Reg. datum: 03 oktober 2002
Dat zeg jij.. Ik zeg dat anderen dan weer hadden gaan lopen zeiken dat ze liever een VOIP-telefoon of t-shirt hadden gehad dan een appeltaart die ze niet lusten, of dat ze liever iets hadden gehad wat niet in 5 minuten weg is.. Zie je nou hoe kansloos deze hele discussie is? Het is toch nooit goed bij sommige mensen..quote:
Zoals sommige mensen zijn is idd elke aktie gedoemd te mislukken (zie boven).. Ook niks doen/weggeven zal gezeik opleveren, idd waarschijnlijk wel een stuk minder omdat er niets is om over te zeuren behalve het feit dat er niets is, en dat feit is opzich ook al triest.. Maargoed, zo is de mens nou eenmaal, denkt vooral alleen aan zichzelf, wat hij of zij wil, en houdt er geen rekening meer dat een bedrijf als XS4ALL zich b.v. niet kan bezig houden met de individuele wensen van honderduizenden klanten.. Er zijn er zat die wel blij zijn met een t-shirtje of wat dan ook..quote:
Ik begrijp werkelijk niet dat XS4ALL klanten lopen te zeuren om iets wat XS4ALL gratis weggeeft.. Er wordt hier gesproken over een zo genaamde ideologie van XS4ALL, dat deze aktie daar niet aan trouw is ofzo.. Maar die ideologie staat hier compleet los van, dat heeft niks te maken met welke cadeau's ze wel of niet zouden moeten weggeven bij een jubileum.. De ideologie van XS4ALL staat voor meer en verdergaande diensten leveren, je sterk maken voor de rechten en privacy van internetters, maar ook staan voor veiligheid door misbruik aan te pakken, en een eerlijke open communicatie naar abonnees toe.. En daar is *niks* in veranderd volgens mij, met of zonder deze aktie.. Dus waar hebben we het over??
Inflatable wijzigde dit bericht 17-05-2008 20:45 (7%)