Hoofdcategorieën
Topicacties

Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 juli 2008

"Onze excuses voor de late reactie. Uit coulance bieden wij u 5 euro beltegoed." heb ik ook gehad ben weer aangesloten geen gezeur at all..

Telfort bedankt.

Reg. datum: 01 maart 2001

zeker een nette oplossing van Telfort, ik was toevallig gister in de buurt van een Telfort shop en vroeg daar naar de stand van zake i.v.m. mijn migratie van abo naar pre-paid.

Hij vertelde dat men op het hoofdkantoor de response op de wijziging een beetje heeft onderschat en mede met de vakanties in het vooruitzicht een flinke achterstand heeft opgelopen. Vandaar de 48 uur.

Ik ben ongeveer 24 uur "onbereikbaar" geweest.

Reg. datum: 11 januari 2002

Hier ook alles geregeld gister. Ging gesmeerd en vanzelf. Nu nummer behouden en omgezet naar prepaid. 5 euro beltegoed gekregen.

Reg. datum: 23 februari 2005

Nou, drama met Telfort gaat gewoon door.

Eerst een brief dat ik de 28ste juli pas wordt overgezet.
Woensdag 23 juli sms dat ik 48 uur uit de lucht ben en het nr wordt omgezet
Vandaag van KS te horen gekregen dat het porteren pas vanaf de 28ste ingaat. :?
Dus worst case scenario een week uit de lucht.

Heb klacht laten aanmaken dat ik de narekening van 1,5 week in ieder geval niet ga betalen.
Klojo's! 8)7

Reg. datum: 22 juli 2008

quote:
r3d schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:49:
Eindelijk antwoord van Telfort:

> Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
>
> Omdat wij geen opzegbrief van u hebben ontvangen, kunnen wij uw abonnement niet afsluiten met terugwerkende kracht per 14 juli. U kunt uw abonnement alsnog (telefonisch) opzeggen per einde contractdatum. Dit is 9 november 2009.
>
> Als u een brief naar ons stuurt, krijgt u een sms ter bevestiging van ontvangst hiervan. Wij raden dan ook aan om contact met ons op te nemen als u deze niet heeft gehad, zodat u de brief eventueel nogmaals kunt versturen.
>
>
> Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
>
> Met vriendelijke groet,
> Telfort B.V.

Blijft een gezeik..................
En dan............... uiteindelijk toch een brief, met een bevestiging m.b.t. het opzeggen.
Bye bye Telfort.
Bedankt voor de tips.

Reg. datum: 19 maart 2004

Heb nog steeds geen netwerk (sinds de 22e al niet), moet je nog iets doen om de omzetting naar prepaid te activeren of zou je opeens weer netwerk moeten hebben?

Reg. datum: 11 augustus 2003

Je zou opeens weer netwerk moeten hebben. Dan 1244 bellen om de 5 euro beltegoed (als je die hebt gekregen) te activeren.

Reg. datum: 14 januari 2002

heb net gebeld met de KS. Mijn omzetting naar prepaid is ook niet goed gegaan.
Die mevrouw die ik aan de lijn had heeft een bericht gestuurd naar de afdeling technische dienst want er staat iets niet goed in het systeem bij hun. Ik namelijk wél bellen maar niet gebeld worden.

Vermoedelijk maandag wordt het opgelost aldus die mevrouw.

amd 1800+, 512 ddr-ram, 80gb hdd, asus 7100PRO-T 64mb-video + laptop 2,4 ghz, 512ddr 40gb 32mb video

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
lars1980 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:39:
Die mevrouw die ik aan de lijn had heeft een bericht gestuurd naar de afdeling technische dienst want er staat iets niet goed in het systeem bij hun. Ik namelijk wél bellen maar niet gebeld worden.

Die van mij is ook al een aantal dagen offline, mooie tactiek om weer extra geld in het laatje te krijgen.

quote:
Technische dienst heeft idd vrij op zaterdag. En dat is prima

Maar maandag MOETEN ze er voor zorgen dat het weer werkt. Toch te gek voor woorden die amateurenclub.
Ik ben freelancer, heb ze een mail gestuurd, iedere dag waarop ik niet bereikbaar ben, ga ik in rekening brengen.

Reg. datum: 05 november 2002

quote:
Summy schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:16:
Ik lees net deze topic! heb de laatste paar paginas doorgenomen.
Maar als ik het goed begrijp kan ik nu ook nog opzeggen? (tot 2 weken na 14juli toch?)

Ik heb al een iphone en krijg net van telfort te horen dat pas na 24-10-08 mijn nummer wordt overgezet, dat duurt veeelste lang dus ik ben nu opzoek naar een manier om eerder weg te komen bij telfort.
Nope, ben je te laat mee.
De brief moest vóór 14 juli binnen zijn.

ja ja pre paid op het moment heb ongeveer 24 uur geduurt!!

quote:
stokhof schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:55:
ja ja pre paid op het moment heb ongeveer 24 uur geduurt!!
kan wel opzeggen want Telfort heeft het niet goed genoeg wereldkundig gemaakt met een kort geding win je.. moet je het wel nu doen want het word natuurlijk steeds moeilijker..

Stephan 8)

Reg. datum: 29 april 2006

Op 14 juli zijn mijn 3 abonnementen omgezet naar prepaid. Tevens heb ik middels de opzegbrief aangegeven dat per 14 juli de automatische incasso stopgezet moest worden. Kreeg van 1 abbo de eindafrekening van ¤ 0,39. Wat schetst mijn verbazing toen ik vandaag mijn bankafschrift nakeek: 25 juli ¤ 20 afgeschreven van mijn rekeing voor een abonnement. Is dit bij meer mensen gebeurd? Zal het morgen meteen laten storneren.

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
timbry schreef op maandag 28 juli 2008 @ 00:35:
Op 14 juli zijn mijn 3 abonnementen omgezet naar prepaid. Tevens heb ik middels de opzegbrief aangegeven dat per 14 juli de automatische incasso stopgezet moest worden. Kreeg van 1 abbo de eindafrekening van ¤ 0,39. Wat schetst mijn verbazing toen ik vandaag mijn bankafschrift nakeek: 25 juli ¤ 20 afgeschreven van mijn rekeing voor een abonnement. Is dit bij meer mensen gebeurd? Zal het morgen meteen laten storneren.
Ze kunnen bij sommige abonnementen het niet in een keer stopzetten en factureren daarom een maand door. Dit wordt dan binnen 2 of 3 weken weer teruggestort. Beetje belachelijk inderdaad, maar ik ga er maar geen probleem van maken.

Reg. datum: 21 november 2002

quote:
205lacoste schreef op maandag 28 juli 2008 @ 08:17:
[...]

Ze kunnen bij sommige abonnementen het niet in een keer stopzetten en factureren daarom een maand door. Dit wordt dan binnen 2 of 3 weken weer teruggestort. Beetje belachelijk inderdaad, maar ik ga er maar geen probleem van maken.
Het gaat er volgens hem niet om dat ze een maand doorfactureren. Maar om het feit dat hij eerst een accept-giro (waarvoor je doodleuk ¤ 1,33 moet betalen, heb zelf ook dit weekend de eindfactuur binnengekregen namelijk) krijgt omdat per 14 juli de automatische incasso is stopgezet. En vervolgens op 25 juli weer automatisch incasseren.

Jafra007 (1004645) VIII.1812

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
Penetrator007 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:14:
Het gaat er volgens hem niet om dat ze een maand doorfactureren. Maar om het feit dat hij eerst een accept-giro (waarvoor je doodleuk ¤ 1,33 moet betalen, heb zelf ook dit weekend de eindfactuur binnengekregen namelijk) krijgt omdat per 14 juli de automatische incasso is stopgezet. En vervolgens op 25 juli weer automatisch incasseren.
Zou kunnen. Hij is wat onduidelijk aangezien hij aangeeft 3 abonnementen te hebben, en geeft daarbij niet specifiek aan dat het om hetzelfde abonnement ging. Maar goed, het enige dat hij hij kan doen is Telfort bellen.

Reg. datum: 14 januari 2002

quote:

en ik ben weer in de lucht, kan weer gebeld worden en zelf bellen/sms-en.

amd 1800+, 512 ddr-ram, 80gb hdd, asus 7100PRO-T 64mb-video + laptop 2,4 ghz, 512ddr 40gb 32mb video

Reg. datum: 03 juli 2008

Ik blijf maar brieven krijgen dat mijn abo's opgezegd zijn, heb er nu 3 gekregen per abo. Verder krijg ik steeds smsjes dat ik binnen 2 weken bericht ontvang?? Mijn abo's zijn al sinds 14 juli uit de lucht, vodafone heeft mijn nummers overgenomen.......dus begrijp het maar niet, mijn laatste smsje is van 24 juli.....en de brieven van afgelopen vrijdag.
Volgens mij loopt het niet zo fris bij Telfort.....

Ook heb ik de brieven mbt 5 euro beltegoed ontvangen, raar maar waar want ik heb geen prepaid van Telfort. Zo hoor je niks en zo hoor je steeds wat!

Mijn nummer is ook nog steeds uit de lucht, omdat Telfort (bewust?) zelf heeft verzonnen dat de nummerportering per 31-10 (oorspronkelijke einddatum contract) wordt gedaan ipv zoals aangevraagd per 14-7. Twee weken nadat ik op prepaid ben over gegaan (ik weiger op te waarderen, Telfort krijgt geen stuiver meer van me) is het nummer ondanks een nieuwe aanvraag van Vodafone nog altijd niet overgezet. Telfort geeft doodleuk aan dat de aanvraag 'in behandeling' is. 't is dat ik het nummer niet echt nodig heb maar het is te idioot voor woorden. Wat een prutsbedrijf, ik begin het idee te krijgen dat ze het hele proces moedwillig traineren.

En heeeeel toevallig krijg je bij de Vodafone-helpdesk binnen 0,5 secs iemand aan de lijn en sta ik bij Telfort inmiddels 11 minuten in de wacht á 30 cent per minuut.

Edit: Crisis :( En dan heb je eeeeindelijk iemand aan de lijn, wordt je in de wacht gezet en na een minuut hangen ze maar gewoon op "bedankt voor het bellen met Telfort, we wensen u nog een prettige dag". Kun je zeker terug gaan bellen en weer 10+ minuten in de wacht hangen. Da's ook een manier om geld te verdienen natuurlijk :r Want terugbellen ho maar.

Daniel wijzigde dit bericht 28-07-2008 13:48 (20%)

Geloof alleen statistieken die je zelf hebt vervalst | Twitter | LinkedIn

Reg. datum: 02 december 2001

Sinds donderdagmiddag uit de lucht, nog steeds niet simcard registration failed. KS: we kunnen er niks van zeggen meneer.

AHHHH!! :(

pinkproject.nl

Ik kreeg een rekening van 0,38, bij de specificaties staat een dataverbruik van minder dan een mb.
Dat vind ik sowieso knap want 14 juli heb ik de Telfortsimkaart uit m'n telefoon gehaald.

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Reg. datum: 29 april 2006

quote:
Zilverspar schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:00:
Ik blijf maar brieven krijgen dat mijn abo's opgezegd zijn, heb er nu 3 gekregen per abo. Verder krijg ik steeds smsjes dat ik binnen 2 weken bericht ontvang?? Mijn abo's zijn al sinds 14 juli uit de lucht, vodafone heeft mijn nummers overgenomen.......dus begrijp het maar niet, mijn laatste smsje is van 24 juli.....en de brieven van afgelopen vrijdag.
Volgens mij loopt het niet zo fris bij Telfort.....

Ook heb ik de brieven mbt 5 euro beltegoed ontvangen, raar maar waar want ik heb geen prepaid van Telfort. Zo hoor je niks en zo hoor je steeds wat!
Heb hier inmiddels 9 :P opzegbrieven(3 abbo's) liggen. Allemaal per 14 juli. Check-double check-triple-chek, maar dan nog wel het lef hebben om gewoon geld van je rekening af te schrijven. :(
De naam Telfort bezorgt mij spontaan rode vlekken in m'n nek. |:(

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience

Ik heb wel van ze losgekregen dat het nummer op 31 juli wordt vrijgegeven....en dan wil ik echt nooit met iets met die oplichters te maken hebben. 'k zou er bijna de FP voor gaan gebruiken :P

Geloof alleen statistieken die je zelf hebt vervalst | Twitter | LinkedIn

Ik ben sinds vanavond 19.00 uur bij Hi aangesloten. Ook kpn weet ik, maar ik kwijlde over de HTC TD, die ik daar zag. Hi abonnementen passen beter bij mijn belgedrag. En ook zonder al te veel kosten 1 jaar abo ipv 2 jaar bij telfort (want 1 jaar = daar te duur).

Ging allemaal natuurlijk niet vanzelf. Vanochtend om 10.00 uur uit Telfort systeem gewist. Wisten ze zelf ook niet meer bij KS. Pas na tweede telefoontje zei KS dat ik al was overgezet naar Hi.
Even vanavond bellen met Hi. Nummerportering moet voor 14.00 uur 29 juli werken zei KS. Maar toen ik ophing werkte het al :). Snelle actie van Hi.

Misschien moeten die gasten van Telfort ook eens een bedrijfsaccount nemen net als Vodafone.
Om je kapot te schamen man.... 8)7

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: