Hoofdcategorieën
Reg. datum: 27 april 2006

Bedankt voor de tips over mijn klokprobleem, helaas kan ik het nog even niet testen omdat mijn beeldscherm gebroken is, heb er waarschijnlijk te hard op geleund toen hij in m'n broek zat.
Ik denk dat ik hem bij Spark electronics laat repareren voor ¤ 71,- Of iemand moet weten waar ik goedkoper een nieuw Touch Cruise beeldscherm (alleen LCD, zonder aanraakdeel) kan vinden. Erin zetten lukt me zelf ook wel.

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

Ik heb geen oplossing gevonden voor het onderstaande probleem:
Sinds ik m'n Touch laat synchroniseren met de echange server van m'n werk, vallen m'n favorieten contacten (home-scherm) weg, is dit een bekend probleem? En hoe kan ik dit oplossen? Want als ik ze opnieuw toevoeg en ik ga van de ene tab naar de ander (favorieten persoenen --> weer) vallen deze weg!

Als ik de optie uitzet om m'n contacten te synchroniseren, verdwijnen al m'n contacten!

http://xs541.xs.to/xs541/09293/nofavo813.jpg

edit--
Nu werkt ie plots wel, zelfde handelingen uitgevoerd 7(8)7

XTREEMRaGE wijzigde dit bericht 30-07-2009 22:01 (6%)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Reg. datum: 02 april 2009

Ik heb rare probleem met de volume van de beltoon. Bij het kiezen van een beltoon kan ik het laten afspelen dan is de volume normaal (laagste stand).

Maar bij inkomende oproep gaat het heel hard af. Terwijl de volume op de laagste nivo staat.
Heeft iemand ervaring en oplossing???

Beltoon reageert dus niet op de volume instelling van de tel. Maar wat ik wel raar vind is dat de sms/herrinnering en alle andere tonen wel reageren op de volume instelling.

Graag reactie. Ik vind het heel erg irritant.....

tmf wijzigde dit bericht 17-07-2009 09:46 (20%)

Reg. datum: 28 juli 2004

quote:
GG---77 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:52:
[...]

Hoe zet je er een andere Radio op? Het betand waar je naar verwijst is een *.nbh - bestand. Hoe instaleer je deze?
Met een RUU

@tmf
quote:
Beltoon reageert dus niet op de volume instelling van de tel. Maar wat ik wel raar vind is dat de sms/herrinnering en alle andere tonen wel reageren op de volume instelling.
Volume van SMS en herinnerigen hebben niets te maken met die beltoon.Het voulme daarvan wordt (apart) geregeld door het systeem volume en niet door het volume van de bel(oproep) toon a.k.a "ringtone"
al eens een hardreset geprobeerd? Lost doorgaans alles op.

Dutchphoto wijzigde dit bericht 18-07-2009 19:55 (46%)

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

Reg. datum: 30 december 2008

Is I-Mode en/of WAP uit te schakelen op de touch cruise?
Ik heb Surf&Mail van KPN, maar krijg toch nog steeds een rekening van I-Mode / WAP gebruik??? 8)7
Heeft iemand de juiste instellingen voor Surf & Mail van KPN??

Alvast bedankt.
Hans.

doesn't share food!
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
JustMeIkke schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:30:
Is I-Mode en/of WAP uit te schakelen op de touch cruise?
Ik heb Surf&Mail van KPN, maar krijg toch nog steeds een rekening van I-Mode / WAP gebruik??? 8)7
Heeft iemand de juiste instellingen voor Surf & Mail van KPN??

Alvast bedankt.
Hans.
Uitschakelen van gegevensverbindingen kan met Modaco Nodata (zie OP).
Instellingen van KPN kan je op de website van KPN vinden: http://qelp.kpn.com/HTC/T4242-Touch-Cruise-II/Internet/

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

quote:
Pinobigbird schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:38:
[...]

Uitschakelen van gegevensverbindingen kan met Modaco Nodata (zie OP).
Instellingen van KPN kan je op de website van KPN vinden: http://qelp.kpn.com/HTC/T4242-Touch-Cruise-II/Internet/
Met de instelling van de kpn site (cruiseII), krijg ik de melding 'Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen.
Ik heb bij verbindingen KPN-GPRS en Mobiele Startsite. Voeg ik een verbinding toe aan KPN GPRS dan werkt internet wel, maar dan gaat het volgens mij via I-Mode/WAP

quote:
JustMeIkke schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:10:
[...]

Met de instelling van de kpn site (cruiseII), krijg ik de melding 'Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen.
Ik heb bij verbindingen KPN-GPRS en Mobiele Startsite. Voeg ik een verbinding toe aan KPN GPRS dan werkt internet wel, maar dan gaat het volgens mij via I-Mode/WAP
WAP/i-mode bestaat dat nog?

Die gegevens verbindingen kun je gewoon uitschakelen in je comm manager.

http://www.allaboutphones.nl/photos/12361178006978/HTC-Touch-Cruise-II-screenshot-Comm-Manager.png

Je kan ook "Nodata"gebruiken. Dat werkt alleen als die verbidingen ook inderdaad aktief zijn.Netcf v3.5 dien je geinstalleerd te hebben.

Je instellingen kun je toch automatisch laten configuren mbv de netwerk wizard in "verbindingen"?

quote:
Dutchphoto schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:40:
[...]

WAP/i-mode bestaat dat nog?

Die gegevens verbindingen kun je gewoon uitschakelen in je comm manager.

[afbeelding]

Je kan ook "Nodata"gebruiken. Dat werkt alleen als die verbidingen ook inderdaad aktief zijn.Netcf v3.5 dien je geinstalleerd te hebben.

Je instellingen kun je toch automatisch laten configuren mbv de netwerk wizard in "verbindingen"?
Ja, maar als ik de gegevens verbindingen uitschakel in de comm manager, dan wordt deze automatisch weer actief zodra ik internet explorer start. Deze verbinding heb ik toch ook nodig met surf & mail van kpn?

quote:
JustMeIkke schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:32:
[...]

Ja, maar als ik de gegevens verbindingen uitschakel in de comm manager, dan wordt deze automatisch weer actief zodra ik internet explorer start. Deze verbinding heb ik toch ook nodig
met surf & mail van kpn?
Ja je hebt hem nodig. Maar waaromm aanzetten als je hem niet nodig heb? Kan alleen maar geld kosten zonder dat je het merkt.

En welke ROM gebruik je dan Orgineel of custom? Want ik heb dat ook met 3LIT3 maar hij schakelt hem gelijk weer uit.

Reg. datum: 08 januari 2002

Ik heb een probleem en ik kom er maar niet uit! :( Zit al twee dagen te spitten op Google en XDA, maar een oplossing blijft uit.

Afgelopen week heb ik 3LIT3 VIII Full NLD geïnstalleerd op m'n TC. Prima ROM als ik hem vergelijk met m'n oude ROM; M-Amine 2.0 NLD. Het enige issue wat ik heb is dat smsjes die ik verstuur, bij de ontvangers een uur vroeger als timestamp hebben. Dat wil dus zeggen dat wanneer ik een smsje stuur om 10:50, de ontvanger als timestamp 9:50 heeft. In de Verzonden items heeft de verzonden sms trouwens wel de juiste timestamp. Daarnaast hebben smsjes die ik ontvang hebben ook de juiste timestamp.

Het volgende heb ik al gedaan om te kijken of dat m'n probleem zou oplossen:
  • Tijdzone gechecked: staat op GMT +1 Amsterdam
  • Tijdzone terug gezet naar GMT en de klok een uur vooruit gezet
  • Tijdzone weer gezet op GMT +1 en vervolgens een uur vooruit gezet
  • HKLM\Software\OEM\PhoneSetting\TrustTimeZoneField = 0x00000000(0) toegevoegd
  • Hard reset gedaan
  • DST-fix van Microsoft geïnstalleerd
  • Smsen via GPRS ipv GSM (wat overigens helemaal niet werkt, maar dat terzijde)
De ontvangers hebben allemaal verschillende providers, maar wel dezelfde verschijnselen. Daarom moet het wel bij mij liggen. Ook omdat ik het niet had met de ROM van M-Amine.

Wie verlost mij van dit irritante probleem? O+

Reg. datum: 13 februari 2004

Getriggerd door het XDA ROM geweld op dit forum, heb ik het kleine stapje durven maken naar de standaard HTC ROM WM6.1 upgrade (ja, ik ben een lafaard, maar eerst dit proberen). Alles is goed gegaan (eigenlijk simpel), maar heb een stom probleempje:
- mijn internet verbinding doet het goed
- mijn exchange push mail doet het goed
- maar ik krijg mijn andere email accounts niet aan de praat via GPRS Vodafone
Het zijn gewoon imap-accounts bij bijvoorbeeld XS4ALL. Het heeft voorheen prima gewerkt en als ik een USB aansluiting heb, haalt hij zijn mail keurig binnen. Maar als ik het kabeltje loshaal en op verzenden/ontvangen klik, zegt hij dat hij geen verbinding kan maken 'met deze instellingen'. Het lijkt wel of hij geen, of een verkeerde verbinding kiest. De oplossing is ongetwijfeld simpel, maar ik kom er nu niet uit.

Graag jullie advies/hulp.

quote:
EbOoZ schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:07:
Ik heb een probleem en ik kom er maar niet uit! :( Zit al twee dagen te spitten op Google en XDA, maar een oplossing blijft uit.

. Het enige issue wat ik heb is dat smsjes die ik verstuur, bij de ontvangers een uur vroeger als timestamp hebben. Dat wil dus zeggen dat wanneer ik een smsje stuur om 10:50, de ontvanger als timestamp 9:50 heeft. In de Verzonden items heeft de verzonden sms trouwens wel de juiste timestamp. Daarnaast hebben smsjes die ik ontvang hebben ook de juiste timestamp.

Wie verlost mij van dit irritante probleem? O+
Ik meen gezien te hebben dat dat al besproken is in die bewust thread over die ROM. Ik gebruik de CLEAN en heb er geen last van.Ik kan je ook nog aanraden om een andere radio rom erop te gooien, en wel de 1.59.46.12 vanwege het betere batterijverbruik.

@JosD zoek je instellingen op bij je provider.

Vwb die e-mail. WM6.1 heeft een bug. Daar is een oplossing voor zie hier

Dutchphoto wijzigde dit bericht 27-07-2009 10:20 (8%)

Thanks voor de tip! Zal eerst de radio updaten en als dat geen verbetering brengt, maar een andere versie van de ROM.

Het houd je van de straat... ;)

Ik heb m'n radio bijgewerkt naar 1.59.46.12 en de ROM naar 3LIT3 VIII Clean NLD, maar ik heb nog precies hetzelfde probleem 8)7

'k snap er echt helemaal niets van! Zou het misschien dan toch aan T-Mobile liggen?

Net m'n simkaart in een andere telefoon gedaan, maar daar gaat het wel goed.

EbOoZ wijzigde dit bericht 27-07-2009 16:14 (52%)

quote:
EbOoZ schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:11:
Thanks voor de tip! Zal eerst de radio updaten en als dat geen verbetering brengt, maar een andere versie van de ROM.

Het houd je van de straat... ;)

Ik heb m'n radio bijgewerkt naar 1.59.46.12 en de ROM naar 3LIT3 VIII Clean NLD, maar ik heb nog precies hetzelfde probleem 8)7

'k snap er echt helemaal niets van! Zou het misschien dan toch aan T-Mobile liggen?

Net m'n simkaart in een andere telefoon gedaan, maar daar gaat het wel goed.
Op XDA zie ik dat je een totaal andere ROM gebruikt "udK Syrius R1"8)7
Je mag er vanuit gaan dat als je dit probleem bij al je roms hebt dat het *niet* aan de rom ligt

Hoe staat het met de tijdsinstellingen van de ontvanger?

quote:
Dutchphoto schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:17:
[...]

@JosD zoek je instellingen op bij je provider.

Vwb die e-mail. WM6.1 heeft een bug. Daar is een oplossing voor zie hier
Bedankt voor de tip. Je zou zeggen dat het de oplossing zou moeten geven, geïnstaleerd, maar helaas heeft het geen effect, terwijl ik toch zeker ben van de instellingen (ik had ze allemaal keurig genoteerd vóór de upgrade). Even voor de zekerheid: je hoeft toch geen extra verbinding te definieren, behalve die ook al gebruikt wordt voor je outlook (push) mail?

Voor het nageslacht: Ik heb het probleem gevonden. Ik had bij 'geavanceerde serverinstellingen' niet aangegeven welke verbinding hij moest gebruiken (de link naar 'geavanceerde serverinstellingen' zat verborgen achter het toetsenbord). Standaard staat daar 'Internet' als verbinding, maar nadat ik die heb veranderd naar mijn GPRS verbinding is het opgelost.

JosD wijzigde dit bericht 29-07-2009 14:44 (20%)

quote:
Dutchphoto schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:41:
[...]

Op XDA zie ik dat je een totaal andere ROM gebruikt "udK Syrius R1"8)7
Je mag er vanuit gaan dat als je dit probleem bij al je roms hebt dat het *niet* aan de rom ligt

Hoe staat het met de tijdsinstellingen van de ontvanger?
Haha, ik ben niet een newbie die stiekem de verkeerde ROM zit te installeren hoor :> Die sig is van ik weet niet hoe lang terug.

Nogmaals, het probleem zat niet in M-Amine 2.0 en ook niet in de stock-rom. Zelfs niet in Syrius R1 t/m R6. De ontvangers verschillen allemaal en die tijden staan goed.
Heb ook een KPN simkaart gebruikt en daar geeft hij ook een verkeerde timestamp 8)7

quote:
EbOoZ schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:19:
[...]

Haha, ik ben niet een newbie die stiekem de verkeerde ROM zit te installeren hoor :> Die sig is van ik weet niet hoe lang terug.
Tsja als jij een oude sig gebruikt dan kan ik daar niets aan doen dat ik daaraan refereer.Pas je sig aan dan kunnen daar inieder geval geen misverstanden over ontstaan.
Niettemin.Waar suggereer ik dat jij een "newbie"zou zijn? I
quote:
Nogmaals, het probleem zat niet in M-Amine 2.0 en ook niet in de stock-rom. Zelfs niet in Syrius R1 t/m R6. De ontvangers verschillen allemaal en die tijden staan goed.
Ik vind dit wel vreemd
quote:
* Texting myself (Polaris/T-Mobile): Timestamp is right!
Waarom zou die timestamp ineens gecorrigeert worden als je jezelf sms't?

Ik neem aan, omdat HTC/WM anders met de aankomsttijd omgaat dan bijvoorbeeld Nokia's.

Ik zeg trouwens niet dat jij dat suggereerd, maar aangezien ik eerder al aangaf dat ik de full versie van 3LIT3 VIII had geïnstalleerd en daarna de clean versie, zou het wel heel erg newbie zijn als ik ondertussen elke keer Syrius Rx aan het flashen ben :P

Sinds ik naar de standaard HTC ROM WM6.1 ben overgestapt, zie ik in de contactlijst achter iedere naam voluit geschreven wat voor soort contactgegeven het betreft (telefoon werk, telefoon huis, mobiel, email). Vroeger stond daar gewoon één letter W, H, M of E. Eigenlijk vond ik dat prettiger omdat nu een hoop van de naam wordt afgekapt. Is er een truuk om deze oude manier weer terug te krijgen?

Bedankt alvast

quote:
JosD schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:58:
Sinds ik naar de standaard HTC ROM WM6.1 ben overgestapt, zie ik in de contactlijst achter iedere naam voluit geschreven wat voor soort contactgegeven het betreft (telefoon werk, telefoon huis, mobiel, email). Vroeger stond daar gewoon één letter W, H, M of E. Eigenlijk vond ik dat prettiger omdat nu een hoop van de naam wordt afgekapt. Is er een truuk om deze oude manier weer terug te krijgen?

Bedankt alvast
Ik vind dat juist heel handig. Je kan toch gewoon kiezen (d.v.m de pijltjes) wat je wilt zien. En volgens mij blijft hij dan op de keuze die je kiest staan :?

quote:
Dutchphoto schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:25:
[...]
Ik vind dat juist heel handig. Je kan toch gewoon kiezen (d.v.m de pijltjes) wat je wilt zien. En volgens mij blijft hij dan op de keuze die je kiest staan :?
Absoluut handig, en dat zou zeker niet willen veranderen! Wat ik alleen minder prettig vind is dat het nu een kwart van je regel beslaat (en je dus minder van de naam ziet), terwijl dat voorheen maar 1 letter was. Het zou mooi zijn als ik bijvoorbeeld in de registry de tekst van bijvoorbeeld "mobiele telefoon" kon veranderen in "M" (zoals het onder WM6 was), dan kan er een groter deel van de naam getoond worden.

quote:
JosD schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:17:
[...]

Het zou mooi zijn als ik bijvoorbeeld in de registry de tekst van bijvoorbeeld "mobiele telefoon" kon veranderen in "M" (zoals het onder WM6 was), dan kan er een groter deel van de naam getoond worden.
Als er een truukje voor is vind jer die zeker op XDA-dev.

Singletrail Addict
Reg. datum: 25 februari 2004

Probleem: eenkennige touch cruise. (I)

Mijn touch Cruise heb ik simlockvrij bij een abo ontvangen (KPN).
Nu is het geval dat ik over stap naar Vodafone. Ik dus telefoon uit, sim-kaart eruit gehaald, Vodafone-SIM erin en een verse start. Na een mooie boot laat ie effetjes z'n pin-scherm zien, waarna hij direct doorstart en in het hoofdscherm aangeeft geen service te kunnen bieden.

Ok? Dan even de verbindingswizard op Vodafone laten installeren. Herstartje en klaar, dacht ik. Niet dus, ook met VF-instellingen werkt ie niet. Ik dus maar even een sim geregeld van een andere VF-collega, en daar wederom dezelfde stappen. Na een mooie boot laat ie effetjes z'n pin-scherm zien, waarna hij direct doorstart en in het hoofdscherm aangeeft geen service te kunnen bieden.

Weird! Daarna de sim van KPN er terug in, en ja hoor: bereik, verbindingswizard, restart en werkend.
Iemand een idee hoe ik de Vodafone SIM toch in het toestel kan gooien en dat ie werkt? Is het echt nodig om het toestel een hard-reset te geven om alle KPN-gegevens te deleten?

| ..Livin' Life in the fast Lane.. | ..Fluxxing the Trails.. |

quote:
dnhelle schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:45:
Probleem: eenkennige touch cruise. (I)

Mijn touch Cruise heb ik simlockvrij bij een abo ontvangen (KPN).

Weird! Daarna de sim van KPN er terug in, en ja hoor: bereik, verbindingswizard, restart en werkend.
Iemand een idee hoe ik de Vodafone SIM toch in het toestel kan gooien en dat ie werkt? Is het echt nodig om het toestel een hard-reset te geven om alle KPN-gegevens te deleten?
Een hardreset kun je altijd overwegen.
Mogelijk is toch niet simlock vrij.
Zie XDA v oor een oplossing.

Pagina: 1 2 3 4 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009