Hoofdcategorieën
Topicacties

Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last

Reageer Nieuw Topic
Try to live without PC ;)

Ik zei nog zo: storneren... ;)

MSI X48C Platinum, Intel C2D E8400, 2x2GB OCZ RPR PC8500, Asus GTX280 TOP, Zalman ZM-850HP
2x 1TB Samsung F1, Plextor PX-760A DVD±RW, Aopen BD-ROM, Samsung 32" A552 LCD
Full Specz

Reg. datum: 28 oktober 2007

quote:
Royal schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:57:
vorige keer hadden we in de brief vermeld dat we telefoon + verzendkosten (aangetekend) in rekening zouden brengen
Is het realistisch dat ze die gaan betalen?

De reden dat we weg gaan van telfort is omdat we niet teveel willen betalen voor de klantenservice (zolang ze zo langszaam/onwetend/etc. zijn iig). Als we vervolgens voor het opzeggen veel geld kwijt zijn omdat we steeds die klantenservice moeten contacteren, dan mogen zei die kosten betalen lijkt me. Maar doen ze dat ook? (Moet je zeker net zoveel brieven sturen om het geld voor de vorige set brieven terug te krijgen..)

Kunnen wij ook deurwaarders naar telfort sturen? Ik denk niet dat er veel deurwaarders zijn die voor particulieren werken, maar het lijkt me wel grappig.

Reg. datum: 03 juli 2008

Bel met: 030 2483500, is wel zo goedkoop.
Ik werd net keurig geholpen en ben doorverbonden. Aangezien ik gratis met vaste nummers kan bellen kost het niks zo.

mvg

Inge

graast!
Reg. datum: 02 september 2004

Update: Donderdag een SMS ontvangen van Telfort en Zaterdag een bevestigende brief dat ze de "onterechte" ¤247,- gaan verrekenen of terug storten. *O*
Nou ben ik benieuwd, want ik had helemaal nog niet betaald :')

bèèèèèèhhh

Reg. datum: 25 september 2003

Ik heb 4 weken na ontvangst van de eindafrekening moeten bellen waar mijn geld bleef. "Oh, ik zie dat u nog xx euro krijgt van ons. U heeft het alleen nog niet ontvangen omdat u niet op de lijst staat. Het is goed dat u belt, ik heb u nu toegevoegd zodat ze de betaling met spoed oppakken.".

Hoezo, welke lijst? Ze weten dat ik geld terug moet krijgen, maar je moet je eerst aanmelden voor een lijst... Wat is dat voor een crediteurenbeleid!? Nu afwachten hoe lang het duurt voor het daadwerkelijk overgemaakt is. Inmiddels duurt het al >2 maanden sinds het bedrag onterecht is afgeschreven.

@SPQR
Heel bijzonder, dat werd niet tegen mij gezegd, er werd me verteld dat er een achterstand was in betalingen en dat ik het voor de 25e september kan verwachten (eerst zien dan geloven want bij Telfort weet je het maar nooit).
Ik ga nu mijn internet van Telfort ook opzeggen, ik ben zeer ontevreden over de service en betaal liever iets meer voor een goede service.

;)

Wat een ongelofelijk kutbedrijf is dat Telfort ook hé. Ik zit dus inmiddels ook al vier weken op mijn geld te wachten sinds ik gebeld heb dat het niet klopt (kosten voor contractbeëindiging in rekening gebracht). Ik vind het echt bijzonder asociaal om je klanten zo lang te laten wachten tot er een keer wat gebeurt. Als ik het morgen nog niet heb ga ik voor 30 cent per minuut iemand door de telefoon trekken.
Reg. datum: 04 april 2001

quote:
Zilverspar schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:08:
Bel met: 030 2483500, is wel zo goedkoop.
Ik werd net keurig geholpen en ben doorverbonden. Aangezien ik gratis met vaste nummers kan bellen kost het niks zo.

mvg

Inge
Dat is een nummer van Tiscali??

Ik mis mijn 156!

@Latino,

Dat zou best kunnen hoor, ik heb het nummer van een site die tegen 0900 nummers is en mensen voorziet van een alternatief nummer. Toen ik belde namen ze op met Telfort en aangezien Tiscali nu onder de vlag van Telfort hangt kijk ik er niet van (zie ook www.tiscali.nl). Maar goed toen ik mijn klantnummer noemde wisten ze direct om welke afrekingen het ging dus ik neem aan dat ik aan het juiste adres ben geweest.

Maar nog geen geld terug ontvangen, wie wel inmiddels?

mvg

Inge

quote:
Zilverspar schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:15:
Ik heb 4 dagen nadat ik nog een keer gebeld had (4 weken na eindafrekening) het geld ontvangen. Kennelijk moest ik nog op een lijst gezet worden, en dat is toen gebeurd. Eind goed al goed hier dus.

Vandaag weer gebeld met Telfort, kreeg wederom een vreselijk onfatsoenlijke medewerker aan de lijn. Ze gaf aan dat ik het 15 september had aangevraagd. Had aangevraagd om mijn eigen geld terug te ontvangen, wat een giller zeg pffffff. Ik heb haar gevraagd waar in de voorwaarden staat dat je je eigen geld moet terugvragen als je een afreking hebt ontvangen. Ze kon niet aangeven waar dat stond, ik kreeg van de onnozele muts te horen:ja zo werken wij nu eenmaal, wat een doos zeg! En vervolgens gooit het schaap de hoorn op de haak, zo zo het wordt wat te heet onder haar voeten blijkbaar. Tja als je geen antwoord meer hebt dan

Maar goed, juridisch gezien snijd dit natuurlijk geen hout he, ze gaan hartstikke nat. Ik heb een mail naar Kassa gestuurd hierover en hoop dat meer mensen dat doen die met dezelfde problematiek te maken hebben. Wat denken ze wel bij Telfort, wat een waardeloos bedrijf en ook zo onfatsoenlijk.

Nog ff mijn brief posten dat ik per januari ook geen internet meer wil van Telfort en dan ben ik er helemaal vanaf en hoop ik ook nooit meer iets te maken te hebben met dit flutbedrijf. Ik betaal nog liever het dubbele voor mijn internet en telefonie dan dat ik ooit weer Telfort neem.

mvg
Inge

O ja, op hun website staat bij vraag & antwoord als het om eindfacturatie gaat:

Terugbetaling teveel betaalde kosten

De teveel betaalde abonnementskosten worden verrekend met eventuele gebruikskosten die u heeft gemaakt. Heeft u na deze verrekening nog een bedrag tegoed van Telfort dan storten wij dit binnen 4 weken na ontvangst van de laatste factuur terug op uw (bank)rekening.

Nou mooie boel zeg..............

Inge

Ik heb nog contact gezocht met het bedrijf die verantwoordelijk is voor de certificering van de helpdesk van Telfort. Ik heb niets van hun vernomen nadat ik een mail had gestuurd over het feit of Telfort deze certificering nog wel verdiend en een nieuwe meting hiervan.
Ze gaven aan dat er inderdaad diverse mails ontvangen waren over Telfort, hier is men over in gesprek met Telfort en er zal binnenkort een nieuwe meting verricht worden. Ik heb ook aangegeven dat het de geloofwaardigheid van ITO aantast op deze wijze en dat Telfort sterk onder de maat presteert en de certificering absoluut niet waardig is.

Ben benieuwd hoe lang ze het logo nog mogen voeren.

Inge

pinkproject.nl

Jij bent wel boos zeg maar :P

Ik moet toegeven dat het internetgedeelte van Telfort uitstekend is.
Tot nu toe 1x down geweest
Hopelijk ben ik nu de goden niet aan het verzoeken

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Reg. datum: 25 januari 2000

quote:
Zilverspar schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:35:
Ik heb nog contact gezocht met het bedrijf die verantwoordelijk is voor de certificering van de helpdesk van Telfort. Ik heb niets van hun vernomen nadat ik een mail had gestuurd over het feit of Telfort deze certificering nog wel verdiend en een nieuwe meting hiervan.
Ze gaven aan dat er inderdaad diverse mails ontvangen waren over Telfort, hier is men over in gesprek met Telfort en er zal binnenkort een nieuwe meting verricht worden. Ik heb ook aangegeven dat het de geloofwaardigheid van ITO aantast op deze wijze en dat Telfort sterk onder de maat presteert en de certificering absoluut niet waardig is.

Ben benieuwd hoe lang ze het logo nog mogen voeren.

Inge
Goed idee van je, ik heb ook een klacht naar ITO gestuurd over Telfort.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

quote:
Zondagskindje schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:38:
Jij bent wel boos zeg maar :P

Ik moet toegeven dat het internetgedeelte van Telfort uitstekend is.
Tot nu toe 1x down geweest
Hopelijk ben ik nu de goden niet aan het verzoeken
Ik heb niet veel problemen met het internet gedeelte maar ik wil niet bij zo'n bedrijf blijven die service van lik me vestje geeft. Die gun ik gene rooie cent dus ik stap over per januari, betaal liever iets meer. Moet wel zeggen dat mijn vaste telefonie traag is (duurt lang eer er een kiestoon is) en veel mensen zeggen dat bij bellen ze de melding krijgen dat mijn nummer buiten gebruik is :? , dus das niet in orde en ik maakte dat gisteren zelf mee toen ik bij vrienden was en naar huis wilde bellen.

Heb nog liever GEEN internet en telefonie dat Telfort >:)

Thingy
Reg. datum: 08 maart 2003

quote:
Zilverspar schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:15:
@Latino,

Dat zou best kunnen hoor, ik heb het nummer van een site die tegen 0900 nummers is en mensen voorziet van een alternatief nummer. Toen ik belde namen ze op met Telfort en aangezien Tiscali nu onder de vlag van Telfort hangt kijk ik er niet van (zie ook www.tiscali.nl). Maar goed toen ik mijn klantnummer noemde wisten ze direct om welke afrekingen het ging dus ik neem aan dat ik aan het juiste adres ben geweest.

mvg

Inge
Nu je het zegt, ik ook niet inderdaad. (net even gechecked)
Ik krijg nog iets van 40 peseta's van ze.

We are living in a world of plastic pop songs that are lip synched by an army of synthetic faces.

Thingy
Reg. datum: 08 maart 2003

quote:
mcman schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:56:
Ik ben nu al 1 maand bezig om mijn nummer overt te zetten van telfort naar t-mobile.
Telfort geeft aan t-mobile door dat er 1 nummer tekort is op het door mij ingevoerde sim-kaartnummer.
Ik heb telfort al 3X gebeld om dit nummer te controleren. Steeds geven ze aan dat het nummer klopt!
Ik heb zelfs 1X gebeld met een t-mobile medewerker op de tweede lijn die het gesprek heeft opgenomen :-), waarin de telfort medewerker aangeeft dat het nummer klopt.

Kan er iemand kijken hoeveel cijfers er opzijn of haar sim-kaartje staan voor mij? Het moeten er 13 zijn en sommige zullen er 19 hebben.

Gisteren kreeg ik mijn laatste afrekening binnen... of ik even ¤1,33 wilde betalen voor een acceptgiro die ik nooit heb gehad??? Zelfs de medewerker van Telfort kon deze niet plaatsen. Deze wordt gecrediteerd maar ben wel ¤3,- armer door het belletje naar een 0900 nummer.

En om nog even verder te kankeren op telfort :-)

Ik heb een half jaar geleden bijna 1 maand niet kunnen bellen/gebeld worden sms-en internetten etc. in de buurt waar ik woon (Utrecht/overvecht)

Op mijn werk in Maarsssen of in De Meern bij mijn oom werkte alles wel. Blijkbaar is er een zendmast oid stuk in de buurt bij mij, maar gewoon niet toegeven he. Mijn opa (prepaid) had dit ook). Ik zou inmiddels als 6X teruggebeld worden... nooit gebeurd. Heb mijn thuisnummer opgegeven uiteraad).

Uiteindelijk advocaat van de rechtsbijstand erop gezet omdat er ook wordt beweerd dat aangetekende brieven die zijn aangekomen (heb hier de handtekening liggen) niet zijn aangekomen, maar die is er nog steeds mee bezig.

Maargoed...had er iemand nog het aantal cijfertjes op de simkaart voor mij? Het moeten er 13 of 19 zijn als het goed is.
Same here! Den Haag Laak.
Ik heb gezegd dat er een mast aan gort is. (die arrogantie heb ik als ik geen bereik heb thuis maar wel op werk, tevens vriend met kpn abo gedonder met netwerk hier)
Zou doorgezet worden, ook nooit meer wat van vernomen. Had ook wel de indruk niet echt serieus genomen te worden.

Kennelijk stoort het ook op de andere masten, want mijn t-mobile singaal wil er ook wel eens uit floepen, en dan met name gprs. Dat dit geen dekkingissue is weet ik door het feit dat er voor mijn deur een t-mobile mast staat. (nog uit mijn periode dat ik er werkte) Wat me ook doet geloven dat het probleem nog niet is opgelost.

We are living in a world of plastic pop songs that are lip synched by an army of synthetic faces.

Reg. datum: 28 oktober 2007

quote:
McKillem schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:57:
[...]Nu je het zegt, ik ook niet inderdaad. (net even gechecked) Ik krijg nog iets van 40 peseta's van ze.
Ze hopen gewoon dat je het vergeet! Het geld is *maanden* geleden afgeschreven, de naaiers! Zou nu zsm komen volgens de KS,,,,

Echter, het lukt me niet om ook het geld van de 'spookacceptgiro' terug te krijgen, lukt iemand dat wel? (Ze stelen gewoon ons geld!)
quote:
Zilverspar schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:35:Ze gaven aan dat er inderdaad diverse mails ontvangen waren over Telfort, hier is men over in gesprek met Telfort en er zal binnenkort een nieuwe meting verricht worden.
Dan laten ze vast telfort gewoon meer geld betalen en krijgen ze alsnog dat certificaat. Ik heb nooit meer dan een automatische reply van hen zelf gehad. ITO is gewoon een oplichterij volgens mij. Gelukkig zit ik bij vodafone nu, zonder hun keurmerk.

Reg. datum: 01 maart 2001

exact 1 juli opgezegd, 5 augustus schreef telfort nog een periode af welke al snel werd gevolgd door de bekende rekening met de belachelijke incasso kosten voor de acceptgiro.

Nu ondertussen 2 maanden verder maar nog geen cent retour gezien.

Ik heb Telfort in mijn aangetekende brief voor de opzegging van mijn adsl/telefonie laten weten dat ik voor 15 oktober mijn bedrag van mijn mobiele telefonie retour wil zien. Anders zie ik mij genoodzaakt om het bedrag te verrekenen met mijn adsl/telefonie nota. Dus ze hebben net wat afgeschreven en mocht ik het de 15e niet hebben dan storneer ik het bedrag.

Mocht men een deurwaarder sturen dan ben ik benieuwd hoe ze hier tegenover staan......

Reg. datum: 15 september 2008

jeetje... Ik was hier helemaal niet van op de hoogte (blijkbaar in een ei gezeten hahaha) Nu kun je dat zeker niet meer regelen? Wat zijn t ook een naaiers. Ik kan al een half jaar niet op mijn telfort... Wordt er niet goed van. Zou er stiekem ook wel vanaf willen, maar vrees dat ik dan de volle pond kan gaan betalen...

Nog meer mensen die nog steeds geen geld hebben gezien van de onterechte kosten die voor contractbeëindiging in rekening zijn gebracht? Ik ben echt fucking pissing inmiddels, ik word gewoon aan het lijntje gehouden daar en ik kan elke keer die betaalde klantenservice bellen.

quote:
MrAcid schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:46:
Nog meer mensen die nog steeds geen geld hebben gezien van de onterechte kosten die voor contractbeëindiging in rekening zijn gebracht? Ik ben echt fucking pissing inmiddels, ik word gewoon aan het lijntje gehouden daar en ik kan elke keer die betaalde klantenservice bellen.
In dit topic heeft al een nummer gestaan dat een prima alternatief is voor het betaalde nummer.

Volgens mij kan je deze ook gebruiken: 020- tweehonderd tweeduizend (ik doe het in letters zodat ze 'm niet zo makkelijk met google terug kunnen vinden, voor wat het waard is).

SPQR wijzigde dit bericht 23-10-2008 11:53 (11%)

Ja, dat zijn gewoon nummers van de hoofdkantoren in Utrecht en Amsterdam. Daar kennen ze me inmiddels wel en word ik niet zo goed meer geholpen..

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: