quote:
Welke berekening valt er dan hard te maken? Hij zegt de 1000ste klant te hebben verwelkomt ( of tenminste dat begrijp ik uit jouw posting ).
Of dit 1000 klanten zijn die maandelijks 5,50 euro betalen weet ik niet, waarschijnlijk zitten de mods hier ook tussen die gratis accounts hebben gekregen, waarschijnlijk zitten zijn eigen clonen hier ook tussen en ik gok dat die ook niet maandelijk betalen.
Sowieso is nog maar de vraag of 1000 klanten ook daadwerkelijk 1000 actieve klanten is of dat hij gewoon iedereen meetelt die 1x een proefabbonnement heeft aangevraagd, of die persoon het gebruikt heeft hoeft nog niet eens van toepassing te zijn.
Simpel vergelijk, als morgen t.net op de fp meldt dat de 24897e gebruiker een abbo heeft afgenomen, is er geen onwaarheid gesproken als ik morgen een abbo afsluit. Dat de menigte het interpreteert alszijnde dat er nog 24896 abbo's zijn afgesloten dat heet marketing. Feitelijk zouden ze alleen zeggen dat ik een abbo afgesloten heb.
Dat jij dan opeens denkt de jaarinkomsten van abbo's te kunnen berekenen dat is leuk, maar ik schat dat je ze ietsje te hoog inschat...