Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hier (Amsterdam Centrum) al 14:40 weer aan uptime. Gisteren werkte het toen ik thuiskwam, echter viel de verbinding zo tegen 20:00 weer weg. Vanaf 02:00 uur vanacht werkte het dus alweer.

ajhaverkamp wijzigde dit bericht 14-05-2008 16:45 (14%)

Canon 20D & 30D - Canon 10-22/3.5-4.5 - Canon 17-85/4-5.6 IS - Canon 50/1.4 - Canon 60/2.8 Macro - Canon 100/2.8 Macro - Canon 70-200/2.8L IS - Canon 300/4L IS - Canon 1.4x II & 2.0x II extender- Canon grips - Canon 420EX/580EXII

Nou, nu ben ik ook weer up _/-\o_ _/-\o_
40 uur downtime :/

Ik zag zojuist de WAN-status op mijn modem weer netjes groen worden, en na 1 minuut was het verkeer weer op gang.
En een reboot was hier niet nodig.

Ariën Clay wijzigde dit bericht 14-05-2008 18:14 (12%)

JongerenPlace | TreinenWeb | ClayWeb
Gezocht: Treinen nieuws redacteur (m/v) / Trein artikel Redacteur (m/v) - Vrijwillig... DM me..

RageCritters
Reg. datum: 06 november 2001

Hier werkt ie ook weer hoor !
Hier ook weer verbinding.. eindelijk!

P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium

Welke plaatsen :?
Zouden ze het alfabet afgegaan zijn?

Gezocht: Treinen nieuws redacteur (m/v) / Trein artikel Redacteur (m/v) - Vrijwillig... DM me..

Reg. datum: 31 augustus 2006

Vanaf 18:00 uur weer online.

Uden

WYSIWYG

Ik lig er nu weer uit ? (Amsterdam) :(

Pay peanuts get monkeys !

1 jaar Xs4all:
- 3 weken eruit gelegen door migratie van demon naar xs4all
- 1 week afgesloten wegens virus
- wachttijd helpdesk 45 minuten
- 2 dagen geen verbinding wegens kpn storing

Ik verlang terug naar Demon.

nz1900

Oh, mijn verbinding ligt er weer uit. Goed bezig KPN en Xs4all... mijn kredit voor julie is van 99% naar 0% gegaan.

Exit4All

Frits Flits wijzigde dit bericht 14-05-2008 18:46 (4%)

quote:
nz1900 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:40:

- 1 week afgesloten wegens virus
Ik verlang naar de tijd dat mensen zoals jij nog niet op het internet zaten :+

Hierboven is mijn naam

En de verbinding is weer down :D

Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.

quote:
Frits Flits schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:42:
Oh, mijn verbinding ligt er weer uit. Goed bezig KPN en Xs4all... mijn kredit voor julie is van 99% naar 0% gegaan.

Exit4All
Vanwaar de rant naar XS4ALL? het probleem ligt bij KPN, en dat is al vaker gezegd in dit topic.
Gevalletje overmacht voor XS4ALL.

Reg. datum: 01 november 2002

Hier in Delft is hij net 3 kwartier online. Nouja, gisteren was niet echt een probleem, kon ik tenminste genieten van het brandje...

quote:
Ariën Clay schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:48:
[...]

Vanwaar de rant naar XS4ALL? het probleem ligt bij KPN, en dat is al vaker gezegd in dit topic.
Gevalletje overmacht voor XS4ALL.
Ik weet dat het een probleem van KPN is, maar het feit blijft dat Xs4all veel te laat iets zinnigs heeft gemeld over de situatie. Daarbij is m'n verbinding al maanden klote. It's UPC all over again.

Acties: [view][quote]

Door: Roelant Management Team
De hele dag geen problemen gehad hier, tot vanavond. Gelukkig laat m'n UMTS lijn me vanavond niet in de steek. ;)

Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?
Yeah. That's pretty much the internet now. (Marlin Mann)

Gekleurde stippen

* TwoR heeft weer verbinding (Ermelo), maar nog regelmatig valt ie even weg.

naja gelukkig begint het weer een beetje te werken, hopelijk houdt het deze keer een beetje stand :D

mmm niet dus, deze post moest een paar minuten wachten totdat er weer connectie was ...

TwoR wijzigde dit bericht 14-05-2008 19:05 (19%)

Icoon teller sinds: 18-10-2005 14:00 | Mijn dochter

Reg. datum: 08 april 2008

Verbinding vliegt er regelmatig uit sinds er hier in Amersfoort om 16.00 uur weer verbinding was.
En wireless is het te traag voor woorden. Nog niet heel erg stabiel te noemen dus.

Dit is de meest voorkomende error: Disconnected because idle timeout reached

En ook deze reply werd gemaakt met 3 disconnects.

Ik begin het nu toch aardig zat te worden, nu al sinds afgelopen zaterdag geen fatsoenlijke verbinding meer, helpdesk kom ik niet doorheen, emailtjes krijg je standaard bullshit reactie, valt me ERG tegen van xs4all, maarja wat verwacht je tis nu van kpn he.

Kvindt het gewoon knap belachelijk dat het zo lang moet duren, kan me niet schelen wat de rede is.
Ook het gebrek aan communicatie van xs4all's kant is zeer slecht. Iig al mailtje naar consumenten wijzer etc gestuurd over de slechte klanten service ineens. Denk niet dat ze dit jaar 'isp van het jaar' worden.
Na 6/7 jaar trouwe klant geen verkeerd woord, nooit een zeikerd geweest en nu dit waardeloze service kortaf 'oh moet gewoon terug naar 4mbit' echt zoiets van WTF van 24 naar 4 mbit? krijg toch een ziekte.

Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.

Acties: [view][quote]

Door: Roelant Management Team
Afgesplitst van het originele XS4ALL Only topic. :)

Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?
Yeah. That's pretty much the internet now. (Marlin Mann)

Verbinding werkt hier nu half, om het kwartier eruit/connect. heel onhandig.
AMD Athlon 64

quote:
simon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:34:
Verbinding werkt hier nu half, om het kwartier eruit/connect. heel onhandig.
Hier hetzelfde verhaal

- K8V SE Deluxe - AMD Athlon 64 3000+ Newcastle - 200GB SATA - 512MB 400Mhz - ATI Radeon 9200SE 64MB -

quote:
Idem, krijg hele tijd zo'n 'inactiviteits timeout' modem reset misschien weer verbinding voor 1-5 minuten en weer zelfde herhalen, erg irritant als je niet beter zou weten zou je zeggen dat je in een 3de wereld land leeft...

Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.

heb hier in heerenveen sinds 16:45 weer verbinding die regelmatig uitvalt
sinds 19:30 weer constant verbinding (ben trouwens ex demon abbonee)

Amber Tamblyn

Op de zaak hadden we mazzel: alles bij elkaar 3 uurtjes down. Maar nu het is 'opgelost' liggen we er weer uit... :(

I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs

Hier ookgeen internet meer (kengetal 0412).
Toch vreemd helemaal geen problemen gehad hier in totdat het probleem opgelost zou zijn :X

Ik hoop voor KPN dat het gewoon een incident is, niet dat de problemen weer van voor af aan beginnen.
Volgens mij zijn er ondertussen heel wat mensen aan een goede nachtrust toe.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws