Update 12 alweer...
Eerst heb ik even een ontwerpje getekend die ik later op de core-behuizing (wat een duur woord zeg

)

En even verkleint

En hier is dan de core-behuizing ... dat logo schilder ik er op het einde op

De CCFL chip aan de binnenkant vastgezet (met plakband

)

En daarna een oud stuk plexiglas proberen de frosten met de dremel wat totaal mislukte

Even gekeken bij tutorials en toen kwam ik erachter dat het gewoon met schuurpapier moest
De ontvanger van de afstandsbediening komt hier aan de voorkant

Dus stuk plexi gezaagd

En daarna zaag ik scheef

Dus opnieuw
Eerst wilde ik in dit balkje ledjes plaatsen maar het zit alleen maar in de weg

Dus weg ermee

Hiero hetzelfde

Nu kan ik mooi mijn core plaatsen

En ledjes erin gezet

Klein overzichtje
Omdat het idee van een plaat met alle weerstandjes vervalt moet ik op alle ledjes rechtstreeks weerstandjes zetten.
Omdat ik de lelijke hoeken dicht wil maken met plexi heb ik een een soort mal van hout gemaakt. Als je goed kijkt zie je ook dat ik de vloerplaat iets groter heb gemaakt. Aan het einde kit ik alles dicht met zwarte kit als afwerking. Er ontbreken enkele fotos omdat de camera leeg was en ik natuurlijk geen batterijen had

Nou mooi uitgezaagd en deze keer wel goed gefrost, ik heb wel maar een kant gedaan

En een before and after foto

En ee nledje erachter gezet als proef, maar vind het niet mooi. Als ik de boor terug krijg (die ik uitgeleend heb ) boor ik 2 gaten en zet ze naast elkaar.

Ook de achterkant eruit gedremeld maar wat ik daar mee ga doen laat ik een andere keer zien
En ik ben nog voor het volgende probleem een mooie oplossing aan het zoeken.
De afwerking aan de achterkant van de fans is gigantisch lelijk dus daarvoor zoek ik nog een oplossing... denk zelf aan plexiglas eroverheen zetten met gaten.

Dimby
Dimby wijzigde dit bericht 06-09-2008 16:18 (25%)
Reden: UPDATE 11 vergeten