dual p3 1GHz 1GB ram 100G UDMA 133; p4 2.4 533 1Gig p4 3,2@3,5 1MB l2-cache 1GB hyperx pc3500, asus p5wdh deluxe c2d E6600 x1950XTX
Reg. datum: 04 juni 2005
Alleen vraag ik me af of de eigen netwerk van XS4all wel betrouwbaar is
Wtf houdt de huisnummerextentie in trouwens?
Achillias wijzigde dit bericht 20-05-2008 20:38 (53%)
bijvoorbeeld.
Reg. datum: 04 juni 2005
Als ik alles gewoon netjes invoer dan krijg ik een error te zien met de tekst dat ik de helpdesk moet bellen eroverquote:
dual p3 1GHz 1GB ram 100G UDMA 133; p4 2.4 533 1Gig p4 3,2@3,5 1MB l2-cache 1GB hyperx pc3500, asus p5wdh deluxe c2d E6600 x1950XTX
Reg. datum: 09 maart 2003
Of gewoon niet alle klanten op 1 ATM netwerk willen hebben, zie mijn reactie op roystas hieronder:quote:Kabouterplop01 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:39:
psies gewoon zelf een ATM netwerk aanleggen! OF ethernet!
Bovendien een storing die harder aankomt dan nodig: bij een verhuizing of wijziging van de ADSL worden klanten met een BabyXL lijn, zonder pardon overgezet op een KPN lijn. Men creeert dus als het ware een single point of faillure door alle lijnen bij 1 provider onder te brengen.quote:roystas schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:35:
De voortgang van de storing die zich bij KPN voordeed moest gevolgd worden op bijvoorbeeld tweakers.net waar veel gebruikers reageerden op de voortgang van hun instabiele verbinding. De website van KPN was blanco, hier was niets te vinden over de storing. Op de site van Xs4all stond zeer sumiere informatie en werd de voortgang slechts mondjesmaat ge-updated.
Retentie, iets dat bij mobiele telefonieproviders inmiddels ook al ingeburgerd is: daar heeft men door dat klanten tegenwoordig toch sneller opstappen als ze elders goedkoper uit zijn of betere service krijgen (2 van de 3 XS4ALL abonnementen waar ik iets over te zeggen heb zijn er om een combinatie van deze redenen al uitgegaan). Opzich is een vrij waardeloos cadeau zoals XS4ALL uitdeelt aan bestaande klanten, niet eens een ramp, maar als nieuwe klanten zomaar een wii krijgen zijn de verhoudingen toch wel erg zoek.quote:Maar nu de folder: De kortingsactie bestaat uit het kopen van een aantal producten tegen korting bij diverse merkleveranciers. Even shoppen op tweakers in de pricewatch levert vaak een vergelijkbare of zelfs lagere prijs op. Verder kan er gekozen worden voor een gratis T-shirt of VoIP telefoon. Naar mijn mening staat dit in schril contrast tot de Wii die nieuwe leden krijgen en is er maar een conclusie mogelijk uit dit verhaal. Het is voor Xs4all belangrijker om nieuwe leden te krijgen dan bestaande leden tevreden te houden. Nee klanttevredenheid bereik je naar mijn mening op een heel andere manier. (Een voorbeeld zou kunnen zijn om voor bestaande abonnees een contractverlenging tegen een Wii aan te bieden, per slot van rekening komt dit op hetzelfde neer als nieuw abonnee worden.)
mae-t.net wijzigde dit bericht 21-05-2008 02:37 (6%)
Maarten Bakker
Reg. datum: 14 maart 2002
Ben het wel met je eens, uit principieel oogpunt. VoiP telefoons zijn niet aan de straatstenen kwijt te raken, sinds VoiP geintregeerd is op de kabel en een t-shirt, mjah, koop zelf wel liever mijn kledingquote:kwiebus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:09:
[...]
De hele actie slaat nergens op. Je kunt kiezen tussen een viop telefoon en een t-shirt.
Het gaat om het gebaar, prima, maar schenk je klanten dan iets waar ze wat aan hebben of een leuke gadget. Het is zeker geen ondankbaar gedrag zoals eerder werd gezegd, maar het gaat om de proportie en tsjah, die is zeker ver te zoeken tegenwoordig.
Ik had van Samsung bij een actie ook een fiets en DVD speler moeten krijgen maar niets is minder waar, waarbij ik denk dat veel verkopers er mee aan de haal gaan. Bel je Samsung op dan willen ze je niet eens te woord staan erover.
Geld verkwisterij, doe dan een maandje abbo gratis, heb je gelijk een pleister voor de storing uitgedeeld
Reg. datum: 28 november 2004
Be a man! (Russel Peters).
Reg. datum: 10 oktober 2006
En komt er een mededeling, probeer het morgen nog eens.
Reg. datum: 28 november 2004
battler wijzigde dit bericht 23-05-2008 11:10 (94%)
Be a man! (Russel Peters).
Reg. datum: 08 september 2004
Sorry!! De topic begint er zelfs mee.quote:Tukk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:28:
[...]
*zucht*
Lees de hele thread eens, niemand heeft dit beweerd.
Flinke acties naar nieuwe klanten, 'zoethoudertjes' voor huidige klanten, nog steeds amper bereikbaar (bijna maand inmiddels), hoor diverse die nog steeds geen snelheidsverhoging hebben.
KPN storing was niet echt hun schuld, maar heb toch al geen hoge pet of van heel KPN.
Zelf ben ik al bijna 2 maanden bezig voor hostingpakket in orde te krijgen (ik heb hoogste abbo), waar ik het nu enorm 'fout' heb opgelost maar lijkt stomgenoeg allemaal te werken. (gewoon mijn domein naar hun DNS servers gezet en het werkt gewoon
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Het commentaar waarmee begonnen wordt isquote:
Hier is de discussie over, de laatste actie is 1 van de commentaren en dan vooral de waardering richting bestaande vaste klanten. Als er geen cadeaus waren uitgedeeld en een normale aanbieding was geweest voor nieuwe klanten had je niemand horen mopperen. Ergo, niemand moppert op de cadeaus zelf, maar de achter liggende gedachten achter het verhaal bij xs4all..quote:De recente ontwikkelingen bij Xs4all zijn zorgwekkend te noemen. Overal waar je de naam Xs4all tegenkwam in het verleden kwam je de termen betrouwbaarheid en erg tevreden klanten tegen
Vroegah kreeg iemand die de site succesvol wist te hacken en daarna uitleg gaf, ook een complimentaire appeltaart. Zo'n brakke microfoon + luidsprekertje met een USB kabeltje eraan of een T-Shirt...
* fridgeman weet weer waarom hij die toko heeft verlaten.
Van m'n therapeut moet ik hier een vrolijkere text neerzetten, dus hierzo ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶
Verwacht niet dat xs4all zoveel nieuwe abbonnees krijgtquote:Splinter Cell schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:35:
Heeft iemand al zijn Wii binnen gekregen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Reg. datum: 13 oktober 2004
Actievoorwaarden van die actie:quote:Splinter Cell schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:35:
Heeft iemand al zijn Wii binnen gekregen?
Uw Nintendo Wii wordt uiterlijk 1 maand na betaling van uw eerste factuur onder Rembours verzonden naar het aansluitadres van uw ADSL lijn. U dient ter plaatse EUR 15,15 te betalen aan de postbode.
De actieperiode loopt van 6 mei t/m 30 juni 2008, of zolang de voorraad strekt. (op = op)
En volgens mij duurt het 3 a 4 weken voordat de verbinding wordt opgeleverd, dus 6 mei, plus 3 weken, zou iets van 27 mei wezen, maar aangezien er een freeze stond op alles wat op dat netwerk gebeurde wegens een grote storing vorige week, denk ik dat je daar misschien een week kan bij optellen.
Ineens is de modem in bruikleen als je het contract verlengt... Dit had ik niet van xs4all verwacht!
Beun_de_Haas wijzigde dit bericht 26-05-2008 08:52 (13%)
Hele simpele uitleg, support. bij een modem wat je had aangeschaft kreeg je standaard fabrieksgarantie etc. Na die periode modem stuk? regel zelf maar wat anders. Nu neemt XS4ALL dat voor je over. Gedurende je contract bij XS4ALL krijg je altijd support op je modem of word hij gratis vervangen wanneer deze stuk is.quote:Beun_de_Haas schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:52:
Verleng uw ADSL-contract (Start, Lite, Basic, Fast) met 12 maanden en u krijgt van ons een nieuw wireless modem in bruikleen. Zie: http://www.xs4all.nl/alle...ng/adsl/actie_jan2008.php
Ineens is de modem in bruikleen als je het contract verlengt... Dit had ik niet van xs4all verwacht!
In het verleden kreeg je of kocht je een modem en moest je zelf een nieuwe aanschaffen wanneer deze stuk was. Veel klanten vonden dat niet normaal en eisten van XS4ALL een nieuw modem. Dus dan maar zo.
Team Grazzie is active at: SETI | μFluids | Rosetta | Climate Prediction | Leiden Classical | -= Proud member of DPC =-
WE ARE LOOKING FOR NEW MEMBERS :-)
Ik ben er iig niet blij mee
Reg. datum: 13 oktober 2004
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
En, je krijgt geloof ik een half jaar kosteloos gebruik van alle diensten van xs4all dan.quote:fridgeman schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:46:
Ik zou het XS4ALL waardiger vinden als ze ieder lid een appeltaart-punt coupon opsturen.
Vroegah kreeg iemand die de site succesvol wist te hacken en daarna uitleg gaf, ook een complimentaire appeltaart. Zo'n brakke microfoon + luidsprekertje met een USB kabeltje eraan of een T-Shirt...
* fridgeman weet weer waarom hij die toko heeft verlaten.
Staat in de AV. Puntje 4.4, dus
En ze moedigen de klanten het zelfs aan...
(nu eens kijken of de nieuwe shellserver een beetje veilig is
Ariën Clay wijzigde dit bericht 27-05-2008 11:22 (8%)