quote:
Penetrator007 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:40:
[...]
Als je voor de 14de te kennen hebt gegeven dat je je abbo op wilde zeggen, is het hun probleem dat je abbo langer is doorgelopen. Ze hebben zelf gezegd dat als je voor de 14de opgezegd hebt, dat ze je dan afsluiten per de 14de. Dat hun dat dan niet doen is volgens mij niet jouw probleem. Maar zoals je al zegt, dat zal waarschijnlijk wel een leuke discusie worden met ze, hopelijk niet bij de KS, anders ben je mss nog wel duurder uit

Dit staat er letterlijk op telfort.nl/0900consumenten
quote:
Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008. De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. Meer informatie hierover vindt u op de website van onze klantenservice. De Algemene Voorwaarden voor abonnement worden ook met ingang van 14 juli 2008 gewijzigd. Alle verwijzingen naar het oude klantenservicenummer in de Algemene Voorwaarden voor abonnementen komen met ingang van 14 juli 2008 te vervallen.
Dus als je brief is binnengekomen op elke willekeurige datum voor de 14e zou het idd de 14e afgelopen moeten zijn. (dat logica zegt dat dat niet zo gaat zijn staat er los van in princype)
In de regel zou je alle overbodige kosten moeten kunnen declareren. (nu kan je bijvoorbeeld alleen nog maar bellen naar het 0900 nr)
Als iemand zin heeft om hier achteraan te gaan, top. Ikzelf vind het eigenlijk wel spreekwoordelijk gescheten en ze zien maar wat ze doen. Deze maand kunnen ze nog krijgen en dan toedels. Heb vaak genoeg aan de lijn gehangen omdat ze niet duidelijk kunnen zijn.
Ik heb inmiddels tot 3x toe bevestiging gekregen van de KS dat mijn abonnement om zeep geholpen word en besteed er ook geen aandacht meer aan.
Maandag komt mijn hagelnieuwe sim-only abotje.

Met nieuw telnr.
McKillem wijzigde dit bericht 17-07-2008 19:21 (12%)