Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] MSI Wind - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 98 99 100 101 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 februari 2001

joepie!!!

Net om 21:10 kwam de koerier.....MSI Wind ligt op schoot terwijl ik er nu op zit te tikken. Fijn apparaat. Wat iedereen al zegt. Best een snel apparaat voor de specs. Dit is een blijvertje.

Athlon 1400 @ 1400........goed he

Reg. datum: 31 januari 2006

quote:
m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:31:
[...]

Hmm.. Windows Mobile.. Lukt het met een andere mobiel wel zonder problemen?
Ik heb geen andere WM umts-telefoon met bluetooth, dus dat kan ik niet proberen. De Windowsen van beide apparaten kunnen slecht met elkaar overweg.

Er staat overigens WM 6.0 op.

belumcukur wijzigde dit bericht 23-07-2008 21:58 (4%)

Reg. datum: 10 maart 2004

Mijn beeldscherm van de akoya ging net 2x spontaan op zwart (backlight bleef gewoon aan). Ff in de sleepstand zetten en weer terug loste het op. Niet op de VGA knop gedrukt..... :)

Iemand idee waarom dit kan, of anderen die dit ook hebben gehad? Ik was hem behoorlijk aan het belasten met allerlei progjes.

Edit:
Inmiddels alle pagina's doorgenomen en gezien dat een bios update dit moet verhelpen...
Zelf nu de 1.06 bios erop gezet.

Is er bij degene die de bios hebben geupdate geen black screen meer opgetreden?

Destronica517 wijzigde dit bericht 24-07-2008 08:01 (25%)

Reg. datum: 19 mei 2008

quote:
belumcukur schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:56:
[...]

Ik heb geen andere WM umts-telefoon met bluetooth, dus dat kan ik niet proberen. De Windowsen van beide apparaten kunnen slecht met elkaar overweg.

Er staat overigens WM 6.0 op.
Ik heb BAR weinig ervaring met WM, heb mijn WM telefoontje die ik van ut werk had gekregen direct in de kast geflikkerd. Heb je geen andere Bluetooth phone waarmee je even kan testen ? UMTS is niet vereist om te testen of je daadwerkelijk kan internetten.

*gooit een doos met mobieltjes jouw kant op*
(pakt snel die iphone uit de doos voordat hij gegooid word)

Php counter foetsie

quote:
Cooler_King schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:41:
Ik ga zometeen eens wat 720p x264 testen op de Medion, en dan ook via vga-kabel afspelen op een LCD (aangezien de Medion monitor niet HD ready is) :) Hopelijk kan ie bitrates van rond de 6000 ook nog gewoon aan.. we zullen zien.
Volgens OCworkbench kregen ze het voor elkaar om een 1080P WMVHD bestand bijna soepel te laten draaien op de Wind.
Bewijs: http://my.ocworkbench.com/2008/msi/msi-wind-notebook/g4a.htm

1080P is natuurlijk nogal onzin. De 720P versie van het geteste trailer is een betere optie.

Cooler_King zou je dat filmpje willen proberen op je Wind/Medion?

Link naar trailer: http://download.microsoft.../Step_into_Liquid_720.exe (94MB)

[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z

Reg. datum: 19 mei 2008

Ik ben naar huis! Gegroet en een fijne avond iedereen :+

quote:
m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:23:
[...]

Ik heb BAR weinig ervaring met WM, heb mijn WM telefoontje die ik van ut werk had gekregen direct in de kast geflikkerd. Heb je geen andere Bluetooth phone waarmee je even kan testen ? UMTS is niet vereist om te testen of je daadwerkelijk kan internetten.

*gooit een doos met mobieltjes jouw kant op*
(pakt snel die iphone uit de doos voordat hij gegooid word)
Ik zal morgen op mij werk even bij een collega bedelen. Er is een Nokia zonder poespas, vraag me niet welk type, met bt en die ga ik dan wel even proberen.

Reg. datum: 18 augustus 2002

Is het iemand al gelukt om XP te installeren via BartPE? Bij mij herkent ie de HDD niet... in diskpart, list disk zegt hij dat er geen HDD's aanwezig zijn. ;(

Zijn de USB poorten bij iedereen trouwens magnetish?

FireFly3k wijzigde dit bericht 23-07-2008 23:00 (15%)

Waarom zou het dingetje altijd opstarten in de turbo battrery mode? Ik zou het voor een notebookje handig vinden als ie altijd in de spaarstand zou starten. Scheelt zo een kwartier werken.

Trouwens geinig dat het blauwe lampje van de aan-uitknop dan groen wordt.

Reg. datum: 23 juli 2008

quote:
belumcukur schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:57:
[...]

Ik zal morgen op mij werk even bij een collega bedelen. Er is een Nokia zonder poespas, vraag me niet welk type, met bt en die ga ik dan wel even proberen.
Ben benieuwd! Wil graag een N95 connecten met de Wind (als ie hier wordt afgeleverd) :9~.

Reg. datum: 20 mei 2008

quote:
PASware schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:28:
[...]

Cooler_King zou je dat filmpje willen proberen op je Wind/Medion?
Dat gaat nu even niet.. heb de tv-out nu aan de gang.. 1280x768 is een mooie resolutie voor 720p en deze wordt ook door de TV ondersteund.. voor de rest mplayer classic, ac3filter en coreavc 1.70

Eerste indrukken: Werkt zonder te stotteren.. zelfs DVD9 rips met hogere bitrates lijken te werken.. hij gaat tot 70-80% cpu gebruik bij bepaalde scènes..

Het enige waar ik me zo aan stoor is die gamma instelling.. die is gewoon veel te hoog, terwijl je bij de videokaart hem niet meer lager kan zetten.. als je de helderheid lager zet dan zie je ook de helft niet meer.. dat is bij gamma niet het geval, daarom heb ik echt iets nodig voor de gamma lager te zetten :'(

Cooler_King wijzigde dit bericht 23-07-2008 23:11 (4%)

quote:
FireFly3k schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:59:
Is het iemand al gelukt om XP te installeren via BartPE? Bij mij herkent ie de HDD niet... in diskpart, list disk zegt hij dat er geen HDD's aanwezig zijn. ;(

Zijn de USB poorten bij iedereen trouwens magnetish?
Twee van de drie wel ja. De linkerachterpoort (vanaf jezelf gezien) is het volgens mij niet. De meest magnetische usb poort is de rechter.

Reg. datum: 16 juli 2008

is er nog iemand die vind dat het geluid op de wind of medion op nie veel trekt ?
als ge ne film ofzo afspeelt suckt het geluid hard vind ik

Reg. datum: 22 maart 2008

quote:
Cooler_King schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:10:
[...]

Dat gaat nu even niet.. heb de tv-out nu aan de gang.. 1280x768 is een mooie resolutie voor 720p en deze wordt ook door de TV ondersteund.. voor de rest mplayer classic, ac3filter en coreavc 1.70

Eerste indrukken: Werkt zonder te stotteren.. zelfs DVD9 rips met hogere bitrates lijken te werken.. hij gaat tot 70-80% cpu gebruik bij bepaalde scènes..

Het enige waar ik me zo aan stoor is die gamma instelling.. die is gewoon veel te hoog, terwijl je bij de videokaart hem niet meer lager kan zetten.. als je de helderheid lager zet dan zie je ook de helft niet meer.. dat is bij gamma niet het geval, daarom heb ik echt iets nodig voor de gamma lager te zetten :'(
en op full hd?

Ik heb net geprobeerd om er Dragon NaturallySpeaking op te zetten, maar dat is mislukt. Ik heb het er na diverse vreemde vastlopers en blauwe schermen maar weer van af gehaald.

De software zal 'm wel te zwaar zijn. Vreemd, want DNS voert een systemcheck uit voortdat 'ie zichzelf installeert en ik kreeg geen melding dat het Windje niet zou deugen voor deze mooie spraakherkenningssoftware. Ook voldoet de Wind op papier aan de minimum specificaties, je hebt er maar 512 mb geheugen en 1 ghz processor voor nodig. Maar toch werkt het niet.

Nou ja, jammer dan... :?

quote:
hummel003 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:14:
is er nog iemand die vind dat het geluid op de wind of medion op nie veel trekt ?
als ge ne film ofzo afspeelt suckt het geluid hard vind ik
Speakertjes aan de onderkant he. Maar sluit je een koptelefoon aan, dan moet je oppassen dat je oren er niet af worden geblazen. Wat een herrie ineens. Heb je de speakers op maximum gezet, dan moet je die even omlaag zetten voor je die koptelefoon gaat gebruiken. 8)7

Reg. datum: 16 juli 2008

ja dat weet ik wel met koptelefoon, maar ik kan niet altijd een koptelefoon gebruiken, als ik op mijn hometrainer zit dan kan ik geen koptelefoon opzetten en dan hoor ik de laptop niet eens boven het geluid van de fiets uit :P
en het speelt ook niet echt zuiver vind ik, geluid klinkt gewoon slecht vind ik , had dat wel ewa beter verwacht

quote:
hummel003 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:40:
ja dat weet ik wel met koptelefoon, maar ik kan niet altijd een koptelefoon gebruiken, als ik op mijn hometrainer zit dan kan ik geen koptelefoon opzetten en dan hoor ik de laptop niet eens boven het geluid van de fiets uit :P
en het speelt ook niet echt zuiver vind ik, geluid klinkt gewoon slecht vind ik , had dat wel ewa beter verwacht
Koop een iPodje dan? Dit is niet echt een multimediamonster. Zelfs geen kleintje.

Reg. datum: 20 mei 2008

quote:
Reken maar uit.. dat gaat niet lukken.. misschien als de bitrate onder de 6000 gemiddeld is, maar nog nog zal ie denk ik regelmatig haperen.

Reg. datum: 31 augustus 2006

quote:
belumcukur schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:04:
[...]

Koop een iPodje dan? Dit is niet echt een multimediamonster. Zelfs geen kleintje.
haha ik had hetzelfde getypt maar toch maar niet gepost.. kan niet he :)

Reg. datum: 28 oktober 1999

Net SQL Server 2008 RC0 x86 geinstalleerd op het meegeleverde OS van de Akoya: RDBMS, BI EN IS. Nooit gedacht dat dat zou draaien op Windows Home ed.
Ongelovelijk, server software op een 26 X 18 X 2 apparaatje.

Enige nadeel vind ik de zeer grote voeding en dat er in de tas geen plek in voor deze voeding. Via google kon ik niet op small power supply zoeken. Iemand een idee wat de kleinste 19V 3A noteboek voeding is?

Reg. datum: 28 oktober 1999

Als je regedit en naar HKEY_LOCAL_MACHINE->SOFTWARE->Micosoft->Windows->CurrentVersion->Run gaat, dan zie je wel heel veel bloatware die geladen wordt. Snooien met beheer hier moet de Akoya sneller maken.

Reg. datum: 20 juni 2005

Ik heb een clean install van windows gedaan vanaf de bijgeleverde CD op de medion akoya vanwege alle voor geïnstalleerde rotzooi, helaas staan er geen drivers voor de webcam op de bijgeleverde driver CD. Weet iemand wat voor een type webcam het is? dan hoef ik geen restore van de oorspronkelijke inrichting te doen om het zelf te achterhalen en kan ik drivers gaan zoeken.

quote:
Moneta schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:55:
[...]

Niet bekend nog, ligt aan de specificaties. Ik denk echter dat deze in de 299-349 regio komt. Veel goedkoper kan niet en veel duurder wil ik hem echt niet hebben.
Als ik mag kiezen, doe maar 299 dan :*)

Pagina: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 98 99 100 101 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: