Xs4all 15 jaar

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Kabouterplop01 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:39:
psies gewoon zelf een ATM netwerk aanleggen! OF ethernet!
Of gewoon niet alle klanten op 1 ATM netwerk willen hebben, zie mijn reactie op roystas hieronder:
roystas schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:35:
De voortgang van de storing die zich bij KPN voordeed moest gevolgd worden op bijvoorbeeld tweakers.net waar veel gebruikers reageerden op de voortgang van hun instabiele verbinding. De website van KPN was blanco, hier was niets te vinden over de storing. Op de site van Xs4all stond zeer sumiere informatie en werd de voortgang slechts mondjesmaat ge-updated.
Bovendien een storing die harder aankomt dan nodig: bij een verhuizing of wijziging van de ADSL worden klanten met een BabyXL lijn, zonder pardon overgezet op een KPN lijn. Men creeert dus als het ware een single point of faillure door alle lijnen bij 1 provider onder te brengen.
Maar nu de folder: De kortingsactie bestaat uit het kopen van een aantal producten tegen korting bij diverse merkleveranciers. Even shoppen op tweakers in de pricewatch levert vaak een vergelijkbare of zelfs lagere prijs op. Verder kan er gekozen worden voor een gratis T-shirt of VoIP telefoon. Naar mijn mening staat dit in schril contrast tot de Wii die nieuwe leden krijgen en is er maar een conclusie mogelijk uit dit verhaal. Het is voor Xs4all belangrijker om nieuwe leden te krijgen dan bestaande leden tevreden te houden. Nee klanttevredenheid bereik je naar mijn mening op een heel andere manier. (Een voorbeeld zou kunnen zijn om voor bestaande abonnees een contractverlenging tegen een Wii aan te bieden, per slot van rekening komt dit op hetzelfde neer als nieuw abonnee worden.)
Retentie, iets dat bij mobiele telefonieproviders inmiddels ook al ingeburgerd is: daar heeft men door dat klanten tegenwoordig toch sneller opstappen als ze elders goedkoper uit zijn of betere service krijgen (2 van de 3 XS4ALL abonnementen waar ik iets over te zeggen heb zijn er om een combinatie van deze redenen al uitgegaan). Opzich is een vrij waardeloos cadeau zoals XS4ALL uitdeelt aan bestaande klanten, niet eens een ramp, maar als nieuwe klanten zomaar een wii krijgen zijn de verhoudingen toch wel erg zoek.

[ Voor 6% gewijzigd door mae-t.net op 21-05-2008 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiebus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:09:
[...]

De hele actie slaat nergens op. Je kunt kiezen tussen een viop telefoon en een t-shirt.
Ben het wel met je eens, uit principieel oogpunt. VoiP telefoons zijn niet aan de straatstenen kwijt te raken, sinds VoiP geintregeerd is op de kabel en een t-shirt, mjah, koop zelf wel liever mijn kleding :)

Het gaat om het gebaar, prima, maar schenk je klanten dan iets waar ze wat aan hebben of een leuke gadget. Het is zeker geen ondankbaar gedrag zoals eerder werd gezegd, maar het gaat om de proportie en tsjah, die is zeker ver te zoeken tegenwoordig.

Ik had van Samsung bij een actie ook een fiets en DVD speler moeten krijgen maar niets is minder waar, waarbij ik denk dat veel verkopers er mee aan de haal gaan. Bel je Samsung op dan willen ze je niet eens te woord staan erover.

Geld verkwisterij, doe dan een maandje abbo gratis, heb je gelijk een pleister voor de storing uitgedeeld :) Eerliojkheidshalve, ik heb geen xs4all maar ik word de actie's van de bedrijven een beetje zat, met name die pet pepergoed strooien die al ver over datum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Ja alleen eindstand blijft, we klagen allemaal maar er veranderdt niets.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antwan46
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-10-2020
En ik ben al dagen lang een t Shirt voor mijn zoon aan het bestellen, zijn ze steeds uitverkocht.
En komt er een mededeling, probeer het morgen nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
foutje!

[ Voor 94% gewijzigd door battler op 23-05-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Tukk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:28:
[...]

*zucht*

Lees de hele thread eens, niemand heeft dit beweerd.
Sorry!! De topic begint er zelfs mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik snap op dit moment niet echt helemaal waar XS4all allemaal mee bezig is.

Flinke acties naar nieuwe klanten, 'zoethoudertjes' voor huidige klanten, nog steeds amper bereikbaar (bijna maand inmiddels), hoor diverse die nog steeds geen snelheidsverhoging hebben.

KPN storing was niet echt hun schuld, maar heb toch al geen hoge pet of van heel KPN.

Zelf ben ik al bijna 2 maanden bezig voor hostingpakket in orde te krijgen (ik heb hoogste abbo), waar ik het nu enorm 'fout' heb opgelost maar lijkt stomgenoeg allemaal te werken. (gewoon mijn domein naar hun DNS servers gezet en het werkt gewoon :/)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 13:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Xiquena schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:07:
[...]

Sorry!! De topic begint er zelfs mee.
Het commentaar waarmee begonnen wordt is
De recente ontwikkelingen bij Xs4all zijn zorgwekkend te noemen. Overal waar je de naam Xs4all tegenkwam in het verleden kwam je de termen betrouwbaarheid en erg tevreden klanten tegen
Hier is de discussie over, de laatste actie is 1 van de commentaren en dan vooral de waardering richting bestaande vaste klanten. Als er geen cadeaus waren uitgedeeld en een normale aanbieding was geweest voor nieuwe klanten had je niemand horen mopperen. Ergo, niemand moppert op de cadeaus zelf, maar de achter liggende gedachten achter het verhaal bij xs4all..

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het XS4ALL waardiger vinden als ze ieder lid een appeltaart-punt coupon opsturen.

Vroegah kreeg iemand die de site succesvol wist te hacken en daarna uitleg gaf, ook een complimentaire appeltaart. Zo'n brakke microfoon + luidsprekertje met een USB kabeltje eraan of een T-Shirt...

/me weet weer waarom hij die toko heeft verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Shirtje gisteren besteld *O*

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 19:56

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Heeft iemand al zijn Wii binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Splinter Cell schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:35:
Verwacht niet dat xs4all zoveel nieuwe abbonnees krijgt :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:58
Splinter Cell schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:35:
Actievoorwaarden van die actie:

Uw Nintendo Wii wordt uiterlijk 1 maand na betaling van uw eerste factuur onder Rembours verzonden naar het aansluitadres van uw ADSL lijn. U dient ter plaatse EUR 15,15 te betalen aan de postbode.

De actieperiode loopt van 6 mei t/m 30 juni 2008, of zolang de voorraad strekt. (op = op)

En volgens mij duurt het 3 a 4 weken voordat de verbinding wordt opgeleverd, dus 6 mei, plus 3 weken, zou iets van 27 mei wezen, maar aangezien er een freeze stond op alles wat op dat netwerk gebeurde wegens een grote storing vorige week, denk ik dat je daar misschien een week kan bij optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verleng uw ADSL-contract (Start, Lite, Basic, Fast) met 12 maanden en u krijgt van ons een nieuw wireless modem in bruikleen. Zie: http://www.xs4all.nl/alle...ng/adsl/actie_jan2008.php

Ineens is de modem in bruikleen als je het contract verlengt... Dit had ik niet van xs4all verwacht!

[ Voor 13% gewijzigd door Beun_de_Haas op 26-05-2008 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Beun_de_Haas schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:52:
Verleng uw ADSL-contract (Start, Lite, Basic, Fast) met 12 maanden en u krijgt van ons een nieuw wireless modem in bruikleen. Zie: http://www.xs4all.nl/alle...ng/adsl/actie_jan2008.php

Ineens is de modem in bruikleen als je het contract verlengt... Dit had ik niet van xs4all verwacht!
Hele simpele uitleg, support. bij een modem wat je had aangeschaft kreeg je standaard fabrieksgarantie etc. Na die periode modem stuk? regel zelf maar wat anders. Nu neemt XS4ALL dat voor je over. Gedurende je contract bij XS4ALL krijg je altijd support op je modem of word hij gratis vervangen wanneer deze stuk is.

In het verleden kreeg je of kocht je een modem en moest je zelf een nieuwe aanschaffen wanneer deze stuk was. Veel klanten vonden dat niet normaal en eisten van XS4ALL een nieuw modem. Dus dan maar zo.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Ok, daar zit wat in, maar het betekend wel dat ik de modem moet terugsturen als ik na een jaar m'n abonnement zou opzeggen. Als dit werkelijk de gedachte is, hadden ze ook levenslange garantie erop kunnen aanbieden (zolang je bij xs4all blijft natuurlijk).

Ik ben er iig niet blij mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Maar als je zoiets moet terug sturen, dan zal er vast wel een doos worden opgestuurd op moet jet opsturen naar een antwoordnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Ik zou niet weten hoe ze dat doen idd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:13

scorpie

Supra Addict

Vorige week ergens T-shirt besteld, zou binnen 2 werkdagen verstuurd worden. Nog steeds niks binnen. Beetje jammer, in het verleden altijd goedgegaan. Iemand hem al wel binnengekregen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:57

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:46:
Ik zou het XS4ALL waardiger vinden als ze ieder lid een appeltaart-punt coupon opsturen.

Vroegah kreeg iemand die de site succesvol wist te hacken en daarna uitleg gaf, ook een complimentaire appeltaart. Zo'n brakke microfoon + luidsprekertje met een USB kabeltje eraan of een T-Shirt...

/me weet weer waarom hij die toko heeft verlaten.
En, je krijgt geloof ik een half jaar kosteloos gebruik van alle diensten van xs4all dan.
Staat in de AV. Puntje 4.4, dus :P.

En ze moedigen de klanten het zelfs aan... :+
(nu eens kijken of de nieuwe shellserver een beetje veilig is :+)

[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 27-05-2008 11:22 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-09 22:37
Frankie02 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:52:
Ik zie hier veel mensen klagen over xs4all, maar vergeet niet dat de storing in dit geval NIET bij hun lag.
Ik heb een "Xs4all only"-abonnement (let op dat "only") en ben helemaal niet geinteresseerd in of Xs4all zelf alles doet of daar een partij als KPN bij betrekt. En al helemaal niet of Xs4all van KPN is. Dus als mijn ADSL-verbinding van Xs4all faalt, dan faalt Xs4all en reken ik ze dat aan, aangezien ik er maandelijks voor betaal.

Om de lijst van slechte acties van de laatste tijd nog even aan te vullen: mijn Fast is omgezet in een abonnement met een of ander webhosting account erbij ipv. een snelheidsverhoging. En tuurlijk, nu kan ik waarschijnlijk via eoa. zeurderige weg wel weer die 25,- downgradekosten omzeilen, maar via hun website bieden ze dat niet aan en al helemaal niet direct aan hun Fast-klanten. Want stel je voor dat er lui bijzitten die het pikken, da's toch weer gratis geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kreeg de eventuele downgrade gewoon aangeboden zonder kosten, ik belde ze direct na het ontvangen van die brief. Ik heb zelf trouwens gekozen voor de webhosting, heb ik meer aan :P

Maargoed, je bent niet verplicht bij xs4all te blijven hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45

Q-bone

Dusss...

Heb net xs4all besteld. Was het gezeik van telfort een beetje beu. Tele 2 besteld, maar na zoveel slechte reacties gelezen en gehoord te hebben, daar toch maar vanaf gezien.

Xs4all mag dan duurder zijn, maar de service en de wii maakt al weer veel goed, net als de nieuwsgroepen en hotspots ;)

Daarnaast vergoed mijn werkgever 30 euro vanaf september, dus zoveel kost het dan weer niet voor ons. Over 3 weken de oplevering. (Hopelijk) Zal de voortgang wel even posten af en toe. (Net als de wii verzending)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
SinergyX schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:16:
Ik kreeg de eventuele downgrade gewoon aangeboden zonder kosten, ik belde ze direct na het ontvangen van die brief. Ik heb zelf trouwens gekozen voor de webhosting, heb ik meer aan :P
Waarom heb je ze gebeld? Om te zeggen "Eh... De default optie waarbij ik niks hoef door te geven, die wil ik graag"? :) Kreeg je een brief van ze met de optie om kosteloos te downgraden als Fast-abonnee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
Actie reactie tussen mij en XS4ALL (heb het inmiddels opgegeven):

Vraag: Hierbij wil ik een klacht indienen over de WII actie. Ik ben inmddels ruim 5 jaar abbonee bij XS4ALL. Mijn 1 jarig abbonement is in Februari van dit jaar officieel afgelopen. Nu wil ik als bestaand lid graag meedoen aan de WII actie ook omdat ik nooit dit soort voordelen heb genoten in al de jaren als abbonee.Nu krijg ik te horen van uw medewerkers dat dit niet mogelijk is, zelfs niet wanneer ik overstap op XS4ALL only. Ik vindt dit getuigen van ontrouw aan de vaste klanten en verwacht ook een passende oplossing hiervoor. Het moet toch niet zijn dat dit soort acties als lokkertjes worden
gebruikt maar de vaste klanten links laat liggen. graag verneem ik korte termijn een passende en
XS4ALL waardige reactie, in Oktober verhuis ik naar een ander huis en met zo"n service kan ik mischien net zo goed HET net nemen.

Reactie :

>> Geachte abonnee,
>>
>> Bedankt voor uw bericht. U vraagt of wij u als
>bestaande klant een Wii
>> kunnen aanbieden. Hoezeer wij u als abonnee ook
>waarderen, een Wii kunnen
>> wij u niet cadeau doen.
>>
>> Alle klanten zijn abonnee geworden via een actie.
>Omdat wij ons 15-jarig
>> bestaan met een bijzondere actie willen combineren,
>bieden wij nieuwe
>> klanten een Wii aan bij een ADSL-contract van 2
>jaar.
>>
>> Tevens hebben wij voor alle bestaande abonnees een
>cadeautje plus een
>> serie uitzonderlijke aanbiedingen georganiseerd.
>Hierover hebt u inmiddels
>> een feestelijke folder per post ontvangen. Wij hopen
>dat u dit aanbod kunt
>> waarderen.
>>
>> Een tip: meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief.
>Dan blijft u op de
>> hoogte van nieuws over internet, ontwikkelingen bij
>XS4ALL en: meer
>> interessante verjaardagsaanbiedingen in 2008.
>>
>> Bestaande klanten die in het afgelopen jaar niet met
>een andere actie
>> hebben meegedaan krijgen een geavanceerde FRITZ!Box
>modem ter waarde van
>> 199,- in bruikleen bij een contractverlenging van
>een jaar in combinatie
>> met een XS4ALL Only abonnement.
>>
>> Uitgebreide informatie hierover vindt u op:
>>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>xs4all.nl/allediensten/toegang/adsl/actie_jan2008.php
>>
>> Wij hopen dat wij uw vraag zo voldoende hebben
>beantwoord.

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
En daar reageerde ik wederom op :

>Ik ben hierom dus ook best teleurgesteld in XS4ALL als provider op dit
>moment. Dat men niet iedere abonnee een WII kan geven dat snap ik, maar
>je zou de abonnee tegen gereduceerd tarief een WII kunnen aanbieden (bv
>50%
>korting) als zij zouden verlengen, ik zou daar zeker oren naar hebben
>namelijk. Ook ben ik naar mijn mening niet via een actie klant geworden
>gezien ik bij iedere provider een router/modem cadeau krijg en dit dus
>meer marktstandaard is dan een aanbieding. De acties die gegeven zijn
>vindt ik persoonlijk zeer sumier. Het T-shirtje was in fatsoenlijke
>maten al snel niet meer leverbaar en een VOIP telefoon heb je niets aan
>als je geen VOIP gebruikt. verder zijn de kortingsacties zeer slecht
>gezien ik bij vele zaken zonder korting goedkoper uitben dan bij de
>aanbiedingen die ik nu krijg via een 15 jarig bestaan.
>Ik zie ook zozeer de voordelen van een Fritzbox niet in gezien mijn
>huidige router/modem perfect werkt?
>
>Het voelt mij als jarenlange abbonee een beetje aan alsof ik de WII
>betaal van een ander en dat zit me niet lekker. Men probeert immers al
>jaren de schijn hoog te houden anders te zijn dan andere providers maar
>ik merk daar de laatste jaren niets van. Ook dit soort acties lijken
>typische KPN acties te zijn waarbij het winnen van klanten belangrijker
>is dan het behouden van deze klanten. Gezien de huidige snelheid en
>kosten die ik per maand betaal ben ik vele malen voordeliger uit bij
>een concurent als tele2 en Alice (welke onlangs ook geprezen zijn door
>de consumentenbond). Ik had op zijn minst een passende aanbieding
>richting de mensen die al klant zijn en al jaren fors betalen hiervoor
>verwacht.

En daar wederom een waardeloze reactie op waarna ik het maar opgeef:

Dank voor uw e-mail.

XS4ALL is een van de weinige providers die aanbiedingen heeft voor haar vaste klanten. Wij gaan er vanuit dat u bij XS4ALL een dienst afneemt voor de kwaliteit van onze diensten. Kan deze kwaliteit beter worden behaald door een wijziging van hardware, proberen wij onze klanten tegemoet te komen door bijvoorbeeld een modem aanbieding.

Al met al is naar onze mening ons aanbod en de geboden aanbiedingen, voor zowel vaste als nieuwe klanten bij XS4ALL, in balans. De consument heeft uiteindelijk natuurlijk het laatste woord, zo staat het u vrij om geen gebruik te maken van onze aanbiedingen.

Wij vertrouwen erop u voldoende geinformeerd te hebben.

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04
SpaceMarine schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:24:
>> Tevens hebben wij voor alle bestaande abonnees een
>cadeautje plus een
>> serie uitzonderlijke aanbiedingen georganiseerd.
>Hierover hebt u inmiddels
Klopt dat wel?

Bedoelen ze niet een serie uitzonderlijk slechte aanbiedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Laatst online: 26-09 22:25
SpaceMarine schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:26:
En daar wederom een waardeloze reactie op waarna ik het maar opgeef:

Dank voor uw e-mail.

XS4ALL is een van de weinige providers die aanbiedingen heeft voor haar vaste klanten. Wij gaan er vanuit dat u bij XS4ALL een dienst afneemt voor de kwaliteit van onze diensten. Kan deze kwaliteit beter worden behaald door een wijziging van hardware, proberen wij onze klanten tegemoet te komen door bijvoorbeeld een modem aanbieding.

Al met al is naar onze mening ons aanbod en de geboden aanbiedingen, voor zowel vaste als nieuwe klanten bij XS4ALL, in balans. De consument heeft uiteindelijk natuurlijk het laatste woord, zo staat het u vrij om geen gebruik te maken van onze aanbiedingen.

Wij vertrouwen erop u voldoende geinformeerd te hebben.
Sorry hoor, maar ik vind dat allermist een waardeloos antwoord.. Het is gewoon een net zakelijk antwoord op een klant die aan het zeuren is over iets waar hij geen recht op heeft.. Komt gewoon neer op 'take it or leave it'.. Of had je nou serieus verwacht dat ze je uit medeleven ofzo toch ook maar een Wii opgestuurd hadden? Je wist dondersgoed vantevoren al dat die aktie alleen voor nieuwe klanten is, en niet voor bestaande klanten.. En toch proberen, en nog verontwaardigd zijn ook als je het verwachtte 'nee' als antwoord krijgt!

Ken je dat oude verhaal van het brood bij de bakker, dat vandaag in de aanbieding is en gisteren niet toen jij het kocht? Ga je dan ook zeuren bij de bakker waarom je alsnog ook geen korting krijgt? :z

Verbaast mij eerlijk gezegd nog dat ze bij XS4ALL 2x de moeite nemen om er serieus op te antwoorden.. Geeft toch wel aan dat ze toch wel netjes en serieus met hun klanten omgaan ookal gedragen sommige klanten zich soms net als vervelende verwende kleine kinderen.. ;)

Ik blijf in dit topic herhalen wat ik al de hele tijd aan het roepen ben, wat ze ook aangeboden hadden aan hun klanten, het was altijd bij een aantal mensen niet goed geweest.. Er zijn altijd mensen die lopen te zeuren, zeker als het letterlijk om een paar honderdduizend klanten gaat.. Maar dat snappen de zeurders zelf natuurlijk niet, die denken alleen aan zichzelf, en dat XS4ALL altijd precies aan hun wensen moet voldoen alsof zij de enige klant van XS4ALL zijn.. Dat XS4ALL b.v. altijd een t-shirt in hun maat moeten hebben liggen.. Alsof XS4ALL geen kleine 300.000 klanten heeft en daarvan niet precies vantevoren weet hoeveel en in welke maten al die klanten t-shirts gaan bestellen.. Waarom denk je dat ze er maar zoveel per dag weggeven?? Logisch nadenken is niet de sterkste kant van iedereen, dat blijkt wel weer..

Begrijp me niet verkeerd, zeuren mag, maar het moet wel terecht zijn (over storingen of slechte service etc, prima).. En denk zelf eerst ff goed na waarom een bedrijf als XS4ALL iets doet voordat je er wat over zegt, of begint te zeuren.. Ik zou b.v. ook wel een beetje balen als ze b.v. steeds mijn maat niet hadden bij de t-shirtjes, maar ik snap tenminste wel waarom, en zou gewoon zorgen dat ik de volgende dag bij de nieuwe lading een van de 1e ben die bestelt, probleem opgelost.. En ik snap ook dondersgoed waarom XS4ALL nu met lokkertjes als b.v. een Wii nieuwe klanten probeert te werven.. Gewoon ff goed nadenken (iets met concurrentie en teruglopend ledenaantal)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Voor mij zijn de kadootjes voor vaste klanten waardeloos: T-shirt is niet in mijn maat te krijgen, en dat USB telefoontje heb ik hier al ongebruikt liggen.

Nouja: So f...ing what, denk ik dan. :+
Ik heb deze kadootjes dus niet besteld, en ga dat ook niet doen.

Mijn lijn is weer stabiel na die grote storing, en newszilla is ook weer gefixt, dus echt reden tot klagen heb ik niet.
En dankzij de modem aktie staat hier nu een 780 te draaien, is toch een apparaat van 160 euro. Ik wilde hoe dan ook toch klant blijven, dus van dat jaar contractverlenging merk ik niets. :Y)
En sinds 1 april betaal ik minder voor mijn lijn (Basic --> Light), dus dat is ook mooi meegenomen. :)

/me Richub is dus gewoon tevreden.

[ Voor 18% gewijzigd door Richub op 28-05-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
Ik post mijn vragen en antwoorden alleen omdat men dan kan lezen hoe er gereageerd wordt. Ik vind dat de actie niet geheel eerlijk is dus zeg ik daar iets van. Ik laat dit puur informatief weten.

Wat jullie vinden moeten jullie zelf weten, daar heb ik toch ***** aan.

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

SpaceMarine schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 07:32:
Ik post mijn vragen en antwoorden alleen omdat men dan kan lezen hoe er gereageerd wordt. Ik vind dat de actie niet geheel eerlijk is dus zeg ik daar iets van. Ik laat dit puur informatief weten.

Dat er eentje moppert op je betekend niet dat een ieder dit vind. :>
Alle klanten zijn abonnee geworden via een actie.
Wat? Welke actie was dat die ik gebruikt heb?
Ik heb me gewoon aangemeld, zodra xs4all lokaal bereikbaar was per telefoon...

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
Tukk schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:21:
[...]

Dat er eentje moppert op je betekend niet dat een ieder dit vind. :>

[...]

Wat? Welke actie was dat die ik gebruikt heb?
Ik heb me gewoon aangemeld, zodra xs4all lokaal bereikbaar was per telefoon...
Heb je helemaal gelijk in. Maar het lijkt net dat sommige mensen (steeds dezelfde) aandelen XS4ALL hebben. Ik ben gewoon van mening dat ik nu de Wii van een ander betaal, het gaat me niet zozeer om het bedrag. Dit soort acties verwacht je bij Planet/tele2/HetNet/Vodafone maar niet bij XS4ALL.

Ik heb zelf ook een bedrijf en ik kan je wel degelijk zeggen dat er onderscheid maken met dit soort acties kwaad bloed onder je vaste klante oproept, argumenten als ze hebben zoveel klanten en blablabla leg ik dus gewoon langs me neer. Iedere klant moet zich gewaardeerd voelen en zeker als hier een maandelijks bedrag aan vastkleeft.

[ Voor 21% gewijzigd door SpaceMarine op 28-05-2008 09:09 ]

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
SpaceMarine schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 07:32:

Zet er dan niet o.a. bij dat jij vindt dat het een waardeloos antwoord is wat je van XS4ALL gekregen hebt, want dan is het niet meer puur informatief maar wordt het stemmingmakerij alsof XS4ALL slecht met zijn klanten zou omgaan (zo komt het althans wel op mij over)..

En als het je niks interesseert wat wij vinden waarom post je het dan? Post dan niks en houd het lekker voor jezelf.. Als je hier iets post waarmee je een (redelijk populaire) ISP probeert af te kraken dan kan je reacties verwachten van mensen die het niet met je eens zijn..

Nogmaals, het antwoord van XS4ALL op jouw "klacht" was volstrekt normaal wat mij betreft, en het gezeur over de cadeautjes blijft wat mij betreft ook wat het is, gezeur.. Wat kan jou het nou schelen wat nieuwe klanten krijgen? Je eigen abonnement wordt er echt niet duurder door hoor, sterker nog, volgens mij is XS4ALL juist een stuk goedkoper geworden nog maar kort geleden.. Plus dat je al een tijdje een gratis een nieuw ADSL2+ draadloos VOIP modem kan krijgen, en nu ook nog eens een cadeautje krijgt vanwege het 15-jarig bestaan.. Noem eens 1 ISP die beter zorgt voor zijn bestaande klanten, want ik ken die eerlijk gezegd niet..

Goedkoper zijn er genoeg, beter niet (zover ik het kan beoordelen, heb niet met alle ISP's eigen ervaring en ga af op wat ik hoor en lees).. Ik zit zelf nu bij XMS glasvezel, en heb alleen nog een XS4ALL pack account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 10:18
ik vind het ook jammer dat we geen Wii krijgen, als is het wel een beetje te begrijpen.
Maar als je je abbo overzet, zou je toch deze wii moeten krijgen. Je gaat toch een nieuw contract aan.

als je persee een WII wil, moet je Alice/Tele2/Orange etc 2 jaar nemen (nieuwe xs4all klanten moeten ook 2 jaar lid worden). 24 x 20 euro 480
Of xs4all 24 x 40 euro 960

Van het verschil kun je 2 Wii's kopen :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Inflatable schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:30:
Zet er dan niet o.a. bij dat jij vindt dat het een waardeloos antwoord is wat je van XS4ALL gekregen hebt, want dan is het niet meer puur informatief maar wordt het stemmingmakerij alsof XS4ALL slecht met zijn klanten zou omgaan (zo komt het althans wel op mij over)..
Ze gaan ook slecht met hun klanten om. Ik maak gebruik van de diensten van Xs4all vanuit het oogpunt dat het een kwaliteitsprovider is die duurder is vanwege de hoge kwaliteit service. Daarentegen heeft mijn verbinding er drie dagen uitgelegen (kwam natuurlijk weer door eoa. third party, alsof mij dat wat kan schelen, ik betaal Xs4all dus reken het ze aan als het niet werkt) en krijg ik een website abonnement door mijn strot geduwd onder de vlag van een "snelheidsverhoging" (ADSL Fast).

Blijkbaar zijn hun abonnementen duurder niet vanwege de kwaliteit die ze leveren, maar omdat ze spelcomputers aan nieuwe klanten moeten geven. Dat noem ik slecht met je klanten omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
JeroenB schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:22:
[...]

Ze gaan ook slecht met hun klanten om. Ik maak gebruik van de diensten van Xs4all vanuit het oogpunt dat het een kwaliteitsprovider is die duurder is vanwege de hoge kwaliteit service. Daarentegen heeft mijn verbinding er drie dagen uitgelegen (kwam natuurlijk weer door eoa. third party, alsof mij dat wat kan schelen, ik betaal Xs4all dus reken het ze aan als het niet werkt) en krijg ik een website abonnement door mijn strot geduwd onder de vlag van een "snelheidsverhoging" (ADSL Fast).

Blijkbaar zijn hun abonnementen duurder niet vanwege de kwaliteit die ze leveren, maar omdat ze spelcomputers aan nieuwe klanten moeten geven. Dat noem ik slecht met je klanten omgaan.
Je kan zover ik begrepen heb kostenloos je account laten omzetten naar Basic als je die website er niet bijhoeft.. Ik vind dat Fast account met website ook onzin, en veel te duur (wie betaalt er in godsnaam nu nog 75 euro per maand voor internet via ADSL??)..

Maar dat is dus een andere discussie, jij haalt er van alles bij.. Uiteindelijk komt het er volgens mij gewoon op neer dat je een beetje gefrustreerd bent door een samenloop van omstandigheden, o.a. de grote KPN storing (waar XS4ALL dus niet zoveel aan kon doen, erg flauw om dan te zeggen dat dat je niet interesseert maar het wel als argument te gebruiken), dat de snelheidsverhoging voor jou niet zoveel zin had, en je vindt de cadeau's van het 15-jarig jubileum ook niet veel aan.. Vervolgens ga je ook nog zeuren over cadeau's die nieuwe klanten krijgen..

Ik zeg, laat gewoon lekker je account omzetten naar Basic, scheelt je 20 euro per maand, probleem opgelost imho.. En ik zou zelfs Lite overwegen als je niet ver boven de 8Mbit uitkomt qua snelheid (wat voor veel mensen geldt met ADSL), ben je nog goedkoper uit..

En anders zijn er genoeg andere (goedkopere) alternatieven aan ADSL providers.. Dus ik snap al dat gezeur niet zo.. Het is idd zo dat de verschillen qua kwaliteit van de verbinding tegenwoordig niet meer zo groot zijn.. De meerwaarde van XS4ALL zit tegenwoordig dan ook meer in de extra diensten die ze leveren dan de echt veel betere kwaliteit internetverbinding.. Al weet ik natuurlijk ook niet hoe dat b.v. zit met het achterliggende netwerk, kan b.v. zijn dat een ISP als XS4ALL een betere verbinding heeft met het buitenland dan b.v. een budget ISP die op dat soort dingen bezuinigd.. En ook overboeking kan een rol spelen.. Maar daar kom je als gewone consument bijna niet achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Nu online
Ik roep het nog maar een keer:

Wat kost xs4al meer:

Nieuwe klant die tekent voor 2 jaar contract + Wii
Bestaande klant die tekent voor 2 jaar contract verlening + Wii

Maar ben het eens met wat hierboven gezegd wordt, wat voor actie xs4all ook doet, er zullen altijd klachten blijven. Het is nooit goed.
Neemt niet weg dat ik de TS begrijp en ook ik ben van mening dat de cadeau's voor vaste klanten gewoon flut zijn.

Maar tja je kunt er lang moeilijk over blijven doen, take it or leave it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

tm030614 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:57:
<knip>

Maar tja je kunt er lang moeilijk over blijven doen, take it or leave it.
Heb je gelijk in, alleen de oude xs4all-klanten is nogal de kritische consument, met z'n nadelen en voordelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Inflatable schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:47:
Je kan zover ik begrepen heb kostenloos je account laten omzetten naar Basic als je die website er niet bijhoeft.. Ik vind dat Fast account met website ook onzin, en veel te duur (wie betaalt er in godsnaam nu nog 75 euro per maand voor internet via ADSL??)..
Als ik wil downgraden moet ik 25 euro betalen. Althans, volgens het geautomatiseerde wijzigingssysteem (en laten we aannemen dat dat werkt en dat de business rules er goed inzitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
JeroenB schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:35:
[...]

Als ik wil downgraden moet ik 25 euro betalen. Althans, volgens het geautomatiseerde wijzigingssysteem (en laten we aannemen dat dat werkt en dat de business rules er goed inzitten).
Zou kunnen, maar dat heb je er dan na 1 maand alweer zo goed als uit als je daarna 20 euro per maand minder gaat betalen.. Ik zou me er dus niet door laten tegenhouden.. Erop achteruit ga je sowieso niet, want je betaalde voor de snelheidsverhoging ook al 74,95 per maand voor je Fast abonnement, je krijgt er nu alleen een uitgebreid website met domein hostingpakket bij..

Je zou kunnen zeggen dat XS4ALL de Fast abonnementen had moeten opheffen en ze automatisch omzetten naar Basic, maar ik begrijp wel waarom ze liever niet van die dure abonnementen afwillen.. Er zullen namelijk zat Fast abonnees zijn die het allemaal wel best vinden en alles laten zoals het is en die website niet eens gaan gebruiken.. Toch weer 20 euro verdiend voor ze..

Fast is trouwens wel goedkoper dan Basic ADSL + Advanced Website los, dus voor de mensen die wel een eigen website met domein willen draaien daar is het goedkoper geworden.. Zelfs met een Basic Website pakket ben je nog 3 euro per maand goedkoper uit..

[ Voor 11% gewijzigd door Inflatable op 28-05-2008 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
tm030614 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:57:
Ik roep het nog maar een keer:

Wat kost xs4al meer:

Nieuwe klant die tekent voor 2 jaar contract + Wii
Bestaande klant die tekent voor 2 jaar contract verlening + Wii
Kost natuurlijk allebei hetzelfde, los van elkaar.. Maar als je Wii's aan beide groepen moet gaan weggeven ben je natuurlijk veel duurder uit.. Plus dat ik denk dat de run op Wii's onder bestaande klanten veel groter zou zijn geweest dan dat het nu is qua nieuwe aanwas.. En dan kan je je afvragen of dat financieel wel slim is en bovendien logistiek wel haalbaar is (want is de Wii al niet matig leverbaar?)..

En een Fritzbox of ST780 modem in bruikleen geven is natuurlijk veel goedkoper, en veel makkelijker aan te komen voor ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Inflatable schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:48:
[...]
Zou kunnen, maar dat heb je er dan na 1 maand alweer zo goed als uit als je daarna 20 euro per maand minder gaat betalen.. Ik zou me er dus niet door laten tegenhouden.. Erop achteruit ga je sowieso niet, want je betaalde voor de snelheidsverhoging ook al 74,95 per maand voor je Fast abonnement, je krijgt er nu alleen een uitgebreid website met domein hostingpakket bij..

Je zou kunnen zeggen dat XS4ALL de Fast abonnementen had moeten opheffen en ze automatisch omzetten naar Basic, maar ik begrijp wel waarom ze liever niet van die dure abonnementen afwillen.. Er zullen namelijk zat Fast abonnees zijn die het allemaal wel best vinden en alles laten zoals het is en die website niet eens gaan gebruiken.. Toch weer 20 euro verdiend voor ze..

Fast is trouwens wel goedkoper dan Basic ADSL + Advanced Website los, dus voor de mensen die wel een eigen website met domein willen draaien daar is het goedkoper geworden.. Zelfs met een Basic Website pakket ben je nog 3 euro per maand goedkoper uit..
Werk je bij de marketing afdeling van Xs4all ofzo?

Natuurlijk kan ik die 25 euro terugverdienen door toch te downgraden. Natuurlijk hebben ze liever dat mensen die het niet in de gaten hebben meer blijven betalen dan ze eigenlijk nodig hebben.

Het punt is juist dat Xs4all zichzelf presenteert als een integere en betrouwbare partij. En dit soort acties bewijzen het tegendeel.

Ter illustratie nog even een quote van hun drijfveren pagina:
Eerlijk zakendoen

We geloven in open communicatie en eerlijke bedrijfsvoering met de buitenwereld. We proberen klanten niet meer te verkopen dan nodig is.
In het geval van mijn Fast-abonnement is dat dus zeker niet het geval.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenB op 29-05-2008 09:24 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:37
Heeft iemand eigenlijk al wat gekregen van XS4ALL wat kadootjes aan gaat?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Misschien zouden sommigen hier ook in kunnen zien dat nieuwe aanwas van klanten cruciaal is voor de continuïteit van een bedrijf (en dus ook voor jezelf!). Dat nieuwe klanten een leuke aanbieding krijgen, is dan ook doodnormaal. Bij partij x de eerste 2 maanden gratis, bij x een gratis modem enz.

Mijn ouders zijn al >25 jaar abonnee van de krant. Nieuwe abonnees krijgen leuke kortingen maar de trouwste klanten krijgen helemaal niets. Zo werkt dat nu eenmaal (niet dat ik dat de beste aanpak vind) maar ik vermoed dat veel mensen hier dat (commerciële) inzicht niet hebben. Dat maakt op zich niet uit natuurlijk maar probeer niet te zwart-wit te kijken.

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
JeroenB schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:20:
[...]

Werk je bij de marketing afdeling van Xs4all ofzo?

Natuurlijk kan ik die 25 euro terugverdienen door toch te downgraden. Natuurlijk hebben ze liever dat mensen die het niet in de gaten hebben meer blijven betalen dan ze eigenlijk nodig hebben.

Het punt is juist dat Xs4all zichzelf presenteert als een integere en betrouwbare partij. En dit soort acties bewijzen het tegendeel.

Ter illustratie nog even een quote van hun drijfveren pagina:

[...]

In het geval van mijn Fast-abonnement is dat dus zeker niet het geval.
Vind ik dus wel tot op een bepaalde redelijke hoogte.. Want tot hoever moet een ISP zijn klanten aan het handje vasthouden met informatie die ze ook gewoon op hun website kunnen lezen? Dat klanten zichzelf niet op de hoogte houden wat de mogelijkheden zijn kan je XS4ALL niet kwalijk nemen, afentoe een kijkje op hun (vergeleken met andere ISP's zeer uitgebreide en informatieve) website lijkt mij een kleine moeite.. En heb je echt geen brief gehad erover?

Laten we wel wezen, al dat integriteit gepraat is leuk en aardig, uiteindelijk is XS4ALL ook gewoon een commercieel bedrijf net zoals alle anderen.. Wat WooK ook al zei, ook XS4ALL moet aan zijn continuiteit denken, zeker in deze tijd en markt waar er nogal wat concurrentie is.. De reden waarom ze vasthouden aan het Fast abonnement hebben we al over gespeculeerd en een logische verklaring voor gegeven..

En nee, ik werk echt niet op de marketing afdeling van XS4ALL, ik ken echter wel een paar mensen die er wel werken, en ik ben gewoon goed op de hoogte door o.a. hun website en wat forums goed in de gaten te houden.. Zoals ik al zei, ik heb zelf alleen nog maar een Pack account bij ze..

[ Voor 5% gewijzigd door Inflatable op 29-05-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
WooK schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:54:
Mijn ouders zijn al >25 jaar abonnee van de krant. Nieuwe abonnees krijgen leuke kortingen maar de trouwste klanten krijgen helemaal niets. Zo werkt dat nu eenmaal (niet dat ik dat de beste aanpak vind) maar ik vermoed dat veel mensen hier dat (commerciële) inzicht niet hebben. Dat maakt op zich niet uit natuurlijk maar probeer niet te zwart-wit te kijken.
Er zijn ook mensen die heel goed begrijpen hoe de zaken in elkaar steken maar juist daardoor kritisch zijn als een bedrijf zich anders opstelt dan hoe het zich voordoet. Het kwalificeren van commercieel=begrijpelijk=>acceptabel is juist een vorm van zwart/wit kijken.
Inflatable schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:43:
Vind ik dus wel tot op een bepaalde redelijke hoogte.. Want tot hoever moet een ISP zijn klanten aan het handje vasthouden met informatie die ze ook gewoon op hun website kunnen lezen? Dat klanten zichzelf niet op de hoogte houden wat de mogelijkheden zijn kan je XS4ALL niet kwalijk nemen, afentoe een kijkje op hun (vergeleken met andere ISP's zeer uitgebreide en informatieve) website lijkt mij een kleine moeite.. En heb je echt geen brief gehad erover?
Voor de zoveelste keer, ik begrijp wel waarom ze het doen, ik leg alleen uit dat het in strijd is met hoe ze zich voordoen. Ik heb een brief gekregen met de mededeling: "Je hebt een Fast-abonnement, iedereen krijgt gratis meer snelheid maar dat kan bij Fast niet, dus krijg je een website." Vervolgens moet ik 25,- betalen als ik geen behoefte heb aan een website en gewoon mijn ADSL-abonnement wil hebben, dat 20,- per maand goedkoper is geworden.
Laten we wel wezen, al dat integriteit gepraat is leuk en aardig, uiteindelijk is XS4ALL ook gewoon een commercieel bedrijf net zoals alle anderen..
Daar ga je dus de mist in. Want dat is dus simpelweg niet het geval: andere bedrijven zetten op hun website geen statements als "We proberen klanten niet meer te verkopen dan nodig is." (en als ze dat wel doen en ik ben er klant, dan klaag ik daar ook over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
JeroenB schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Daar ga je dus de mist in. Want dat is dus simpelweg niet het geval: andere bedrijven zetten op hun website geen statements als "We proberen klanten niet meer te verkopen dan nodig is." (en als ze dat wel doen en ik ben er klant, dan klaag ik daar ook over).
Ze verkopen je ook niks, ze geven je een gratis website erbij.. ;)

Maar serieus, als je ze benadert via e-mail of per telefoon met dit verhaal dan denk ik dat je misschien wel iets kan regelen zodat je geen downgrade kosten hoeft te betalen om van Fast naar Basic te gaan.. Maar wat weet ik, laat maar weten hoe ze reageren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zit hier te praten over brieven en codes voor kado's van xs4all.
Maar hier nog niks geen brief gehad met de mededeling van een kado ter gelegenheid van het 15 jarig bestaan.

Nie dat ik het heel erg vindt hoor maar wou het gewoon ff melden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:30:
Iedereen zit hier te praten over brieven en codes voor kado's van xs4all.
Maar hier nog niks geen brief gehad met de mededeling van een kado ter gelegenheid van het 15 jarig bestaan.

Nie dat ik het heel erg vindt hoor maar wou het gewoon ff melden :+
Kloppen je adresgegevens wel dan? Kijk ff in het Service Center..

[ Voor 3% gewijzigd door Inflatable op 29-05-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Inflatable schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:29:
[...]
Ze verkopen je ook niks, ze geven je een gratis website erbij.. ;)
Jawel, ze verkopen me die website, want het abonnement dat ik had (alleen een ADSL-verbinding op 20mbit) is goedkoper geworden. Oftewel, ze hebben mijn abonnement omgezet in die goedkopere en nu betaal ik extra voor een website, waar ik nooit om gevraagd heb.

Maargoed, ik zal eens kijken wat ze zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ik was xs4all klant, toen naar demon gegaan en van demon weer naar xs4all (demon voerde een prijsverlaging door voor nieuwe klanten only).
een jaar geleden naar Telfort overgestapt en ben gebeld door xs4all sales (netjes overigens) waarom.
uitegelegd dat:
- Internet bij Telfort.nl 20 EUR kost voor 20 mbit
- Webspace bij one.com inclusief domein EUR 2 per maand kost (eigenlijk minder maar je hebt het eerste jaar registratie kosten)
- Newsgoepen bij eweka.nl EUR 7.50 per maand kost.
- VOIP bij budgetphone per maand EUR 5,- kost
en dus dat ik voor minder dan 35 euro 4 maal de download snelheid had, betere retentie en download snelheid, betere telefonie tarieven en 15 maal zoveel webspace en dat ik dan nog 20 euro per maand goedkoper uit was.

Ik heb ze gezegd dat als ze normale tarieven gaan hanteren dat ik graag terugkom want ik draag xs4all een warm hart toe, maar het werd me echt te duur.

offtopic:
@battler: ow so, ja ach. Ik ben denk ik van die 15 jaar 8 jaar klant geweest, helpt dat? En jij?
Denk jij dat xs4all nog veel bestaansrecht heeft - de oude club van oprichters is, op een systeembeheerder na, allemaal weg schijnt. Waar ik bij de overname door KPN al bang voor was lijkt nu te gebeuren, ze worden uitgefaseerd door overpricing, de oude normen en waarden van privacy kunnen ze onder KPN niet meer waarmaken.
Nog even over je opmerking, sloeg dat alleen op mijn post of ook op de 15 posts boven mij? Ik geef aan waarom ik als ontevreden klant ben weggegaan en daar gaan ook posts van jou in dit topic over, ik kan je even niet volgen denk ik, waarom nam je de moeite om die post te maken?

[ Voor 29% gewijzigd door franssie op 31-05-2008 01:07 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
@ ^^ Ik mis alleen nog de link met het 15 jarige bestaan van XS4ALL maar ik lees er waarschijnlijk overheen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
battler schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:08:
@ ^^ Ik mis alleen nog de link met het 15 jarige bestaan van XS4ALL maar ik lees er waarschijnlijk overheen. ;)
Kijk nou nog eens goed op de XS4ALL website.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 26-09 11:02

Eagle Creek

Breathing security

Hoe bevalt only?
Zijn daar nog nadelen aan?

Want ik heb wel interesse in Mr. Fritz namelijk maar die geven ze alleen weg bij only.

Ben verder tevreden met XS maar was ik in het verleden ook al, wel prijzig. En de bestaande klanten/nieuwe klanten schijnt bij geen enkel bedrijf in normale verhouding te staan.

[ Voor 45% gewijzigd door Eagle Creek op 31-05-2008 03:59 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Eagle Creek schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 03:57:
Hoe bevalt only?
Zijn daar nog nadelen aan?

Want ik heb wel interesse in Mr. Fritz namelijk maar die geven ze alleen weg bij only.

Ben verder tevreden met XS maar was ik in het verleden ook al, wel prijzig. En de bestaande klanten/nieuwe klanten schijnt bij geen enkel bedrijf in normale verhouding te staan.
offtopic:
bij t-mobile krijg je hoe langer je klant bent meer cadeaus, maar dat is dan ook het enige bedrijf dat ik ken die dat doet inderdaad.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inflatable schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:58:
[...]
Kloppen je adresgegevens wel dan? Kijk ff in het Service Center..
Duh, lijkt me wel want andere post van xs4all krijg ik gewoon wel hoor en ook de brief met de verontschuldigingen van die laaste lange stroringen en daarin werd zelfs vermeld dat er een andere brief zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 11:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

franssie schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 08:20:
[...]

offtopic:
bij t-mobile krijg je hoe langer je klant bent meer cadeaus, maar dat is dan ook het enige bedrijf dat ik ken die dat doet inderdaad.
Neehoor, in je eerste jaar krijg je die gratis telefoon van rustig 400 euro. Dat is bij verlengingen ook wel tot op zekere hoogte zo, maar dat is niet meer dan bij de nieuwe abonnee's

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:32

Stewie!

Keen must die!

JvS schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Neehoor, in je eerste jaar krijg je die gratis telefoon van rustig 400 euro. Dat is bij verlengingen ook wel tot op zekere hoogte zo, maar dat is niet meer dan bij de nieuwe abonnee's
Tmobile geeft tmobile extra punten. Je krijgt echt bizar veel punten na 3 jaar per factuur. 10 tot 20.000 per jaar is geen uitzondering en je kan er leuke dingen mee doen. Hotelovernachtingen, electronica (onderwater fotocamera bijvoorbeeld), telefoon accessories en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Tmobile geeft tmobile extra punten. Je krijgt echt bizar veel punten na 3 jaar per factuur. 10 tot 20.000 per jaar is geen uitzondering en je kan er leuke dingen mee doen. Hotelovernachtingen, electronica (onderwater fotocamera bijvoorbeeld), telefoon accessories en meer.
T-Mobile is geen filantropische instelling; uiteindelijk betaal je al dat moois gewoon zelf. Dat geldt overigens ook voor de WII van XS4All.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:32:
[...]

T-Mobile is geen filantropische instelling; uiteindelijk betaal je al dat moois gewoon zelf . Dat geldt overigens ook voor de WII van XS4All.
dat je zelf uiteindelijk betaald als je ervoor kiest bij TM te blijven ook al zijn ze duurder,klopt natuurlijk maar de tarieven van t-mobile zijn best wel concurrerend en die van xs4all niet - dus zullen we verder on-topic gaan over xs4all?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

hmmmmm, ik wil een abbo aanvragen bij de XS4all, maar dat lukt niet. Ik wil deze aanvragen voor in mijn nieuwe huis, waarvan ik over een maand de sleutel krijg. Nu wil ik natuurlijk graag die Wii, maar bovenal: meteen internet in mijn nieuwe huis. Echter, bestellen lukt niet. Lees maar mee:

- vul postcode + huisnummer in
--> gedaan! (van nieuwe huis)

- heeft u momenteel een bestaande telefoonlijn?
Dit is nodig voor een check, maar het is voor mij beroerd. Immers: ik heb een KPN-lijn in mijn huidige huis en er ligt ook een (in gebruik) in mijn nieuwe huis, maar die is van de huidige eigenaar.

Zeggen dat er geen lijn ligt levert een foutmelding op, mijn huidige nummer opgeven ook. Het nummer van de huidige eigenaar in mijn nieuwe huis kan wel, maar dan loop ik in de vraag erop vast (iets met verantwoordelijkheid over een lijn, maar dat kan dus niet).

Kan iemand hier een oplossing voor verzinnen? Uiteraard wil ik dat dan wel geregeld hebben voor 1 juli (dag van overdracht van huis)

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Goverman schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:19:
Kan iemand hier een oplossing voor verzinnen?
Bellen of mailen naar de sales-afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roefderoever
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-05 07:53
Ik zou even bellen met XS4all. Ik zat in dezelfde situatie: ik ben 1 juni in mijn nieuwe huis getrokken, en wilde zo kort mogelijk zonder internet zitten.

Ik heb 3 weken voor 1 juni gebeld met de helpdesk van XS4All, en direct telefonisch de aanvraag ingediend (oplevering van de lijn duurt ongeveer 3 weken) en op 4 juni had ik een werkende verbinding! Prima geholpen en netjes te woord gestaan (en als het goed is begin juli een gratis Wii).

Vergeet wel niet aan te geven dat je tot de verhuizing een ander postadres hebt, anders komt alle post bij de huidige bewoner binnen.

Blogger op www.RicksReviews.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog ongeduldig op het shirt aan het wachten dat ik besteld heb, die check van 15 euro lever ik aan aan die pro privacy club ben er wel voorstander van ... Helaas dat ik binnenkort wellicht van hun afscheid neem, zie andere topic;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand al wat binnen gehad.

Volgens mij heb ik al 4 weken geleden die code ingevuld.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Wii4all schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:53:
Iemand al wat binnen gehad.

Volgens mij heb ik al 4 weken geleden die code ingevuld.
Ik heb het e.e.a. binnen gekregen gisteren en vandaag (voordeel als je meerdere accounts hebt, je kunt dan ook meer krijgen... ;))

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:59

Nakebod

Nope.

Zat er net ook al aan te denken, volgens mij is het 4 weken geleden dat ik dat stukje plastic genaamd VOIP telefoon had besteld, maar nog steeds niets binnen heb.
Dat is ook een manier, niets opsturen om kosten te besparen ;) (Nee, zal vast wel eerdaags binnen komen, anders maar eens checken.)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
Hij is bij mij ook binnen. Zie geen foto's dus bij deze.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nMI2FukQy6Tr91tvzq1fFSMD/thumb.jpg (extra groot)

Zit in een erg stevige verpakking (die moet je dus open snijden), daar in zit de phone plus een mini-cd (drivers). Ik had de drivers echter op mijn pc (winxp) niet nodig. De kabel is ook fijn qua lengte.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 10:18
Graham schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:23:
Hij is bij mij ook binnen. Zie geen foto's dus bij deze.

[afbeelding] (extra groot)

Zit in een erg stevige verpakking (die moet je dus open snijden), daar in zit de phone plus een mini-cd (drivers). Ik had de drivers echter op mijn pc (winxp) niet nodig. De kabel is ook fijn qua lengte.
ik heb dat ding ook sinds 1 of 2 dagen binnen :*)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 11:59

Nakebod

Nope.

Ik heb hem nu ook binnen, en volgens mij gaat dat ding het best goed doen als teamspeak mic hier :D
Heb nu een analoge mic met veel ruis, en als ik de tests zo hoor klinkt het een stuk beter. Straks even de real life test, hopelijk kan ik mij een nieuwe "headset" besparen.
Audio uit doe ik wel op een andere manier uiteraard, en niet via die telefoon :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb mijn cadeaubon nog niet binnen hier. Hopelijk morgen?
Was voor bol.com of krijg ik die per mail dan ofzo :)?
Want het betalen gaat toch immers via internet ;)..

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 04-07-2008 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week mijn Wii ontvangen :) en ben al druk bezig met Wii fit dat goddelijke lijntje terug te krijgen.

Wat nu raar is dat ik niet de speedtouch modem maar de Fritzbox heb gekregen.... zijn er meer mensen die van de Wii aanbieding gebruik hebben gemaakt en die de Fritzbox i.p.v. de Speedtouch hebben ontvangen?

PS vind het inderdaad lousy cadeaus voor de bestaande leden. anyways....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed73
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 20:03
Collega van mij had ook een Fritzbox gekregen, hij heeft ook contact gehad met xs4all: Speedtouch modems waren op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:25:
Heb vorige week mijn Wii ontvangen :) en ben al druk bezig met Wii fit dat goddelijke lijntje terug te krijgen.

Wat nu raar is dat ik niet de speedtouch modem maar de Fritzbox heb gekregen.... zijn er meer mensen die van de Wii aanbieding gebruik hebben gemaakt en die de Fritzbox i.p.v. de Speedtouch hebben ontvangen?

Ik heb voor iemand een de wii actie aangevraagd op 08-06-08.
27-06-08 had die een werkende lijn en vorige week de wii gekregen die ik weer gekregen heb _/-\o_
Maar hij had ook een Fritzbox gekregen, tijdens het aanvragen had ik nog gezien dat die eigenlijk de speedtouch zou krijgen.
Fritzbox is misschien beter maar voor mensen die helemaal niet veel verstand er van hebben is een speedtouch makkelijker ook omdat die een Nederlandse web-interface heeft.
Gelukkig heeft die mij en heb ik alles netjes ingesteld en kan die nu ook goedkoop bellen omdat die nu geen KPN abo meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:56
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:25:

Ik heb ook een Fritzbox + wii gekregen :)

offtopic:
Is het jou ook opgevallen dat die wii de hele logfile van de fritzbox vol laat lopen met constante connects/disconnects, of heb ik gewoon een rotte wii gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 09:45

Q-bone

Dusss...

fritzbox + wii hier

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weijl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
vvv irischeque is binnen hier.

Misschien lousy cadeau's, maar je krijgt tenminste wel een dergelijk aanbod.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Irischeque kwam hier zaterdag binnen. :)

Nou nog wachten tot de nieuwe cd van Eva Cassidy eind augustus uitkomt, daar zal ik hem aan uit gaan geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Ik had op mijn staatslot 55,- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

En de cadeaubon van Bol.com is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het voordeel van een Fritzbox boven een Speedtouch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Voordeel van de Fritzbox is dat het WLAN signaal iets krachtiger is.
Voorheen had ik een Speedtouch 780 en kon net in de tuin draadloos verbinding krijgen.
Nu haal ik dat met gemak.
Nog een voordeel van de Fritzbox, het WLAN kan je aan/uitzetten dmv een hardwarematige knop op de modem plus dat je het draadloze netwerk op een bepaalde tijd kan uitzetten, bijv snachts.
En natuurlijk de belangrijkste reden waarom de Fritzbox wordt geleverd: VoiP.
Je kan de Fritzbox dus aansluiten op de splitter met een dsl/phone kabel, waardoor je de vaste lijn en voip kan gebruiken om te bellen.
Heb je dus bijv nog een KPN lijn, en wil je ook VoiP bellen, dan stel je de Fritzbox in op de volgende manier: gebeld worden is altijd mogelijk, maar bellen kan je dus kiesregels instellen, wil je bijv je werk bellen met je vaste lijn, doe je dat toch, wil je je familie 6 uur lang bellen, dan doe je VoiP.
En je kan meerdere VoiP accounts aanmaken.
En wil je snachts niet gebeld worden, dan zet je de Fritzbox in de nachtelijke uren op Do Not Disturb.
En gebruik de Fritzbox gerust als wekker, gaan lekker alle telefoons in huis rinkelen. :D

En het instellen van de modem is ook makkelijk, voor de ADSL hoef je maar 1 pagina te openen en in te stellen en je bent klaar voor de ADSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RollieBollie:

Dank voor de uitgebreide info.

• urk_forever
  • Laatst online: 25-09 15:59
15 jaar xs4all ik vind het een beetje een wassen neus, ze hebben nu een mini laptop actie (EEE pc) Als je nu klant wordt voor 2 jaar krijg je zo'n ding, die zou ik ook wel willen hebben en dan wil ik ook wel voor 2 jaar bijtekenen, maar nee hoor, alleen voor nieuwe klanten :/ :X

Beetje jammer, ik bedoel, ik blijf dan toch ook 2 jaar extra lid, ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.

Hail to the king baby!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die discussie wordt (wat algemener) hier al gedaan :)
ISP's gaan op gsm providers lijken?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jep, XS4all lijkt op diverse vlakken wat te 'blunderen'. Op dit moment weinig aan te doen, zo'n aanbieding kan je als reeds-klant echt vergeten.

zo hebben ze ook zonder informeren de DNS-settings van een domein compleet ergens anders neergezet in service centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zeg je je abbo toch op en ga je ergens anders heen? :) Maakt tegenwoordig echt geen zak meer uit welke ISP je pakt. Alleen beetje op letten dat het helpdesk nummer geen euro per minuut kost ofzo, verder boeit het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 26-09 10:07

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Wat ik een beetje smerig vind is dat ik destijd 600 gulden aansluitkosten heb betaald en daarnaast nog eens 450 gulden voor dat modem. En dat je nu gewoon een Wii krijgt als je gratis aangesloten wordt.

Ik kreeg een hele tijd leuke dingen van XS4ALL jaarlijks thuis gestuurd, maar dat hield ineens op. Op de boeken van The Next Ten Years wacht ik ook nog steeds, terwijl ik ze toch echt meteen besteld heb. Ineens kunnen ze wel nieuwe klanten op de meest exotische dingen trakteren maar bestaande klanten, de klanten die het bedrijf gemaakt en gebracht hebben tot waar ze nu zijn vergeten ze de laatste tijd steeds meer.

Groei is leuk, maar in de huidige tijd vergeten bedrijven vrij snel dat je bestaande klanten ook tevreden moet houden en dat is niet alleen door de dienst aan te bieden die je doet, maar ook af en toe eens wat extra's. Ik bedoel waar zijn die concerten gebleven, die symposia waar je vroeger heen kon als abonnee. Als abonnee heb je nu weinig extra's, dat is allemaal weg. Tevens vroeger kon je dingen regelen met de bezorging van een appeltaart, nu ook niet meer. Bereikbaarheid idem.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je dat zo belangrijk vindt, zeg dan op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JvS schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:27:
Als je dat zo belangrijk vindt, zeg dan op!
Zo makkelijk te zeggen, zo moeilijk in de praktijk. Blijf je op ADSL loop je iig tegen downtime aan, velen zullen zitten met hun email (ben je kwijt - niet iedereen zit bij gmail/ms), je moet een volwaardig alternatief vinden. Simpel zeggen 'zeg dan op' is te kort door de bocht.

• zwahiel
  • Laatst online: 26-09 10:07

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Bullshit zeg 's op.

Neem even als voorbeeld mijn baas waarvoor ik werk. Hij geeft elk jaar rondom de kerst een cadeaumand met kleine dingetjes naar zijn relaties.

Het gaat om het gebaar.
XS4ALL lijmt nieuwe mensen met dikke cadeau's terwijl wij als vaste klanten in het verleden astronomische bedragen betaald hebben als aansluitkosten en wij nooit iets kregen, maar wel al die jaren trouw betaald hebben. Ok de snelheden zijn omhoog gegaan, maar dit is iets van KPN niet van XS4ALL, het gold voor alle ADSL aansluitingen van Nederland. Feit is dat je zo af en toe ook je waardering naar je klanten uit kan en moet spreken.

Ook dat men in een korte tijd van robust imago overstapt naar een 'De X is overal' concept. Iets met een merkstrategie die je moet behouden, een robust imago is iets wat menigeen bedrijf graag wil hebben, XS4ALL is druk bezig om dat om zeep te helpen. Waar het zich eerst profileerde als betrouwbaar en robust is het nu vooral met cadeau's mensen lijmen die na een tijdje weer hoppen naar de volgende ISP als ze daar een leuker cadeau krijgen. Dat is niet de manier. Je kunt je onderscheiden in service en aanpak, niet wie het leukste cadeau heeft. Leuk bedacht van de marketeers maar dit is geen flitsend iets, maar een ISP en ik wil mijn ISP het liefst betrouwbaar. En voor mij als vaste klant is dat XS4ALL ook want in 7 jaar heb ik slechts 2x een storing gehad. En dat is allemaal vrij recentelijk.

Men moet eens beseffen dat de mensen die er al bij zitten zich gewoon in de boot genomen voelen door alle voordelen die je als nieuwe klant wel krijgt en als bestaande klant niet, want de bestaande klanten dokken uiteindelijk voor de nieuwe klanten!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

zwahiel schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:06:
Bullshit zeg 's op.

Neem even als voorbeeld mijn baas waarvoor ik werk. Hij geeft elk jaar rondom de kerst een cadeaumand met kleine dingetjes naar zijn relaties.
En al die klanten genereren elk jaar minder dan 1000 euro omzet? Zoals alle klanten van XS4all dat wel doen (vaker minder dan 500 euro zelfs). Dat is toch geen vergelijk kerel.

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:51

krvabo

MATERIALISE!

SinergyX schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:49:
[...]

Zo makkelijk te zeggen, zo moeilijk in de praktijk. Blijf je op ADSL loop je iig tegen downtime aan, velen zullen zitten met hun email (ben je kwijt - niet iedereen zit bij gmail/ms), je moet een volwaardig alternatief vinden. Simpel zeggen 'zeg dan op' is te kort door de bocht.
Vorig jaar (en een paar maanden) ben ik overgestap van Planet (kpn) naar Concepts (BBned). Maandagmiddag: afgesloten, woensdagmiddag: aangesloten. Vast iptje aangevraagd (stond binnen een kwartier vast), dns gewijzigd en de mail kwam gewoon lekker binnen via de backupmailserver.

Als je het een beetje uitdenkt dan heb je zoals ik één dag downtime. Nou dat is volgens mij prima haalbaar als je niet thuiswerkt. En anders kan je altijd nog een kabelproefpakketje nemen voor die maand waarin je overgaat.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik was toch al niet van plan op ADSL te blijven, grootste probleem is dat 90% van mijn accounts, forums etc allemaal via mijn xs4all account lopen. Helpdesk blijft van menig dat de oude 10/maand inbel accounts niet meer beschikbaar is, de kabel hier moet nog steeds opgelost worden.

Ben al ruime maand bezig alle sites, games etc die mijn xs4all account gebruiker (of zelfs mijn cistron) in kaart te brengen en ik moet nog een 100% werkende mailhost vinden (hotmail wordt niet over geaccepteerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:32
SinergyX schreef op zondag 14 september 2008 @ 01:11:
Helpdesk blijft van menig dat de oude 10/maand inbel accounts niet meer beschikbaar is
Misschien niet met inbellen, maar het bestaat nog wel voor e-mail, web space e.d.:

http://www.xs4all.nl/allediensten/pack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
zwahiel schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:06:
Bullshit zeg 's op.

Ja en omdat jouw baas dat doet moet iedereen dat maar doen? Je energie bedrijf moet jouw dus ook maar een cadeau doen je waterbedrijf moet je ook een cadeau doen je verzekeraar moet dat elk jaar doen?

Daarnaast als het je niet bevalt dan zeg je inderdaad op ja. Hoe moeilijk is het? Heeft niks met stierenpoep te maken. Je stelt je gewoon aan en bent zo jaloers als een klein kind. Je krijgt bij Tele2 ook een mini laptop cadeau als je daar klant wordt. Succes met overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mr Magic schreef op zondag 14 september 2008 @ 01:18:
[...]

Misschien niet met inbellen, maar het bestaat nog wel voor e-mail, web space e.d.:

Kijk :) Niet dat de lieve dame van de helpdesk mij dat verteld :/

Ik ga ik dus maandag direct achteraan, zou dus zelfs mijn voip nummers kunnen behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 14 september 2008 @ 01:11:

Ben al ruime maand bezig alle sites, games etc die mijn xs4all account gebruiker (of zelfs mijn cistron) in kaart te brengen en ik moet nog een 100% werkende mailhost vinden (hotmail wordt niet over geaccepteerd).
Je zou ook voor 30 euro of minder per jaar een domein naam met email service kunnen registreren.
Dan kun je daar al je forum acounts over laten lopen en hoef je niet alles over te zetten als je weer overstapt naar een andere provider.
DIt bevalt mij zeer goed en je hebt er nog hompage/ftp ruimte bij om wat bestanden online te kunnen opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 17:12
Mr Magic schreef op zondag 14 september 2008 @ 01:18:
[...]

Bij Pack zit volgens mij ook lokaal inbellen inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:13:
Je zou ook voor 30 euro of minder per jaar een domein naam met email service kunnen registreren.
Dit heb ik aantal jaren gedaan, echter is betreffende hoster failliet gegaan/gestopt en was alle mail kwijt. Dus omdat ik en provider wat minder snel zie omvallen (abel :P) ben ik maar via xs4all gaan werken.

Maargoed, net mailtje gestuurd voor de precieze uitleg over Pack (waarom bv helpdesk zei dat het niet kon) en kan ik weer verder met overstappen.

Pagina: 1 2 Laatste