Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
gunhead schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:43:
[...]
ah da's mooi.
dus prepay-klanten hebben al heel lang pech als ze dat tientje willen?

"mijntelfort" deed het overigens van 't weekend nog wel.
nee want zover ik weet (shoot me if i'm wrong) word die url tientjevantelfort.nl ook niet meer gecommuniceerd. :)

Gameparty techteam / Campzone PR

penlighted

quote:
miss_bleu schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:58:
[...]

nee want zover ik weet (shoot me if i'm wrong) word die url tientjevantelfort.nl ook niet meer gecommuniceerd. :)
ik heb hier wel zo'n foldertje van hooguit een paar maanden oud, maar dat zal een oude partij geweest zijn.
als jij zegt dat het tegenwoordig anders gaat geloof ik je inmiddelijk, jij kan het weten.

maarreh (ik blijf nederlander :P ): hoe eigenlijk? ga ik dat meteen ff doen.

sig...

quote:
miss_bleu schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:58:
[...]

Hoorde het toch echt gister in het menu van telfort prepaid.

http://www.mactoday.nl - apple nieuws

quote:
Nielsvr schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:13:
[...]

Hoorde het toch echt gister in het menu van telfort prepaid.
Even doorspeelt naar CO hier :) Dank je wel

Gameparty techteam / Campzone PR

Reg. datum: 13 september 2001

Ik heb 2 abonnementen waarvan nu EINDELIJK 1 abonnement offline is (maar nu wachten tot het prepaid word?). Het andere abonnement is nog niet omgezet, door een moeizaam gesprek duidelijk gekregen dat deze wel de notitie heeft om omgezet te worden naar prepaid maar dit nog niet voltooid is.

T-Mobile shop in Leiden hebben ze kennelijk nog een Iphone.
Apperaat werd me aangeboden maar ik zie er geen heil in.
Ik dacht ik laat het even weten voor de geinsterreseerde.

Telfort is nogsteeds online btw...

McKillem wijzigde dit bericht 16-07-2008 15:22 (29%)

Where i come from we have no bunghole....

Reg. datum: 16 juli 2008

Ik ben ook nog steeds niet afgesloten. heb maandag ochtend een bevestigings sms gehad, dat ze mn brief hadden ontvangen op vrokdag de 11e. Gistermiddag nog de klantenservice gebeld, zou vanavond moeten gebeuren en anders morgen zei ze. ik wacht nog tot 7 uur vanavond en dan bel ik de ks weer. Krijg morgen mn nieuwe mobiel van Hi, maar neem nieuw nummer dus hoef niet overgezet te worden. Nou ik hoop dat ik zo afgesloten word, weg met Telfort!!

Mobiel opwaarderen van Telfort is nu ook al stuk. Ik krijg echt de zenuwen van die ballentent. Mijn telefoon deed het gisteren nog half (kon wel bellen maar niet gebeld worden), inmiddels kan er echter niks meer mee, tenzij ik letterlijk naar de winkel loop om een kaart te kopen.
Vodafone kan mijn nummer niet oppikken omdat Telfort het niet heeft vrijgegeven, ondanks dat ze dat maandag al hadden moeten doen. Als ik Telfort bel zeggen zij dat ik Vodafone moet bellen, en andersom. Dat terwijl de aanvraag half juni de deur uit is gegaan en alles naadloos overgezet had kunnen worden op de 14e als Telfort niet zo'n schandalig incompetent bedrijf was.

Hopeloos :r

[10:59] <Rataplan> om een nu.nl-lezer te citeren: 'iPhone is geen bijvoeglijk naamwoord' ;)
[10:59] <Arnoud> voor mij wel, het is een synoniem van matig: wat een iPhone ontvangst met deze telefoon zeg!

penlighted

dit is ook leuk: ik net in de supermarkt zo'n beltegoedkaart (nouja: kassabon :P) gehaald, en opgewaardeerd.
de computer zei nog tegen me (ongeveer): "uw beltegoed is succesvol opgewaardeerd, u kunt dit controleren door *100# te toetsen"

fijn, ik dat doen: geen beltegoed. en ik kan ook nog niet bellen of gebeld worden.

weet iemand of dat zo hoort?

//edit @hierboven: je kan je een tripje naar de winkel besparen volgens mij :D

gunhead wijzigde dit bericht 16-07-2008 16:58 (10%)

sig...

Try to live without PC ;)

Ook hier nog steeds online. Ik wacht nog steeds op reactie van Telfort :/

MSI X48C Platinum, Intel C2D E8400, 2x2GB OCZ RPR PC8500, Sapphire HD4850, Zalman ZM-850HP
2x 1TB Samsung F1, Plextor PX-760A DVD±RW, Aopen BD-ROM, Dell 2407 24" TFT
Full Specz

quote:
Huppie schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:09:
[...]

Ik bel +- 150 minuten per maand en verstuur +- 120 sms-jes. Het abo waarmee dat kan bij vodafone is ofwel een Vodafone ¤35,- (á ¤21,- per maand) of een Vodafone ¤22,50 (á ¤13,50) i.c.m. een onbeperkt sms-bundel (totaal ¤23,50 per maand).

Tel daarbij de kosten van een Mobiel Internet Bundel (¤9,50 per maand) en je zit bij de ¤30,-.

edit:
Had ik al gezegd dat Vodafone SIM-Only duur is? :X

... net m'n telefoon binnen gekregen (en in V&A gezet)... doet SIM-kaart het niet! Bellen met Vodafone klantenservice, abo wordt pas de 18e geactiveerd :( Nog twee hele dagen zonder :X
Ik zit zelf nu aan de ¤20,- p/m
Maar ik verbel/sms niet zoveel als jij.
Het blijft duur de sim-only basis van Vodafone.
Ze hebben wel goedkopere sim-only abbo's (scherp) maar daar kan helaas geen internetblox opgezet worden.
Het enige pluspunt is dat het mobiele internet retesnel is :7

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:00:
[...]

Ik zit zelf nu aan de ¤20,- p/m
Maar ik verbel/sms niet zoveel als jij.
Het blijft duur de sim-only basis van Vodafone.
Ze hebben wel goedkopere sim-only abbo's (scherp) maar daar kan helaas geen internetblox opgezet worden.
Het enige pluspunt is dat het mobiele internet retesnel is :7
Ik neem gewoon een t-mobile abonnement: 300 belminuten en 100smsjes voor 11 euro p/maand voor 1 jaar. Dan krijg je hier nog een internetbundeltje bij en klaar! Ik vind de prijzen Vodafone idd behoorlijk hoog!

THxZ0NE wijzigde dit bericht 16-07-2008 17:21 (4%)

Reg. datum: 06 september 2006

Grrrr ik baal hier als een stekker van. Abo stop gezet en over laten zetten naar pre-paid. Eerst helemaal geen bereik meer en nu dus net als velen hier wel mogelijk naar 1244 te bellen maar niet opwaarderen.

Dan maar beltegoed kaart halen (had liever die gratis 10 pleuro van Telfort gehad maar omdat ik geen sms'jes kan ontvangen (nodig voor inloggen op mijn telfort) heb ik daar ook geen reed aan). Tientje opgewaardeerd, maar helaas pindakaas, nog steeds niet bellen of sms'en. Dacht dat ik misschien niet goed overgezet was dus toen twintig minuten met de klatenservice aan de telefoon gehangen (a 35 cent p/m...).

Blijkt, wat ik nu dus ook hier lees, dat het hele systeem op zijn gat ligt. Ja sorry, het is hier een beetje een rommeltje. Ja inderdaad ben al drie dagen totaal niet meer bereikbaar :( Normaal is dat niet echt heel erg hooguit lastig maar een familielid ligt in niet al te beste toestand in het ziekenhuis dan wordt je langzamerhand witheet. (en hoe moet T-Mobile me nu bereiken als mijn iPhone klaar ligt :), maar dat zijn luxe zorgen).

Ga maar eens een dikke klachtenbrief opstellen, misschien sleep ik er nog een bloemetje uit.

penlighted

mja dat bellen met ze heb ik wel een beetje gehad.

ik heb ze een mailtje gestuurd, en kijk:
quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Uw vraag is ontvangen en zal binnen twee werkdagen worden beantwoord. Met vriendelijke groet,Telfort B.V. Klantenservice
ik ben ff weg, champagne inslaan!

ik word trouwens helemaal simpel van alle msn/email berichtjes met "wist je trouwens dat je telefoon het niet doet?" :(

gunhead wijzigde dit bericht 16-07-2008 17:55 (16%)

sig...

quote:
THxZ0NE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:21:
[...]

Ik neem gewoon een t-mobile abonnement: 300 belminuten en 100smsjes voor 11 euro p/maand voor 1 jaar. Dan krijg je hier nog een internetbundeltje bij en klaar! Ik vind de prijzen Vodafone idd behoorlijk hoog!
T-mobile heeft voor mij 3 negatieve punten:

- geen bereik binnenshuis (moet met mobiel tegen het raam aangeplakt staan of ik moet naar buiten.

- Mobiel internet is traag in vergelijking met Vodafone

- smsbundel; bij Vodafone heb je belminuten en/of smsjes uit de zelfde bundel.

en daarbij bel / sms ik niet zoveel.
Ik heb voldoende aan 100 belminuten/smsjes

"I've always been mad.
Spekkies

quote:
Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:43:
[...]
- smsbundel; bij Vodafone heb je belminuten en/of smsjes uit de zelfde bundel.

en daarbij bel / sms ik niet zoveel.
Ik heb voldoende aan 100 belminuten/smsjes
T-Mobile Flex (20, in jouw geval).

Z-Dragon wijzigde dit bericht 16-07-2008 18:19 (23%)

^ Wat hij zegt.

quote:
Z-Dragon schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:17:
[...]
T-Mobile Flex (20, in jouw geval).
Dan heb ik nog steeds het 'gebrek aan bereik' probleem.

"I've always been mad.
Spekkies

Flex 30 + interppret sim-only besteld @ t-mobile. totale kosten 21 euro met daarop eerste jaar
5e korting ook nog. _/-\o_

McKillem wijzigde dit bericht 16-07-2008 19:33 (3%)

quote:
Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:12:
[...]

Dan heb ik nog steeds het 'gebrek aan bereik' probleem.
Dan moet je T-Mobile niet nemen. :)
Ze hebben wel masten gekocht van KPN en vodafone heb ik persoonlijk niet zulke toffe ervaringen mee. Dus vandaar mijn keuze :).

McKillem wijzigde dit bericht 16-07-2008 19:38 (4%)

Voor de mensen die nog aangesloten zijn:

Ik heb (weer...) gebeld naar de klantenservice. Ik ben inmiddels bekend als pre-pay klant. Mijn abo lijkt nog wel actief, maar ze wist me te verzekeren dat ik in de circulatie zit.

Voor mensen die de KS moeten bellen; bel met 0800-1707 keuze 1 en dan keuze 2, mobiel nummer intoetsen (hij herkent hem als abonnementsnummer ook al ben je uitgeporteerd c.q. overgezet naar prepay) , dan keuze 5 en dan 3 en dan kan je gewoon iemand van de KS te spreken krijgen voor noppes... :P

Hoe lang dit zal duren weet ik niet, maar op deze manier heb ik mijn 'problemen' opgelost.

heb vandaag een sms gehad met de mededeling dat ik binnen 14 dagen bericht krijg.
Better they do it quick!!

ik vraag me af hoeveel mensen hebben opgezecht!

quote:
stokhof schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:37:
heb vandaag een sms gehad met de mededeling dat ik binnen 14 dagen bericht krijg.
Better they do it quick!!

ik vraag me af hoeveel mensen hebben opgezecht!
hmm wanneer heb jij je brief verstuurd?

PSN: SaSha1103

Weet iemand hoe dat tientje van telfort (.nl) werkt? Ik kan inloggen, maar dan kom ik gewoon bij Mijn Telfort uit. Al mijn gegevens zijn al bekend, logisch want ik was al klant bij Telfort.

Betekent dit dat ex-abonnees geen tientje van telfort krijgen? Overigens heb ik inmiddels ook via opwaarderen.nl een belkaart van 10 euro aangeschaft. Vervolgens kon ik na circa 15 minuten na activeren bellen en gebeld worden. In die 15 na activering en voordat ik kon bellen en gebeld worden, gaf hij bij mij via *100# ook 0,00 beltegoed aan. Niet schrikken dus.

Je hoeft overigens geen actief mobiel nummer te hebben, je krijgt de code ook per e-mail en als je het bestelvenster open laat staan (mits je iDEAL gebruikt) komt daar ook de code te staan. Voor de zekerheid had ik wel het 06-nummer van een collega gebruikt, maar dat was dus achteraf niet nodig.

penlighted

quote:
de ellende is alleen een beetje dat half nederland (letterlijk :P ) bankiert bij de postbank.
en dat sms-tan systeem is reuze-handig, maar als je gsm het niet doet houdt het wel op...

sig...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws