Hoofdcategorieën
Topicacties

Xs4all 15 jaar

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Geen klei...

Ik heb mijn cadeaubon nog niet binnen hier. Hopelijk morgen?
Was voor bol.com of krijg ik die per mail dan ofzo :)?
Want het betalen gaat toch immers via internet ;)..

Ariën Clay wijzigde dit bericht 04-07-2008 00:59 (18%)

Heb vorige week mijn Wii ontvangen :) en ben al druk bezig met Wii fit dat goddelijke lijntje terug te krijgen.

Wat nu raar is dat ik niet de speedtouch modem maar de Fritzbox heb gekregen.... zijn er meer mensen die van de Wii aanbieding gebruik hebben gemaakt en die de Fritzbox i.p.v. de Speedtouch hebben ontvangen?

PS vind het inderdaad lousy cadeaus voor de bestaande leden. anyways....

manuevg77 wijzigde dit bericht 17-07-2008 12:26 (10%)

Reg. datum: 14 juli 2008

Collega van mij had ook een Fritzbox gekregen, hij heeft ook contact gehad met xs4all: Speedtouch modems waren op.

Why so serious?
Reg. datum: 15 oktober 2000

quote:
manuevg77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:25:
Heb vorige week mijn Wii ontvangen :) en ben al druk bezig met Wii fit dat goddelijke lijntje terug te krijgen.

Wat nu raar is dat ik niet de speedtouch modem maar de Fritzbox heb gekregen.... zijn er meer mensen die van de Wii aanbieding gebruik hebben gemaakt en die de Fritzbox i.p.v. de Speedtouch hebben ontvangen?

Ik heb voor iemand een de wii actie aangevraagd op 08-06-08.
27-06-08 had die een werkende lijn en vorige week de wii gekregen die ik weer gekregen heb _/-\o_
Maar hij had ook een Fritzbox gekregen, tijdens het aanvragen had ik nog gezien dat die eigenlijk de speedtouch zou krijgen.
Fritzbox is misschien beter maar voor mensen die helemaal niet veel verstand er van hebben is een speedtouch makkelijker ook omdat die een Nederlandse web-interface heeft.
Gelukkig heeft die mij en heb ik alles netjes ingesteld en kan die nu ook goedkoop bellen omdat die nu geen KPN abo meer heeft.
Reg. datum: 17 mei 2000

quote:
manuevg77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:25:

Ik heb ook een Fritzbox + wii gekregen :)

offtopic:
Is het jou ook opgevallen dat die wii de hele logfile van de fritzbox vol laat lopen met constante connects/disconnects, of heb ik gewoon een rotte wii gekregen?

roydejong.nl

fritzbox + wii hier

bla?

Reg. datum: 18 juli 2002

vvv irischeque is binnen hier.

Misschien lousy cadeau's, maar je krijgt tenminste wel een dergelijk aanbod.. :Y

I beg you, abandon me.

Reg. datum: 19 januari 2004

Irischeque kwam hier zaterdag binnen. :)

Nou nog wachten tot de nieuwe cd van Eva Cassidy eind augustus uitkomt, daar zal ik hem aan uit gaan geven. :P

Why so serious?
Reg. datum: 15 oktober 2000

Ik had op mijn staatslot 55,- _/-\o_
Wat is het voordeel van een Fritzbox boven een Speedtouch??

Reg. datum: 13 oktober 2004

Voordeel van de Fritzbox is dat het WLAN signaal iets krachtiger is.
Voorheen had ik een Speedtouch 780 en kon net in de tuin draadloos verbinding krijgen.
Nu haal ik dat met gemak.
Nog een voordeel van de Fritzbox, het WLAN kan je aan/uitzetten dmv een hardwarematige knop op de modem plus dat je het draadloze netwerk op een bepaalde tijd kan uitzetten, bijv snachts.
En natuurlijk de belangrijkste reden waarom de Fritzbox wordt geleverd: VoiP.
Je kan de Fritzbox dus aansluiten op de splitter met een dsl/phone kabel, waardoor je de vaste lijn en voip kan gebruiken om te bellen.
Heb je dus bijv nog een KPN lijn, en wil je ook VoiP bellen, dan stel je de Fritzbox in op de volgende manier: gebeld worden is altijd mogelijk, maar bellen kan je dus kiesregels instellen, wil je bijv je werk bellen met je vaste lijn, doe je dat toch, wil je je familie 6 uur lang bellen, dan doe je VoiP.
En je kan meerdere VoiP accounts aanmaken.
En wil je snachts niet gebeld worden, dan zet je de Fritzbox in de nachtelijke uren op Do Not Disturb.
En gebruik de Fritzbox gerust als wekker, gaan lekker alle telefoons in huis rinkelen. :D

En het instellen van de modem is ook makkelijk, voor de ADSL hoef je maar 1 pagina te openen en in te stellen en je bent klaar voor de ADSL.

@RollieBollie:

Dank voor de uitgebreide info.

Reg. datum: 04 juni 2001

15 jaar xs4all ik vind het een beetje een wassen neus, ze hebben nu een mini laptop actie (EEE pc) Als je nu klant wordt voor 2 jaar krijg je zo'n ding, die zou ik ook wel willen hebben en dan wil ik ook wel voor 2 jaar bijtekenen, maar nee hoor, alleen voor nieuwe klanten :/ :X

Beetje jammer, ik bedoel, ik blijf dan toch ook 2 jaar extra lid, ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.

Hail to the king baby!

Ik heb hem zelf ook
Reg. datum: 07 februari 2000

Die discussie wordt (wat algemener) hier al gedaan :)
ISP's gaan op gsm providers lijken?

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

.-=-.

Jep, XS4all lijkt op diverse vlakken wat te 'blunderen'. Op dit moment weinig aan te doen, zo'n aanbieding kan je als reeds-klant echt vergeten.

zo hebben ze ook zonder informeren de DNS-settings van een domein compleet ergens anders neergezet in service centre

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX

Reg. datum: 28 november 2004

Dan zeg je je abbo toch op en ga je ergens anders heen? :) Maakt tegenwoordig echt geen zak meer uit welke ISP je pakt. Alleen beetje op letten dat het helpdesk nummer geen euro per minuut kost ofzo, verder boeit het niet.

Keihard de lekkerste!

Wat ik een beetje smerig vind is dat ik destijd 600 gulden aansluitkosten heb betaald en daarnaast nog eens 450 gulden voor dat modem. En dat je nu gewoon een Wii krijgt als je gratis aangesloten wordt.

Ik kreeg een hele tijd leuke dingen van XS4ALL jaarlijks thuis gestuurd, maar dat hield ineens op. Op de boeken van The Next Ten Years wacht ik ook nog steeds, terwijl ik ze toch echt meteen besteld heb. Ineens kunnen ze wel nieuwe klanten op de meest exotische dingen trakteren maar bestaande klanten, de klanten die het bedrijf gemaakt en gebracht hebben tot waar ze nu zijn vergeten ze de laatste tijd steeds meer.

Groei is leuk, maar in de huidige tijd vergeten bedrijven vrij snel dat je bestaande klanten ook tevreden moet houden en dat is niet alleen door de dienst aan te bieden die je doet, maar ook af en toe eens wat extra's. Ik bedoel waar zijn die concerten gebleven, die symposia waar je vroeger heen kon als abonnee. Als abonnee heb je nu weinig extra's, dat is allemaal weg. Tevens vroeger kon je dingen regelen met de bezorging van een appeltaart, nu ook niet meer. Bereikbaarheid idem.

sept '08 Boarden @ Landgraaf | sept. '08 Antwerpen | dec. '08 Chillen @ Berlijn | febr. '09 boarden @ Oostenrijk | maa/apr. '09 Boarden @ Val Thorens
Bachelor of Communication! Nu student aan Universiteit Antwerpen

Ik heb hem zelf ook

Als je dat zo belangrijk vindt, zeg dan op!

Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

.-=-.

quote:
JvS schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:27:
Als je dat zo belangrijk vindt, zeg dan op!
Zo makkelijk te zeggen, zo moeilijk in de praktijk. Blijf je op ADSL loop je iig tegen downtime aan, velen zullen zitten met hun email (ben je kwijt - niet iedereen zit bij gmail/ms), je moet een volwaardig alternatief vinden. Simpel zeggen 'zeg dan op' is te kort door de bocht.

Keihard de lekkerste!

Bullshit zeg 's op.

Neem even als voorbeeld mijn baas waarvoor ik werk. Hij geeft elk jaar rondom de kerst een cadeaumand met kleine dingetjes naar zijn relaties.

Het gaat om het gebaar.
XS4ALL lijmt nieuwe mensen met dikke cadeau's terwijl wij als vaste klanten in het verleden astronomische bedragen betaald hebben als aansluitkosten en wij nooit iets kregen, maar wel al die jaren trouw betaald hebben. Ok de snelheden zijn omhoog gegaan, maar dit is iets van KPN niet van XS4ALL, het gold voor alle ADSL aansluitingen van Nederland. Feit is dat je zo af en toe ook je waardering naar je klanten uit kan en moet spreken.

Ook dat men in een korte tijd van robust imago overstapt naar een 'De X is overal' concept. Iets met een merkstrategie die je moet behouden, een robust imago is iets wat menigeen bedrijf graag wil hebben, XS4ALL is druk bezig om dat om zeep te helpen. Waar het zich eerst profileerde als betrouwbaar en robust is het nu vooral met cadeau's mensen lijmen die na een tijdje weer hoppen naar de volgende ISP als ze daar een leuker cadeau krijgen. Dat is niet de manier. Je kunt je onderscheiden in service en aanpak, niet wie het leukste cadeau heeft. Leuk bedacht van de marketeers maar dit is geen flitsend iets, maar een ISP en ik wil mijn ISP het liefst betrouwbaar. En voor mij als vaste klant is dat XS4ALL ook want in 7 jaar heb ik slechts 2x een storing gehad. En dat is allemaal vrij recentelijk.

Men moet eens beseffen dat de mensen die er al bij zitten zich gewoon in de boot genomen voelen door alle voordelen die je als nieuwe klant wel krijgt en als bestaande klant niet, want de bestaande klanten dokken uiteindelijk voor de nieuwe klanten!

sept '08 Boarden @ Landgraaf | sept. '08 Antwerpen | dec. '08 Chillen @ Berlijn | febr. '09 boarden @ Oostenrijk | maa/apr. '09 Boarden @ Val Thorens
Bachelor of Communication! Nu student aan Universiteit Antwerpen

Ik heb hem zelf ook

quote:
zwahiel schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:06:
Bullshit zeg 's op.

Neem even als voorbeeld mijn baas waarvoor ik werk. Hij geeft elk jaar rondom de kerst een cadeaumand met kleine dingetjes naar zijn relaties.
En al die klanten genereren elk jaar minder dan 1000 euro omzet? Zoals alle klanten van XS4all dat wel doen (vaker minder dan 500 euro zelfs). Dat is toch geen vergelijk kerel.

MATERIALISE!

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:49:
[...]

Zo makkelijk te zeggen, zo moeilijk in de praktijk. Blijf je op ADSL loop je iig tegen downtime aan, velen zullen zitten met hun email (ben je kwijt - niet iedereen zit bij gmail/ms), je moet een volwaardig alternatief vinden. Simpel zeggen 'zeg dan op' is te kort door de bocht.
Vorig jaar (en een paar maanden) ben ik overgestap van Planet (kpn) naar Concepts (BBned). Maandagmiddag: afgesloten, woensdagmiddag: aangesloten. Vast iptje aangevraagd (stond binnen een kwartier vast), dns gewijzigd en de mail kwam gewoon lekker binnen via de backupmailserver.

Als je het een beetje uitdenkt dan heb je zoals ik één dag downtime. Nou dat is volgens mij prima haalbaar als je niet thuiswerkt. En anders kan je altijd nog een kabelproefpakketje nemen voor die maand waarin je overgaat.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.

.-=-.

Ik was toch al niet van plan op ADSL te blijven, grootste probleem is dat 90% van mijn accounts, forums etc allemaal via mijn xs4all account lopen. Helpdesk blijft van menig dat de oude 10/maand inbel accounts niet meer beschikbaar is, de kabel hier moet nog steeds opgelost worden.

Ben al ruime maand bezig alle sites, games etc die mijn xs4all account gebruiker (of zelfs mijn cistron) in kaart te brengen en ik moet nog een 100% werkende mailhost vinden (hotmail wordt niet over geaccepteerd).

Reg. datum: 28 juni 1999

quote:
SinergyX schreef op zondag 14 september 2008 @ 01:11:
Helpdesk blijft van menig dat de oude 10/maand inbel accounts niet meer beschikbaar is
Misschien niet met inbellen, maar het bestaat nog wel voor e-mail, web space e.d.:

http://www.xs4all.nl/allediensten/pack/

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: