Hoofdcategorieën
Topicacties

Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 32 33 34 35 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 11 augustus 2003

quote:
Cheetah schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:31:
Ik ben ondertussen nog steeds gewoon online zonder onderbreking. Er is geen drol gebeurd :|
Lotgenoten?
Ja hiero! :w

Ben benieuwd wat ze doen. Ik heb netjes op tijd opgezegd maar kan nog steeds bellen. Ben er nieuwsgierig of ze het abbo met terugwerkende kracht afsluiten. M.a.w. de belminuten na mijn officiele opzegging onder het buiten de bundel tarief rekenen :/ .

Offtopic: iemand nog een suggestie voor een goed toestel? Geen iPhone voor mij.

VOORMALIG STUNTMAN
Reg. datum: 31 mei 2001

zo ik ben weer online.. En heb nu pre paid.. En als ik het goed heb begrepen heb ik ook recht op een gratis tientje beltegoed.. Ha ha . volgens mij zijn ze echt iets niet helemaal goed aan het doen daar bij telfort.. De site van telfort is nu wel slecht bereikbaar en mobiel opwaarderen is ook tijdelijk niet bereikbaar.. Overload???

pinkproject.nl

quote:
maniacshouse schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:39:
[...]

Ja hiero! :w

Ben benieuwd wat ze doen. Ik heb netjes op tijd opgezegd maar kan nog steeds bellen. Ben er nieuwsgierig of ze het abbo met terugwerkende kracht afsluiten. M.a.w. de belminuten na mijn officiele opzegging onder het buiten de bundel tarief rekenen :/ .

Ik zit te wachten op de HTC Touch Pro. Helaas duurt het zeker nog een maand voordat deze leverbaar is.

Zondagskindje wijzigde dit bericht 15-07-2008 21:47 (4%)

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Reg. datum: 11 augustus 2003

Mmm iedereen is hier zo lovend over Vodafone. Maar die zijn eigenlijk ook best duur en hebben rare aanbiedingen. Ik probeer daar een HTC te bestellen voor 27,50 per maand met gratis toestel. Mooi dat dat niet lukt. Het is of bijna 38 euro inclusief toestel maar dan met een of ander push-email-abbo (wat ze overigens in eerste instantie niet vermelden) of 20 euro per maand en dan 60 euro bijbetalen voor het toestel... Mmm...

Try to live without PC ;)

quote:
:w dan ben ik i.i.g. niet de enige ;)
quote:
They better not... Ik heb er maar een mail achteraan gestuurd, want ik vertik het om geript te worden met 1/2 uur in de wacht via dat nieuwe servicenummer. Kost je 17 frakkin' Euro's :X
Ik heb hun bevestiging op mail. Weet niet zeker of de einddatum van mijn abbo al was aangepast naar 14/7 (ik meen me te herinneren van wel) maar hij staat nou i.i.g. op 04-12-08... dus als ze dat (weer) veranderd hebben gaan we ons maar eens flink boos maken. Als ik bel dan wel flink waar voor me geld... hell + 1 >:)
quote:
HTC Touch Diamond... zie ook de tweakers.net review :)
Ook geen iPhone hier... uberhaupt geen Apple hier eigenlijk. Teveel geld voor te weinig product ;)
quote:
maniacshouse schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:55:
[...] Het is of bijna 38 euro inclusief toestel maar dan met een of ander push-email-abbo (wat ze overigens in eerste instantie niet vermelden) of 20 euro per maand en dan 60 euro bijbetalen voor het toestel... Mmm...
Leg je toch gewoon die 60 euro bij als je t toestel graag wil? Not that much of a big deal toch?

Cheetah wijzigde dit bericht 15-07-2008 22:26 (28%)

MSI X48C Platinum, Intel C2D E8400, 2x2GB OCZ RPR PC8500, Asus GTX280 TOP, Zalman ZM-850HP
2x 1TB Samsung F1, Plextor PX-760A DVD±RW, Aopen BD-ROM, Samsung 32" A552 LCD
Full Specz

Goed.. zit nu met een dillemma, net de truc met het verwijderen van de accu gedaan, en jawel ik kan eindelijk 1244 bellen. Echter opwaarderen ho maar, als ik kies voor 'mobiel opwaarderen' kom ik in een menu terecht en hoor uiteindelijk 'dat er iets is misgegaan, probeer het later nog eens'.

Oke, dan maar naar opwaarderen.nl. Echter moet ik daarvoor de TAN code kunnen ontvangen per sms |:( en laat dat nou juist weer niet werken omdat mn nummer momenteel niet actief is :(

**update

Vriendin met mobiel bleek een uitkomst :> even geupdate met 10 euro, en de hele ellende werkt weer. Ik heb geen flauw idee wat ik per minuut nu aan een gesprek betaal, maar lang zal dat toch niet gaan duren :z ben iig weer bereikbaar :)

Chiron wijzigde dit bericht 15-07-2008 23:29 (20%)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 07 augustus 2007

quote:
Chiron schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:10:
Goed.. zit nu met een dillemma, net de truc met het verwijderen van de accu gedaan, en jawel ik kan eindelijk 1244 bellen. Echter opwaarderen ho maar, als ik kies voor 'mobiel opwaarderen' kom ik in een menu terecht en hoor uiteindelijk 'dat er iets is misgegaan, probeer het later nog eens'.

Oke, dan maar naar opwaarderen.nl. Echter moet ik daarvoor de TAN code kunnen ontvangen per sms |:( en laat dat nou juist weer niet werken omdat mn nummer momenteel niet actief is :(

**update

Vriendin met mobiel bleek een uitkomst :> even geupdate met 10 euro, en de hele ellende werkt weer. Ik heb geen flauw idee wat ik per minuut nu aan een gesprek betaal, maar lang zal dat toch niet gaan duren :z ben iig weer bereikbaar :)
Hoe kan dat nou?? ik heb een code via opwaarderen.nl gekregen en ik hoor alleen maar dat er een fout in het systeem van telfort zit

Reg. datum: 29 april 2006

quote:
Chiron schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:10:

**update

Ik heb het ff uitgeprobeerd. Kaartje van ¤ 10 erin. Daarna 5minuten en 16 seconden gebeld. Heb nog ¤ 7,62 op de kaart nu. Dus imo behoorlijk duur. :(

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience

*Plop*
Reg. datum: 19 mei 2000

Stelletje zeikerts hier :P Als je geen enkel probleem had gewilt qua bereikbaarheid etc. had je gewoon niet moeten opzeggen.

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

quote:
bigMACfan schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:36:
[...]

Hoe kan dat nou?? ik heb een code via opwaarderen.nl gekregen en ik hoor alleen maar dat er een fout in het systeem van telfort zit
Kies je wel optie 3 in het menu van 1244? (belkaart)
Waarschijnlijk heb je voor optie 2 gekozen (mobiel opwaarderen). Dat werkt nu niet namelijk.

ik dacht ook dat mobiel opwaarderen opwaarderen via een kaart was

funk-e wijzigde dit bericht 16-07-2008 08:44 (9%)

Reg. datum: 05 december 2001

Ook hier werkt alles weer na opgewaardeerd te hebben via www.opwaarderen.nl en via 1244 (optie 3) opgewaardeerd te hebben. Opzich ¤10 die ik nooit meer zal opmaken, aangezien ik het nummer zeer spoedig zal laten porteren, maar ik ben iig weer bereikbaar voor iedereen.

PSN ID: Heraz | PS3 games: Fifa 2009, Buzz, R&C ToD, Motorstorm, Singstar, 1942:JS

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
McKillem schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:12:
[...]

Naar wel mailadres heb je gemailed? Wellicht ook een tof idee voor mij om te doen.
Heb ik een week geleden gedaan naar het Telfort e-mail adres voor contact.

Al meer bij jou bekend? Ik wacht vandaag even af.

ja van die sneeuwpop ja..
Reg. datum: 10 januari 2003

Zo toch maar even een tientje erop gezet. Zodat de phone house me kan bellen vanmiddag met het goede nieuws dat m'n aai foon klaar ligt. Heeft wel lang geduurt. Gisteren een rotdag gehad en zou willen dat ik kon bellen. Maargoed nu kant het iig weer. Wel iets te laat.

|| www.x-ge.nl || AFCA || WAR server: Karak Azgal: Blowie - Magus Rank 40 RR42

[DPC]TCF Divisie Kruidvat

quote:
maniacshouse schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:55:
Mmm iedereen is hier zo lovend over Vodafone. Maar die zijn eigenlijk ook best duur en hebben rare aanbiedingen. Ik probeer daar een HTC te bestellen voor 27,50 per maand met gratis toestel. Mooi dat dat niet lukt. Het is of bijna 38 euro inclusief toestel maar dan met een of ander push-email-abbo (wat ze overigens in eerste instantie niet vermelden) of 20 euro per maand en dan 60 euro bijbetalen voor het toestel... Mmm...
Klopt, vodafone is best prijzig, daar kwam ik ook pas achter nadat ik 2 dagen door alle mogelijkheden doorgelopen was èn een uur in de winkel heb staan praten met een verkoper (...echt man... die verkopers van vodafone doen niets anders dan je wat anders aansmeren en weten niets meer over het eigen netwerk (en het netwerk van de concurrent) dan jij of ik :X)

Eigenlijk wou ik een Sim-Only bestellen maar (met internet) zijn die bij vodafone razendduur (lees: rustig ¤30,- per maand) dus heb 'm uiteindelijk besteld met HTC Touch Diamond (via gsmweb) voor ¤40,- per maand (1 jarig abbo). Het toestel gaat direct de deur weer uit (daar moet toch nog zeker wel ¤350,- voor te vangen zijn, simlock-vrij) en uiteindelijk ben ik ruim goedkoper uit dan bij telfort :P

... nu hopen dat die postbode een beetje opschiet (hij komt vandaag binnen.... gister me suf-verveeld in de trein zo zonder internet :+)

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Reg. datum: 29 juli 2002

Heeft nou niemand door dat het je reinste afzetterij is dat je op moet waarderen om bereikbaar te zijn? Mijn T-Mobile nummerportering gaat uiteraard de 26e plaatsvinden, dus dat kan ik nog wel overleven. Ik weiger namelijk 10 euro aan Telfort te schenken om gebeld te kunnen worden.

Zo maar eens die helpdesk vanaf mijn werk bellen...

Thingy
Reg. datum: 08 maart 2003

quote:
THxZ0NE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:59:
[...]

Heb ik een week geleden gedaan naar het Telfort e-mail adres voor contact.

Al meer bij jou bekend? Ik wacht vandaag even af.
Telfort klantenservice medewerkster wist me te verzekeren dat mijn brief was ontvangen en dat het vandaag naar pre-pay gaat. (had gister gebeld)
Denk dus dat ik hem er op werk straks even tussenuit knijp om bij t-mobile de aanbiedingen aan te kijken en zien wat ik kan nemen.

Het is kennelijk zo dat ik moet opwaarderen om het te laten werken? Indien dat het geval is neem ik gewoon een ander nummer. Ik ga geen stuiver extra investeren in die partij dan noodzakelijk.

McKillem wijzigde dit bericht 16-07-2008 11:27 (10%)

We are living in a world of plastic pop songs that are lip synched by an army of synthetic faces.

quote:
MooDyBLueS schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:21:
Heeft nou niemand door dat het je reinste afzetterij is dat je op moet waarderen om bereikbaar te zijn? Mijn T-Mobile nummerportering gaat uiteraard de 26e plaatsvinden, dus dat kan ik nog wel overleven. Ik weiger namelijk 10 euro aan Telfort te schenken om gebeld te kunnen worden.

Zo maar eens die helpdesk vanaf mijn werk bellen...
http://www.tientjevantelfort.nl ...
Reg. datum: 16 juli 2008

Dag allemaal,

Dit is mijn eerste bericht hier in dit forum.

Ik probeer via dit forum ook te volgen wat er nu precies door telfort wordt gedaan n.a.v. mijn opzegbrief vanwege de prijswijziging van 14 juli.
Ik heb nu 2 weken geleden een opzegbrief gestuurd en gevraagd mijn nummer over te zetten op prepaid. Daarop kreeg ik een dag later een bevestigings sms dat ze mijn brief hadden ontvangen. Telfort schreef mij op 2 juli dat ik binnen 2 weken nader bericht zou krijgen. Dus dat betekent uiterlijk vandaag! Ik heb nog niets gehoord. Ik heb er wel achterna gebeld (ging zeer moeizaam, voordat ik eindelijk contact had met de opzeg afdeling. Heeft zeker 3 kwartier geduurd). De dame aan de telefoon kon niets over de status van mijn opzegbrief zeggen. Wel zei ze dat ik een prepaid kaart moest nemen zodat mijn oude abonnements nummer daarop kon worden over gezet. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb nu ook de prepaid ingelogd op de site van telfort. Alsnog geprobeerd hier ook het formulier voor nummerbehoud in te vullen. Toen kreeg ik een foutmelding op de website. Daarna heb ik nog een email naar ze gestuurd om mij te bevestigen of ik nu al het noodzakelijke gedaan heb voor het opzeggen per 14 juli en het porteren van mijn nummer. Ondanks dat ze beloven binnen 2 dagen te reageren heb ik daar geen reactie op gehad.

Ik heb er niet een goed gevoel over. Maar ik ga er vanuit dat er snel duidelijkheid komt over hoe je van ze afkomt. Ik hou jullie ook op de hoogte als ik nieuws heb.

pinkproject.nl

quote:
Huppie schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:17:
[...]
Klopt, vodafone is best prijzig, daar kwam ik ook pas achter nadat ik 2 dagen door alle mogelijkheden doorgelopen was èn een uur in de winkel heb staan praten met een verkoper (...echt man... die verkopers van vodafone doen niets anders dan je wat anders aansmeren en weten niets meer over het eigen netwerk (en het netwerk van de concurrent) dan jij of ik :X)

Eigenlijk wou ik een Sim-Only bestellen maar (met internet) zijn die bij vodafone razendduur (lees: rustig ¤30,- per maand) dus heb 'm uiteindelijk besteld met HTC Touch Diamond (via gsmweb) voor ¤40,- per maand (1 jarig abbo). Het toestel gaat direct de deur weer uit (daar moet toch nog zeker wel ¤350,- voor te vangen zijn, simlock-vrij) en uiteindelijk ben ik ruim goedkoper uit dan bij telfort :P

... nu hopen dat die postbode een beetje opschiet (hij komt vandaag binnen.... gister me suf-verveeld in de trein zo zonder internet :+)
Hoe kom jij aan EUR 30,- per maand?

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

quote:
evdm schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:39:
[...]

Log in op Mijn Telfort >>> Klik op Mijn abonnement >>> Klik op Beheer uw bundels
En dan staat het bij Lopende aanvraag. Net boven SMS.
Maar het wordt zo slecht up-to-date gehouden, dat er bij jou misschien niks staat :?
Dat is heel raar, want dat komt hier rechtstreeks uit de systemen richting mijn telfort.

[DPC]TCF Divisie Kruidvat

quote:
Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:47:
[...]

Hoe kom jij aan EUR 30,- per maand?
Ik bel +- 150 minuten per maand en verstuur +- 120 sms-jes. Het abo waarmee dat kan bij vodafone is ofwel een Vodafone ¤35,- (á ¤21,- per maand) of een Vodafone ¤22,50 (á ¤13,50) i.c.m. een onbeperkt sms-bundel (totaal ¤23,50 per maand).

Tel daarbij de kosten van een Mobiel Internet Bundel (¤9,50 per maand) en je zit bij de ¤30,-.

edit:
Had ik al gezegd dat Vodafone SIM-Only duur is? :X

... net m'n telefoon binnen gekregen (en in V&A gezet)... doet SIM-kaart het niet! Bellen met Vodafone klantenservice, abo wordt pas de 18e geactiveerd :( Nog twee hele dagen zonder :X

Huppie wijzigde dit bericht 16-07-2008 13:10 (4%)

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Reg. datum: 07 november 2002

quote:
heb je zelf ook geprobeerd of dat wel wil?

ligt er al een paar dagen uit namelijk. geheel toevallig overigens :|

Inactief.

Reg. datum: 23 februari 2005

Kwam er pas donderdag achter dat abonnement bij Telfort kon worden opgezegd. Eindelijk een mogelijkheid om bij deze waardeloze club te vertrekken. Binnen een half uur stond ik op het postkantoor. 8)

Heb donderdag 10 juni aangetekend & per fax opzegging naar Telfort verstuurd.

Maandag 14 juli sms-bevestiging van Telfort met mededeling binnen 2 weken ontvangt u nader bericht.
Dinsdag 15 juli contact met KS Teflort: "uw telefoonr wordt binnen 48 uur inactief, moet u omzetten naar prepay voor nummerbehoud". Ik zeg tegen die gast, kan niet want ik heb een sms gekregen en daar stond niets in van binnen 48 uur uit de lucht :) . Toen wist ie 't zelf ook niet meer. Wat 'n baggerclub zeg!
Woensdag 16 juli mijn TD binnengekregen :). Gebeld met KS Hi, want bij Telfort krijg ik toch geen goed antwoord. Portering staat gepland voor 28 juli. KS Hi heeft toegezegd me zo snel mogelijk over te nemen.

Het gaat helemaal goedkomen, eindelijk verlost van die losers _/-\o_
Nog 1 weekje afzien....
Maar dus wel nog gewoon bereikbaar....

riveristic wijzigde dit bericht 16-07-2008 13:18 (4%)

quote:
gunhead schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:12:
[...]

heb je zelf ook geprobeerd of dat wel wil?

ligt er al een paar dagen uit namelijk. geheel toevallig overigens :|
Niets toevallig aan :) het is een hele oude pagina. Linkjes worden nu aangepast van de site zodat men kan registeren

Reg. datum: 07 november 2002

quote:
miss_bleu schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:21:
[...]

Niets toevallig aan :) het is een hele oude pagina. Linkjes worden nu aangepast van de site zodat men kan registeren
ah da's mooi.
dus prepay-klanten hebben al heel lang pech als ze dat tientje willen?

"mijntelfort" deed het overigens van 't weekend nog wel.

Inactief.

Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 32 33 34 35 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: