Reg. datum: 24 januari 2000
Reg. datum: 24 januari 2000
Al met al dus compleet waardeloos.
Op de contactpagina geven ze inmiddels wel toe:
Maar mijn ADSL verbinding werkt dus nog steeds niet..Het is momenteel erg druk, waardoor wij uw e-mail minder snel kunnen beantwoorden dan u van ons gewend bent. Houdt u rekening met een responstijd van 4 tot 5 werkdagen. Onze excuses hiervoor.
Ik begin nu toch echt te balen van mijn keuze om over te stappen van UPS/Chello naar XS4ALL. Bij UPC heb ik NOOIT dit soort storingen meegemaakt. Wel eens een dag eruit gelegen of een defect modem gehad, maar NOOIT meer dan een dag of zo vaak achter elkaar!!!
Mijn geduld met XS4ALL begint op te raken. Als iemand nog een goede provider weet waar ik mijn eigen Mail Server mag draaien (dus poort 25 open staat en Reverse DNS door mijzelf in te stellen is) dan meldt het maar. Ik ben vrijwel zo ver dat ik over wil stappen.
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & LinkSYS powered Network: Cisco3620 Router & LinkSYS SD2005 + SD2008 Switch & WAP54G
Ik krijg nu dezelfde foutmeldingen als tijdens de landelijke storing.
Cisco & LinkSYS powered Network: Cisco3620 Router & LinkSYS SD2005 + SD2008 Switch & WAP54G
Reg. datum: 13 oktober 2004
En wat heeft de helpdesk met je gedaan?quote:DJ schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:00:
grom . . . bij de Helpdesk is er niets bekend van een storing in Eindhoven . . .
Ik krijg nu dezelfde foutmeldingen als tijdens de landelijke storing.
Niets?
Zo ja, bel ze dan ff opnieuw, ik weet namelijk uit ervaring dat sommige helpdeskmedewerkers van verschillende providers heel makkelijk zijn, dus als je vraagt: Is er een storing? Dan krijg je daarop antwoord.
En dan moet die helpdeskmedewerker dus je gaan helpen, snap je nu waarom hun helpdeskmedewerker zijn, en niet een gewone medewerker?
En dan nog iets, die Landelijke storing is al opgeheven sinds 26 mei, en elke nieuwe storing moet dus ook als nieuwe storing worden behandeld.
Als iemand deze topic kan sluiten, want nu is het een topic geworden: Bash Xs4all.
De helpdesker wist me te vertellen dat er geen storingen gemeld waren . . . wat vreemd is, maar goed. Hij kon het modem ook niet meer zien.
Ik hoop dat het nu weer een jaar of 15 blijft draaien
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum
Reg. datum: 24 december 2003
Het is vaak trouwens onmogelijk om storingen te melden.quote:DJ schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:48:
De verbinding is weer online . . .
De helpdesker wist me te vertellen dat er geen storingen gemeld waren . . . wat vreemd is, maar goed. Hij kon het modem ook niet meer zien.
Ik hoop dat het nu weer een jaar of 15 blijft draaien
Je belt lijn 1 voor storing op, die zeggen, dat ze niet beschikbaar zijn en als je lijn 2 maar wilt bellen.
Lijn 2 zegt in een menu: nee u moet bij uw eigen provider zijn, dus automatisch wordt je weer terugverbonden naar lijn 1, die dus niet beschikbaar is.
En probeer dan maar is een storing te melden, zucht.
Ben je ervan bewust dat de compensatie per maand nooit meer is dan je er per maand ervoor betaald. Dus als je business ervan af hangt kun je beter investeren in een 2e lijn (kabel ofzo) .quote:DJ schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 15:37:
Ik ben nu aan het informeren of ik een Zakelijke ADSL kan afnemen voor rond de 50 euro per maand. Dan heb je tenminste een SLA en weet je zeker dat je geholpen (moet) worden: overmacht daargelaten, maar dan krijg je wel gegarandeerd een compensatie (vanwege je SLA).
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Dat begrijp ik, maar ik heb in ieder geval een stok om mee te slaan als het weer eens fout gaat dan (SLA). Die heb ik nu niet. Nu ben ik volledig afhankelijk van wat een helpdesker voor mij wil/kan doen en ook nog eens alleen binnen kantoor uren (plus minus). Bij een zakelijke lijn (mits juiste SLA) heb je tenminste nog wat meer rechten en kun je ook meer eisen stellen (response tijd en fix tijd).quote:leuk_he schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 16:09:
[...]
Ben je ervan bewust dat de compensatie per maand nooit meer is dan je er per maand ervoor betaald. Dus als je business ervan af hangt kun je beter investeren in een 2e lijn (kabel ofzo) .
Dat ik er dan in compensatie niet zoveel van terug zie boeit mij helemaal niet. Sterker nog, ik hoef geen compensatie te hebben: ik wil een stabiele lijn die het gewoon doet!!
Hoe kom je aan deze informatie?quote:thedude0 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:56:
er is al een paar dagen een storing op het ATM netwerk aan de gang (alweer).. dus als een helpdesk medewerker zegt dat dat niet zo is dan liegt ie
Ik heb de laatste tijd een beetje het idee dat mijn verbinding wat slomer is..qua snelheden lijkt het wel ok, maar alles zo sloom te reageren.
Als ik www.google.com ofzo intik (of andere sites, dit was ff een voorbeeld), dan duurt het even voordat de pagina echt geladen wordt..terwijl dat normaal altijd gelijk gebeurde. Net alsof er iets DNS'erigs aan de hand is ofzo?
Iemand anders hier ook last van?
Zondag 20.00-22.00: Van Dongen in Action op ActionRadio
Doe mij dan maar naast ADSL ook nog kabel, loadbalancer ertussen en gaan met die banaanquote:DJ schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:20:
[...]
Dat begrijp ik, maar ik heb in ieder geval een stok om mee te slaan als het weer eens fout gaat dan (SLA). Die heb ik nu niet. Nu ben ik volledig afhankelijk van wat een helpdesker voor mij wil/kan doen en ook nog eens alleen binnen kantoor uren (plus minus). Bij een zakelijke lijn (mits juiste SLA) heb je tenminste nog wat meer rechten en kun je ook meer eisen stellen (response tijd en fix tijd).
Dat ik er dan in compensatie niet zoveel van terug zie boeit mij helemaal niet. Sterker nog, ik hoef geen compensatie te hebben: ik wil een stabiele lijn die het gewoon doet!!
SE W800i powered
Reg. datum: 12 juni 2002
Vannacht lag google en tweakers er voor mij ook uit. En die adservers van google laden bij mij ook langzaam, maar ik zit hier op planet. Die maken geen melding van werkzaamheden.quote:Als ik www.google.com ofzo intik (of andere sites, dit was ff een voorbeeld), dan duurt het even voordat de pagina echt geladen wordt..terwijl dat normaal altijd gelijk gebeurde. Net alsof er iets DNS'erigs aan de hand is ofzo?
niks
hier heb ik dat gelezenquote:Glacier schreef op zondag 15 juni 2008 @ 02:28:
[...]
Hoe kom je aan deze informatie?
Ik heb de laatste tijd een beetje het idee dat mijn verbinding wat slomer is..qua snelheden lijkt het wel ok, maar alles zo sloom te reageren.
Als ik www.google.com ofzo intik (of andere sites, dit was ff een voorbeeld), dan duurt het even voordat de pagina echt geladen wordt..terwijl dat normaal altijd gelijk gebeurde. Net alsof er iets DNS'erigs aan de hand is ofzo?
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum
Originele melding van Bitstream:quote:
12-06-2008 18:29
Landelijke ATM storing
Het probleem in het ATM netwerk manifesteert zich op een aantal punten in het netwerk. Hierdoor zijn er over het gehele land problemen met Bitstream. In overleg met leverancier is technisch team geformeerd.
12-06-2008 19:07
Landelijke ATM Storing UPDATE
Verkeersstroom is inmiddels weer op gang gekomen. Verificatie bij klantingangen en wholesale klanten bevestigen dit. Oorzaak van de vertoring is nog niet bekend. Onderzoek hiernaar zal vooralsnog onverkort door blijven gaan door technisch team.
Zie je hoe laat dat is gemeld door Bitstream? 18:29.
Zie je hoe laat het probleem is opgelost? 19:07
Oftwel 40 minuten.
En ik kan me best voorstellen dat de melding niet actief gemeld word door Bitstream, maar dat een medewerker van Xs4all/Solcon contact opneemt met Bitstream, van: hoi, ik heb een klant met internet problemen, waarop de Bitstream medewerker zegt: klopt, er is een storing, dat is er aan de hand.
En ja, dan is het dus jammer dat niet alle klanten met problemen bij de helpdesk komen.
Reg. datum: 31 oktober 2004
Reg. datum: 04 maart 2000
Mijn XS4ALL basic ligt er in Capelle aan den IJssel ook nog steeds uit. Sinds wanneer weet ik niet, want na een weekend weg kwam ik er gisteren rond 19.30 achter.quote:Goeiemiddag schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:35:
Mijn XS4ALL Start doet het ook nog steeds niet (al down sinds gister 20:00). Bellen met de helpdesk werkt ook niet, waar daar sta je gewoon lekker de hele middag in de wacht.
Toch al vele jaren klant van XS4ALL, maar de laatste tijd is het "hopeloos" met de verbindingen.....
Online opbrengst van m'n zonnepanelen: http://solar.reinieren.net
Reg. datum: 14 september 2005
Dus is mij zojuist verteld dat mijn verbinding blijkbaar niet goed genoeg is voor de snelheidsverhoging naar 8Mb en dus waarschijnlijk moet worden teruggezet naar 4Mb .......
Ik sta nu al weer 20 minuten in de wacht bij de volgende afdeling die dit moet gaan regelen...
En nu wordt de snelheid teruggezet van de 8 mbit met problemen naar 4 mbit zonder problemen?
Heb je al gekeken naar de bedragen die je betaald voor de 2 verschillende abonnementen?
29.95 voor 4 mbit
39.95 voor 8 mbit
Het ziet er dus naar uit dat je dus geen snelheid upgrade aankan, maar dan dus minder moet gaan betalen voor hetzelfde abo wat je al tijden lang hebt.
Reg. datum: 14 september 2005
SE W800i powered
Had ik bij "normale" ADSL2 ook, naderhand is dit zachtjes aan opgelost (door xs4all of firmware update ?) waar deze na overstap op xs4all only weer terug zijn. Heel lastig wanneer je 'n online spel speeltquote:jules schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:02:
Afgelopen week weer 2 disconnecties in de verbinding gehad zie ik in m'n router logs. De rest van de maand juni geen andere disconnects gehad. De 11 disconnects van mei zal ik niet gaan overtreffen, maar duidelijk is dat XS4ALL het nog lang niet onder controle heeft
Ik google, jij goocheld, wij goochelen, ......