Hoofdcategorieën
Topicacties

Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Reageer Nieuw Topic
Yeah buddy... light weight!

Eindelijk van Telfort af, dus ik wil een Vodafone sim-onlytje bij een citypoint afsluiten.

Dame achter de toonbank vult alles netjes in, prompt krijgt ze een foutmelding, dat mijn aansluiting niet geregeld kan worden |:( Dan vertellen ze je niet eens wat de reden is, dat weten ze niet. Moet ik daarvoor een f*king brief schrijven om een abotje af te sluiten for god sake :( Snap ook helemaal niet waarom ik ben afgewezen, heb altijd netjes mijn telfort en ander dingen betaald, nooit rood gestaan etc.. :|
Voor degene die niet heeft opgezegd: dit is het nieuwe alternatieve nummer van de klantenservice: 020-6976337
Reg. datum: 29 april 2000

Zo en mijn verhaal met telfort is ook bijna afgerond. Vandaag heeft simyo mijn nummerbehoud voltooid. Ik wacht alleen nog een eindrekening af en alles is klar.

Reg. datum: 13 september 2001

Klote Telfort, nog steeds niet omgezet. Jullie?

pinkproject.nl

Ik ben sinds 16 juli 9.00uur over op het Vodafone netwerk _/-\o_ wat een verademing.

Voor degene die nog niet van Telfort af zijn: heel veel sterkte.

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Reg. datum: 25 september 2003

Nou, daar begint het gelazer... Telfort stuurt mij heel fijn een rekening voor de periode van 11.07.08 tot 15.08.08... en dat terwijl ze een bevestiging hebben gestuurd dat het abonnement per 14.07 beëindigd is :')

Edit: Net even langs de Telfort shop geweest om te vragen hoe dit zit. Hun systeem kan dit niet anders verwerken, en het geld wordt dan later teruggeboekt. Beetje vreemd wat mij betreft. Nu ben ik ongeveer 3 weken geld kwijt voor iets wat ik niet eens afneem.

SPQR wijzigde dit bericht 19-07-2008 16:43 (38%)

Boeiend, boeiend!
Reg. datum: 13 februari 2000

quote:
THxZ0NE schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:50:
hier wel, de 18e zoals de bedoeling was..

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
THxZ0NE schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:50:
Neem eens contact op met Telfort ipv hier te lopen ranten ...
Reg. datum: 13 september 2001

quote:
pven schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:03:
[...]

Neem eens contact op met Telfort ipv hier te lopen ranten ...
Wat betekend "ranten"? :P

Boeiend, boeiend!
Reg. datum: 13 februari 2000

quote:
doorreutelen..

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Thingy
Reg. datum: 08 maart 2003

Heb nu mijn nieuwe t-mobile sim-only er in gestoken. Op moment van verwijderen had ik nog netwerk. Ben benieuwd wat telfort gaat doen.

Edit:

Mailtje er achteraan gestuurd.

McKillem wijzigde dit bericht 21-07-2008 14:31 (13%)

We are living in a world of plastic pop songs that are lip synched by an army of synthetic faces.

Als je nu je prepaid nummer wilt aanmelden via telfort.nl dan krijg je de optie om gebruik te maken van het tientjevantelfort! Mochten mensen daar nog geïnteresseerd in zijn :). Nadeel is wel dat het twee weken kan duren?
quote:
Bedankt!
Hartelijk dank voor het invullen van uw gegevens. U ontvangt binnen twee weken ¤ 10,- extra beltegoed. Zodra het beltegoed is bijgeschreven, ontvangt u een sms-bericht ter bevestiging.
penlighted
Reg. datum: 07 november 2002

ah fijn.

alleen volgens mij doe ik iets fout of werkt het niet.
ik moest opnieuw registreren, gedaan, gevalideerd, etc.

dan ga je naar je adresgegevens, waar staat dat je 10 euro beltegoed kan krijgen.
ik vul in het volgende venster m'n NAW in, en dan krijg ik deze melding:
quote:
Gegevens kunnen niet worden verwerkt. Controleer of je naam en/of adres goed is ingevuld.
ondertussen krijg ik wel een smsje met een code om m'n accountgegevens te wijzigen, alleen in dat scherm zie ik dus nergens een vakje waar ik die code zou kunnen invullen.

hoe heb jij dat gedaan?

//edit: nu werkt het wel. ik vermoed dat je per sé een spatie tussen je initialen moet zetten, dat had ik eerst niet gedaan.

chroom wijzigde dit bericht 22-07-2008 11:24 (9%)

sig...

Reg. datum: 28 oktober 2007

quote:
Nielsvr schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:48:
Als je nu je prepaid nummer wilt aanmelden via telfort.nl dan krijg je de optie om gebruik te maken van het tientjevantelfort! Mochten mensen daar nog geïnteresseerd in zijn :). Nadeel is wel dat het twee weken kan duren?
Het is me nu ook gelukt! Ik was maar expliciet naar 'wijzigen gegevens' gegaan en daar alles opnieuw ingevuld (al die info hadden ze immers toch al). Inmiddels heb ik ook nummerportering naar vodafone aangevraagd, ik ben benieuwd of ik het tegoed voor die tijd nog krijg (heb nog 0.27ct nu..).

(Waarom vodafone? Omdat iedereen dat hier doet, en ze goed internet (ook in rest EU) schijnen te hebben, en ik een wii krijg bij m'n 1jaar simonly abo.)

Try to live without PC ;)
Reg. datum: 28 oktober 2000

quote:
TweakersOnly schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:35:
Voor degene die niet heeft opgezegd: dit is het nieuwe alternatieve nummer van de klantenservice: 020-6976337
Hoe heb je dit nr kunnen bellen? Vanaf mobiel krijg ik "niet bereikbaar vanaf mobiele telefoon", en vanaf vast (@work) krijg ik "niet bereikbaar vanaf deze aansluiting".

MSI X48C Platinum, Intel C2D E8400, 2x2GB OCZ RPR PC8500, Sapphire HD4850, Zalman ZM-850HP
2x 1TB Samsung F1, Plextor PX-760A DVD±RW, Aopen BD-ROM, Dell 2407 24" TFT
Full Specz

Reg. datum: 22 juli 2008

En dan heb je netjes een brief verstuurd, en dan zeggen ze dood leuk "nee die hebben wij niet ontvangen, ik kan verder niets voor u doen". Als gevolg nog 1 1/2 jaar vast aan Telfort.

quote:
r3d schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:52:
En dan heb je netjes een brief verstuurd, en dan zeggen ze dood leuk "nee die hebben wij niet ontvangen, ik kan verder niets voor u doen". Als gevolg nog 1 1/2 jaar vast aan Telfort.
Gewoon alsnog telefonisch en per mail (klantenservice) opzeggen. Heb ik ook gedaan.
Per mail krijg je ook een ontvangstbevestiging en callnr terug, dus kunnen ze nooit stellen dat ze je opzegging niet hebben ontvangen.

MSI X48C Platinum, Intel C2D E8400, 2x2GB OCZ RPR PC8500, Sapphire HD4850, Zalman ZM-850HP
Full Specz

Aangetekend versturen is tienduizendkeer verteld. Dus eigenlijk een beetje je eigen schuld, daar kan je op wachten natuurlijk dat ze dat aangeven.

Iemand trouwens al een eind afrekening binnen? De factuur die ik vorige week kreeg is van de periode tot 1.08.08. Oftewel tot 1 augustus, ik neem aan dat ze in de eind afrekening dus circa 50% terugstorten?

Nielsvr wijzigde dit bericht 22-07-2008 13:12 (41%)

quote:
Cheetah schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:10:
[...]
Gewoon alsnog telefonisch en per mail (klantenservice) opzeggen. Heb ik ook gedaan.
Per mail krijg je ook een ontvangstbevestiging en callnr terug, dus kunnen ze nooit stellen dat ze je opzegging niet hebben ontvangen.
Is niet meer mogelijk volgens de KS, ze hebben niks ontvangen voor de 14de, dus het kan niet meer.
En op de vraag of er andere mogelijkheden waren, krijg ik gewoon simpel een nee.

quote:
r3d schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:16:
Is niet meer mogelijk volgens de KS, ze hebben niks ontvangen voor de 14de, dus het kan niet meer.
En op de vraag of er andere mogelijkheden waren, krijg ik gewoon simpel een nee.
Als jij je met dat kluitje in het riet laat sturen... ;)
Is hier ook al eerder vermeld dat je wettelijk gezien gewoon nog kunt opzeggen. Telfort heeft het niet goed wereldkundig gemaakt; ik heb bijv. nooit een brief of sms van ze ontvangen, en vernam het toen ik toevallig de KS moest hebben ivm activeren UMTS/HSDPA. Op basis daarvan, en zeker op basis van eerderverstuurde brief, moet je gewoon nog kunnen opzeggen. Het callcenter heeft gewoon instructies gekregen om telefonisch te weigeren, met in het achterhoofd dat de meeste 'te laat' opzeggers dan wel zullen afdruipen.

Full Specz

quote:
Cheetah schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:43:
[...]
Als jij je met dat kluitje in het riet laat sturen... ;)
Is hier ook al eerder vermeld dat je wettelijk gezien gewoon nog kunt opzeggen. Telfort heeft het niet goed wereldkundig gemaakt; ik heb bijv. nooit een brief of sms van ze ontvangen, en vernam het toen ik toevallig de KS moest hebben ivm activeren UMTS/HSDPA. Op basis daarvan, en zeker op basis van eerderverstuurde brief, moet je gewoon nog kunnen opzeggen. Het callcenter heeft gewoon instructies gekregen om telefonisch te weigeren, met in het achterhoofd dat de meeste 'te laat' opzeggers dan wel zullen afdruipen.
Ik ga er achteraan, in ieder geval bedankt.

Reg. datum: 12 juli 2008

quote:
stokhof schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:00:
[...]

is niet aangetekend gebeurd, heb vandaag met een kennis gebeld, eigenaar van een telecom zaak en die kon mij het volgende vertellen:

Zelfs al zou ik de brief maandag op de post doen kunnen ze er niet onderuit, aangezien Telfort ons niet persoonlijk een brief of sms hebben gestuurd. En Telfort mag er rechtswege niet vanuit gaan dat je de tariefwijziging op internet heb gelezen omdat niet iedereen internet heeft.

met een kort geding win je het altijd! dus denk je te laat te zijn? dus niet!!

Stephan
lees dit maar.. heb het nog even na gevraagd en het klopt. alleen zeggen dat je er een kort geding van maakt is al genoeg dan nemen ze ook een telefonische opzeggen aan maar ze hebben wel een handtekening nodig dus als nog een brief sturen maar dat kan geen kwaad.

Stephan

Reg. datum: 03 januari 2008

En deze keer wel aangetekend!

http://www.miloweb.nl/ <--- Alice-klantnummer inside

Reg. datum: 28 oktober 2007

quote:
Cheetah schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:43:
[...]
Telfort heeft het niet goed wereldkundig gemaakt; ik heb bijv. nooit een brief of sms van ze ontvangen, en vernam het toen ik toevallig de KS moest hebben ivm activeren UMTS/HSDPA.
De meeste mensen hebben wel een smsje ontvangen. Ik neem aan dat ze wel naar iedereen er een gestuurd hebben, maar dat sommige niet aankwamen (telefoon paar dagen uit gehad ofzo?). Dat moeten ze kunnen zien toch? Welke smsjes wel en niet zijn aangekomen.

Het gaat er in dit soort dingen volgens mij vaak om of je het 'redelijkerwijs had kunnen weten'. Bijv. 3 maanden op vakantie gaan en daardoor een brief missen is je eigen schuld (had je iemand moeten regelen om je post te lezen) . Hoe zou dat zijn met een sms niet krijgen? Ik neem aan dat ze je telefoon(nummer) kunnen gebruiken als officieel communicatie middel, voor prepaids zonder registratie kan het niet anders. Dus zouden ze kunnen zeggen 'Ja hee, we hebben je wel 3x gebeld en je nam nooit op!'? (Niet dat ze dat gedaan hebben.., 1 smsje is niet echt vaak proberen)

(En toch echt belachelijk dat je voor 55ct/min de KS moet bellen om UMTS te krijgen..)

*Plop*
Reg. datum: 19 mei 2000

Vriend van me had net een week voor de bekend making een nieuw Telfort abo + HTC Diamond via gsmweb afgesloten. Ik attendeerde hem er op dat hij kon opzeggen. Hij kreeg als reactie van Telfort dat hij kon opzeggen maar dan wel z'n telefoon in moest leveren (zelfs nadat Telfort dat bericht al van de website had gehaald!) :D Uitgelegd dat dit complete onzin is maar hij vond het teveel moeite om het uit te zoeken. Nu zit 'ie aan een Telfort 400 2 jarig abo vast :P

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: