Hoofdcategorieën
Topicacties

Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 november 2008

quote:
Zilverspar schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:15:
Wat zijn het ook een stel @)$#* bij Telfort. Wat een "geweldige" helpdesk.
Ik heb een opzegbrief cq. klacht verstuurd begin oktober, hier is op 08 oktober jl. voor getekend bij Telfort.
Nog geen antwoord gekregen terwijl ik hier specifiek om verzocht had.
Ik heb de brief naar een adres verstuurd die men mij per mail gegeven heeft (na 5 weken wachten op antwoord natuurlijk).
Toch op 27-10 maar eens een mail verstuurd ivm mijn klacht die er in stond van de tegoeden voor mijn mobiele abo's. Krijg ik een mail terug dat de verwerkingstijd zo rond de 10 a 15 werkdagen zit.
Oke, ik wacht nog ff.............maar het zit me natuurlijk niet echt lekker.

Dus een paar dagen later nog maar eens een mail verstuurd en daar krijg ik vandaag antwoord op:
De verwerkingstijd is 4 a 6 weken (goh wat spreken we elkaar weer tegen |:( en mocht ik geen reactie hebben ontvangen dan wordt mij verzocht de brief nogmaals te versturen want dan heeft Telfort deze niet ontvangen en jaja naar een ander adres als men in het eerste mailtje aangeeft :? :? :? :? :? . :(

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om de brief nogmaals te versturen, het is het probleem van Telfort, zij hebben getekend voor ontvangst op 8 oktober. We zullen zien op 26 januari wie er aan het kortste of langste eind gaat trekken 8) .
Wat zal ik blij zijn als ik van dat volk af ben zeg................... _/-\o_
Loop eens naar een winkel, zij kunnen in het systeem zien of een brief eventueel ontvangen is, aangezien die na ontvangst ingescanned en digitaal beschikbaar worden gemaakt.

Als de verkoper in de winkel moeilijk doet, vertel hem in CDV, bij links, naar ACM te gaan. Dan moet hij het snappen.

WoW: Parish - 7x DK || Misea - 7x Mage (Main)

Reg. datum: 03 juli 2008

@Priam
Bedankt voor je antwoord hoor maar ik moet eerst zo'n 25 km afleggen voor zo'n winkel.
En weet je Priam, ik maak me er niet meer zo druk om, ik heb voldoende "bewijs" in handen.
Laat een hogere macht maar beslissen als er eind januari niets gebeurd is, vanaf einde contractsdatum betaal ik niks meer en dan zullen we zien.
Ik weet dat jij je best doet om enigzins iets goed te praten voor je baas en eigenlijk vind ik dat Telfort jou niet verdient als medewerker....

Ok. Nja goed praten is een groot woord(en), ik heb zelf vaak genoeg ruzie gehad met de klantenservice.

Have a nice day!

quote:
Zilverspar schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:23:
[...]

Waar heb je dit vandaan?
Kan zo even niets vinden op hun site....
Dit kreeg ik in de e-mail van hun,

Had er iemand nog antwoord op?
Reg. datum: 01 oktober 2005

Hallo Iedereen,

Wordt laatste tijd veel telefonisch lastig gevallen met een geheim nummer, heb daarvoor meerdere keren de telfort klantenservice moeten bellen en ben er toen via de factuur hardhandig achtergekomen dat het tarief verhoogd was van de klantenservice.
En verder weigert telfort enige medewerking om erachter te komen wie er steeds belt, het enige wat ze kunnen doen is mij een nieuw nummer geven voor 20 euro.
Verder vind ik het ook belachelijk dat telfort nog de enige provider is waar je niet halverwege de maand kan zien hoeveel belminuten je nog over hebt.

Ik heb de eerste paar pagina's en de laatste paar pagina's gelezen van dit topic maar het is me nog niet echt duidelijk of het momenteel nog mogelijk is om mijn abonnement op te zeggen vanwege de tariefsverhoging.

Mijn abonnement heb ik in juni '07 afgesloten en loopt nog tot juni '09, is het nu nog mogelijk om deze per begin volgend jaar op te zeggen?

Reg. datum: 08 februari 2009

Ik heb een hoop gedoe gehad met VOIP van Telfort en hun dienstverlening als je een klacht hebt. Hieronder een stuk van mijn klachtenbrief die morgen de deur uit gaat.
quote:
Ik ondervond enkele weken geleden problemen bij het bellen naar een familielid in Oostenrijk. Elke keer als ik belde, kreeg ik een ingesprektoon te horen. Toen ik besloot uw klantenservice te bellen en dit vraagstuk voor te leggen, ben ik geschrokken van de lage kwaliteit van uw dienstverlening.

Op donderdag 29 januari heb ik het probleem voorgelegd aan uw helpdesk. Na het proberen standaardoplossingen zoals het resetten van het modem was er nog geen definitieve oplossing gevonden. Vervolgens ben ik op woensdag 4 februari teruggebeld met het vraag of ik de naam van de provider in Oostenrijk wist. Deze had ik niet direct bij de hand, daarom heb ik op 5 februari teruggebeld met de melding dat de betreffende provider in Oostenrijk Tele 2 is.

Mijn familielid heeft Tele 2 opgebeld en het probleem voorgelegd dat hij voor mij onbereikbaar was. Vrijdagochtend ben ik gebeld door Tele 2 met het verzoek om het nummer van het familielid te bellen, zodat Tele 2 een diagnose uit kon voeren. Wederom kreeg ik een ingesprektoon te horen. Tele 2 heeft mij daarop teruggebeld en meldde dat het gesprek niet was aangekomen in Oostenrijk, volgens hun bevindingen zou het aan de Nederlandse kant liggen.

Ik heb deze bevinding meteen doorgebeld aan uw helpdesk. Daar kreeg ik te horen dat ze het probleem als zeer vervelend ervoeren, maar werd wel gevraagd of ik geen ander nummer in het buitenland had dat ik kon proberen. Als dit nummer ook niet zou werken, was men pas bereid om er onderzoek naar te doen. Een enkel buitenlands nummer dat consequent problemen gaf zou niet in behandeling worden genomen volgens de geldende procedures.

Bij deze wil ik mijn beklag doen over uw procedures en de mentaliteit van uw helpdesk. Kennelijk moet ik eerst de buren van mijn familielid geprobeerd hebben te bellen voordat uw helpdesk bereid is onderzoek naar het probleem te doen. Uw helpdesk zou een voorbeeld kunnen nemen aan het initiatief dat Tele 2 heeft ondernomen door mij vanuit het buitenland te bellen om te achterhalen wat het probleem is. Omdat ik al eerder mijn beklag heb gedaan over ondermaatse dienstverlening, zoals beschreven in nieuws: Telfort: voip-problemen zijn grotendeels opgelost, voel ik me genoodzaakt om mijn abonnement bij uw bedrijf op te zeggen en op zoek te gaan naar een nieuwe aanbieder.
Waarschijnlijk stap ik over naar Budgetphone of iets dergelijks. Bij deze clowns heb ik het in ieder geval helemaal gehad.

Dat het niet erg klantvriendelijk is, ok, maar is het proberen van een tweede nummer nu echt zo'n probleem? Als ik niet kan bellen met de ene telefoon, probeer ik mijn sim-kaart ook in een andere voor ik verder ga zoeken. Zo kan je een heleboel dingen uitsluiten. 1 Telefoonnummer dat niet werkt, kan je helemaal niets uit afleiden, en dan is een vraag naar een tweede, wat een breder uitgangspunt geeft, helemaal niet raar.

Ze hadden het wat anders kunnen brengen, mee eens.

Reg. datum: 08 februari 2009

Tja zo had ik het nog niet bekeken en wie weet bedebk ik wel wat als ze contact met mij opnemen. Want tot nu toe zijn dit de reacties van Telfort:

Hartelijk dank voor uw webformulier van 08-02-2009 . Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.
In uw e-mail geeft u aan dat u uw Telfort internetabonnement wilt beëindigen. Helaas kunnen wij uw verzoek tot opzegging van uw abonnement niet per e-mail in behandeling nemen.
Om misbruik en misverstanden te voorkomen, willen wij u vriendelijk verzoeken om uw opzegging schriftelijk in te dienen via onderstaand adres

Hartelijk dank voor uw webformulier van 12-02-2009 . Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.
Mijn excuses voor het eerdere antwoord op uw webfomulier. Ik wil u verzoeken uw technische problemen te melden bij de technische helpdesk. U kan hun bereiken op telefoonnummer 0900-9596 (¤0.30 p/m, max ¤15,-). Zij kunnen u verder helpen met het oplossen van uw probleem. U kan het beste contact op nemen met de technische helpdesk wanneer u bij uw modem bent.
Ik had u graag verder geholpen, maar ik kan naar aanleiding van een mail geen onderzoek starten naar de oorzaak van uw probleem. Hierdoor kan ik dan ook niet uw probleem oplossen.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Hartelijk dank voor uw webformulier van 13-02-2009 . Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.
Ik kan in onze administratie zien dat u op 6 februari 2009 naar de technische helpdesk heeft gebeld met uw probleem. TIjdens dit gesprek gaf u aan wat uw probleem was en dat u het abonnement wil beëindigen. De technische helpdesk heeft u rond 11:48 op dezelfde dag teruggebeld om te kijken hoe zij u konden helpen. U gaf aan op dat tijdstip niet kon meewerken aan een onderzoek naar uw probleem.
Om de bovenstaande redenen heb ik u verzocht om zelf contact op de technische helpdesk.

Dat ik wegens werkzaamheden niet altijd bereikbaar ben, is lastig te bevatten voor Telfort. Dan is het natuurlijk makkelijker om de klant een duur nummer te laten bellen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: