Hoofdcategorieën
Topicacties

Firefox / Script stopped working onder GoT

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 21 juni 2002

Ik dacht dat firefox juist beter geoptimaliseerd was daarvoor (uit de lucht gegrepen...)

Ik zie het ook niet zitten om met IE te werken (Bah) :P

Valt er iets concreets aan te doen? Ik kan me nog herinneren dat ik zorgeloos met CTRL een tiental topics opende in m'n posthistory zonder problemen. Nu is dat 1 draad en ik kan direct niets meer.

Je PC is je werktoestel .. meer niet.

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

Misschien moet je toch wat addons gaan gebruiken. Bijvoorbeeld no-script ofzo. Daarmee kan je voorkomen dat scripts laden die je browser laten crashen.

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

Ik ben benieuwd. Welkom in de wereld van de vaakst geupdate addon die er is... Dat moet je dan voor lief nemen...
Reg. datum: 16 juni 2003

Hier FF2.0.0.14 op Vista SP1 en geen enkel probleem met eerder genoemd topic, sowieso nog nooit dit tegengekomen bij gebruik van GoT.

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

Python!
Reg. datum: 24 maart 2004

Je kunt ook de Firefox 3 RC proberen... Is prima te gebruiken (een aantal bekende Linux distro's installeren beta 5 al standaard) en de final komt toch ook over een weken al.
Reg. datum: 05 december 2002

quote:
JanDM schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:08:
Je kunt ook de Firefox 3 RC proberen... Is prima te gebruiken (een aantal bekende Linux distro's installeren beta 5 al standaard) en de final komt toch ook over een weken al.
Inderdaad; RC1 geeft hier geen problemen bij mij. limit=999 op meerdere topics en ik kan gewoon vloeiend blijven scrollen :) (.. ook al springen de post steeds weg omdat niemand nog check images gebruikt ....)

Het is al opgelost.... Ik heb Vista Ultimate geinstalleerd en het draait allemaal wat vlotter. Volgens mij was het ook te danken aan een vergaarde XP installatie.

Maar wat het probleem was weet ik nog steeds niet. Ik dacht in eerste instantie DCom inspector, maar na deinstalleren was het een dag later precies hetzelfde weer aan de hand.

ph34r my [WCG] Cows :P

FireFox 2.0.0.14 op XP SP2 en de boel ging zelfs zo hard neer dat ik op RESET moest duwen en daarna mijn WhatPulse 1.4.7 corrupt was :o

Ik denk echt dat het aan dat Apple topic ligt, want topics met /?limit=999 laden normaal en zijn na het laden fatsoenlijk door te bladeren :)

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

Het is een script wat ervoor zorgt dat FF vastloopt. Hence die meldingen ' A script has stopped working... '

Normaliter maakte dat geen drol uit, maar blijkbaar met een nieuwere versie wel.

Reg. datum: 20 oktober 2005

Nog iemand problemen met firefox 3.0 en marktplaats.nl? al eens een advertentie in een nieuw tablad geopend? Ik krijg dan een script error en firefox loopt vast...

BOFH @ #Netwerken

quote:
X-Fi schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:58:
Nog iemand problemen met firefox 3.0 en marktplaats.nl? al eens een advertentie in een nieuw tablad geopend? Ik krijg dan een script error en firefox loopt vast...
De laatste keer dat ik keek was marktplaats.nl niet onderdeel van Tweakers.net, dus waarom je dat nu hier vraagt in Lieve Devvers weet ik niet. Wellicht kan je het vragen in Client Software Algemeen, hoewel het me verstandiger lijkt om het bij marktplaats zelf te vragen :)

21-10 (5743): En doe dan direct mee met 'De Apen'
22-10 (6118): Parkstad Power! :p
06-11 (0848): I love GoT

SMS "SIG bericht" naar 0614447538

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: