laat maar weten...
Reg. datum: 23 juli 2008
Verkocht!,quote:anthonycd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:29:
Leerdam... in de driehoek A2/A27/A15. 26 km van utrecht af als het goed is...
Kan ik je pm-en?
anthonycd wijzigde dit bericht 24-07-2008 12:36 (95%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 98 99 100 101 last
Dit topic is gesloten.