Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
gunhead schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:24:
[...]
de ellende is alleen een beetje dat half nederland (letterlijk :P ) bankiert bij de postbank.
en dat sms-tan systeem is reuze-handig, maar als je gsm het niet doet houdt het wel op...
Shit daar heb ik niet aan gedacht...
Dat word nog humor dan. Ook omdat ik nog gebeld ga worden i.v.m. aflevering nieuwe bestelling.

Wel uitzuigerij dat je moet opwaarderen om bereikbaar te zijn hoor...

McKillem wijzigde dit bericht 17-07-2008 07:18 (16%)

Where i come from we have no bunghole....

[DPC]TCF Divisie Kruidvat

quote:
THxZ0NE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:21:Ik neem gewoon een t-mobile abonnement: 300 belminuten en 100smsjes voor 11 euro p/maand voor 1 jaar. Dan krijg je hier nog een internetbundeltje bij en klaar! Ik vind de prijzen Vodafone idd behoorlijk hoog!
Ik had maar 1 doel voor ogen met mijn overstap:
- Snel internet

En aangezien Vodafone en KPN Mobiel de enigen zijn die HSDPA op de volledige snelheid vrijgeven was de keuze snel gemaakt...

En daarnaast... mocht ik mijn telefoon verkocht krijgen (ik krijg straks een belletje van een goede bieder) dan zijn de effectieve kosten van mijn vodafone abbo in totaal ¤13,- (bellen, sms-en en internetten) per maand :D (Ik kan m'n lol niet op bij Vodafone :P)

¤13,- per maand haalde ik zelfs bij telfort niet :D

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

quote:
Betekent dit dat ex-abonnees geen tientje van telfort krijgen?
Even uit mijn hoofd. Tientje van Telfort is alleen voor nieuwe prepaid klanten waarvan de NAW gegevens nog niet bekend zijn. Als jij bent omgezet van postpay naar Prepaid dan zijn je NAW gegevens al bekend en kan je dus idd geen tientje van Telfort aanvragen :)

Gameparty techteam / Campzone PR

Reg. datum: 30 april 2007

Word er deze maand nog geld afgeschreven door Telfort? En word dit dan het hele bedrag?

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
BPP schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:48:
Wordt er deze maand nog geld afgeschreven door Telfort? En word dit dan het hele bedrag?
Even een grammaticaal foutje verbeterd voor je. Leerzaam nietwaar!? :P

Ze berekenen het abonnementsgeld gewoon op basis van het aantal dagen dat je hebt gehad. Dus je betaalt 14/31ste van de normale kosten. Je bundel bestaat uit een gelijk aandeel van de normale minuten. Als je over dat deel heen gaat dan wordt dat natuurlijk wel berekend als extra kosten buiten de bundel. Mensen die alleen en veel bellen in de eerste week van elke maand hebben dus pech ;)

SPQR wijzigde dit bericht 17-07-2008 10:54 (6%)

Reg. datum: 06 december 2001

Echt laten ze allemaal bij Telfort d*** vallen. Bel je tegen 35 cpm zegt ze doodleuk na vijf minuten wachten dat ik KPN netwerk moet selecteren, wat ik al gedaan had. Daarna zegt ze ik zoek het uit. Na nog eens vijf minuten wachten verbinding verbroken. Ik kan wel 1244 bellen, echter niets anders en kan ook niet gebeld worden, heb inmiddels een opwaardeerkaart maar kan niet opwaarderen omdat de dienst niet beschikbaar is.
Eigenlijk hebben ze mij bij Telfort vanaf het begin af aan afgezet. Drie keer gebeld voor UMTS: eerste keer zeiden ze je hebt de eerste rekening nog niet betaald, tweede en derde keer geen umts waar je je bevind en het ligt aan je toestel en pas de vierde keer: Oh ze zijn vergeten het te activeren.

quote:
205lacoste schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:53:
[...]

Even een grammaticaal foutje verbeterd voor je. Leerzaam nietwaar!? :P
Achter het tweede word had je ook even een 't' moeten zetten ;)
quote:
205lacoste schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:53:
[...]Ze berekenen het abonnementsgeld gewoon op basis van het aantal dagen dat je hebt gehad. Dus je betaalt 14/31ste van de normale kosten. Je bundel bestaat uit een gelijk aandeel van de normale minuten. Als je over dat deel heen gaat dan wordt dat natuurlijk wel berekend als extra kosten buiten de bundel. Mensen die alleen en veel bellen in de eerste week van elke maand hebben dus pech ;)
En dit klopt ook niet helemaal, want de bundels gaan bij Telfort op verschillende dagen in. Bij mij op de 8e van elke maand. Dus wordt het (14-8)/31 = 6/31ste deel van de totale maandkosten (bundel).

http://fon.gethost.nl/

quote:
Kju schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:03:
Echt laten ze allemaal bij Telfort d*** vallen. Bel je tegen 35 cpm zegt ze doodleuk na vijf minuten wachten dat ik KPN netwerk moet selecteren, wat ik al gedaan had. Daarna zegt ze ik zoek het uit. Na nog eens vijf minuten wachten verbinding verbroken. Ik kan wel 1244 bellen, echter niets anders en kan ook niet gebeld worden, heb inmiddels een opwaardeerkaart maar kan niet opwaarderen omdat de dienst niet beschikbaar is.
Eigenlijk hebben ze mij bij Telfort vanaf het begin af aan afgezet. Drie keer gebeld voor UMTS: eerste keer zeiden ze je hebt de eerste rekening nog niet betaald, tweede en derde keer geen umts waar je je bevind en het ligt aan je toestel en pas de vierde keer: Oh ze zijn vergeten het te activeren.
Je moet in het menu van 1244 niet 'mobiel opwaarderen' kiezen he, dat werkt idd (nog) niet. Ik heb mijn beltegoed wel gewoon kunnen opwaarderen met een (online gekochte) beltegoed code.

L00sHeid

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
evdm schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:28:
En dit klopt ook niet helemaal, want de bundels gaan bij Telfort op verschillende dagen in. Bij mij op de 8e van elke maand. Dus wordt het (14-8)/31 = 6/31ste deel van de totale maandkosten (bundel).
True, true... Het ging er meer om dat je slecht het geleverde tijdsdeel van de abonnementsmaand gebruikt.
quote:
evdm schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:28:
Achter het tweede word had je ook even een 't' moeten zetten ;)
Haha, scherp. Helaas moet ik bekennen dat mijn scherpheid ophield met het lezen van de eerste zin.

SPQR wijzigde dit bericht 17-07-2008 11:54 (25%)

Nogmaals: weet iemand hoe dat tientjevantelfort.nl werkt. Als ik daar inlog dan krijg ik geen verdere informatie en kom ik gewoon op Mijn Telfort uit. Mijn gegevens staan al ingevoerd, dus wat moet ik nu doen om dat tientje te krijgen?

Reg. datum: 06 december 2001

quote:
denniskrol schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:52:
[...]

Je moet in het menu van 1244 niet 'mobiel opwaarderen' kiezen he, dat werkt idd (nog) niet. Ik heb mijn beltegoed wel gewoon kunnen opwaarderen met een (online gekochte) beltegoed code.
Dat was niet het probleem maar tnx, misschien handig voor anderen. Overigens doet hij het wel ineens net op zeer magische wijze :?

HuT HuT HuT all the way!!!!

quote:
mariabreedsplee schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:08:
Voor mensen die de KS moeten bellen; bel met 0800-1707 keuze 1 en dan keuze 2, mobiel nummer intoetsen (hij herkent hem als abonnementsnummer ook al ben je uitgeporteerd c.q. overgezet naar prepay) , dan keuze 5 en dan 3 en dan kan je gewoon iemand van de KS te spreken krijgen voor noppes... :P

Hoe lang dit zal duren weet ik niet, maar op deze manier heb ik mijn 'problemen' opgelost.
dan keuze 3 en dan 5... (andersom dus)
Net geprobeerd en het werkt :P

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
maniacshouse schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:41:
[...]

dan keuze 3 en dan 5... (andersom dus)
Net geprobeerd en het werkt :P
Mij lukt dit niet meer hoor! Ze kunnen klantgegevens niet inzien.

Ik ben btw nog steeds online met 1 abbo, het andere nog steeds offline :S

THxZ0NE wijzigde dit bericht 17-07-2008 13:23 (12%)

quote:
THxZ0NE schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:03:
[...]

Mij lukt dit niet meer hoor! Ze kunnen klantgegevens niet inzien.
Mmm... Vreemd... Werd net wel netjes geholpen. Hehe kan ook zijn dat hij mijn klantgegeven niet nodig had voor de info die ik vroeg. :?

penlighted

quote:
miss_bleu schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:23:
[...]

Even uit mijn hoofd. Tientje van Telfort is alleen voor nieuwe prepaid klanten waarvan de NAW gegevens nog niet bekend zijn. Als jij bent omgezet van postpay naar Prepaid dan zijn je NAW gegevens al bekend en kan je dus idd geen tientje van Telfort aanvragen :)
da's prima, maar waarom kreeg ik (ex-abonnee) dan vanmiddag een smsje waarin onder meer staat dat ik tienjevantelfort.nl moet bezoeken voor gratis beltegoed?

inloggen is zinloos, heb dus maar opnieuw geregistreerd (de site vraagt dan expliciet of je oude account weg mag), maar dat helpt ook niet.

sig...

Zijn er nog mensen met een online abbo in plaats van prepaid? Ik ben iig nog online met mijn abbo :( Ik kan blijven bellen(lekker duur).

quote:
THxZ0NE schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:20:
Zijn er nog mensen met een online abbo in plaats van prepaid? Ik ben iig nog online met mijn abbo :( Ik kan blijven bellen(lekker duur).
Heb net maar eens dat dure KS nummer gebeld (op mijn werk :P ). Mijn abbo staat 'waiting for execution' ofzoiets, maar omdat ze zo'n berg opzeggingen hebben gehad is er een dikke achterstand. Men kon dus niet vertellen wanneer ik de lucht uit ging. Mannetje aan de telefoon kon me ook niet uitleggen hoe de periode dat ik nog gebruik maak van het abbo zou worden doorberekent.

quote:
maniacshouse schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:12:
[...]

Heb net maar eens dat dure KS nummer gebeld (op mijn werk :P ). Mijn abbo staat 'waiting for execution' ofzoiets, maar omdat ze zo'n berg opzeggingen hebben gehad is er een dikke achterstand. Men kon dus niet vertellen wanneer ik de lucht uit ging. Mannetje aan de telefoon kon me ook niet uitleggen hoe de periode dat ik nog gebruik maak van het abbo zou worden doorberekent.
Lijkt mij dat je gewoon tot de 14de moet betalen. Dat je langer je abbo hebt gehad is hun probleem. Je moet echter niet bellen/smsen met je telefoon, dit berekenen ze denk ik dan wel als zijnde buiten je bundel

Jafra007 (1004645) VIII.1812

quote:
Penetrator007 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:23:
[...]

Lijkt mij dat je gewoon tot de 14de moet betalen. Dat je langer je abbo hebt gehad is hun probleem. Je moet echter niet bellen/smsen met je telefoon, dit berekenen ze denk ik dan wel als zijnde buiten je bundel
Mmm... Das een leuke discussie waard met ze. Aan wie ligt het nu dat het abbo nog steeds loopt... Ik neem aan dat ik dan voor het prepaid-tarief bel? Zal wel niet want er staat geen tegoed op dat nummer, ook niet zo vreemd want er zit nog een abbo op...
Lekker zooitje daar.

maniacshouse wijzigde dit bericht 17-07-2008 15:29 (16%)

quote:
maniacshouse schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:27:
[...]

Mmm... Das een leuke discussie waard met ze. Aan wie ligt het nu dat het abbo nog steeds loopt... Ik neem aan dat ik dan voor het prepaid-tarief bel? Zal wel niet want er staat geen tegoed op dat nummer, ook niet zo vreemd want er zit nog een abbo op...
Lekker zooitje daar.
Als je voor de 14de te kennen hebt gegeven dat je je abbo op wilde zeggen, is het hun probleem dat je abbo langer is doorgelopen. Ze hebben zelf gezegd dat als je voor de 14de opgezegd hebt, dat ze je dan afsluiten per de 14de. Dat hun dat dan niet doen is volgens mij niet jouw probleem. Maar zoals je al zegt, dat zal waarschijnlijk wel een leuke discusie worden met ze, hopelijk niet bij de KS, anders ben je mss nog wel duurder uit :P

Jafra007 (1004645) VIII.1812

Dat wordt dan inderdaad een discussiepunt aangezien je dan inderdaad op een prepay tarief had kunnen bellen.

Try to live without PC ;)

Vermoedelijk passen ze gewoon je afsluitdatum aan naar de datum waarop ze je daadwerkelijk afsluiten.
Als ze me extra kosten gaan rekenen buiten mijn reguliere abonnementstarieven dan laat ik gewoon het bedrag storneren (a.k.a. terugstorten). Het is niet mijn schuld dat mijn nummer nog bij Telfort op abbo staat en dus ook niet overgenomen kan worden door een eventuele andere provider... :/

MSI X48C Platinum, Intel C2D E8400, 2x2GB OCZ RPR PC8500, Sapphire HD4850, Zalman ZM-850HP
2x 1TB Samsung F1, Plextor PX-760A DVD±RW, Aopen BD-ROM, Dell 2407 24" TFT
Full Specz

quote:
Michaelg schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:28:
[...]

hmm wanneer heb jij je brief verstuurd?
Heb vrijdag de brief gestuurd

quote:
Penetrator007 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:40:
[...]

Als je voor de 14de te kennen hebt gegeven dat je je abbo op wilde zeggen, is het hun probleem dat je abbo langer is doorgelopen. Ze hebben zelf gezegd dat als je voor de 14de opgezegd hebt, dat ze je dan afsluiten per de 14de. Dat hun dat dan niet doen is volgens mij niet jouw probleem. Maar zoals je al zegt, dat zal waarschijnlijk wel een leuke discusie worden met ze, hopelijk niet bij de KS, anders ben je mss nog wel duurder uit :P
Dit staat er letterlijk op telfort.nl/0900consumenten
quote:
Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008. De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. Meer informatie hierover vindt u op de website van onze klantenservice. De Algemene Voorwaarden voor abonnement worden ook met ingang van 14 juli 2008 gewijzigd. Alle verwijzingen naar het oude klantenservicenummer in de Algemene Voorwaarden voor abonnementen komen met ingang van 14 juli 2008 te vervallen.
Dus als je brief is binnengekomen op elke willekeurige datum voor de 14e zou het idd de 14e afgelopen moeten zijn. (dat logica zegt dat dat niet zo gaat zijn staat er los van in princype)
In de regel zou je alle overbodige kosten moeten kunnen declareren. (nu kan je bijvoorbeeld alleen nog maar bellen naar het 0900 nr)
Als iemand zin heeft om hier achteraan te gaan, top. Ikzelf vind het eigenlijk wel spreekwoordelijk gescheten en ze zien maar wat ze doen. Deze maand kunnen ze nog krijgen en dan toedels. Heb vaak genoeg aan de lijn gehangen omdat ze niet duidelijk kunnen zijn.

Ik heb inmiddels tot 3x toe bevestiging gekregen van de KS dat mijn abonnement om zeep geholpen word en besteed er ook geen aandacht meer aan.
Maandag komt mijn hagelnieuwe sim-only abotje. :) Met nieuw telnr.

McKillem wijzigde dit bericht 17-07-2008 19:21 (12%)

Where i come from we have no bunghole....

Boeiend, boeiend!

opzegging en overzetten lijkt hier van een leien dakje te gaan;

ik heb 9 juli mn opzeggings brief aangetekend verstuurd en 11 juli bij tmobile een iphone gehaald met abbo.. Vermeld dat ik mn oude nummer wil behouden en ik kreeg maandag de 14e een sms van telfort dat mn brief is ontvangen. Dezelfde dag tevens een sms van tmobile dat mn nummerbehoud is goedgekeurd en vandaag een sms dat de overzetting morgen (de 18e) zal ingaan.

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws