Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
DJ Henk schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:54:
[...]
Als ze in plaats van die wii's en die nepaanbiedingen alle nieuwe en oude leden op aanvraag een appeltaart hadden gegeven, waren ze een stuk goedkoper uit geweest en hadden ze tien keer zoveel goodwill gescoord.
Dat zeg jij.. Ik zeg dat anderen dan weer hadden gaan lopen zeiken dat ze liever een VOIP-telefoon of t-shirt hadden gehad dan een appeltaart die ze niet lusten, of dat ze liever iets hadden gehad wat niet in 5 minuten weg is.. Zie je nou hoe kansloos deze hele discussie is? Het is toch nooit goed bij sommige mensen..
quote:
tm030614 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:56:
[...]
Daarbij ik schreef in mij conclusie niet voor niks dat ze beter niks hadden kunnen vieren met bestaande klanten. Een actie zoals deze is namelijk gedoemd om te mislukken.
Zoals sommige mensen zijn is idd elke aktie gedoemd te mislukken (zie boven).. Ook niks doen/weggeven zal gezeik opleveren, idd waarschijnlijk wel een stuk minder omdat er niets is om over te zeuren behalve het feit dat er niets is, en dat feit is opzich ook al triest.. Maargoed, zo is de mens nou eenmaal, denkt vooral alleen aan zichzelf, wat hij of zij wil, en houdt er geen rekening meer dat een bedrijf als XS4ALL zich b.v. niet kan bezig houden met de individuele wensen van honderduizenden klanten.. Er zijn er zat die wel blij zijn met een t-shirtje of wat dan ook..

Ik begrijp werkelijk niet dat XS4ALL klanten lopen te zeuren om iets wat XS4ALL gratis weggeeft.. Er wordt hier gesproken over een zo genaamde ideologie van XS4ALL, dat deze aktie daar niet aan trouw is ofzo.. Maar die ideologie staat hier compleet los van, dat heeft niks te maken met welke cadeau's ze wel of niet zouden moeten weggeven bij een jubileum.. De ideologie van XS4ALL staat voor meer en verdergaande diensten leveren, je sterk maken voor de rechten en privacy van internetters, maar ook staan voor veiligheid door misbruik aan te pakken, en een eerlijke open communicatie naar abonnees toe.. En daar is *niks* in veranderd volgens mij, met of zonder deze aktie.. Dus waar hebben we het over??

Inflatable wijzigde dit bericht 17-05-2008 20:45 (7%)

Is het niet een goed idee om XS4ALL te confronteren met de enorme ontevredenheid? Of hebben jullie (net als ik) het idee dat daar niet naar geluisterd wordt.

Be a man! (Russel Peters).

quote:
Inflatable schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:37:
[...]

De ideologie van XS4ALL staat voor meer en verdergaande diensten leveren, je sterk maken voor de rechten en privacy van internetters, maar ook staan voor veiligheid door misbruik aan te pakken, en een eerlijke open communicatie naar abonnees toe.. En daar is *niks* in veranderd volgens mij, met of zonder deze aktie..
Ik versta onder een eerlijke open communicatie toch iets anders dan adverteren met nepaanbiedingen maar blijkbaar zie jij dat anders.

quote:
battler schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:51:
Is het niet een goed idee om XS4ALL te confronteren met de enorme ontevredenheid? Of hebben jullie (net als ik) het idee dat daar niet naar geluisterd wordt.
Confronteren is heel simpel: als je niet ontevreden bent over een bedrijf dan neem je de diensten af bij een ander bedrijf. In het geval van XS4All zijn jou al velen voor gegaan.

quote:
battler schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:51:
Ze hebben toch excuses gemaakt op hun website en ook nog eens een brief gestuurd naar alle getroffen klanten?? Wat wil je dan? Dat ze je persoonlijk op gaan bellen en/of bij je thuis langskomen om naar je ontevredenheid te luisteren?? Denk nou eens na zeg..

De helpdesk had door de storing de afgelopen week enorme wachttijden, wat dus betekent de hele dag heel veel klagende mensen aan de lijn, dus ze zijn echt wel op de hoogte hoor.. Waarom denk je dat ze die brief verstuurd hebben en excuses maken op hun website? Omdat ze denken dat iedereen het wel best vindt??

|:(
quote:
kwiebus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:57:
[...]

Ik versta onder een eerlijke open communicatie toch iets anders dan adverteren met nepaanbiedingen maar blijkbaar zie jij dat anders.
Nepaanbiedingen?? Wat dan? Bieden ze iets aan wat nep is?? Ik snap het even niet meer hoor.. Maargoed, volgens mij snappen de zeikerds hier zichzelf niet eens..

Wat de Zeester al zei, bij grote bedrijven heeft maar 1 variatie van klagen echt zin, en dat is gewoon opstappen als klant.. Zat alternatieven qua internet zou ik zeggen (wel goedkoper, niet beter, maar dat terzijde).. Ga je toch lekker naar een ISP die je geen "nepaanbiedingen" doet, zoals b.v. UPC *kuch* *kuch*..

Het feit dat XS4ALL zoveel storingsmedlingen doet, de schuld niet automatisch op een ander afschuift, en een brief stuurt naar getroffen klanten is voor mij het bewijs dat ze wel degelijk aan open en eerlijke communicatie doen.. Noem mij anders 1 ISP die het dan zogenaamd beter doet, en hoe die dan zoveel beter communiceren op wat voor manier.. Ik denk niet dat iemand die kan noemen hier..

Inflatable wijzigde dit bericht 20-05-2008 15:14 (40%)

Ik heb 3 dagen zonder internet gezeten maar nog steeds geen excuus brief gehad. Komt die per post? Of bedoelen jullie de opmerking op de site?

quote:
Inflatable schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:37:
Dat zeg jij.. Ik zeg dat anderen dan weer hadden gaan lopen zeiken dat ze liever een VOIP-telefoon of t-shirt hadden gehad dan een appeltaart die ze niet lusten, of dat ze liever iets hadden gehad wat niet in 5 minuten weg is.. Zie je nou hoe kansloos deze hele discussie is? Het is toch nooit goed bij sommige mensen..
Tsja, het blijft inderdaad koffiedik kijken en, daar heb je ook gelijk in, zeikerds zijn er altijd. Toch is er een verschil tussen die aanbiedingen en zo'n appeltaart. De appeltaart is een extraatje dat ik niet verwacht (het gaat hier immers over internet) en ik hoef er niet voor te betalen. Kortom, iets extra, een aardigheidje, een verrassing, precies wat een traktatie normaal ook is.

Of de aanbiedingen goed of slecht zijn heb ik niet bekeken en dat maakt me ook niet uit. Ik vind een aanbieding altijd een raar cadeau. Netto komt het er toch op neer dat ik aan de jarige moet gaan betalen. Meestal met een contract dat automatisch verlengd wordt. Misschien verdienen ze wel helemaal niets als ik op de aanbieding inga en kost het ze geld, maar ze hebben in zo'n geval de schijn flink tegen. Ben jij vroeger ooit wel eens op school gekomen bij een jarige klasgenoot en dat hij/zij voor de klas ging staan om iedereen uit te nodigen om 's avonds bij hem/haar thuis te komen eten tegen een sterk gereduceerd tarief?

Grof generaliserend zijn de mensen die uit ideologische overwegingen bij Xs4all zitten ook de mensen die wars zijn van goedkope marketing en winstbejag. Die vinden het dan raar dat hun provider opeens dezelfde taal uit gaat slaan als alle andere bedrijven.

quote:
Inflatable schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:04:
[...]
Nepaanbiedingen?? Wat dan? Bieden ze iets aan wat nep is?? Ik snap het even niet meer hoor.. Maargoed, volgens mij snappen de zeikerds hier zichzelf niet eens..
Heb je het hele topic überhaupt wel van begin tot einde gevolgd?

Misschien dat je er dan zelf iets van snapt.

quote:
DJ Henk schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:30:
[...]
Tsja, het blijft inderdaad koffiedik kijken en, daar heb je ook gelijk in, zeikerds zijn er altijd. Toch is er een verschil tussen die aanbiedingen en zo'n appeltaart. De appeltaart is een extraatje dat ik niet verwacht (het gaat hier immers over internet) en ik hoef er niet voor te betalen. Kortom, iets extra, een aardigheidje, een verrassing, precies wat een traktatie normaal ook is.
Gratis bestaat niet; de klant betaald uiteindelijk alles. Acties (traktaties) zitten gewoon in jouw abonnementsprijs verdisconteerd. Dus ook een eventuele appeltaart, een Wii, een 'gratis' modem, een 'gratis' telefoon bij je GSM abonnement...enz, zijn gewoon sigaren uit eigen doos.

Ik heb hem zelf ook

quote:
kwiebus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:31:
[...]

Heb je het hele topic überhaupt wel van begin tot einde gevolgd?

Misschien dat je er dan zelf iets van snapt.
Ach kom. Jij vindt de aanbieding slap. Dat heeft echt werkelijk niets met ideologie of goede communicatie te maken. Jij legt hier linken die er echt niet zijn omdat je ontevreden bent.

Sterker nog: Ik denk dat je vooral kwaad bent vanwege de storing die er afgelopen week was. Ik denk dat als die storing er niet was, er veel minder gezeur was over de aanbieiding (wat wmb echt buite elke redelijkheid valt).

Niet dat ik fan ben van xs4all hoor. Ik ben van het dubbeltje op de eerste rang (telfort), maar dit gezeur hier is wmb echt beschamend.

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

Ik zie hier veel mensen klagen over xs4all, maar vergeet niet dat de storing in dit geval NIET bij hun lag.

quote:
JvS schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:50:
[...]

Ach kom. Jij vindt de aanbieding slap. Dat heeft echt werkelijk niets met ideologie of goede communicatie te maken. Jij legt hier linken die er echt niet zijn omdat je ontevreden bent.

Sterker nog: Ik denk dat je vooral kwaad bent vanwege de storing die er afgelopen week was. Ik denk dat als die storing er niet was, er veel minder gezeur was over de aanbieiding (wat wmb echt buite elke redelijkheid valt).
Dus jij vind het volstrekt normaal dat je als xs4all klant evenveel of meer zou moeten betalen voor een product onder het mom van een jubileum aanbieding dan een niet xs4all klant?

Ik ben helemaal niet kwaad (misschien wel enigzins teleurgesteld) vanwege de storing die er afgelopen week was. Ik hou er alleen niet van dat onwetende consumenten in de maling genomen worden met fake aanbiedingen.

Ik heb hem zelf ook

Die kwamen er later bij. Eerder in dit topic las ik al dat jij eigenlijk al tevreden was als de t-shirts in jouw maat kwamen. Volgens mij haal je er maar vanalles bij. Eerst de Wii, dan de T-shirts niet in jouw maat, dan de aanbiedingen.. Sjah, als je gaat zoeken dan kan je als azijnpisser altijd wel wat vinden.

Wat jij verwacht aan service, kan je gewoon shaken. Bij welke ISP dan ook. Wellicht moet je er zelf een oprichten om je op dit gat in de markt te storten. Kennelijk zijn er veel mensen die graag meer betalen om af en toe weer korting te krijgen. Bij XS4all betaal je met name meer vanwege de extra services (grote mailbox etc), maar ook (en ik denk vooral) vanwege de ideologie, de rechtzaken, etc.

Ik zou als ik jou was gewoon telfort nemen en dan 20 euro per maand sparen. Kan je jezelf elk jaar een jubileumcadeu van 250 euro geven. \o/ :P.

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

quote:
JvS schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:29:
Die kwamen er later bij. Eerder in dit topic las ik al dat jij eigenlijk al tevreden was als de t-shirts in jouw maat kwamen. Volgens mij haal je er maar vanalles bij. Eerst de Wii, dan de T-shirts niet in jouw maat, dan de aanbiedingen.. Sjah, als je gaat zoeken dan kan je als azijnpisser altijd wel wat vinden.
Hoe kom je erbij dat ik de wii erbij heb gehaald? Ik ben nergens over de wii begonnen, maar heb alleen maar gereageerd op reacties van anderen. Ik heb het ook vanaf het begin al gehad over de aanbiedingen.
quote:
Wat jij verwacht aan service, kan je gewoon shaken. Bij welke ISP dan ook. Wellicht moet je er zelf een oprichten om je op dit gat in de markt te storten. Kennelijk zijn er veel mensen die graag meer betalen om af en toe weer korting te krijgen. Bij XS4all betaal je met name meer vanwege de extra services (grote mailbox etc), maar ook (en ik denk vooral) vanwege de ideologie, de rechtzaken, etc.
Welke service verwacht ik dan? Over welke korting heb je het?
quote:
Ik zou als ik jou was gewoon telfort nemen en dan 20 euro per maand sparen. Kan je jezelf elk jaar een jubileumcadeu van 250 euro geven. \o/ :P.
Hoe kom je erbij dat ik een jubileumcadeau van ¤250 zou willen hebben. Ik wil enkel dat er eerlijk geadverteerd wordt.

quote:
Inflatable schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:04:
[...]

Ze hebben toch excuses gemaakt op hun website en ook nog eens een brief gestuurd naar alle getroffen klanten?? Wat wil je dan? Dat ze je persoonlijk op gaan bellen en/of bij je thuis langskomen om naar je ontevredenheid te luisteren?? Denk nou eens na zeg..
Ik wil niet net zo als jij reageren maar je zegt zulke domme dingen dat ik goed me best moet doen.
het doel van het confronteren van xs4all met hun problemen is geen excuus, maar een verbetering van de service. Om jou worden te gebruiken "Denk nou eens na zeg".. ;)
quote:
De helpdesk had door de storing de afgelopen week enorme wachttijden, wat dus betekent de hele dag heel veel klagende mensen aan de lijn, dus ze zijn echt wel op de hoogte hoor.. Waarom denk je dat ze die brief verstuurd hebben en excuses maken op hun website? Omdat ze denken dat iedereen het wel best vindt??
In mijn eerdere post gaf ik al aan dat de bereikbaarheid van xs4all al tijden bagger is, en dat in mijn ogen de helpdesk er sterk op achteruit is gegaan. Dus dat ze deze week wat problemen hebben met bereikbaarheid vind ik niet erg, dat het al een paar maanden zo is vind ik verontrustender. En nogmaals een excuus zegt niets, ik wil verbetering van de service.

quote:
de Zeester schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:43:
Gratis bestaat niet; de klant betaald uiteindelijk alles. Acties (traktaties) zitten gewoon in jouw abonnementsprijs verdisconteerd. Dus ook een eventuele appeltaart, een Wii, een 'gratis' modem, een 'gratis' telefoon bij je GSM abonnement...enz, zijn gewoon sigaren uit eigen doos.
Precies. En daarom is een aardigheidje als een appeltaart beter dan een wii.

Waar het bij de aanbiedingen om gaat is dat het groots aangekondigd wordt als enorme cadeaus, terwijl bij dat enorme blijkbaar flinke vraagtekens te zetten zijn en, vooral, dat je erin geluist wordt om een extra dienst af te nemen. (Even gechargeerd)

Dat is niet raar of verboden en andere bedrijven doen het ook aan de lopende band, maar het is niet des xs4all's. Dat is waar deze thread over gaat. Vergelijk zo'n folder eens met de experimentele diensten-pagina van xs4all en misschien zie je het verschil.

Waar ik bijvoorbeeld heel erg blij mee was destijds was de opzet van imap-accounts. Eerst experimenteel, deelname op eigen risico, en nu vast onderdeel van het dienstenpakket. Ja, ik weet dat ik gewoon keihard betaal voor die experimenten, dat doen ze echt niet alleen omdat ze mij zo aardig vinden. Maar zo samen met de "powerusers" prutsen en zoeken naar hoe de internettoegang nog beter kan, dat zie ik bij UPC niet zo snel gebeuren.

Dus ja: het is ook allemaal keihard commercieel en het gaat om de centen, maar dat betekent dus niet per se dat een internetabonnement afsluiten hetzelfde is als een krat bier kopen. (Xs4all is dan meer de professionele, ambachtelijke brouwer, waar je een dagje mag komen meebrouwen, als liefhebber. Of zo.)

Reg. datum: 08 oktober 2004

Ben het helemaal met DJ Henk eens. Het z.g.n. extraatje voor vaste klanten werd groots aangekondigd en daardoor wekt men verwachtingen. Als dan blijkt dat je zelf in de beurs mag tasten om 'kortingen' te krijgen dan kun je het toch geen 'extraatje' meer noemen.

Het was naar mijn mening gewoon veel beter geweest als al die aanbiedingen achterwege waren gebleven en er wat meer keuze was geweest in kleine, gratis extraatjes met speciale '15 jaar opdruk' zoals een T-shirt, USB-stick, muismatje, muis of wat dan ook. Dan was er voor iedereen wel iets te kiezen geweest.

Ben overigens zelf gewoon voor het T-shirt gegaan en ben daar dik tevreden mee.

Reg. datum: 26 september 2006

Ik heb dit topic gestart en ben blij met de vele reacties. Alleen merk ik wel dat er gereageerd wordt door een hoop mensen die geen Xs4all lid zijn en ons afschilderen als zeikerds.

Hier ben ik het niet mee eens.

Xs4all is een provider met een ideologie zoals terecht opgemerkt door Tukk. Deze ideologie is tanende.

Waar het om gaat zijn bijvoorbeeld dingen als de helpdesk. Vroeger stonden ze bekend als toegankelijk en erg bekwaam, nu steeds moeilijker bereikbaar.

Frankie02
Ik zie hier veel mensen klagen over xs4all, maar vergeet niet dat de storing in dit geval NIET bij hun lag.

De storing van de vorige week was niet de schuld van Xs4all maar van de KPN. Ik vond zelf de informatieverstrekking van Xs4all ietwat ondermaats. Ik had ook last van de storing maar had meer aan het volgen van de tweakers site dan aan die van Xs4all.

hader
Tevens viel er een 15-jaars actie folder op de mat. Mhmm even kijken.. Code invullen. Welke? links of rechts? Beide een paar keer geprobeert: "De ingevoerde code is onjuist"

Zaterdag maar weer eens kijken. Mhmm de site is nu gewijzigd. Nu staat er duidelijk de linkercode, en als extra moet nu de postcode ingevoerd worden. Weer geprobeert: "De actiecode is al gebruikt"

Later op de dag weer gekeken; Nu is de site down vanwege "onderhoud"
Yeh right. pffff Ik heb ff voorlopig mijn buik vol van XS4ALL

Een actie voor bestaande leden naar aanleiding van hun 15 jarig bestaan is prima. maar vroeger zou een code gewerkt hebben, nu geeft de site een foutmelding of is ie volledig onbereikbaar. Nogmaals, een aantal jaar geleden zou dit niet gebeurt zijn.

En wat betreft de Wii, er worden verwachtingen geschapen bij bestaande abonnees doordat 'ze hun brievenbus in de gaten moeten houden'. Als er een folder komt waarin een T-shirt of VoIP telefoon wordt aangeboden zolang de voorraad strekt wekt dat bij mij teleurstelling op.
Als nieuwe abonnees een Wii krijgen zal dat betaald moeten worden uit abonnee geld. ik vraag me af hoe ze dat doen? Het abonnee geld omhoog gooien kan absoluut niet omdat ze nu al (zo ongeveer) de duurste zijn. Het zal dus ten koste moeten gaan van andere zaken.

Battler

Zeker, het eerste bericht in dit topic heb ik rechtstreeks aan hun blog redactie gestuurd om te publiceren om hun opinie pagina. Echter heb ik tot op heden echter nog geen reactie gehad.

DJ Henk
Het is niet des xs4all's. Dat is waar deze thread over gaat. Vergelijk zo'n folder eens met de experimentele diensten-pagina van xs4all en misschien zie je het verschil.

Helemaal mee eens, laten we on-topic blijven.

Geen fout van XS4ALL maar gaat wel over hun actie aanbod.

Ivm de actie wilde ik Digitenne bestellen. Omdat het hier officieel nog niet leverbaar is (werkt wel!) ben ik op zoek gegaan naar een postcode die wel oke was, want daarna kun je pas bestellen.
Toen ik mocht bestellen heb ik dus gewoon weer mijn eigen adres opgegeven. Ook in het bevestigingsscherm stonden deze correct. Dus voordat ik definitief kon bestellen stonden de gegevens correct. Ik dus op bestellen klikken.
Krijg ik prompt een email terug van KPN met de verkeerde (onbekende) adres gegevens.
Digitenne gebeld....na 5 euro armer te zijn geworden is hun antwoord, u kunt het beste contact opnemen met de mensen op die postcode 8)7

Dus voor wie gebruik wil maken van de Digitenne actie van XS4ALL, als je niet in een officieel digitenne gebied woont maar wel in de praktijk ontvangst hebt, BESTEL DAN NIET!!!
Via je eigen postcode mag je niet eens bestellen omdat je zogenaamd geen ontvangst hebt, en bestel je via een andere postcode en pas je deze later aan, dan heb je een mega probleem.....
zucht :?

quote:
de Zeester schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:01:
[...]

Confronteren is heel simpel: als je niet ontevreden bent over een bedrijf dan neem je de diensten af bij een ander bedrijf. In het geval van XS4All zijn jou al velen voor gegaan.
Volkomen mee eens. Gelukkig wonen we in een land met vrije keuze aan internetproviders. Niet tevreden dan dus overstappen :-) Is tegenwoordig ook de enige manier om met maximale korting diensten af te nemen.
Qua acties is Xs4All overigens echt niet slecht hoor. Ik kwam van Planet. Daar deden ze echt helemaal niks voor bestaande klanten. Het grootste kado heeft een Xs4all klant al vrij recent gekregen, nl de verdubbeling in snelheid. Ik denk alleen dat veel mensen vrij kort van geheugen zijn :) Mensen bij Planet zitten nog steeds op de pre Xs4All only snelheiden!

Reg. datum: 08 september 2004

Jammer dat de mensen zo ontevreden zijn. Krijgen ze wat is het weer niet goed. Als XS4ALL helemaal niets had gegeven had je niemand gehoord. Ik vind het goed van XS4ALL dat ze dit soort acties doen. Als lid zijnde kan je gratis een modem aanvragen. Ik zie andere providers dit nog niet doen. Wat service betreft vind ik XS4ALL prima, bovendien hebben ze meer mogelijkheden zoals bijvoorbeeld een grote mailbox, webdisk, newszilla, IMAP en noem maar op. Logisch dat XS4ALL wat duurder is. Als je die dingen niet gebruikt of niet meer wil betalen voor extra dingen dan moet je gewoon overstappen. En niet lopen zeuren.

\/\/ Revenge of the Nerd
Reg. datum: 29 januari 2002

quote:
Xiquena schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:19:
Jammer dat de mensen zo ontevreden zijn. Krijgen ze wat is het weer niet goed. Als XS4ALL helemaal niets had gegeven had je niemand gehoord.
*zucht*

Lees de hele thread eens, niemand heeft dit beweerd.

quote:
battler schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:47:
[...]

Ik wil niet net zo als jij reageren maar je zegt zulke domme dingen dat ik goed me best moet doen.
het doel van het confronteren van xs4all met hun problemen is geen excuus, maar een verbetering van de service. Om jou worden te gebruiken "Denk nou eens na zeg".. ;)
Ik wilde alleen maar even aangeven dat er achter de schermen echt wel verbeteringen worden doorgevoerd om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.. Daarvoor hoeft men bij XS4ALL echt niet nog eens extra geconfronteerd te worden door ontevreden klanten.. Zo zal er in het achterliggende netwerk het een en ander aangepast worden, en is er volgens betrouwbare bronnen deze week ook een nieuwe VOIP telefooncentrale in gebruik genomen bij XS4ALL die de problemen met de bereikbaarheid van o.a. de helpdesk moeten oplossen..

Het is dus echt niet zo dat ze bij XS4ALL excuses maken en voor de rest de boel de boel laten.. Het is alleen erg jammer dat meerdere problemen zich nu tegelijkertijd voordeden en doen.. Zo kon b.v. de grote storing bij KPN bij XS4ALL gemist worden als kiespijn, want die legde het probleem met hun oude brakke telefooncentrale alleen maar extra bloot..

quote:
Xiquena schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:19:
Jammer dat de mensen zo ontevreden zijn. Krijgen ze wat is het weer niet goed. Als XS4ALL helemaal niets had gegeven had je niemand gehoord. Ik vind het goed van XS4ALL dat ze dit soort acties doen. Als lid zijnde kan je gratis een modem aanvragen. Ik zie andere providers dit nog niet doen.
Misschien is het aanvragen gratis, maar om dan vervolgens vast te zitten aan een contractverlenging van 12 maanden en een modem dat je enkel in bruikleen hebt is wat mij betreft niet gratis, maar blijkbaar denk jij daar anders over?

quote:
Inflatable schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:34:
[...]

Het is dus echt niet zo dat ze bij XS4ALL excuses maken en voor de rest de boel de boel laten.. Het is alleen erg jammer dat meerdere problemen zich nu tegelijkertijd voordeden en doen.. Zo kon b.v. de grote storing bij KPN bij XS4ALL gemist worden als kiespijn, want die legde het probleem met hun oude brakke telefooncentrale alleen maar extra bloot..
Als dit inderdaad zo is, dan moet xs4all dit communiceren naar de klant. Wij zijn geen doorsnee klanten en ik (zoals vele mensen tegenwoordig) ben erg afhankelijk van mijn internet verbinding tegenwoordig. Als XS4ALL daadwerkelijk door heeft dat het op dit moment allemaal erg brak is, dan moeten ze dit 1 aan de klant laten weten en 2 verbeteringen melden.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws