Hoofdcategorieën
Topicacties

[DVB-H] KPN Mobiele TV

Pagina: 1 2 3 4 5 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 juli 2008

Nou mijn eerste bevindingen.......K.T

Ik heb mijn abo vandaag ontvangen en mijn samsung meteen opgeladen. Als ik nu (binnen) op zoek ga naar de zenders vind hij niks (antenne uit). Als ik buiten sta duurt het heel lang en daarna krijg ik de melding dat het eerste abonnement niet kan worden aangesloten (o.i.d). Daarna wel een lijst van de zenders, maar als ik er dan 1 selecteer dan krijg ik de melding dat ik mij moet abonneren. En dat lukt dan weer niet.

Na een half uur in de wacht te hebben gehangen bij de KS heb ik maar opgehangen en mijn SIM in mijn Diamond gedaan. Gelukkig doet het internet het wel........

Iemand een oplossing?

Reg. datum: 16 maart 2006

quote:
i-dj schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:25:
Nou mijn eerste bevindingen.......K.T

Ik heb mijn abo vandaag ontvangen en mijn samsung meteen opgeladen. Als ik nu (binnen) op zoek ga naar de zenders vind hij niks (antenne uit). Als ik buiten sta duurt het heel lang en daarna krijg ik de melding dat het eerste abonnement niet kan worden aangesloten (o.i.d). Daarna wel een lijst van de zenders, maar als ik er dan 1 selecteer dan krijg ik de melding dat ik mij moet abonneren. En dat lukt dan weer niet.

Na een half uur in de wacht te hebben gehangen bij de KS heb ik maar opgehangen en mijn SIM in mijn Diamond gedaan. Gelukkig doet het internet het wel........

Iemand een oplossing?
Mobiel tv moet eerst nog geactiveerd worden bij kpn. Meestal gebeurd dat automatisch na een dag of 2, maar ik heb meteen gebeld naar kpn en die hebben het meteen voor me geactiveerd.
Binnen 1 min deed de tv functie het.

Robert Webbe

En wellicht zit je in een gebied waar hele slechte dekking is.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 09 december 2007

Heeft iemand een coverage map voor NL? Kan hem nergens vinden, en lijkt me toch wel fijn om te hebben! (zou zonder zoiets absoluut niet zo'n abbo afsluiten). X% van de bevolking zegt me niet zo veel.

http://www.kpnmobiel.tv/ctree/kpnm/files/dekking_kpn.jpg

W00fer wijzigde dit bericht 19-07-2008 00:35 (8%)

Reg. datum: 09 december 2007

Dank jullie :-)
*gaat maar een extra cursus Google volgen*

Weet iemand ook of er binnenkort meerdere zenders beschikbaar worden gesteld? Ik zou bijvoorbeeld RTL 7 wel toegevoegd zien (ivm formule 1 en moto gp).

Ik ben nu wel overtuigd van Mobiele TV van KPN. Ik heb de afgelopen week prima de tuur kunnen volgen in de auto, ik reed vooral op de a28 op het traject A'foort-Grunn

Dat RTL7 er niet bij zit is een schande, want in de begin dagen was het er wel.

Later is RTL24 erop gezet. Dat is overigens een waardeloos kanaal, met weinig tot geen inhoud.

Het premium pakket met o.a. de erotiek kanalen en eurosport komt na de zomer. Dit vertelde de manager van KPN tegen me op de perspresentatie.

Met andere woorden.......gratis mobiele tv is eigenlijk te beperkt. Hopenlijk dat KPN er nog extra zenders bij doet zonder hiervoor extra te moeten betalen.

Nee het is niet te beperkt, het is voor het verkeerde gebruiksmoment ontworpen. Het is ontworpen voor even bij de bushalte, even op het station, even in de wachtkamer van de dokter.

Voor die tijdsspanne is het aanbod ruim voldoende. Voor langere tv sessies is de Samsung P960 qua batterijtijd prima geschikt, maar het aanbod niet.

Zoiezo is MobieleTV zoals we het nu kennen voor een kort gebruiksmoment gemaakt.

"Wachten wordt leuk met TV zoals thuis".

Het is niet "Urenlang tv kijken net als thuis".

Bovendien is het momenteel een question mark voor KPN, wat ze natuurlijk later om proberen te zetten in een Star en later een Cash Cow (wat niet gaat gebeuren, want te weinig mensen gaan het aanschaffen en dus krijgt men de kosten er pas na jaren en jaren uit zie het hele MMS gebeuren wat eigenlijk ook niemand doet).

Reg. datum: 23 juni 2002

quote:
W00fer schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:44:
Nee het is niet te beperkt, het is voor het verkeerde gebruiksmoment ontworpen. Het is ontworpen voor even bij de bushalte, even op het station, even in de wachtkamer van de dokter.

Voor die tijdsspanne is het aanbod ruim voldoende. Voor langere tv sessies is de Samsung P960 qua batterijtijd prima geschikt, maar het aanbod niet.

Zoiezo is MobieleTV zoals we het nu kennen voor een kort gebruiksmoment gemaakt.

"Wachten wordt leuk met TV zoals thuis".

Het is niet "Urenlang tv kijken net als thuis".

Bovendien is het momenteel een question mark voor KPN, wat ze natuurlijk later om proberen te zetten in een Star en later een Cash Cow (wat niet gaat gebeuren, want te weinig mensen gaan het aanschaffen en dus krijgt men de kosten er pas na jaren en jaren uit zie het hele MMS gebeuren wat eigenlijk ook niemand doet).
MMS gebruikt men toch steeds vaker hoor. Het heeft inderdaad wel even geduurt voordat het echt van de grond kwam, maar nu zijn er genoeg mensen (vooral veel jongeren) die hier extreem veel gebruik van maken. Niet zoveel als SMS, maar je ziet toch steeds meer mensen die het gebruiken.

Op de middelbare school van mijn broertje doet niemand het.

Trouwens nog maar ongeveer 1,5 maand totdat de N96 komt !
Dan zal het storm gaan lopen in dit topic :)

Reg. datum: 23 juni 2002

quote:
W00fer schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:10:
Op de middelbare school van mijn broertje doet niemand het.

Dan zal het storm gaan lopen in dit topic :)
Ik zit nog ruim een jaar verbonden aan Vodafone, dus de N96 heeft voor mij niet echt meerwaarde vergeleken met mijn N95.

Vandaag de LG 620 TV eens uitgeprobeerd. Een NOG kleiner scherm dan de P960.

En de antenne wiebelt een hoop.

Daarnaast is de KPN tv dienst erg langzaam met opstarten en autoriseren. Veel langzamer dan bij de P960.

De antenne is echter wel een stuk sterker. Binnen, met dichtgeschoven antenne nog prima signaal.

Robert Webbe

quote:
W00fer schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:19:
Vandaag de LG 620 TV eens uitgeprobeerd. Een NOG kleiner scherm dan de P960.

En de antenne wiebelt een hoop.

Daarnaast is de KPN tv dienst erg langzaam met opstarten en autoriseren. Veel langzamer dan bij de P960.

De antenne is echter wel een stuk sterker. Binnen, met dichtgeschoven antenne nog prima signaal.
De ontvangstsgevoeligheid kan per toestel nogal veel schelen, dit geldt voor zowel de Samsung als de LG. Ik heb van beide modellen een tiental naast elkaar gehad op verschillende plaatsen en de LG heeft gemiddeld genomen iets betere ontvangstgevoeligheid dan de Samsung.

Betreft de MMS discussie; misschien aardig om te weten is dat xxx plaatjes (meestal van zichzelf denk ik) één van de meeste verzonden items is van MMS. ;)

robertwebbe wijzigde dit bericht 29-07-2008 20:46 (10%)

quote:
W00fer schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:10:
http://www.pocket-lint.co...96-sale-october-1st.phtml
Nokia N96 on sale from October 1st

Robert Webbe

quote:
In Nederland kun je hem half september al verwachten.

Reg. datum: 13 november 2006

quote:
In de trein op de route eindhoven-utrecht is het echt slecht :( Vanaf boxtel tot den bosch zelden bereik en na den bosch tot utrecht ook bijna geen 8)7

Zodra er extra paketten komen neem ik ze. Erotiek hoef ik niet maar wat extra kanalen zoals Eurosport e.d. wil ik er best bij.

iemand nog leuke software gezien voor de samsung?
Oh en als je op internet zit... WAAR krijg ik de t9 aan? Ik kan alleen maar letter voor letter typen..

wed-tips Go Portland Trailblazers!

Ik had geen problemen met de P960 tijdens mijn treinrit Utrecht - Eindhoven.

Reg. datum: 13 november 2006

Er zijn 2 kanalen bij en....

Eredivisie Live kan nu bekeken worden! Denk dat ze daar flink mee gaan scoren. Onderweg dus gewoon wedstrijden kijken!

wed-tips Go Portland Trailblazers!

Het gaat nooit snel genoeg!
Reg. datum: 28 maart 2002

quote:
jmac schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:11:
Er zijn 2 kanalen bij en....

Eredivisie Live kan nu bekeken worden! Denk dat ze daar flink mee gaan scoren. Onderweg dus gewoon wedstrijden kijken!
Tja, alleen de "verkeerde" wedstrijden... Ik hou niet van voetbal, maar wel van Formule 1. Dus waar blijft RTL7 voor dié wedstrijden?

En zouden er nou echt mensen in bijvoorbeeld de trein naar sexfilms gaan kijken? Vast niet... ;)

Dus wat mij betreft hebben die 2 nieuwe kanalen geen toegevoegde waarde.
En weer 5 euro per maand erbij.

Ik ben het met BVK eens. Voetbal kijk ik wel in de samenvatting.........dan mis je niets. Formule 1 zou ik wel graag willen kijken.....Waarom bied KPN niet dezelfde zenders als bij digitenne? Dan heb je toch een redelijk aanbod en is het product interessanter voor het grote publiek! Ik heb nu het idee dat mobiele TV langszaam doodbloed. Je ziet ook helemaal geen reclame meer voor het product.

Ik heb na de TOUR mijn P960 niet meer gebruikt en hij ligt nu in de kast te verstoffen......ik ben weer overgestapt naar mijn Diamond.

Reg. datum: 04 oktober 1999

Nu je dus ook Eredivisie Live kan ontvangen op je telefoon, is het ook mogelijk dat je je telefoon op je tv kunt aansluiten, zodat je eredivisie live op je tv kunt kijken, of misschien op je computer, zodat je het via je monitor kunt kijken?

De Nokia N98 komt eraan, zou het daarop misschien wel kunnen? Iemand enig idee?

The "real" Champ will always be The Champ

Pagina: 1 2 3 4 5 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: