Reg. datum: 28 februari 2004
En ga je op die eigen website , de mensen dan ook de mond snoeren met die dreigingen die je ook op newscacher deed ??????quote:
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newscacher gedupeerden topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]En ga je op die eigen website , de mensen dan ook de mond snoeren met die dreigingen die je ook op newscacher deed ??????quote:Yorick Peterse schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 15:46:
Lekker dat ik hier moet horen dat Tom er ineens mee gestopt is.
2 dagen geleden nog even gekeken in engeland ( via openbaar internet ) toen deed de website het nog.
Zoals Vartax al zei, wij zijn nooit ergens echt over ingelicht ( of is dat nou met een g).
Zo heel erg vind ik het nou ook weer niet, ben druk bezig mijn eigen website ( webdesign ) omhoog te knallen. ( en nee, die stopt niet al na 2 maanden)
Nee niet bepaald, dat heb ik op newscacher ook nooit gedaan.quote:strangerke schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:24:
[...]
En ga je op die eigen website , de mensen dan ook de mond snoeren met die dreigingen die je ook op newscacher deed ??????
Het is gewoon schandalig, om misbruik van mensen te maken die vrijwillig daar werken en zelfs nog voor hun account moeten betalen, terwijl Tom toch met commerciele bedoelingen de zaken heeft opgezet. Wat een schoft zeg.quote:vartax schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:43:
[...]
maar ik had zelf ook een betaald 24 MB Elite abonnement tot december 2008.
Ik heb als 'gewoon' geregistreerd gebruiker slechts 1 korte reply gegeven van 1 zinnetje op een posting die daar werdt geplaatst
Mijn betaalde geld beschouw ik als verloren want met het geld van de eerste abonnementen is xsnews betaald en de geheraktiveerde abonnementen draaiden op de inkomsten van de nieuwe abonnementen. dat dit niet voldoende opbracht kunnen we nu zelf allemaal bedenken want als je naar de transitprijzen van Xentech kijkt zie je dat het best wel een beste berg muntjes is.
Ik ben het met de meeste eens dat Tom een slechte ondernemer is en dat hij met zijn handelen een berg mensen benadeelt heeft (inclusief mezelf) en ik denk dat iedereen gewoon moet kijken wat zijn of haar rechtsbijstandverzekering kan betekenen.
Rene
En weg is je complete flame.quote:Yorick Peterse schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:27:
[...]
Nee niet bepaald, dat heb ik op newscacher ook nooit gedaan.
En ga me nou niet vertellen dat jij je altijd netjes hebt gedragen, altijd vriendelijk was
IEF wijzigde dit bericht 20-07-2008 19:59 (44%)
Hm...Leuk dat je dat als dreigen ziet. Ik zie het meer als informeren. Ikzelf was niet zozeer van plan acties te ondernemen, het ging er meer om dat jij geen ban kreeg of iets dergelijks, er was namelijk al een report over jou binnen gekomen.quote:strangerke schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:54:
[...]
Dat is evengoed geen reden om beginnen dreigen enzo , ik denk toch dat we een geldige reden hadden om te klagen , niet dan ????? (Of ga je het nu nog altijd voor jou goeie vriend Tom opnemen)
Hij heeft jou ook al heel goed opgeleid . want je kan toch al net zo hard te liegen als TOM door te zeggen dat 't niet waar is. (zie => http://img137.imageshack.us/my.php?image=naamloosoq5.jpg )
Of was 't gewoon een beetje baas spelen , even laten zien dat je met je 16 jaar toch iets meer te zeggen hebt dan andere leden op 't forum ?????
Je komt in mijn ogen veels te laat met deze info. Echt mosterd na de maaltijd mentaliteit.quote:Yorick Peterse schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:22:
[...]
Hm...Leuk dat je dat als dreigen ziet. Ik zie het meer als informeren. Ikzelf was niet zozeer van plan acties te ondernemen, het ging er meer om dat jij geen ban kreeg of iets dergelijks, er was namelijk al een report over jou binnen gekomen.
En als ik zo het bericht lees is het een vriendelijk bericht.
Punt is. Tom is een slechte zakenman, ik heb veel voor hem gedaan, forum op orde proberen te houden, logo's gemaakt ( en zelfs nog de PSD's gestuurd, achteraf was dat stom ).
Hij heeft ons echter nooit duidelijk ingelicht over de stand van zaken, sterker nog, wij moesten het in 90 % van de gevallen van een klant horen of op dit forum lezen.
Punt is: ik vind het voor de gedupeerden die het niet konden weten erg sneu dat het op de Grote Told You So-Show is uitgelopen. Maar jij moet al veel eerder iets geroken hebben. Dat je niet iedere anonieme roddel op een forum serieus neemt is netjes van je, maar ik hoop dat je inziet dat oplichters kunnen blijven werken omdat er altijd wel mensen zijn die hun twijfels opzij zetten en de oplichter een hand boven het hoofd blijven houden. Gedane zaken nemen geen keer enzo, maar doe er je voordeel mee voor de toekomst. Soms is de consequentie van iemand blijven steunen tegen beter weten in dat je achteraf verwijten krijgt. Nu kijken mensen jou ook scheef aan, terwijl je net zo goed het schip in gegaan bent.quote:Yorick Peterse schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:22:
Punt is. Tom is een slechte zakenman, ik heb veel voor hem gedaan, forum op orde proberen te houden, logo's gemaakt ( en zelfs nog de PSD's gestuurd, achteraf was dat stom ).
Hij heeft ons echter nooit duidelijk ingelicht over de stand van zaken, sterker nog, wij moesten het in 90 % van de gevallen van een klant horen of op dit forum lezen.
Zo'n report zal wel van iedereen zijn binnengekomen die ook maar iets kritiek heeft , want zoals we ondertussen al weten is dat iets waar TOM helemaal niet tegen kan .quote:Yorick Peterse schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:22: er was namelijk al een report over jou binnen gekomen.
Dat wist je allemaal ookal nadat ze vorige keer meer dan een maand platlagen want toen "werktte" je ookal voor hem . En nog ga je een tweede keer terug voor hem "werken" om weeral mensen helpen te belazerenquote:Yorick Peterse schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:22:
Het is idd een vriendelijk bericht met een dreigement erin. Als je wilde voorkomen dat ie een ban kreeg, had je dat toen al moeten zeggen en niet achteraf gaan draaien en twistenquote:Yorick Peterse schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:22:
[...]
Hm...Leuk dat je dat als dreigen ziet. Ik zie het meer als informeren. Ikzelf was niet zozeer van plan acties te ondernemen, het ging er meer om dat jij geen ban kreeg of iets dergelijks, er was namelijk al een report over jou binnen gekomen.
...en als je er inderdaad niet achter stond waarvoor mensen werden gebanned of berichten werden gewist, dan had je toen toch al de conclusie moeten trekken dat je daar niets mee te maken wilde hebben?quote:thefxr schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:16:
[...]
Het is idd een vriendelijk bericht met een dreigement erin. Als je wilde voorkomen dat ie een ban kreeg, had je dat toen al moeten zeggen en niet achteraf gaan draaien en twisten
Wat een onzin. Als je moet gaan leven of werken naar voorspellingen die elders gedaan worden kun je wel ophouden want over elke adsl provider (om maar een voorbeeld te noemen) worden er voorspellingen gedaan, klachten geschreven etc.quote:Maar toen jij/jullie daar werkten, bleven jullie Tom in ere houden
Meerdere hebben al in dit forum voorspelt dat het opnieuw mis zou gaan na de herstart en zo geschiedde
Schijnbaar heb je het forum al lang niet meer bezocht want de berichten bleven gewoon staan en er waren twee plaatsen waarin mensen zich beklaagden, o.a. het topic waar strangerke zo tekeer ging.quote:Hadden jullie op het forum de ontrevreden klanten gewoon hun gal laten spuien, dan was het voor iedereen duidelijk geweest dat het een zinkend schip was.
Ook dit vindt ik weer belachelijk om hier Yorick op aan te vallen. Hij mag misschien jong zijn, maar hiermee geef je ook een bepaalde mening ten opzichte van de rest van het team af, maar je valt wel iemand aan die gezien zijn leeftijd niet echt geleerd heeft zich te verdedigen en dat vind ik niet netjes.quote:En helaas vindt zo iemand altijd wel naive pubertjes om hem bij zijn praktijken te helpen.
Hij niet en ook geen ander. Je zou zelf in het team gezeten moeten hebben trouwens om dat al uberhaupt te kunnen bepalen. Er viel niets te ruiken, alles liep, Tom is nogal impulsief, doet het liefst scripten en dan kan het al vlug eens zijn dat ergens een fout in sluipt en iets er even uit ligt.quote:Maar jij moet al veel eerder iets geroken hebben
jaja, lekker achteraf dingen recht te proberen praten die al lang krom waren, nu achteraf komt pas alles uit, maar toen de zaak nog draaide heb ik hier geen post van je gezien.quote:Black Tiger 63 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 02:35:
[...]
Wat een onzin. Als je moet gaan leven of werken naar voorspellingen die elders gedaan worden kun je wel ophouden want over elke adsl provider (om maar een voorbeeld te noemen) worden er voorspellingen gedaan, klachten geschreven etc.
Dit forum is geen helderziende en als er hier zo'n voorspelling word gedaan dan wil dat niet zeggen dat deze ook uit komt, dat zou nogal apart zijn. En dan zou Alice ondertussen ook al failliet zijn denk ik.:)
Daarnaast moet je hier toevallig dan ook maar lid zijn en/of lezen. Teveel onvoorspelbare en onzinnige facturen dus.
Verder is het de taak van het team om de zaken op orde te houden en de eigenaar ook in ere te houden c.q. hand boven het hoofd te houden als je zelf denkt dat hij zijn best aan het doen is en die gedachte was er wel degelijk.
Mede gezien zijn online uren in msn bijv. was wel te merken dat hij heel veel bezig is geweest met scripten onder andere, compensatie van de mensen, inzet om de boel op 100 dagen retentie goed te krijgen, plannen voor een backup site met eenvoudiger accounts....etc.
V.w.b. het "dreigement" waar strangerke en anderen het over hebben, ook dat woord is lachwekkend. Je kunt nu hier wel oordelen maar hebben jullie ook de andere posts van strangerke op het forum aldaar gezien? Een andere provider had hem vermoedelijk al lang een ban gegeven.
De manier waarop hij communiceerde daar wat op zijn zachts gezegd erg bot en dan hou ik me nog in. Zelfs hier op tWeakers staat al een waarschuwing over het moddergooien. En dat zou je op een zakelijke site dan wel moeten toelaten? Wake up!
En toch werd het toegelaten, hetgeen dus ook al aangeeft dat men best kritiek mocht geven en niet zomaar kritiek. Maar op een gegeven moment werd het te gek dus het is heel normaal als een moderator dan een waarschuwing uitgeeft.
[...]
Schijnbaar heb je het forum al lang niet meer bezocht want de berichten bleven gewoon staan en er waren twee plaatsen waarin mensen zich beklaagden, o.a. het topic waar strangerke zo tekeer ging.
Wij zelf hebben trouwens geen onderwerpen verwijderd in elk geval ikzelf zeker niet. Tom heeft er wel de nodige weggehaald. Zakelijk gezien vind ik dat ook niet erg als je soms de inhoud van die berichten zag. Ga eens een ander forum zoeken van een echt bedrijf waar ze het wel laten staan, dan kom je denk ik van een koude kermis thuis.
Dat is ook net de reden dat veel bedrijven gewoon geen forum op zetten, om dit soort fratsen te voorkomen.
Want mensen hebben niet geleerd het eerst eens netjes onderling proberen te regelen, zo gauw er iets niet bevalt, dan spuien ze meteen met gal, maar wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten!
[...]
Ook dit vindt ik weer belachelijk om hier Yorick op aan te vallen. Hij mag misschien jong zijn, maar hiermee geef je ook een bepaalde mening ten opzichte van de rest van het team af, maar je valt wel iemand aan die gezien zijn leeftijd niet echt geleerd heeft zich te verdedigen en dat vind ik niet netjes.
Daarnaast kan niemand ontkennen dat het vertrouwen ook weer gewekt werd, toen bij de tweede opstart de mensen die al betaald hadden, gecompenseerd werden. Want dat is bijv. iets wat ikzelf wel in de gaten gehouden heb, want zou dat niet gebeurd zijn, dan had je inderdaad kunnen ruiken dat er iets niet in de haak was.
En een boel van die gecompenseerde mensen hebben ook dankbare berichten geschreven.
Daarmee wil ik v.w.b. de gang van zaken niets goedpraten, maar wel aangeven dat het onzin is dat men nu zou uit moeten gaan van voorspellingen hier of elders of dat je naief zou zijn of wat dan ook.
Er is echt wel over na gedacht in hoeverre we mee zouden gaan. Voor de er in gestopte tijd kregen we gratis usenet dus ook dat is geen slechte deal.
[...]
Hij niet en ook geen ander. Je zou zelf in het team gezeten moeten hebben trouwens om dat al uberhaupt te kunnen bepalen. Er viel niets te ruiken, alles liep, Tom is nogal impulsief, doet het liefst scripten en dan kan het al vlug eens zijn dat ergens een fout in sluipt en iets er even uit ligt.
Echt lont ruiken kon iedereen op hetzelfde moment als wij dat ook konden, en dat was het moment dat Tom eindelijk na aandringen aangaf het om 18.00 uur weer hopelijk in orde te hebben en toen bleek dat het de dag erna nog steeds niet in orde was.
Toch heeft het toen weer even gewerkt een paar uren met die geheractiveerde accounts.
Maar voor ons was er echt niets eerder te ruiken dan voor ieder ander, omdat wij net zo min informatie kregen als ieder ander.
Behalve dan van bijv. een plan voor zo'n nieuwe site misschien voor eenvoudige accounts en daar kun je niets uit afleiden. Negatieve info kreeg je niet, ook wij niet.
Logisch, ik kwam hier ook helemaal niet lezen. Dat hij in het verleden mensen opgelicht heeft wist ik ook al voordat ik er begonnen was. Wil niet zeggen dat iemand zich niet na jaren verandert kan hebben.quote:jaja, lekker achteraf dingen recht te proberen praten die al lang krom waren, nu achteraf komt pas alles uit, maar toen de zaak nog draaide heb ik hier geen post van je gezien.
Anderen en ik, hebben iig veel eerder aangegeven dat jullie voor een oplichter werkte, dit werd ook gestaafd door de vele links.
Kinderachtige reactie. Ik zit misschien al langer in het forum gebeuren dan jij internet hebt en dat is over het algemeen allemaal gratis en vrijwilligerswerk. Voor niks gaat de zon op en dat weet jij ook. Ik had gratis usenet, dus helemaal gratis was het niet dat is al meermaals aangegeven.quote:Als je mensen zo graag wil helpen, had je beter in een bejaardentehuis kunnen gaan werken voor niks.
LoL... echt juridisch onderlegt ben je ook niet zie ik.:)quote:Bij de rechter hoef je iig niet aan te komen met de bovenstaande argumenten.
Die zegt gewoon dat je als werknemer ook onderzoeksplicht had. Ongeacht of je loon kreeg of niet.
Als je *iets* verder gekeken zou hebben zou je gezien hebben dat webconnect, webgeneral en z'n surinaamse plannetjes allemaal diverse doorstarts hebben gemaakt. Ik denk, zonder dat ik de pretentie heb de amateurpsycholoog uit te kunnen gaan hangen, dat Tom het niet kwaadaardig bedoeld, maar dat 'ie zich verkijkt in de verplichtingen en z'n gevoel voor 'de markt'.quote:Black Tiger 63 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 03:24:
Logisch, ik kwam hier ook helemaal niet lezen. Dat hij in het verleden mensen opgelicht heeft wist ik ook al voordat ik er begonnen was. Wil niet zeggen dat iemand zich niet na jaren verandert kan hebben.
Ja , dat is zoals we van de mensen van newscacher gewend zijn . Altijd de fout bij de iemand anders leggen. Jij maakt ook van een mug een olifant he, zo overdreven was 't allemaal ook niet op dat forum.quote:Black Tiger 63 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 02:35:
V.w.b. het "dreigement" waar strangerke en anderen het over hebben, ook dat woord is lachwekkend. Je kunt nu hier wel oordelen maar hebben jullie ook de andere posts van strangerke op het forum aldaar gezien? Een andere provider had hem vermoedelijk al lang een ban gegeven.
De manier waarop hij communiceerde daar wat op zijn zachts gezegd erg bot en dan hou ik me nog in.
IEF wijzigde dit bericht 20-07-2008 20:01 (0%)
Reden: Je mag wel een _beetje_ rustiger doen met je vraagtekens en smileys.
Hier kan ik me wel in vinden, Die gast maakt alleen maar slachtoffers ipv klanten blij.quote:huh?? schreef op zondag 20 juli 2008 @ 06:37:
Ik ben er veel meer voor om dat figuur virtueel te blijven "stalken" en overal te pas en te onpas waar hij ook opduikt op internet, compleet de grond in te boren en de mensen waarschuwen. Hij mag NOOIT meer een poot aan de grond krijgen. Overal moet zijn naam rondgestrooit worden gekoppelt aan een waarschuwing.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Dat zal ik dat niet doen. Maar wil wel even op je reageren.quote:Black Tiger 63 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 03:24:
Tjongejonge moet je daarvoor m'n hele bericht quoten? Nooit van net-etiquette gehoord?
Cyberpope wijzigde dit bericht 20-07-2008 13:08 (3%)
Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newscacher gedupeerden topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos