Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 07 november 2002
ik heb hier wel zo'n foldertje van hooguit een paar maanden oud, maar dat zal een oude partij geweest zijn.quote:miss_bleu schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:58:
[...]
nee want zover ik weet (shoot me if i'm wrong) word die url tientjevantelfort.nl ook niet meer gecommuniceerd.
als jij zegt dat het tegenwoordig anders gaat geloof ik je inmiddelijk, jij kan het weten.
maarreh (ik blijf nederlander
Inactief.
Hoorde het toch echt gister in het menu van telfort prepaid.quote:miss_bleu schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:58:
[...]
nee want zover ik weet (shoot me if i'm wrong) word die url tientjevantelfort.nl ook niet meer gecommuniceerd.
http://www.macvandaag.nl - apple nieuws
Even doorspeelt naar CO hierquote:Nielsvr schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:13:
[...]
Hoorde het toch echt gister in het menu van telfort prepaid.
Apperaat werd me aangeboden maar ik zie er geen heil in.
Ik dacht ik laat het even weten voor de geinsterreseerde.
Telfort is nogsteeds online btw...
McKillem wijzigde dit bericht 16-07-2008 15:22 (29%)
We are living in a world of plastic pop songs that are lip synched by an army of synthetic faces.
Reg. datum: 16 juli 2008
Vodafone kan mijn nummer niet oppikken omdat Telfort het niet heeft vrijgegeven, ondanks dat ze dat maandag al hadden moeten doen. Als ik Telfort bel zeggen zij dat ik Vodafone moet bellen, en andersom. Dat terwijl de aanvraag half juni de deur uit is gegaan en alles naadloos overgezet had kunnen worden op de 14e als Telfort niet zo'n schandalig incompetent bedrijf was.
Hopeloos
Reg. datum: 07 november 2002
de computer zei nog tegen me (ongeveer): "uw beltegoed is succesvol opgewaardeerd, u kunt dit controleren door *100# te toetsen"
fijn, ik dat doen: geen beltegoed. en ik kan ook nog niet bellen of gebeld worden.
weet iemand of dat zo hoort?
//edit @hierboven: je kan je een tripje naar de winkel besparen volgens mij
chroom wijzigde dit bericht 16-07-2008 16:58 (10%)
Inactief.
MSI X48C Platinum, Intel C2D E8400, 2x2GB OCZ RPR PC8500, Asus GTX280 TOP, Zalman ZM-850HP
2x 1TB Samsung F1, Plextor PX-760A DVD±RW, Aopen BD-ROM, Samsung 32" A552 LCD
Full Specz
Ik zit zelf nu aan de ¤20,- p/mquote:Huppie schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:09:
[...]
Ik bel +- 150 minuten per maand en verstuur +- 120 sms-jes. Het abo waarmee dat kan bij vodafone is ofwel een Vodafone ¤35,- (á ¤21,- per maand) of een Vodafone ¤22,50 (á ¤13,50) i.c.m. een onbeperkt sms-bundel (totaal ¤23,50 per maand).
Tel daarbij de kosten van een Mobiel Internet Bundel (¤9,50 per maand) en je zit bij de ¤30,-.
edit:
Had ik al gezegd dat Vodafone SIM-Only duur is?
... net m'n telefoon binnen gekregen (en in V&A gezet)... doet SIM-kaart het niet! Bellen met Vodafone klantenservice, abo wordt pas de 18e geactiveerdNog twee hele dagen zonder
Maar ik verbel/sms niet zoveel als jij.
Het blijft duur de sim-only basis van Vodafone.
Ze hebben wel goedkopere sim-only abbo's (scherp) maar daar kan helaas geen internetblox opgezet worden.
Het enige pluspunt is dat het mobiele internet retesnel is
"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies
Ik neem gewoon een t-mobile abonnement: 300 belminuten en 100smsjes voor 11 euro p/maand voor 1 jaar. Dan krijg je hier nog een internetbundeltje bij en klaar! Ik vind de prijzen Vodafone idd behoorlijk hoog!quote:Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:00:
[...]
Ik zit zelf nu aan de ¤20,- p/m
Maar ik verbel/sms niet zoveel als jij.
Het blijft duur de sim-only basis van Vodafone.
Ze hebben wel goedkopere sim-only abbo's (scherp) maar daar kan helaas geen internetblox opgezet worden.
Het enige pluspunt is dat het mobiele internet retesnel is
THxZ0NE wijzigde dit bericht 16-07-2008 17:21 (4%)
Reg. datum: 06 september 2006
Dan maar beltegoed kaart halen (had liever die gratis 10 pleuro van Telfort gehad maar omdat ik geen sms'jes kan ontvangen (nodig voor inloggen op mijn telfort) heb ik daar ook geen reed aan). Tientje opgewaardeerd, maar helaas pindakaas, nog steeds niet bellen of sms'en. Dacht dat ik misschien niet goed overgezet was dus toen twintig minuten met de klatenservice aan de telefoon gehangen (a 35 cent p/m...).
Blijkt, wat ik nu dus ook hier lees, dat het hele systeem op zijn gat ligt. Ja sorry, het is hier een beetje een rommeltje. Ja inderdaad ben al drie dagen totaal niet meer bereikbaar
Ga maar eens een dikke klachtenbrief opstellen, misschien sleep ik er nog een bloemetje uit.
ik heb ze een mailtje gestuurd, en kijk:
ik ben ff weg, champagne inslaan!quote:Hartelijk dank voor uw e-mail. Uw vraag is ontvangen en zal binnen twee werkdagen worden beantwoord. Met vriendelijke groet,Telfort B.V. Klantenservice
ik word trouwens helemaal simpel van alle msn/email berichtjes met "wist je trouwens dat je telefoon het niet doet?"
chroom wijzigde dit bericht 16-07-2008 17:55 (16%)
Inactief.
T-mobile heeft voor mij 3 negatieve punten:quote:THxZ0NE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:21:
[...]
Ik neem gewoon een t-mobile abonnement: 300 belminuten en 100smsjes voor 11 euro p/maand voor 1 jaar. Dan krijg je hier nog een internetbundeltje bij en klaar! Ik vind de prijzen Vodafone idd behoorlijk hoog!
- geen bereik binnenshuis (moet met mobiel tegen het raam aangeplakt staan of ik moet naar buiten.
- Mobiel internet is traag in vergelijking met Vodafone
- smsbundel; bij Vodafone heb je belminuten en/of smsjes uit de zelfde bundel.
en daarbij bel / sms ik niet zoveel.
Ik heb voldoende aan 100 belminuten/smsjes
"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies
Reg. datum: 15 december 2002
T-Mobile Flex (20, in jouw geval).quote:Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:43:
[...]
- smsbundel; bij Vodafone heb je belminuten en/of smsjes uit de zelfde bundel.
en daarbij bel / sms ik niet zoveel.
Ik heb voldoende aan 100 belminuten/smsjes
Z-Dragon wijzigde dit bericht 16-07-2008 18:19 (23%)
^ Wat hij zegt.
5e korting ook nog.
McKillem wijzigde dit bericht 16-07-2008 19:33 (3%)
We are living in a world of plastic pop songs that are lip synched by an army of synthetic faces.
Dan moet je T-Mobile niet nemen.quote:Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:12:
[...]
Dan heb ik nog steeds het 'gebrek aan bereik' probleem.
Ze hebben wel masten gekocht van KPN en vodafone heb ik persoonlijk niet zulke toffe ervaringen mee. Dus vandaar mijn keuze
McKillem wijzigde dit bericht 16-07-2008 19:38 (4%)
Ik heb (weer...) gebeld naar de klantenservice. Ik ben inmiddels bekend als pre-pay klant. Mijn abo lijkt nog wel actief, maar ze wist me te verzekeren dat ik in de circulatie zit.
Reg. datum: 09 juni 2008
Hoe lang dit zal duren weet ik niet, maar op deze manier heb ik mijn 'problemen' opgelost.
Reg. datum: 12 juli 2008
Better they do it quick!!
ik vraag me af hoeveel mensen hebben opgezecht!
Reg. datum: 03 februari 2006
hmm wanneer heb jij je brief verstuurd?quote:stokhof schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:37:
heb vandaag een sms gehad met de mededeling dat ik binnen 14 dagen bericht krijg.
Better they do it quick!!
ik vraag me af hoeveel mensen hebben opgezecht!
PSN: SaSha1103
Reg. datum: 29 juli 2002
Betekent dit dat ex-abonnees geen tientje van telfort krijgen? Overigens heb ik inmiddels ook via opwaarderen.nl een belkaart van 10 euro aangeschaft. Vervolgens kon ik na circa 15 minuten na activeren bellen en gebeld worden. In die 15 na activering en voordat ik kon bellen en gebeld worden, gaf hij bij mij via *100# ook 0,00 beltegoed aan. Niet schrikken dus.
Je hoeft overigens geen actief mobiel nummer te hebben, je krijgt de code ook per e-mail en als je het bestelvenster open laat staan (mits je iDEAL gebruikt) komt daar ook de code te staan. Voor de zekerheid had ik wel het 06-nummer van een collega gebruikt, maar dat was dus achteraf niet nodig.
de ellende is alleen een beetje dat half nederland (letterlijkquote:MooDyBLueS schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:52:
(mits je iDEAL gebruikt)
en dat sms-tan systeem is reuze-handig, maar als je gsm het niet doet houdt het wel op...
Inactief.
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last