Reg. datum: 09 mei 2008
Als je een beetje wil gamen, met de huidige games. En een scherm van 22 inch hebt. Is een videokaart van 256mb dan groot genoeg? Krijg je dan genoeg frames per seconde?
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
gambieter wijzigde dit bericht 10-05-2008 01:00 (4%)
Oke, hoe kan ik dit topic verwijderen?quote:gambieter schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:59:
Voor videokaarten hebben we Videoplanken & Beeldkanonnen.
Echter, let op! Open svp geen nieuw topic, dit zijn dingen die je heel simpel kunt en moet uitzoeken. Op Tweakers moet je zelf aan de slag, niet allerlei kleine vraagjes stellen die met een beetje eigen inzet op te lossen zijn. Daar is beginnersweb.nl voor
Door simpelweg op hetquote:
Niet. De TR is voldoende, de crew zet er een slotje op met eventueel wat tips en links voor je, en dan zakt het vanzelf wegquote:GrecosJ schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:17:
Oke, hoe kan ik dit topic verwijderen?
Ja hoor, dan krijg je genoeg frames per seconde. In my little pony met alle settings op low.quote:GrecosJ schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:54:
Hoi,
Als je een beetje wil gamen, met de huidige games. En een scherm van 22 inch hebt. Is een videokaart van 256mb dan groot genoeg? Krijg je dan genoeg frames per seconde?
:: Specs :: FAQ al gelezen? :: Zoekt en gij zult vinden! :: translatio, imitatio, aemulatio
Al naar reviews en benchmarks gekeken? De manual doorgekeken op het web? De FAQ doorgelezen? Kom op, beetje inzet tonen.quote:GrecosJ schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:42:
Oke, ik dacht aan deze kaart: 256 MB ATIŽ Radeon™ HD 2600 XT grafische kaart.
Opzich ook best onzin... Als je op 1680x1050 wilt spelen kom je met een bv. (huidige kaart) 8400GS niet echt op gang... 512MB is opzich wel lekker als je native op een 22" wil spelen met de huidige games. Natuurlijk moet de chip ook wel beetje van deze tijd zijn...quote:Anyway, elke moderne videokaart kan met gemak een 22" monitor aan.
Crijnn wijzigde dit bericht 10-05-2008 01:53 (24%)
Wat ook belangrijk is om te weten, hoe zit het met de overige specificaties van de computer? Als je bijvoorbeeld een wat oudere processor heb zal deze alleen een bottleneck vormen met zo'n snelle videokaart. Ook is het belangrijk om te weten of de voeding het wel aankan. Kortom, ik kan je eerst aanraden om dit te weten te komen en vervolgens wat benchmarks op te zoeken.quote:GrecosJ schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:54:
Oke. dus deze kaart zal ik net te kort komen, om games van tegenwoordig te kunnen spelen.
Zal deze al verder komen: 512MB ATIŽ RadeonŽ 3870 Graphics card
Mij lijkt van wel, maar kan die tippen aan een 8800Gt?
Dat vraagt de TS toch niet? Iedere moderne videokaart kan een 22"-scherm aansturen, punt.quote:Crijnn schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:49:
Opzich ook best onzin... Als je op 1680x1050 wilt spelen kom je met een bv. (huidige kaart) 8400GS niet echt op gang... 512MB is opzich wel lekker als je native op een 22" wil spelen met de huidige games. Natuurlijk moet de chip ook wel beetje van deze tijd zijn...
Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent.
GrecosJ wijzigde dit bericht 10-05-2008 02:05 (16%)
Voorheen ook wel Thijs_O747
Athlon LE-1620 || 1GB DDR2 PC5300 || 250 gb 7200.10 Seagate || 17" gemollesteerd Medion tft
Dit topic is gesloten. ![]()
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos