Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
HTC Touch Cruise - Deel 4
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 last
Reageer Nieuw TopicIs het mogelijk om de meldingen uit te zetten?
Er is een verschil tussen die twee. Die jij bedoeld zijn tellers, die onder de tijdsaanduiding. Die je weg wilt hebben zijn de bubbels waarin ook daadwerkelijk informatie verschijnt.En die laatste wil je weg hebben? Nou zijn er wel meer die dat willen. Maar bijna nooit allemaal, zie hierquote:JosD schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:05:
Ik gebruik de standaard HTC ROM met WM6.1 en ben daar (nog) prima tevreden mee. Wat me alleen stoort, zijn al die meldingen die je krijgt over binnengekomen mail, smsjes en gemiste calls. Ik klik me regelmatig suf om alle meldingen kwijt te raken terwijl diezelfde informatie al op het standaard 'Today screen' wordt getoond (de 3 getallen onder de grote tijdsaanduiding).
Is het mogelijk om de meldingen uit te zetten?
Check hier voor de laatste PocketPC freeware.
Start - Instellingen - Verbindingen - USBtoPCquote:Dw1-nl schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:24:
Ik heb nu 3LITVII op me telefoon staan alleen als ik hem verbind met mijn pc kon je altijd kiezen uit sync en gedeeld internet nu heb ik per ongeluk op gedeeld internet geklikt, en elke keer als ik hem met de pc verbind komt dat schermpje met die 2 keuzes niet meer en doet hij niet meer synce.
Weet iemand een oplossing?
Je kan met PPCPimbackup (freeware) een backup van je contacten maken naar je SD-kaart, deze aanpassen op je PC en de boel weer restoren op je PDA.quote:wishmaster1986 schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:02:
Ik heb klein probleempje en dat is dat me contacten 1 grote zooi is. Ik zou deze graag willen aanpassen en verwijderen via de pc maar niet via outlook. Is dat mogelijk? Mischien met een stukje extra software?
Je moet dan in de backup-opties aangeven dat je geen binary backup wil, zodat het bestand als platte tekst wordt opgeslagen.
Keep firing, Assholes!
het ziet er dan uit als een delimited text file te openen/bekijken/editten in Excelquote:mno schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:10:
[...]
Je moet dan in de backup-opties aangeven dat je geen binary backup wil, zodat het bestand als platte tekst wordt opgeslagen.
Dutchphoto wijzigde dit bericht 22-09-2009 17:09 (18%)
Die bug is allang opgelost. Dat gebeurd nadat je een gesprek gevoerd hebt.Als je hem daarna weg stopt en weer te voorschijn haalt kan hij inderdaad in de flightmode staan.quote:jbr schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 08:28:
[...]
Dit soort vage problemen had ik ook bij het gebruik van S2U2, en na het verwijderen hiervan was alles weer in orde.
Tijd voor een upgrade dus
www.stoeprand.nl
Lijkt prima te werken. Alleen jammer dat animated gifs nog niet ondersteund worden.
Ik kijk nogal eens op buienradar enzo...
Iemand anders nog ervaring met deze browser?
Zelf nog niets geprobeerd.
Inmiddels erachter gekomen dat de kaart beveiligd is tegen schrijven. Maar heb 2 adapters geprobeerd die beide met het schuifje naar boven staan en het werkt nog niet. Gevalletje helaas pindakaas of heeft iemand nog een idee?
Groentenman wijzigde dit bericht 19-10-2009 02:15 (23%)
Reden: Meer info.
www.stoeprand.nl
Bestanden die je wist staan NIET na een reset van de hardware er weer op. Dat zou in veel gevallen erg handig zijn.quote:Groentenman schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:20:
Mensen ik heb een probleem. Ik wil bestanden wissen van mijn storage card alleen zodra ik ze wis en mijn telefoon reset staan de bestanden er weer op. Heb al een hard reset gedaan, de wizard bestanden weggooien, via cardreader gedaan maar niks helpt. Formatteren via een cardreader werkt ook niet want dan zegt windows dat het formatteren niet is gelukt. Iemand een idee?
Jij het het waarschijnlijk over de bestanden in je Cruise zelf. Die kunnen niet gewist worden. Die staan in ROM En die komen ook weer terug na een hardreset. Dat hoort ook zo. Behalve die bestanden die je er zelf opgezet hebt.
Dan heb je een slecht werkende adapter.quote:Inmiddels erachter gekomen dat de kaart beveiligd is tegen schrijven. Maar heb 2 adapters geprobeerd die beide met het schuifje naar boven staan en het werkt nog niet. Gevalletje helaas pindakaas of heeft iemand nog een idee?
Dutchphoto wijzigde dit bericht 24-10-2009 00:05 (17%)
Nog reacties betreft de htc SENSE UI?quote:Dutchphoto schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:29:
Inmiddels zie ik een HTC Sense UI (youtube video)
Zelf nog niets geprobeerd.
www.stoeprand.nl
Euhmm, nee. Je kan hem gewoon downloaden en uitproberen.quote:
2de hands maar nog in goede staat.
Ik moet me er nog compleet in verdiepen maar met 4 topics over deze telefoon met ruim 65 pagina's per stuk kom ik vrije dagen tekort om dat allemaal door te spitten.
Ik heb een aantal vraagjes die misschien dus al voorbij zijn gekomen maar die ik zo met de zoek funcite dus niet terug kan vinden (zoek functie geeft als resultaat het complete topic en ga er dan maar eens door heen lezen).
Op de telefoon staat een andere rom geinstalleerd hoe achterhaal ik welke rom dat is..??
Ook staat windows mobile 6.5 geinstalleert met touch flo er achter aan.
Regelmatig is ineens touch flo weg en moet ik dat deel opnieuw opstarten, mijn vraag is hoe dat komt en wat ik er aan kan doen.
Laatste vraag:
Kan ik zomaar de originele windows mobile er weer terug opzetten (cd-rom zit er bij) of ben ik dan touch flo weer kwijt..??
Ik heb namelijk het idee dat het allemaal wat veel is voor de telefoon, als ik kijk naar geheugen gebruik is er meestal maar een mb of 12 vrij terwijl er geen programma's actief zijn.
Open ik dan bijvoorbeeld opera mini dan krijg ik meteen een melding dat ik een tabblad moet sluiten omdat er geheugen te weinig is..??
Ook is het ding regelmatig niet vooruit te branden en geeft alleen een soft reset resultaat op een weer reagerende telefoon.
Hoe kan ik bijvoorbeeld de touch flo uit schakelen zodat ik in windows mobile kan werken (dus touch flo niet mee opstarten). Gewoon maar om het te proberen of het te weten.
Ik weet ik ben nog een leek, en ik verwacht ook niet meteen alles kant en klaar als antwoord, ik wil er echt wel zelf in duiken maar met zoveel topics zie ik door de bomen het bos niet meer, dus als iemand me een beetje op weg kan helpen zou ik dat zeer op prijs stellen.
Misschien zelfs buiten het forum om via mail of zo iets want ik zie niet meer over de berg heen en voordat ik er dadelijk een baksteen van maak zou ik graag wat hulp willen hebben.
Wat betreft geheugen. Ik heb de originele HTC Windows 6.1 ROM erop staan. Ik heb nog 45MB aan opslag vrij en 40MB aan geheugen maar heb er wel redelijk wat op geinstalleerd. In ieder geval heb ik dus heel wat meer ruimte vrij dan jij met je 12MB
Een originele HTC 6.1 ROM kan je trouwens gewoon downloaden van http://www.htc.com - ondersteuning
http://www.htc.com/nl/Sup...9&cat=2&dl_id=113 (fingers crossed)
Wat betreft het geheugen, ik heb wel tijdens het terugplaatsen van de ROM een handeling verricht om de Home-meuk niet te laten installeren. Scheelt weer ruimte en die klok van HTC gebruik ik toch niet.
[edit]mogelijk haal ik Touch Flo en iets anders door elkaar.... maar goed, qua geheugengebruik is wel duidelijk dat jouw 12MB niet gezond is)
WFvN wijzigde dit bericht 30-12-2009 18:39 (9%)
http://velomobielfan.blogspot.com
Welke touch flo het is durf ik niet te zeggen, ik heb nog geen info kunnen vinden daar over (net als dat je info kunt achterhalen van de rom en windows versie en dat soort zaken).
Ik heb het trouwens over het werk geheugen.
Rechts boven in beeld klikken in de touch flo gebruikers omgeving.
Storage
Total: 120,16 mb
In use: 65.88 mb
Free: 54.29 mb
Program
Total 78.82 mb
In use 61.00 mb
Free 17.82 mb
Vooral die laatste is dus bar weinig en net weer met het browser via opera kreeg ik de melding dat het geheugen vol zat en ik zaken moest sluiten.
Dat klikte ik weg en even daarna een nieuw (volledig scherm) met 3 taken die open stonden waarvan ik er 1tje moest kiezen om te sluiten.
Ik weet ik moet nog veel in lezen en leren en ben er mee bezig maar het is me lang nog niet allemaal duidelijk.
Wat me wel duidelijk is is dat de telefoon in de huidige set up erg traag aan voelt, en ik regelmatig de touch flo opnieuw moet opstarten. Dat opera mini niet fatsoenlijk wil werken en het ding dus naar mijn idee niet optimaal werkt.
Omdat het mijn eerste telefoon is met windows mobile weet ik dus niet of ik te veel verwacht of niet.
www.stoeprand.nl
De mini-USB-aansluiting heeft een kunststofstripje in het midden zitten waartegen de contacten zitten. Van dat kunststofstripje is bij mij een strookje afgebroken aan de zijkant.
Ook opmerkelijk is beweging die ik voelde bij het plaatsen van m'n stylus. Als ik m'n toestel beter bekijk, zie ik ook een barst zitten. Waar? Als ik m'n stylus in het toestel schuif, komt hij op een gegeven moment het klepje van het SD-kaartje voorbij. Dan 4mm verder zit er een breuk in de groef naast het glimmende deel. M'n behuizing lijkt dus wel te zijn opengewrikt door de stylus
Ja mijn behuizing is ook ineens sinds vorige maand opengewrikt door de stylus je kunt aan de zijkant bijna naar binnen kijkenquote:WFvN schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:31:
Bijna 2 jaar na aanschaf van m'n Touch Cruise. Ik ben nog altijd reuze blij met m'n apparaat. Maar hij begint zo langzamerhand wat gebreken te vertonen.
De mini-USB-aansluiting heeft een kunststofstripje in het midden zitten waartegen de contacten zitten. Van dat kunststofstripje is bij mij een strookje afgebroken aan de zijkant.
Ook opmerkelijk is beweging die ik voelde bij het plaatsen van m'n stylus. Als ik m'n toestel beter bekijk, zie ik ook een barst zitten. Waar? Als ik m'n stylus in het toestel schuif, komt hij op een gegeven moment het klepje van het SD-kaartje voorbij. Dan 4mm verder zit er een breuk in de groef naast het glimmende deel. M'n behuizing lijkt dus wel te zijn opengewrikt door de stylus
www.stoeprand.nl
?quote:Dw1-nl schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:19:
Als ik android op mijn polaris wil welke moet ik dan downloaden, ik zie door de bomen het bos niet meer.
www.stoeprand.nl
Pagina: 1 2 3 4 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 last