Hè ja volgens mij welDimby schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:44:
Dat bedoel je toch he ?
Get Airflow, save the world.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Trespa is veel dikker en heeft nog een extra beschermlaag aan beide kanten.. dus nee ;O
Btw Dimby, ben je niet bang dat na al dat gezaag in die plastic casing van je printer alles een beetje instabiel wordt? komt daar nog een frame omheen?
Get Airflow, save the world.
dat rondje hoort niet.. beetje @ idee..Dimby schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:45:
Uit onder andere jullie reacties, en die van andere forums heb ik nu 2 nieuwe ontworpen:
[afbeelding]
Recht is het paul-staartje langer geworden zoals het in echt echt ook is, dus welke is het mooist volgens jullie?
P.S. Het zijn schetsen dus kom niet zeiken met "Het is geen mooi rondje"

is beter.. wil je echt een rondje.. maak dan een rondje om het geheel..

snel voorbeeld gemaakt..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hmm... misschien dat ik het onduidelijk overbracht maar het is ook de bedoeling dat het op een @ lijkt. Persoonlijk vindt ik dat rondje niet zo bijzonderReseTTim schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:05:
[...]
dat rondje hoort niet.. beetje @ idee..
[afbeelding]
is beter.. wil je echt een rondje.. maak dan een rondje om het geheel..
[afbeelding]
snel voorbeeld gemaakt..
Bij deze wil ik Ediejo toch nog hartelijk en duizendmaal bedanken voor zijn inzet !
Het is te begrijpen als de grote mannen van het evenement hier profijt uit willen halen ... alles dus naar de klote gaat
@Sorry Tomcat maar kon het niet beter zeggen
[ Voor 55% gewijzigd door _ferry_ op 16-09-2008 18:01 ]
Het is inderdaad jammer, maar laat de moddingspirit niet slapen
Veel succes nog, subscribed *
Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr
[ Voor 99% gewijzigd door Dimby op 26-09-2008 21:52 . Reden: Niet meer van toepassing ]
Casemod: Cubeleon

Hi all,
Het heeft een tijdje geduurd maar hier ben ik dan weer eens met een update.
Ik heb ook even een nieuwe imagehost gepakt dus hopelijk is het zo beter.
Note voor het GOT forum:
Ziet er nice uit dat nieuwe forum!
Now prepare youreself for a long update ....
Ben begonnen met waar ik de laatste update gebleven was ... de achterkant:

Zoals je ziet steekt de witte plaat uit dus die even een stuk afgezaagd

Even alles mooi gedremelt en mal gemaakt van karton

Overgetrokken en uitgezaagd

Hierop komt onder een hoek plexiglas te zitten met LEDs

LEDs erin gezet en toch maar een keer krimpkous gehaald

En nu en niet leuke gedeelte:
Ik had dus nou een paar looplichten gesoldeerd op de printplaat maar kreeg kortsluiting. Dus nu zijn waarschijnlijk de IC's doorgebrand. Dus had alles eraf gesoldeerd en een paar nieuwe ic's gekocht e.d. alles 2 keer gesoldeerd en nog werken mijn looplichten niet. NOTE: ze hebben wel gewerkt. Dusja waarschijnlijk geen looplichten want nieuwe kopen heb ik ff geen geld voor.

En toen was het sinterklaas
Gekocht bij Gammel om straks de randen af te werken...

ENNNNN en eigen (nep-)dremel (gebruik nou die van een vriend)

En nog wa los gereedschap

En heb van wat afvalhout een schroevendraaier plank gemaakt xd

En nu verder met de voeding ... want waar is die gebleven? Nou ik ga de voeding naast de PC bouwen als een pennen bak aangezien de pc op mijn kamer komt. Hier een tekening hoe ik plan de voeding te gaan modden. (Is wat voor die BeP Thropy Contest dingetje)

FF de afmetingen uitrekenen

Tekenen en zagen ...

En toen dit martelwerktuig weer eens tevoorschijn gehaald

(Dat ze zo raar uit elkaar staan hoort
Maar helaas zijn niet alle schotjes even groot

Misschien hier duidelijker

Dus schuren...schuren...schuren...schuren...schuren
Als voorbeeld even in elkaar gezet met plakband XD

Zo dat was het wel weer, vragen opmerking zijn welkom!
Dimby
Welke voeding is het trouwens? als het een herriebak is, is het misschien handiger om meteen ook anti-slip rubbervoetjes voor demping en tegen schuiven er onder te maken.
Net even teruggekeken naar Update 1, maar ik mis nu een lijstje met hoeveel uur je er itt aan gewerkt hebt en hoeveel geld jij (en/of je ouders/vrienden/kennissen/buren etc.) kwijt bent aan je apparatuur om mee te modden.
Idd, dat vond ik juist het leuke van deze CIP, dat er bijgehouden werd hoeveel tijd/geld erin gestoken is. Verder ziet het er nogál strak uitWiethoofd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 22:55:
Net even teruggekeken naar Update 1, maar ik mis nu een lijstje met hoeveel uur je er itt aan gewerkt hebt en hoeveel geld jij (en/of je ouders/vrienden/kennissen/buren etc.) kwijt bent aan je apparatuur om mee te modden.
Onderdelen (hout etc.) € 32,99
Verf €9
Modmeuk €50
Elektronica (LED zooi etc) €33
Overig (Schroefjes etc) €20,10
Totaal €145,09
[ Voor 15% gewijzigd door Dimby op 27-09-2008 10:01 ]
Goed koper is duurder dan slecht koper
Verwijderd
dat werktuig heb ik ook ng gebruikt
maar je bent echt goed op weg en ik volg het op de voet
Ik heb nu 30cm CCFL deze passen helaas nergens nu vroeg ik me af of het mogelijk was deze lichten te verkleinen, zo ja hoe??

Heb nog even hard aan de voeding doorgewerkt en ben nu met de laatste dingetjes bezig voordat ik alles ga inbouwen
Voor de bakjes aan de voorkant even houtjes gezaagd

En aan elkaar gelijmd

Met een rond vijl mooie inhammetjes gemaakt

En ook vast gelijmd

Uit MDF hoekjes gezaagd

Lijmen....

En even een overzichtje

In die schuine dingen komen Ledjes, maar omdat ik niet te ver wil boren plekkertje erop gedaan. Eerst met kleine boor daarna met grotere boor.

En het eerste slachtoffer viel al snel

Bij de overige LEDs erin gezet

En plamuur gevonden

En na alles een keer spuiten, plamuren en schuren... alles assembleren

En dan zijn je lijmtangen op en dan denk je van ...hmm... ik gebruik ze van een andere bouwsel wat wel gedroogd zou zijn, en dan krijg je dit

Na nog wat schuren en plamuren ook een bovenkant gemaakt

En nog even langs de gammel geweest (10 euro), alles even in de verf gegooid

En dan heb je net alles geverfd springt de kat op het droogrek en mijn voeding valt waardoor het linkpanel het begeeft

En toen maar eens begonnen met het logo op de bovenkant van de printer.
Eerst wat schetsen

Overtrekken...

En zagen....

En laat dan maar het vijlen beginnen (wordt heel veel werk en ga niet dremel gebruiken want dit mag niet fout gaan). En omdat ik geen bankschroef heb maar even wat gefantaseerd met wat hout en lijmtangen

Ook de onderdelen voor de looplichten binnengekregen, met natuurlijk SPECIAL THX to Mark van Willigenburg (Zo nu wel je naam goed)

Tot de volgende update....
Dimby
Hier loopt de boel ietwat scheef naar rechtsonderen af.
Hier zitten niet alle tussenschotjes even ver van elkaar af.
Klopt dit of is het gewoon slecht meten en haast of is het de bedoeling?
en ik mis weer m'n lijstje met gewerkte uren en totale kostenpost
en wens je kat een prettig weekend en beterschap
Bij die tweede horen ze zo te zitten, omdat er pennen in komen maar ook markers die breder zijn.
Onderdelen (hout etc.) € 42,99
Verf €11
Modmeuk €50
Elektronica (LED zooi etc) €39
Overig (Schroefjes etc) €20,10
Totaal €163,09
Ik heb een 6V aansluiting nodig voor mijn mod weet iemand of ik die in de PC kan vinden?
Je hebt een 12V 4 pins molex met een 12V, 5V en 7V lijnen, je 12V lijn pakken en waar je 6V voor nodig hebt in serie zetten of er een zwaar genoege weerstand tussen zetten zal 6V opleveren.Dimby schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 08:05:
Ik heb een 6V aansluiting nodig voor mijn mod weet iemand of ik die in de PC kan vinden?
Dit dus wel eerst testen op een oude voeding omdat het zonde is om je Zalmanvoeding zo naar z'n grootje te helpen.
Molex connector |
Waar als ik 2 looplichten paralell zet gebruiken ze nog steeds 6v he
Je gebruikt dan dus de gele (12V) draad en een zwarte (ground) draad en je zet je looplichten in serie.
Er zit een spanningsregelaar in die chip veronderstel ik.
EDIT: die diode dat er ook nog eens voor zit, zorgt voor een spanningsval van 0,7 Volt..
Een vrij tollerante chip dus
[ Voor 29% gewijzigd door Phalox op 04-10-2008 11:47 ]
K moest wel ff lachen om dat verhaal met de kat
Keep on the good work!
Op mijn voeding zit z'on aan/uit knop

Kan ik die vervangen door deze?

Ik vraag dit omdat ik niet weet of er door die schakelaar straks iets van 220 gaat en dus mezelf elektrocuteer
D
Zolang je geen stroomstekker in je voeding hebt zitten is hij ongevaarlijkDimby schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 16:14:
Op mijn voeding zit een aan/uit knop
Kan ik die vervangen?
Ja, je kunt hem vervangen, en eigenlijk maakt het nu niet uit of hij werkt of niet, aangezien de garantie toch al kwijt is omdat je hem opengemaakt hebt.
Mocht het dus niet willen (waar ik denk dat het gewoon gaat werken) dan zal je toch een nieuwe voeding moeten halen.
Miniatuurstekkertjes zijn dat vaak niet.
Doe dit dus ook niet, tenzij je zeker weet dat je stekker voor 230V geschikt is.
Anders hang je er zelf ook aan!
.Is misschien wel handig, want het is allemaal een beetje scheef. Verder veel succes
die foto van die blokhaak ookDhr Drikus schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 16:51:
Is misschien wel handig, want het is allemaal een beetje scheef.
Je zou hem kunnen vervangen, maar zodra je je voeding op het elektriciteitsnet aansluit, gaat er 230 door de schakelaar heen.Dimby schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 16:14:
Thx voor de reacties maar ik moet jullie toch nog een keer lastig vallen met een Vraag
Het is een hardwarematige schakelaar, net als bij die oude p1tjes, met een voeding waar 4 dikke draden uit kwamen voor de powerswitch.
Dus als je niet zeker weet of het stekkertje het aankan, of je kunt de boel gewoon niet goed isoleren, dan zou ik de voeding zo houden
Goed koper is duurder dan slecht koper
Bloot metaal waar jij met je handen aanzit.
Koop een switch die expliciet voor 230V is goedgekeurd, en dan voldoende stroom anders fikt hij vast.
Ondanks wat de rest hier zegt
Maar het nadeel, hoe meer V hoe kleiner het aantal A dat kan geschakelt worden.
230V kun je ook gewoon op 10A krijgen.
Dat is 2300W bij een goede cos phi.
Verder heten die grootheden spanning resp. stroom, en niet V en A (dat zijn grootheden).
230V over een schakelaar zetten die daar niet voor gemaakt is == zelfmoord. (gechargeerd, maar dan komt het aan).
Moraal van het verhaal:
Ga niet met 230V rommelen als je niet (goed) weet wat wat je doet.
Het is toch rood =12v en geel =5v...? Tenminste, zo heb ik hier de boel aangesloten zitten.Wiethoofd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 10:12:
Als 1 looplicht 6V neemt en je zet ze parallel, dan gebruiken 2 looplichten nog steeds 6V, zet je ze daarentegen in serie, dan zal je 12V moeten leveren om ze werkend te krijgen, dus een 4pins molex moet kunnen werken.
Je gebruikt dan dus de gele (12V) draad en een zwarte (ground) draad en je zet je looplichten in serie.
Edit @ hieronder.
Hmz ik ga morgen mijn multimeter eens mee naar huis nemen, niet dat ik je niet vertrouw maar ik snap er echt even niets van. Altijd vanuit gegaan dat rood=12v. Ik tap ook de rode draad af voor mijn led-verlichting (gebaseerd op 12v) en ccfl (12v) en die doen het allebei..
Wiki zal vast wel kloppen. Ik heb meer vrees voor een (non)critical error in de kabelboomWiethoofd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:18:
Dan klopt wikipedia niet: Wikipedia: Molex connector
[ Voor 37% gewijzigd door c0ne op 07-10-2008 22:20 ]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Dacht ik ook, dus ik heb er even een multimeter aan gehangen. Geel is inderdaad 12v.c0ne schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:06:
[...]
Het is toch rood =12v en geel =5v...? Tenminste, zo heb ik hier de boel aangesloten zitten.
Die + is puur om de polariteit van de voeding aan te duiden en geeft niet aan dat je spanningen groter dan 6Volt mag gebruiken. (want dat zou in jou uitleg betekenen van 6Volt tot oneindigtokesnugerd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:44:
....
op het schema staat ook +6V (lees als 'groter dan 6volt')
...
De 4017 mag makkelijk 12Volt hebben (is van het CMOS type) en mag ook 5Volt hebben. Let wel dat als je er 12Volt aan hangt als voeding dat je even de weerstand van de LEDS aanpast (van 330Ohm naar 680Ohm of iets dergelijks (had geen zin om het uit te rekenen
Ook 2 van deze schakelingen in serie zetten zou ik niet doen want geen enkele schakeling trekt dezelfde stroom (iets dat in serie wel gebeurd). Gevolg kan zijn dat 1 schakeling niet goed werkt omdat de andere de stroom beperkt.
Gewoon parallel zetten en dan de weerstanden een beetje aanpassen en klaar.
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Deze keer maar een kleine update, ik ben bezig geweest met het spuiten van de kast.
De verf

Per keer spuiten heb je ongeveer anderhalf bus nodig, het is action verf dus zo leeg en ze kosten naar 2 euro per bus
Alles afgeplakt en dan maar spuiten:

En resultaat naar 1 keer spuiten

En de tweede keer, '"de vloer" van de printer heb ik expres niet gespoten omdat daar toch een plank op komt

En nu de vraag
Nu vind ik wit toch een beetje te wit en zat ik te denken aan een airbrush. Weet iemand goede adres(sen) van mensen die kunnen airbrushen ? En de prijzen (ik weet dat het niet goedkoop is
Dimby

Vervolg
Ik moest wachten op het drogen van de verf dus ben ik maar eens wat gaan kloten met mijn webcam.
Iemand op Casejunkies gaf de suggestie om van de glazen plaat van de vormalige scanner een touchscreen te maken. DUS aan de hand van dit filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=pQpr3W-YmcQ heb ik van mijn webcam een touchscreen gemaakt.
Even een filpmje gemaakt, het zit nu nog allemaal in een doos maar moet je het eens voorstellen als het straks in de printer zit! Hier zie je met rook maar dit werkt ook met de muis alleen dit was minder duidelijk:(
Filmpje:

Graag reactie op dit idee
Dimby
Vraag ik me ook af, je kunt er niet echt precies iets mee aanklikken.devguru schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:31:
Superleuk effect! Maar of je het vaak gebruikt is de vraag...
Maar hoefde je geen primer te gebruiken voor het spuiten? Het lijkt me zo niet echt krasvast.
[ Voor 17% gewijzigd door danielkraak op 12-10-2008 18:43 ]

Even een overzichtje hoe de printer er nu uit ziet:

To do:
- Draadloze ontvanger in de PC verwerken
- Voeding inbouwen
- Cable mangement
- Afwerking
- Achterkant
- LED aansluiten, looplicht solderen
- Chips, ontvanger en fancontroller solderen
- Logo ophogen
- Indien de tijd het mogelijk maakt een spiegelmod
Dimby
Verwijderd
het sleuteltje dat op de bovenkant zit dient dat als een elektronisch slot?
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Vandaag bezig geweest het inbouwen van de voeding
Stuk doucheslang (€6) in 3 stukken geslepen zonder een schijfje te breken

De kabels die ik toch niet gebruik afgeknip, krimpkous erop en plakband. Kabels natuurlijk wel bewaart

Ook nieuwe sleevingset binnengekregen (€11 inc verzenden)

Voor de airflow enkele gaatje gemaakt zodat de lucht eruit kan

Na echt enorm lang gekloot te hebben om die molex stekkertjes eraf te halen heb ik het opgegeven, en mij grote vriend Meneer schaar gepakt.

Even kijken of de slangen groot genoeg waren

Stuk plexiglas gefrost

En hiervoor dient het

Met heel veel gekloot die stomme stekkers los gekregen

En het resultaat

Omdat de achterkant van de voeding in de weg zat, heb ik hem eraf gehaald

Binnenkant

Resultaat

En nog een foto van de maker

En nu nog een vraagje, toen ik die stekkers losmaakte zat er een groot stuk krimpkous om de kabels. Ik dacht dat is een tie-rap daaronder. Dus ik leuk dat ding losknippen, bleek het een ander soort ring te zijn. Weet iemand of het kwaad kan dat het er nu niet meer in zit??

Dimby
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
het idee van die losse voeding is echt knap
maar zijn die slangen niet iets te kort?

Nou omdat TBCL al snel nadert moet ik toch flink doorwerken, helaas gaat de airbrush niet door dus de kast toch maar een leuk kleurtje gegeven. Metallic Rood (€17) icm Groen en wat blanke lak €2
To do:
- Draadloze ontvanger in de PC verwerken
- Voeding inbouwen
- Cable mangement
- Afwerking
- Achterkant
- LED aansluiten, looplicht solderen
- Chips, ontvanger en fancontroller solderen
- Logo ophogen
- Indien de tijd het mogelijk maakt een spiegelmod
- Nog een keer spuiten

Dimby
Cable sleeving (na 4 uur kloten)

Gaten gemaakt in het kastje voor de kabels van de voeding

En leuk ff wat geschilderd

CCFL weer erin gezet

En kabeltje gesleeved

Toen mijn scheve soldeerbout gepakt en ledjes en zooi gaai solderen. Die verbindingstukken zijn ervoor dat ik de kast weer makkelijk uit elkaar kan halen

Nou dat was het wel weer, ga nu iedereen spammen uit mijn mail lijst om op mij te stemmen
Ook wil ik nog even iets kwijt over de kleur. Tot nu toe ben ik nog geen enkele positieve reactie tegengekomen over de kleur. En vele vragen zich af waarom rood? Alles moet altijd maar straks zijn en wit/zwart zijn anders is het niet mooi. Nou ik heb hier eens schijt aan en gewoon een leik kleurtje eroverheen gezet. Mss ziet het niet zo mooi uit op de foto maar in RL zeker wel! Dus wil je het zelf zien stem op mij!
http://www.hardware.info/nl-NL/surveys/10/
Dimby
Het rood komt op de foto's hier (op goed gekalibreerde schermen) nogal mat en oranje(-achtig) over en dan in combinatie met appelgroen en de sleeving geeft een hele rare regenboog van kleuren. (Zie ook je eerste foto van bovenstaande post en let dan ook op de oranje kleur van je heatspreaders op je geheugen)
En bij het zien van je foto bovenaf schiet mij de vraag te binnen: heb je je koeler ook een kleurtje gegeven? Zo ja, vertel me alsjeblieft dat dit een verf op een metaalbasis is (iig metaal deeltjes er in) omdat je anders de functie van je koeler teniet doet en de verf als isolator gaat dienen en je een lekker warme processor krijgt en je je fan constant op vol moet hebben staan om überhaupt te kunnen koelen.
En ook mijn mening, als je even iets hoger kijkt.Dimby schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:11:
Nou die kleurencombi zijn jou mening, en nee heb die koeler niet gespoten was al zo
zowieso kom je al een heel eind door geen Stackerkast te modden maar een printer
vind het vooral knap dat je al dat plastic ten eerste heel hebt kunnen houden en ten 2e het zo heb kunnen bewerken dat er een computer inpast
maar succes he!!
Umm dat is gewoon een Zalman Fatal1ty FS-C77 koelerWiethoofd schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:47
En bij het zien van je foto bovenaf schiet mij de vraag te binnen: heb je je koeler ook een kleurtje gegeven? Zo ja, vertel me alsjeblieft dat dit een verf op een metaalbasis is (iig metaal deeltjes er in) omdat je anders de functie van je koeler teniet doet en de verf als isolator gaat dienen en je een lekker warme processor krijgt en je je fan constant op vol moet hebben staan om überhaupt te kunnen koelen.
[url]http://www.hardwarezone.com/img/data/articles/2005/1476/zalman_fatal1ty_cooler.jpg[/url]
[Edit]
Het is geen Zalman Fatal1ty maar een ThermalTake Ruby Orb:
http://www.xoxide.com/thermatake-ruby-orb-hsf.html
[ Voor 10% gewijzigd door LarsOo op 11-11-2008 10:27 ]
Ligt zeker aan de kleur die jullie niet mooi vinden
Jammer dat je niet door bent. Ik zou zeggen ga gewoon zo door en maak wat jij mooi vindt, daar gaat het modden volgens mij vooral om. En ja, ik had jou ook liever door zien gaan dan die Gamecube.Dimby schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:09:
WTF ik besteed meer dan 100 uur aan mijn mod en iemand anders zset 3 lampjes in zijn gamecube en is door.
Ligt zeker aan de kleur die jullie niet mooi vinden
Volgend jaar mijn 360 mod in maak maar eens inschrijven, als zo'n Gamecube al doorgaat...
Kleurencombo is iets anders, maar daar gaat casemodding tenminste om. Ik vind dat je pracht werk hebt geleverd met die printer... Zoiets orgineels en creatiefs moet je zeker trots op zijn
En casemodding is iets unieks in mijn ogen ... veel meer dan prijzen in de wacht slepen - remember that *
Edit (net bericht gelezen)
Jammer dat je stopt
maar ik ben zeer benieuwd naar de final pictures !
[ Voor 14% gewijzigd door tomcat175 op 13-11-2008 22:04 ]
Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr
Lijkt me immers niet dat ie zijn hele pc erin heeft gestopt. Of hij heeft een barebone pc oid in een cube behuizing gestopt, paar ledjes erin en twee fans aan de zijkanten.
Anyway, erg balen. Persoonlijk vond ik de kleuren ook niet bepaald mooi, maar verder vond ik het een toffe en originele mod.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Je kunt toch ook modden om een kast wat op te leuken of om iets naar jouw wens om te bouwen. Zie het eens los van die wedstrijd. En ga gewoon lekker zelf aan de gang op de manier die jij leuk vind, met desgewenst resultaat.
Verwijderd
Is dat omdat je geen critiek kan verdragen?Dimby schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:28:
Ja maar alles beetje in ruime lijnen af, en dan stop ik maar eens met dat casemodden. Kost veel tijd en geld; iets wat ik nu beter kan gebruiken. Had hierna toe gewerkt, zeer jammer, zal dus nog 1 update komen jongens
Ik denk dat je je zelf er bij moet neerleggen dat jou mod gewoon slechter was dan die anderen...
En de afwerkingsgraad van deze mod is ook niet heel hoog, daar wordt ook critisch naar gekeken.
Inderdaad, ik vind de afwerking ook niet echt geslaagd bij deze mod, vooral als je naar de andere ingeschreven mods kijkt.Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:36:
[...]
Is dat omdat je geen critiek kan verdragen?![]()
Ik denk dat je je zelf er bij moet neerleggen dat jou mod gewoon slechter was dan die anderen...![]()
En de afwerkingsgraad van deze mod is ook niet heel hoog, daar wordt ook critisch naar gekeken.
True, maar blijkbaar kon je niet duidelijk genoeg overbrengen waar je precies heen ging met je mod. Brinkie heeft ook niet veel punten gekregen, mss ook omdat ie nog niet klaar was. Laat je niet gelijk door een tegenvallertje neerleggen, probeer het gewoon nog eens, en nog eens en nog eens. De aanhouder wint.Dimby schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:04:
Maar de mod is toch ook nog niet af?
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Verwijderd
Verwijderd
+1Frenkie123 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:14:
[...]
True, maar blijkbaar kon je niet duidelijk genoeg overbrengen waar je precies heen ging met je mod. Brinkie heeft ook niet veel punten gekregen, mss ook omdat ie nog niet klaar was. Laat je niet gelijk door een tegenvallertje neerleggen, probeer het gewoon nog eens, en nog eens en nog eens. De aanhouder wint.
Casemodden doe je toch voor jezelf, dus daar zou zon tbcl geen moer mee te maken moeten hebben
Keep on modding!
Aangezien ik na de kerst een lan party heb moet ik enigzins in stijl verschijnen, daarom al het gereedschap maar weer eens opgezocht en begonnen met de laatste dingetjes.
Alvast een voorproefje .... raad maar wat er onder die boeken ligt te drogen

Paul
Ik zie namelijk wat roods naast de stikker op de doos
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
En ja, ik kan voorstellen dat je printermod schijnbaar niet spectaculair is. Niet iedereen wil dat overbekende HP kast zien in de casemod wedstrijd. En misschien staan de kleuren ook niet zo. De afwerking is misschien ook niet van top niveau. Ik begrijp dat je niet blij mee bent, maar zo is het nou eenmaal bij wedstrijden, er zijn ook verliezers.
Ik raad je gewoon aan gewoon de klus af te maken, maar dan in rustigere tempo. Zodra je weer wat geld hebt, kun je stapje verder gaan. Je kan nog altijd in detail afwerken en mss aanmelden bij andere casemod wedstrijden.
Je mag dus nu je tempo lager zetten en gewoon afmaken wanneer mogelijk. Een niet afgemaakt mod in de doofpot stoppen is juist vervelender omdat er al veel tijd ingestopt is. Dat gooi je niet gelijk weg.