[specs] | [Gameservers] | [Join our Steam Community !!!]
Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 07 november 2002
en tsja, als je als telco kan kiezen tussen zaken doen met een willekeurige nederlander, of met een nederlander waarvan je weet dattie op z'n strepen kan staan... basiswiskunde
trouwens: krijg vandaag een sms dat ze m'n laatste factuurbeschikbaar hebben. moet naar telfort.nl/mijnrekening surfen en de instructies volgen.
awel:
wat is het toch prettig om klant te zijn van zo'n professionele organisatiequote:De online rekening is niet beschikbaar voor prepaid gebruikers.
Inactief.
Reg. datum: 03 mei 2007
Laten we hopen dat het bij iedereen een 'foutje' is. Mijn klachtenprocedure loopt nog (niks gehoord), maar er is gelukkig ook nog niks afgeschreven.quote:Royal schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:51:
[...]
Ik heb zojuist een telefoontje gehad van mijn moeder, ze heeft contact opgenomen met de klantenservice van telfort, ze hebben toegegeven dat het een foutje was en zullen het geld terug storten.
Ik krijg een beetje het gevoel dat Telfort bewust iedereen een afkooprekening voor een ontvangen toestel verstuurd, in de hoop dat een gedeelte van de (ex-)klanten zonder mokken betaalt.
Bij mijn moeder hebben ze het bedrag gewoon automatisch afgeschreven, belachelijk.quote:Shrooma schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:47:
[...]
Laten we hopen dat het bij iedereen een 'foutje' is. Mijn klachtenprocedure loopt nog (niks gehoord), maar er is gelukkig ook nog niks afgeschreven.
Ze had trouwens gevraagd of ze haar een referentie nummer konden gegeven dat ze niet elke keer het verhaal uit hoeft te leggen, maar daar doen ze bij Telfort blijkbaar niet aan
Dat gevoel heb ik ook, als ook maar 1% van de mensen niet zeurt en gewoon betaald hebben ze toch mooi extra inkomsten.quote:Ik krijg een beetje het gevoel dat Telfort bewust iedereen een afkooprekening voor een ontvangen toestel verstuurd, in de hoop dat een gedeelte van de (ex-)klanten zonder mokken betaalt.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Zo'n geval - waarin onterecht is afgeschreven - zal nooooit bij de deurwaarder komen zodra je het incassobureau onderbouwd van repliek dient. Kost hun klauwen vol met geld, en dat weten ze bliksemsgoed.quote:Capa schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:52:
Als je in het process wilt komen van incasso bureau's en deurwaarders zou ik dat vooral doen.
Het klinkt misschien vreemd, maar het scheelt een hoop gezeik als je even wacht totdat Telfort alles terug stort ipv dat je zelf alles terug gaat boeken.
Nooit een incassobureau terug in z'n hok gestopt? Is niet zo moeilijk hoor bij onterechte vorderingen.
Geld niet binnen 10-12 dagen na afboeken terug: storneringsopdracht doen, anders loop je het risico het nooit meer terug te zien. Ze weten namelijk ook bliksemsgoed dat jij meestal geen juridische zaak over 200 Euro gaat starten.
Ik heb van al mijn mailwisselingen met telfort casenummers. Ook na telefoneren heb ik casenummers bevestigd gekregen per mail. Vreemd (verdacht?) dus dat ze je niets 'vasts' willen geven om naar terug te verwijzen.quote:Royal schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:25:
Ze had trouwens gevraagd of ze haar een referentie nummer konden gegeven dat ze niet elke keer het verhaal uit hoeft te leggen, maar daar doen ze bij Telfort blijkbaar niet aan
Uiteraard proberen ze er nog wat uit te halen.quote:Dat gevoel heb ik ook, als ook maar 1% van de mensen niet zeurt en gewoon betaald hebben ze toch mooi extra inkomsten.
En wel veel meer dan 1% zeurt niet, of zeurt wel maar betaald vervolgens toch... meestal omdat ze bang zijn voor incassobureau's en hun intimidatiebrieven, die vaak onterecht als machtsmiddel worden ingezet door bedrijven.
Toevallig niet zo lang terug gedonder gehad met UPC over een Film1/Sport1 abbo dat ik niet aangevraagd had, niet gebruikte en wel in rekening gebracht werd. Uiteraard betaalde ik dat abbo dus niet. Heb ik UPC meerdere malen over gebeld en gefaxed, maar daar zit eveneens een stel autisten op de helpdesk, die gewoon niet reageren en/of terugbellen.
UPC dacht het vervolgens met een incassobureau te gaan oplossen, waarna ik die 1x een fax met de stukken heb gestuurd. Uiteraard weer geen reactie, want ik heb gewoon gelijk. Daarna bij een dreigbrief eens in de 6-8 weken een kort telefoontje met een terugverwijzing naar de fax. Nog met een ander incassobureau geprobeerd door UPC, en toen gewoon boos opgebeld dat ik niets meer van ze wil horen totdat er een onderbouwde response op mijn eerdere fax komt, sterker nog ik gewoon uberhaupt niets meer van ze wil horen.
Tis inmiddels alweer een hele tijd stil. Ze proberen het een paar keer en druipen dan vanzelf wel af.
Ben wel blij dat ik dat geld niet betaald heb, anders had ik ernaar kunnen fluiten.
Kwestie is natuurlijk wel anders als zij gelijk hebben met hun vordering, maar dat lijkt me hier vrij duidelijk niet het geval.
Cheetah wijzigde dit bericht 13-08-2008 10:21 (27%)
GA EX58-UD4P, Intel i7 920, 3x2GB OCZ Gold DDR3-1600, 2x EVGA GTX260-SC (SLI), Zalman ZM-850HP
Crucial 128GB M225 SSD, 1.5TB Samsung F2, LG GGC-H20L Blu/HD, Samsung 32" B650 LCD
Full Specz
Is helaas een automatisch systeem wat die smsjes verstuurd, die ziet niet dat jij prepaid bent inmiddels, want intern heb je nu 1 account voor een afgesloten abonnement en 1 als prepaid klant. Als klant zijnde heb je er maar 1, dat is de prepaid.quote:gunhead schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:49:
da's geen lijst van maffioso maar een lijst van mensen die moeilijk doen als je geld van hun rekening boekt, of dat nou terecht is of niet.
en tsja, als je als telco kan kiezen tussen zaken doen met een willekeurige nederlander, of met een nederlander waarvan je weet dattie op z'n strepen kan staan... basiswiskunde
trouwens: krijg vandaag een sms dat ze m'n laatste factuurbeschikbaar hebben. moet naar telfort.nl/mijnrekening surfen en de instructies volgen.
awel:
[...]
wat is het toch prettig om klant te zijn van zo'n professionele organisatie
Een deurwaarder misschien niet nee, maar omdat een groot deel automatisch gaat kan het zijn dat je wel een incassobureau op je dak krijgt en op de lijst komt van Preventel.quote:Cheetah schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:02:
[...]
Zo'n geval - waarin onterecht is afgeschreven - zal nooooit bij de deurwaarder komen zodra je het incassobureau onderbouwd van repliek dient. Kost hun klauwen vol met geld, en dat weten ze bliksemsgoed.
Nooit een incassobureau terug in z'n hok gestopt? Is niet zo moeilijk hoor bij onterechte vorderingen.
Geld niet binnen 10-12 dagen na afboeken terug: storneringsopdracht doen, anders loop je het risico het nooit meer terug te zien. Ze weten namelijk ook bliksemsgoed dat jij meestal geen juridische zaak over 200 Euro gaat starten.
Zodra het incassobureau ingeschakeld wordt gaat het je meer tijd kosten dan je zou willen, Telfort heeft dan namelijk geen overzicht meer, omdat het uit handen gegeven is.
Capa wijzigde dit bericht 13-08-2008 10:51 (35%)
Ik had er wel oren naar om m'n abo op te zetten en dan een ander abo met GSM te nemen (al dan niet met tussentijds pre-pay om tijd te overbruggen)
Vermoed dat ik nu weinig kans meer maak bij Telfort
Zeker niet, dat Telfort geen overzicht meer heeft is hun probleem en dat van hun incassobureau.quote:Capa schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:45:
Een deurwaarder misschien niet nee, maar omdat een groot deel automatisch gaat kan het zijn dat je wel een incassobureau op je dak krijgt en op de lijst komt van Preventel.
Zodra het incassobureau ingeschakeld wordt gaat het je meer tijd kosten dan je zou willen, Telfort heeft dan namelijk geen overzicht meer, omdat het uit handen gegeven is.
Ik weid er eenmalig een email of fax aan, met het complete verhaal. Op iedere volgende brief een telefoontje van 1 minuut met terugverwijzing naar de eerdere email. Kost hun tijd en hun geld. Uiteindelijk leren ze het vanzelf wel af. Is bovendien sowieso beter dan enkele honderden Euro's kwijt zijn omdat Telfort geen overzicht heeft... als ik de tijd die ik voor dat geld moet werken meereken dan kan ik daarin wel 20 incassobureaus van repliek dienen.
Cheetah wijzigde dit bericht 14-08-2008 11:14 (11%)
GA EX58-UD4P, Intel i7 920, 3x2GB OCZ Gold DDR3-1600, 2x EVGA GTX260-SC (SLI), Zalman ZM-850HP
Crucial 128GB M225 SSD, 1.5TB Samsung F2, LG GGC-H20L Blu/HD, Samsung 32" B650 LCD
Full Specz
Het was maar een advies. Ik werk er, ik weet dat het soms omslachtig gaat namelijk.quote:Cheetah schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:10:
[...]
Zeker niet, dat Telfort geen overzicht meer heeft is hun probleem en dat van hun incassobureau.
Ik weid er eenmalig een email of fax aan, met het complete verhaal. Op iedere volgende brief een telefoontje van 1 minuut met terugverwijzing naar de eerdere email. Kost hun tijd en hun geld. Uiteindelijk leren ze het vanzelf wel af. Is bovendien sowieso beter dan enkele honderden Euro's kwijt zijn omdat Telfort geen overzicht heeft... als ik de tijd die ik voor dat geld moet werken meereken dan kan ik daarin wel 20 incassobureaus van repliek dienen.
Reg. datum: 13 april 2008
Telfort geeft aan t-mobile door dat er 1 nummer tekort is op het door mij ingevoerde sim-kaartnummer.
Ik heb telfort al 3X gebeld om dit nummer te controleren. Steeds geven ze aan dat het nummer klopt!
Ik heb zelfs 1X gebeld met een t-mobile medewerker op de tweede lijn die het gesprek heeft opgenomen :-), waarin de telfort medewerker aangeeft dat het nummer klopt.
Kan er iemand kijken hoeveel cijfers er opzijn of haar sim-kaartje staan voor mij? Het moeten er 13 zijn en sommige zullen er 19 hebben.
Gisteren kreeg ik mijn laatste afrekening binnen... of ik even ¤1,33 wilde betalen voor een acceptgiro die ik nooit heb gehad??? Zelfs de medewerker van Telfort kon deze niet plaatsen. Deze wordt gecrediteerd maar ben wel ¤3,- armer door het belletje naar een 0900 nummer.
En om nog even verder te kankeren op telfort :-)
Ik heb een half jaar geleden bijna 1 maand niet kunnen bellen/gebeld worden sms-en internetten etc. in de buurt waar ik woon (Utrecht/overvecht)
Op mijn werk in Maarsssen of in De Meern bij mijn oom werkte alles wel. Blijkbaar is er een zendmast oid stuk in de buurt bij mij, maar gewoon niet toegeven he. Mijn opa (prepaid) had dit ook). Ik zou inmiddels als 6X teruggebeld worden... nooit gebeurd. Heb mijn thuisnummer opgegeven uiteraad).
Uiteindelijk advocaat van de rechtsbijstand erop gezet omdat er ook wordt beweerd dat aangetekende brieven die zijn aangekomen (heb hier de handtekening liggen) niet zijn aangekomen, maar die is er nog steeds mee bezig.
Maargoed...had er iemand nog het aantal cijfertjes op de simkaart voor mij? Het moeten er 13 of 19 zijn als het goed is.
mcman wijzigde dit bericht 15-08-2008 10:09 (0%)
Reden: Tikvout
Wat een gezeik allemaal! Ik heb ook die 1.33 op m'n laatste rekening (per post gekregen). Maar m'n een-na laatste rekening is afgeschreven 2 weken nadat m'n abbo was afgesloten dus daar kan ik de factuur niet van inzien want er staat helemaal niks meer op mijn telfort.quote:mcman schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:56:
Gisteren kreeg ik mijn laatste afrekening binnen... of ik even ¤1,33 wilde betalen voor een acceptgiro die ik nooit heb gehad??? Zelfs de medewerker van Telfort kon deze niet plaatsen. Deze wordt gecrediteerd maar ben wel ¤3,- armer door het belletje naar een 0900 nummer.
Maargoed...had er iemand nog het aantal cijfertjes op de simkaart voor mij? Het moeten er 13 of 19 zijn als het goed is.
Affijn, het aantal cijfers op mijn oude Telfort Sim is inderdaad 13, 3x4 onder elkaar en dan daaronder nog 1tje (is ongeveer 1.5 jaar oud). M'n nieuwe vodafone heeft er 19 (plus nog wat extra cijfers en letters lijkt het...).
Die eerste 6 extra cijfers zijn verschillend zeiden ze, heeft te maken met netwerkaanbieder. De een heeft het wel en de ander niet.
Maar dan klopt alles dus.
Bedankt!
Reg. datum: 07 juni 2006
Ik kreeg afgelopen vrijdag een eindafrekening met het verzoek om ruim 84,- te betalen voor het gebruik van mobiel internet in de periode 24 juli t/m 10 augustus. WTF??? Ten eerste heb ik geen gebruik meer gemaakt van mobiel internet (kon ook niet eens omdat ik dat nooit heb ingesteld voor prepaid). Ten tweede, al zou ik dat wel gedaan hebben, dan nog zou dat van mijn beltegoed af moeten gaan toch en niet nog een factuur voor de periode nadat prepaid is ingegaan. Waarvoor heb je anders prepaid?
Ik ga ze sowieso bellen waarbij ik al gedwongen wordt om het 0900 nummer te draaien. Maar zie ik bij bovenstaande iets over het hoofd? Of zijn het gewoon weer maffia praktijken van Telfort?
Ik contacteer telfort nu alleen nog maar via het webformulier want dat is gratis. Naast het formulier staat die telfort pipo bij het ITO certificaat volgens wie ze binnen 2 dagen antwoorden. Ik heb inmiddels 7 en 5 dagen geleden gemailed maar nog niks gehoord, iemand anders wel?
[edit: ze hebben het natuurlijk over werkdagen, mijn 7 en 5 zijn dus eigenlijk 5 en 3, valt nog wel mee dus.]
BlackShift wijzigde dit bericht 20-08-2008 15:09 (10%)
Reg. datum: 15 december 2002
Dat was ik ook. Vier aanvragen gedaan en telkens bleven ze wel weer ergens op hangen. Het gezeik was in een keer over toen ik met het hele boeltje (oude sim, nieuwe sim, legitimatie) naar een T-mobile-winkel stapte. Toen was het in vijf dagen geregeld. Het voordeel is dat de T-mobile-winkel de aanvraag actief in de gaten houdt en meteen reageert als er iets mee is.quote:mcman schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:56:
Ik ben nu al 1 maand bezig om mijn nummer overt te zetten van telfort naar t-mobile. [...]
^ Wat hij zegt.
Proficiat Telfort, hoop dat jullie failliet gaan binnen nu en een korte tijd.
Evengoed ben ik blij dat ik er helemaal van af ben.
Reg. datum: 03 januari 2008
Ik kreeg twee eindafrekeningen. Bij de ene kreeg ik geld terug, bij de ander moest ik bijbetalen. Klopte helemaal! Het vreemde is dat ikzelf binnen twee weken moest betalen en dat zij mij binnen vier weken zouden terugbetalen...quote:SPQR schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:03:
Wel raar dat deze betaling al 1 maand geleden is afgeschreven en dat ik er nu nog (maximaal) een maand op moet wachten. Ik vind het nogal een tijd dat je je geld kwijt bent.
Mijn 4 weken zijn inmiddels om, maar nog geen geld gezien. Ik heb wel enkele mailtjes gestuurd met dat het bedrag niet klopt. Er is namelijk 1.59 in rekening gebracht voor de spookacceptgiro. Daar kreeg ik nu (na 25 dagen) een reactie op:quote:SPQR schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:03:
Over 4 weken krijg ik het geld terug dat ik teveel heb betaald (1 maand abonnementskosten die afgeschreven zijn i.v.m. betaling vooruit). Ik vind het nogal een tijd dat je je geld kwijt bent.
Helaas heb ik al tijden geen prepaid meer van telfort.quote:Wij zullen het bedrag van 1,60 aan uw beltegoed toevoegen, dit kan helaas niet meegestort worden met het bedrag van xx,xx.
En gelukkig ben ik daar weg zeg, 3 weken wachten op een reactie die 2 werkdagen duurt. Ik heb ook maar naar ITO gemaild om te vragen of ze hun certificering van telfort kunnen heroverwegen. Ik roep iedereen op dat ook te doen, misschien gaan ze dan eindelijk die KS eens fixen.
Heeft iemand anders inmiddels z'n geld wel al gekregen?
Nope, nog niets gezien. Na mijn opzegbevestigingen duurde het nog een hele tijd voordat ik een eindafrekening kreeg. En de 4 weken tellen pas vanaf de eindafrekening. Al met al zit er dus heel veel tijd tussen de beëindiging van het abonnement op 14 juli, onterechte afschrijving (namelijk over de periode vanaf 14 julli t/m aug waar mijn abonnement helemaal niet meer liep) en de terugboeking.quote:BlackShift schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:03:
Een beetje oude thread, maar volgens mij zijn we nog lang niet klaar met die lui van kwelfort.
Heeft iemand anders inmiddels z'n geld wel al gekregen?
Rond 19 september moet het geld op mijn rekening staan om binnen de gestelde termijn van 4 weken te vallen. Ik ben benieuwd.
Reg. datum: 03 juli 2008
Om Telfort te bereiken ben je de sigaar, ze verplichten je om naar het dure klantenservicenummer te bellen. Nou doe ik absoluut niet.
Nu internet nog weg bij Telfort en dan ben ik er vanaf. Volgens de chatmedewerker kan ook dat niet anders dan het dure servicenummer bellen. Niks ervan, een aangetekende brief die kant op dat gaat er gebeuren.
Ik heb nog nooit zulke slechte service ergens gehad.
Nu maar wachten op de terugbetaling van het geld van de eindafrekening. Het is toch van de zotte dat het zo'n zooitje is.
Tuurlijk zit er lekker veel tijd tussen de opzegging en eindafrekening, dat weerhoud mensen van storneren van het bedrag. Heb er nog over gedacht dat te gaan doen maar het is nu helaas te laat.
Hoor het graag als iemand dat geld al teruggekregen heeft op zijn/haar rekening.
mvg
Inge
Zilverspar wijzigde dit bericht 11-09-2008 13:34 (11%)
Dit heb ik al tijden geleden gedaan maar nooit een antwoord van die lui ontvangen, ik vraag mij werkelijk waar af wat de toegevoegde waarde van deze organisatie dan ook is........quote:BlackShift schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:03:
En gelukkig ben ik daar weg zeg, 3 weken wachten op een reactie die 2 werkdagen duurt. Ik heb ook maar naar ITO gemaild om te vragen of ze hun certificering van telfort kunnen heroverwegen. Ik roep iedereen op dat ook te doen, misschien gaan ze dan eindelijk die KS eens fixen.
Heb daar helemaal geen vertrouwen in, echt nul komma nul. Als Telfort al zo'n certificering heeft pfff wat voor waarde heb je dan als bedrijf met zo'n logo. Ik zou dat niet eens willen met mijn bedrijf.
mvg
Inge
Na telefonisch contact GGN lijken me dat wel geschikte lui. Ik heb ze een brief geschreven met de redenen waarom ik niet wil betalen en het verzoek om het uit te zoeken met Telfort...
1-of-6Billion669 wijzigde dit bericht 11-09-2008 15:59 (38%)
bèèèèèèhhh
Nou, mooie boel is dat zeg. Laten ze eerst zelf eens op tijd betalen lijkt mij. Wat een vreselijk hooghartig log orgaan die Telfort.quote:1-of-6Billion669 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:57:
Ik krijg inmiddels al "dreigbrieven" van GGN (incassobureau) omdat ik hun achterlijke eindafrekening weiger te betalen (¤199,01 "beïndiging abonnement")
Na telefonisch contact GGN lijken me dat wel geschikte lui. Ik heb ze een brief geschreven met de redenen waarom ik niet wil betalen en het verzoek om het uit te zoeken met Telfort...
Inge
Wordt maar weer een (dreig) brief schrijven, vorige keer hadden we in de brief vermeld dat we telefoon + verzendkosten (aangetekend) in rekening zouden brengen als we geen tijdige reactie van hun zouden krijgen vervolgens kregen we binnen 1 week een brief terug met bevestiging dat we het geld terug kregen. Maar inmiddels niks meer gehoord .. we kruipen maar weer in de pen
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last