Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
thefxr schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:11:
[...]

zit er dan 1 of 3 jaar garantie op?
je bedoeld 2 of 3 jaar.. :) En dat is 3jaar aangezien dat een beetje de standaard is van Medion

quote:
thaboy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:10:
[...]

"This entry was posted on Tuesday, May 13th, 2008 " ...valt dus nog af te wachten in hoeverre deze 'oude' informatie klopt. Toen wou Medion nog van het Aldi concept afstappen en dat hebben ze ondertussen niet gedaan...dus...
Elektronicafabrikant Medion wil het Aldi-imago (arme winkel) in de Benelux afschudden door o.a. ook aan Expert en de Makro te gaan leveren. Dat wil niet zeggen dat Medion dan niet meer aan Aldi (of Gamma) zal leveren. Wellicht zit daarin wel de 6 cell accu :-)

Reg. datum: 26 februari 2001

Heb een mail gestuurd naar medion of de 10" ook in de shop verkocht gaat worden en ook nog in de gamma.
hou jullie op de hoogte ;)

quote:
matthijst schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:49:
Jammer dat er geen hometoets op zit: ctrl-home/end wel handig met surfen.
Of is daar een andere truc voor?
fn met pijltjes!

bas r wijzigde dit bericht 23-07-2008 20:01 (3%)

quote:
m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:54:
Zijn er mensen hier die een WIND hebben & problemen ondervinden met BLUETOOTH en (de verbinding met) een GSM ?
ja ikke. :/

quote:
moedertiny schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:59:
Hellup, ik heb ook een Medion gekocht met de bedoeling om er OSX op te draaien. In al mijn enthousiasme de hele schijf gewist en 1 partitie van gemaakt.
Helaas kan ik nu niet meer mijn bios updaten opmdat de recovery partitie D: niet meer bestaat.
Wil iemand mij zeggen wat precies de naam van de partitie is, hoe groot deze is en welke bestanden erop staan (en indien nodig mij die bestanden sturen). Of heeft er iemand een andere tip om mijn bios te updaten. Met F3 ingehoiuden lukt dus niet --> start gewoon op in Windows (die ik er later weer op heb gezet). Alvast bedankt uit Akersloot
Probeer eerst met de bijgeleverde recovery cd/dvd alles te herstellen...

WATERCOOLED DELL DIMENSION 8300 | PIV 3 GHz | 1,5GB PC4000 | 250GB . 250GB . 300GB | ATI RADEON 9800PRO

quote:
wsmaal schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:48:
[...]

Elektronicafabrikant Medion wil het Aldi-imago (arme winkel) in de Benelux afschudden door o.a. ook aan Expert en de Makro te gaan leveren. Dat wil niet zeggen dat Medion dan niet meer aan Aldi (of Gamma) zal leveren. Wellicht zit daarin wel de 6 cell accu :-)
Gamma krijgt laptopprimeur ???

Mijn moeder had paar weken geleden nog een medion bij de gamma gekocht.. phoe hé wat een primeur..

quote:
Brand los, mijn troubles are solved..

Er staan ondertussen 6 cell accu's op de NL Medion shop... prijs: ¤99 (a.k.a. veels te duur).
Ook staan er (te dure) externe DVD writers op.

Dus als iemand voor zijn Wind \ Akoya een nieuwe (betere) accu wil, gaat uw gang :)

Overigens... de batterij in mijn Akoya is gemaakt door MSI Corp... :)

|| Dutchy - lvl 70 Human Mage @ Skullcrusher Realm || Moagim - lvl 70 Night Elf Rogue || Neralina - lvl 70 Night Elf Druid || Silena - lvl 70 Blood Elf Paladin||

quote:
m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:26:
[...]

Brand los, mijn troubles are solved..
Da's mooi! Mijn MDA vario 3 geeft geen verbinding met bt, wat ik ook zit te knoeien met instellingen op beide apparaten. Soms is er wel verbinding maar geen internet. Ik krijg overigens wel heel makkelijk een internetverbinding via umts als ik de usb kabel gebruik. Maar dat kan niet altijd, als de telefoon in z'n autohouder zit bijvoorbeeld is de usb poort bezet. Dus bluetooth is in zo'n geval wel makkelijk. Maar mijn hemel wat is dat moeilijk te regelen zeg... :|

Heren bedankt, mijn bios update is gelukt met een bootable USB stick. Ik ben een macman en van windows heb ik niet zoveel verstand dus daarom extra bedankt!

quote:
Dutchy007 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:37:
Er staan ondertussen 6 cell accu's op de NL Medion shop... prijs: ¤99 (a.k.a. veels te duur).
Ook staan er (te dure) externe DVD writers op.

Dus als iemand voor zijn Wind \ Akoya een nieuwe (betere) accu wil, gaat uw gang :)

Overigens... de batterij in mijn Akoya is gemaakt door MSI Corp... :)
Te duur? (Die brander dan hé) vind het wel meevallen voor een klein handbaar brandertje.. :) Die LG is net zo duur ..

Wat een onzin, ze komen weer op voorraad bij Oom Aldi, Gamma etc..

Je hebt er altijd bij die ervan willen profiteren, maar om nou 175,- meer te betalen lijkt me beetje sterk. Denk wel dat ie het verkoopt als de prijs rond de 450 zou liggen. Maarja dan moet je alsnog maar net tegen die ene gek aanlopen. Vind het een beetje kansloos, ik zou altijd wachten in ieder geval.

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

Reg. datum: 28 maart 2003

quote:
NeoMe schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:09:
Je hebt er altijd bij die ervan willen profiteren, maar om nou 175,- meer te betalen lijkt me beetje sterk. Denk wel dat ie het verkoopt als de prijs rond de 450 zou liggen. Maarja dan moet je alsnog maar net tegen die ene gek aanlopen. Vind het een beetje kansloos, ik zou altijd wachten in ieder geval.
Misschien heeft hij een dode pixel op zijn akoya.

Begrijp niet waarom Aldi niet zegt: max 1 per persoon.
Bij Aldi weten ze toch ook wel dat er eigenlijk te weinig zijn.

Ik probeer hier XP te installeren via een DVD speler op de USB maar ik krijg steeds een BSOD als hij Windows vanuit de setup wil opstarten... Heb ik nog bepaalde drivers nodig die ik tijdens de setup moet inladen?

Hij geeft aan dat ik een check disk moet doen maar de HDD is leeg :?

Reg. datum: 19 september 2003

Ik vraag me af of ze morgen een nieuwe lading hebben? Enig idee wanneer de Aldi vrachtwagen langskomt?

quote:
belumcukur schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:38:
[...]

Da's mooi! Mijn MDA vario 3 geeft geen verbinding met bt, wat ik ook zit te knoeien met instellingen op beide apparaten. Soms is er wel verbinding maar geen internet. Ik krijg overigens wel heel makkelijk een internetverbinding via umts als ik de usb kabel gebruik. Maar dat kan niet altijd, als de telefoon in z'n autohouder zit bijvoorbeeld is de usb poort bezet. Dus bluetooth is in zo'n geval wel makkelijk. Maar mijn hemel wat is dat moeilijk te regelen zeg... :|
Hmm.. Windows Mobile.. Lukt het met een andere mobiel wel zonder problemen?

quote:
RellioN schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:29:
Ik vraag me af of ze morgen een nieuwe lading hebben? Enig idee wanneer de Aldi vrachtwagen langskomt?
Ik zag net een Aldi vrachtwagen rijden...

Weet iemand welk model draadloze netwerkkaart hierin zit? Volgens mij is het een Ralinktech maar ik weet niet welk type?

quote:
moedertiny schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:31:
Weet iemand welk model draadloze netwerkkaart hierin zit? Volgens mij is het een Ralinktech maar ik weet niet welk type?
Ralink RT2860

WATERCOOLED DELL DIMENSION 8300 | PIV 3 GHz | 1,5GB PC4000 | 250GB . 250GB . 300GB | ATI RADEON 9800PRO

Ik ga zometeen eens wat 720p x264 testen op de Medion, en dan ook via vga-kabel afspelen op een LCD (aangezien de Medion monitor niet HD ready is) :) Hopelijk kan ie bitrates van rond de 6000 ook nog gewoon aan.. we zullen zien.

Cooler_King wijzigde dit bericht 23-07-2008 21:42 (20%)

quote:
Cooler_King schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:41:
Ik ga zometeen eens wat 720p x264 testen op de Medion, en dan ook via vga-kabel afspelen op een LCD (aangezien de Medion monitor niet HD ready is) :) Hopelijk kan ie bitrates van rond de 6000 ook nog gewoon aan.. we zullen zien.
Ik hoor het graag! Ik heb een full hd lcd, zuu leuk zijn als je 720P kan afspelen

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws