Hoofdcategorieën
Topicacties

Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 23 februari 2005

Waar het met de hele communicatie van Telfort rond deze zaak om gaat is dit: is een sms een rechtmatig middel? Met andere woorden, accepteert een rechter dit als rechtmatig en betrouwbaar middel. Lijkt me niet, brief is nog altijd het middel om officiele zaken te communiceren. Telfort gaat dan zeker aan het kortste eind trekken. :) :) :)

Maar ik ben bijna van ze af in ieder geval. Mijn abo liep tot augustus 2009. Bye bye Telfort-sukkels! (nog 1 week)....

Reg. datum: 03 januari 2008

Ik denk dat je hier toch mee moet oppassen. De Kantonrechter heeft hierover al een uitspraak gedaan:
quote:
Met de komst van de nieuwe media kun je je afvragen of ook e-mails, sms-jes of chatsessies – en wie weet wat er in de toekomst nog bijkomt aan technologisch vernuft - als bewijs gebruikt kunnen worden. De wet vertelt er niets over, simpelweg omdat ze toen nog niet bestonden. In een procedure bij de Kantonrechter te Leeuwarden in november 2006 kwam dit aan de orde. Kun je de inhoud van een tussen de beide partijen gevoerde MSN-messenger chatsessie als bewijs aanleveren? Ja, dat kan, besliste de Kantonrechter in Leeuwarden onlangs. Het valt te verwachten dat de rechter ook andere digitale bewijzen toe zal laten. Veel mensen zijn soms wat achteloos bij het formuleren van mailtjes, ook als het om belangrijke zaken gaat. Toch beter opletten dus!
Bron

http://www.miloweb.nl/ <--- Alice-klantnummer inside

Reg. datum: 28 oktober 2007

Over het telefoon teruggeven, ik had het misschien nog wel gewild ook. Heb namelijk toendestijds 100euro voor een Nokia N73 bijbetaald, ik neem aan dat ik die 100euro dan ook terug zou krijgen! (Het werkt natuurlijk niet zo, daarom hoef je je telefoon ook niet in te leveren, maar toch..)

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
The Legend schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:16:
Vriend van me had net een week voor de bekend making een nieuw Telfort abo + HTC Diamond via gsmweb afgesloten. Ik attendeerde hem er op dat hij kon opzeggen. Hij kreeg als reactie van Telfort dat hij kon opzeggen maar dan wel z'n telefoon in moest leveren (zelfs nadat Telfort dat bericht al van de website had gehaald!) :D Uitgelegd dat dit complete onzin is maar hij vond het teveel moeite om het uit te zoeken. Nu zit 'ie aan een Telfort 400 2 jarig abo vast :P
Ik heb rondom 26 juni mijn abbo incl. htc diamond geactiveerd, mijn aangetekende brief is wel geaccepteerd. Al ben ik nog steeds niet omgezet maar heb wel een toezegging van de KS. Kortom voor een leuk bedrag heb ik de htc touch (2 jarig abbo) zonder het geblaat m.b.t. het inleveren van het toestel.

Reg. datum: 30 april 2007

Zojuist een eindafrekening gekregen van 8,40 :*)

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
BPP schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:00:
Zojuist een eindafrekening gekregen van 8,40 :*)
Hebben ze niet eerst een maand doorberekend, die je later weer terug gaat krijgen? Op mijn eerste (en tevens laatste :P) factuur word ik namelijk ook aangeslagen voor de periode waar augustus nog in voorkomt.

Hardstyle Movements

Beste klant, uw laatste rekening met een bedrag van E4,51 is beschikbaar op Telfort.nl. Dit bedrag zal rond 04-08-2008 van uw rekening worden afgeschreven _/-\o_

Hardstyle Movements

quote:
evdm schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:53:
Ik denk dat je hier toch mee moet oppassen. De Kantonrechter heeft hierover al een uitspraak gedaan:

[...]
Het verschil tussen een sms bericht en chatsessie is, is dat er bij een chatsessie door een persoon terug gepraat wordt, en er dus vanuit gegaan kan worden dat die persoon wat daar boven staat heeft gelezen. Het lijkt mij sterk dat je bijvoorbeeld een chatsessie, waar in alleen de tekst van 1 partij staat, en waarin de andere partij niet antwoord kan aanleveren als bewijs materiaal.

Ik zou dus een poging wagen voor de mensen die dat nog wensen.

http://www.mactoday.nl - apple nieuws

pinkproject.nl

Ik heb heel ouderwets een papieren factuur ontvangen van maar liefst ¤0,38 :')
Het versturen van de factuur kost meer dan wat het opbrengt.

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

enigszins offtopic, maar zou iemand een beetje samen kunnen vatten wat de belangrijkste redenen zijn om te vertrekken bij telfort? ik ben zelf redelijk tevreden, zeker gezien de lage prijzen voor de sim-only abo's

http://guide.50webs.org

penlighted
Reg. datum: 07 november 2002

quote:
jann1s schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:11:
enigszins offtopic, maar zou iemand een beetje samen kunnen vatten wat de belangrijkste redenen zijn om te vertrekken bij telfort? ik ben zelf redelijk tevreden, zeker gezien de lage prijzen voor de sim-only abo's
voor mij was de enige reden dat ik nog anderhalf jaar op een duur abo moest waar ik nu goedkoop onderuit kon komen

inmiddels ben ik er ook achter dat de service kut is.

daarnaast zijn er nog mensen die erg principieel zijn en het niet leuk vinden dat telfort zich niet aan de overeenkomst houdt.

sig...

Reg. datum: 23 juli 2008

Ik heb nog geen reactie van Telfort mogen ontvangen op mijn opzegbrief die op 9 juli door Telfort ontvangen is (aangetekend verstuurd). Zojuist even via de website gevraagd naar de status.

    

Reg. datum: 09 januari 2004

Ik lees net deze topic! heb de laatste paar paginas doorgenomen.
Maar als ik het goed begrijp kan ik nu ook nog opzeggen? (tot 2 weken na 14juli toch?)

Ik heb al een iphone en krijg net van telfort te horen dat pas na 24-10-08 mijn nummer wordt overgezet, dat duurt veeelste lang dus ik ben nu opzoek naar een manier om eerder weg te komen bij telfort.

If women didn't exist, all the money in the world would have no meaning ;)

Reg. datum: 19 maart 2004

Heb dus ook vanwege wijziging in AV opgezegd en omgezet in prepaid. Dit is ook bevestigd door Telfort. Maar na 14 juli kon ik nog steeds bellen (zonder beltegoed te kopen), het bleek dat er zoveel aanvragen waren voor opzegging dat ze achterliepen ik daarom nog via mijn oude postpaidcontract belde, dit krijg ik later weer gecrediteerd.

Wel meldde Telfort dat bij het omzetten van postpaid naar prepaid je nummer 48 uur onbruikbaar zou kunnen zijn. Toen op 22 juli jl rond 12 uur ik geen netwerk meer had ging ik daar dan ook vanuit. Nu we meer dan 48 uur verder zijn en ik nog steeds zonder netwerk zit heb ik maar eens gebeld naar de klantenservice die mij doodleuk vertelde dat er een klacht werd aangemaakt en deze werd doorgestuurd aan de 'technische dienst', die er zo spoedig mogelijk naar gingen kijken. Toen ik vroeg hoe spoedig 'zo spoedig mogelijk' is werd mij gezegd dat het nog maar eens drie dagen kan duren...! BELACHELIJK

Iemand enig idee hoe dit proces te versnellen?

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

quote:
krayz schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:42:
Heb dus ook vanwege wijziging in AV opgezegd en omgezet in prepaid. Dit is ook bevestigd door Telfort. Maar na 14 juli kon ik nog steeds bellen (zonder beltegoed te kopen), het bleek dat er zoveel aanvragen waren voor opzegging dat ze achterliepen ik daarom nog via mijn oude postpaidcontract belde, dit krijg ik later weer gecrediteerd.

Wel meldde Telfort dat bij het omzetten van postpaid naar prepaid je nummer 48 uur onbruikbaar zou kunnen zijn. Toen op 22 juli jl rond 12 uur ik geen netwerk meer had ging ik daar dan ook vanuit. Nu we meer dan 48 uur verder zijn en ik nog steeds zonder netwerk zit heb ik maar eens gebeld naar de klantenservice die mij doodleuk vertelde dat er een klacht werd aangemaakt en deze werd doorgestuurd aan de 'technische dienst', die er zo spoedig mogelijk naar gingen kijken. Toen ik vroeg hoe spoedig 'zo spoedig mogelijk' is werd mij gezegd dat het nog maar eens drie dagen kan duren...! BELACHELIJK

Iemand enig idee hoe dit proces te versnellen?
neem aan dat je wel je sim even uit je phone hebt gehaald+er weer ingestopt? Dus niet alleen toestel uit en aan

Reg. datum: 19 maart 2004

quote:
funk-e schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:11:
[...]

neem aan dat je wel je sim even uit je phone hebt gehaald+er weer ingestopt? Dus niet alleen toestel uit en aan
Inderdaad, kaartje ook in een andere mobiel getest, maar ook daar geen netwerk ...

Reg. datum: 22 juli 2008

Eindelijk antwoord van Telfort:

> Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
>
> Omdat wij geen opzegbrief van u hebben ontvangen, kunnen wij uw abonnement niet afsluiten met terugwerkende kracht per 14 juli. U kunt uw abonnement alsnog (telefonisch) opzeggen per einde contractdatum. Dit is 9 november 2009.
>
> Als u een brief naar ons stuurt, krijgt u een sms ter bevestiging van ontvangst hiervan. Wij raden dan ook aan om contact met ons op te nemen als u deze niet heeft gehad, zodat u de brief eventueel nogmaals kunt versturen.
>
>
> Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
>
> Met vriendelijke groet,
> Telfort B.V.

Blijft een gezeik..................

Vanmiddag 13.00 uur is Telfort weer bezig om een mobiele nrs om te zetten. Ben 48 uur uit de lucht....
Eerder dan ze hadden toegezegd (28 juni) dat kunnen ze dan weer wel snel.... :)

Reg. datum: 14 januari 2002

mijn prepaid is nu opeens dood.... en als ik het nummer bel krijg ik te horen dat het uit de lucht is.

amd 1800+, 512 ddr-ram, 80gb hdd, asus 7100PRO-T 64mb-video + laptop 2,4 ghz, 512ddr 40gb 32mb video

Reg. datum: 01 maart 2001

Hier ook geen telfort meer, brief aangetekend met handtekening retour is ontvangen op de bewuste maandag 14 juli.

Moet er wel bij zeggen dat zodra het sms-je binnenkomt dat het abonnement omgezet wordt ook gelijk het einde van je abonnement is.

maar je wordt automatisch omgezet naar prepaid. kun je verder zelf kijken wat je doet....
nog altijd beter dan aan telfort vastzitten...

Reg. datum: 11 januari 2002

Ik heb dus ook gebruik gemaakt van deze gelegenheid om van Telfort af te komen.
Kreeg gister een sms dat de wijziging binnen 48 uur uitgevoerd zou worden.
In de brief aan Telfort heb ik ook aangegeven dat ik wens dat het abonnement omgezet wordt in een prepaid versie.

Later op de dag van gister, had ik geen netwerkdekking meer. Nu nog steeds niet. Ik krijg een melding dat de sim-kaart registratie is mislukt. Hebben meer mensen dit?

Bellen voor 30 eurocent per minuut vind ik nu wat te gek voor woorden, dit is de rede dat ik afzeg en nu ben ik gedwongen om daar gebruik van te maken.

Ik wacht eerst rustig de 48 uur uit....

Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
Kelfox schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:44:
Ik heb dus ook gebruik gemaakt van deze gelegenheid om van Telfort af te komen.
Kreeg gister een sms dat de wijziging binnen 48 uur uitgevoerd zou worden.
In de brief aan Telfort heb ik ook aangegeven dat ik wens dat het abonnement omgezet wordt in een prepaid versie.

Later op de dag van gister, had ik geen netwerkdekking meer. Nu nog steeds niet. Ik krijg een melding dat de sim-kaart registratie is mislukt. Hebben meer mensen dit?

Bellen voor 30 eurocent per minuut vind ik nu wat te gek voor woorden, dit is de rede dat ik afzeg en nu ben ik gedwongen om daar gebruik van te maken.

Ik wacht eerst rustig de 48 uur uit....
Ik heb dezelfde situatie. Gisteren gaf toegang tot de 'Mijn bundels' pagina op Mijn Telfort een fout, nu kom ik het hele mijn Telfort niet meer in ("Helaas, De site is momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens."). Als iemand mijn nummer belt, wordt gezegd dat dit nummer niet in gebruik is. Morgen om +- 13:00 is de 48 uur om. Dus even afwachten iig.

MAAR is er iemand die kan bevestigen dat dit 'normaal' is voor het overgaan van abo naar prepaid? Wil natuurlijk graag m'n nummer houden...

UPDATE:
Zojuist is m'n nummer weer back in business als prepaid. Wat hierboven beschreven wordt is dus normaal!

CJ_Latitude wijzigde dit bericht 25-07-2008 19:18 (4%)

1 cameratje, 6 glaasjes, 1 verlengertje, 2 flitstertjes en een zakkie

Reg. datum: 19 februari 2006

Bovenstaande verklaart veel, en gelukkig ben ik dus niet de enige met problemen met de opzegging.

Ik heb twee brieven verstuurd de eerste met alleen aanduiding voor nummerbehoud en de tweede met een verwijzing naar de eerste brief, daarbij herhaling van nummerbehoud en mocht dat niet lukken oid, dan maar omzetten naar prepaid.

Nadat de eerste niet aangekomen was volgens telfort, heb ik de tweede verstuurd. Ik heb op beide brieven schriftelijke bevestiging uiteindelijk gekregen en ik was dan ook vanaf 14 juli afgesloten. Het nieuwe abbo zou dan ingaan, maar met de nummerportering is een en ander fout gegaan. Nu dus nog steeds geen mogelijkheid om te bellen/gebeld te worden.

Ik heb tussentijds nog wel een moment gehad dat ik moest opwaarderen, helaas niet gedaan, omdat ik zat te wachten op het ingaan van mijn nieuwe abbo. Ik kom nu niet op het netwerk van 'NL KPN', en kan ook niet opwaarderen om te activeren.

Nu gok ik dat ik moet wachten totdat mijn sim dus weer wordt toegelaten, zodat ik kan opwaarderen en daarmee de boel activeer. En pas dan zou het mogelijk zijn wederom nummerbehoud aan te vragen. Daarmee dus ook mijn nieuwe abbo.

Edit: Update, prepaid werkt nu gewoon, met extra 5¤ vanwege de late omzetting/oplevering.

///
Andere vraag, ik heb dus een contract ondertekend en daarbij enkele 'goederen' ontvangen. Helaas is de dienst niet opgeleverd en ik moet overal achteraan gaan.. de tussenpersoon in kwestie doet niets. Is het mogelijk om contract te ontbinden met behoud van de goederen? Of ligt dat aan het contract met deze tussenpersoon?

Def1ant wijzigde dit bericht 25-07-2008 17:49 (3%)

HuT HuT HuT all the way!!!!
Reg. datum: 11 augustus 2003

JAAAAAAAA hij is binnen!!!
Een brief van Telfort. Mijn contract word binnen 48 uur beëindigd. Ahum kuch ja ja ik heb al sinds 48 uur geen verbinding meer... En zojuist 10 minuten geleden :? heb ik weer verbinding met het netwerk, omgezet naar prepaid dus...

Uit de brief "Onze excuses voor de late reactie. Uit coulance bieden wij u 5 euro beltegoed.". Das dan wel weer aardig... Na een hoop gezeur...

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: