Reg. datum: 28 februari 2004
Newscacher gedupeerden topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 28 februari 2004
Reg. datum: 14 juli 2008
Wat een stelletje klunzen zijn dat daar zeg , eerst een dikke maand alles afgesloten . Dan een paar weken daarna weeral hetzelfde liedje . Dat laat toch echt zien dat die persoon niet in staat is om een bedrijf te leiden .
Maarja, ondertussen heeft hij
Zo een persoon moesten ze levenslang de toegang tot internet ontzeggen .
Reg. datum: 05 oktober 2000
E6750@3600 | GigaByte GA-G33-DS3R | 2048mb Crucial Ballistix 5300@7200 4-4-4-12 2,2V | Radeon HD2600 512MB | Audigy2 ZS | 160gig WD + 160gig Samsung | Tagan 480watt | Samsung SH-203B dvd-writer | Compaq 17" crt
Zou je dan weer teruggaan?quote:MEGATRON schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:28:
Jammer maar helaas. Ik heb maar weer voor een maand Eweka genomen. Hopen dat hij deze problemen snel kan oplossen.
Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
Reg. datum: 26 februari 2001
Dat hopen, kan je vergeten. wie heeft er nu nog vertrouwen in die gast of newscacher?quote:MEGATRON schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:28:
Jammer maar helaas. Ik heb maar weer voor een maand Eweka genomen. Hopen dat hij deze problemen snel kan oplossen.
het is eerder over en uit, als ik dacht, ik had eind aug/begin sept in gedachte.
verder krijg ik de indruk dat Tom zelfs zijn eigen personeel/admins voorliegt
thefxr wijzigde dit bericht 15-07-2008 00:38 (9%)
Reg. datum: 29 januari 2004
Wederom allerlei smoesjes waarom zaken misgaan, waar zijn de verdedigers van Newscacher nu?
Reg. datum: 05 oktober 2000
Ik heb voor 1 jaar betaald dus daar hoop ik gebruik van te kunnen maken. Blijkt dit niet te kunnen dan is het zonde van die paar tientjes en zit ik gewoon weer bij Eweka.quote:
E6750@3600 | GigaByte GA-G33-DS3R | 2048mb Crucial Ballistix 5300@7200 4-4-4-12 2,2V | Radeon HD2600 512MB | Audigy2 ZS | 160gig WD + 160gig Samsung | Tagan 480watt | Samsung SH-203B dvd-writer | Compaq 17" crt
Reg. datum: 11 oktober 2006
Maar je geld (van je abbo bij newscacher) ben je toch evengoed kwijt he ???quote:Ericr schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:32:
Voor een prikkie mag Tom mijn Newscrasher domein kopen, die naam lijkt me meer van toepassing. Was natuurlijk ook een kwestie van tijd dat het weer misging, ben blij dat ik terug ben gegaan naar Xsnews.
Dat was nu net de grootste reden dat mensen opnieuw een abbo hebben genomen , hadden ze dat niet gedaan , waren ze evengoed het geld kwijt en hadden niets in de plaats gehad . Nu hebben ze toch nog enkele weken (misschien ook nog langer) kunnen profiteren ervan
Dan nu antwoord op de meest gestelde vraag de laatste dagen "wanneer zijn de accounts weer online...???" zoals het er nu naar uitziet zullen de accounts in de loop van vandaag weer worden geactiveerd, je hoeft hier zelf geen actie voor te ondernemen.
Zodra de accounts weer online zijn zal hier melding van worden gemaakt...
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Moet toch maar even een proefpakket nemen ergens want in de loop van de dag = s'avonds en daar kan ik niet op wachten.
Reg. datum: 27 juni 2002
En nog steeds geen uitleg waarom Tom dat niet fijn off-line zou kunnen doen. Alles werkte toch weer heel behoorlijk, dus waarom accounts uitschakelen terwijl Tom zijn scripts aan het debuggen is?quote:Tc-Chub schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:40:
Status: 15-07-2008 @ 01:20 --> Ik heb zojuist contact gehad met Tom, en hij heeft zich ondertussen door 80% van de scripts heen geworsteld en de nodige fouten eruit gehaald en gerepareerd, dit is natuurlijk allemaal onder voorbehoud dat het nog op grote schaal getest zal moeten worden.
...
Persoonlijk geloof ik helemaal niks van dat script verhaal, het komt erg onlogisch over,want het zelf offline halen van accounts slaat nergens op.quote:Tc-Chub schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:40:
Status: 15-07-2008 @ 01:20 --> Ik heb zojuist contact gehad met Tom, en hij heeft zich ondertussen door 80% van de scripts heen geworsteld en de nodige fouten eruit gehaald en gerepareerd, dit is natuurlijk allemaal onder voorbehoud dat het nog op grote schaal getest zal moeten worden.
Dan nu antwoord op de meest gestelde vraag de laatste dagen "wanneer zijn de accounts weer online...???" zoals het er nu naar uitziet zullen de accounts in de loop van vandaag weer worden geactiveerd, je hoeft hier zelf geen actie voor te ondernemen.
Zodra de accounts weer online zijn zal hier melding van worden gemaakt...
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Moet toch maar even een proefpakket nemen ergens want in de loop van de dag = s'avonds en daar kan ik niet op wachten.
Het zal wel weer iets van financiele aard zijn en we weten allemaal dat hij in het verleden ook met smoesjes aan kwam.
Verder maakt het niet uit waardoor de klanten niet meer kunnen downloaden, Het feit blijft staan dat het alweer niet kan voor langere periode, 5 dagen en counting.
waarschijnlijk over 2 maanden weer hetzelfde liedje, zit zowaar een patroon in.
Werk je voor Tom? Je verhaal komt over alsof je een werknemer van hem bent, maar het kan zijn dat ik je verhaal verkeerd interpreteer.quote:
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
quote:pven schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:15:
[...]
Werk je voor Tom? Je verhaal komt over alsof je een werknemer van hem bent, maar het kan zijn dat ik je verhaal verkeerd interpreteerd.
Ik las het als een copy/paste. Volgens mij is alleen de laatste zin van hem
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Reg. datum: 29 januari 2004
Ach dat geld boeit me niet meer, ik wil gewoon geen enkele service meer afnemen van die boef. Heb liever een service die niet doorbroken wordt vanwege allerlei vage meldingen.quote:strangerke schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:27:
[...]
Maar je geld (van je abbo bij newscacher) ben je toch evengoed kwijt he ???
Dat was nu net de grootste reden dat mensen opnieuw een abbo hebben genomen , hadden ze dat niet gedaan , waren ze evengoed het geld kwijt en hadden niets in de plaats gehad . Nu hebben ze toch nog enkele weken (misschien ook nog langer) kunnen profiteren ervan![]()
Volgens newscacher doet alles het weer over een kwartiertje. Ben benieuwd...
En werkt het weer?
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Reg. datum: 26 april 2008
Maar een uur is zelfs voor een brabants kwartiertje lang!
Reg. datum: 20 maart 2001
Ik zou iedereen aan willen raden om meteen het abonnement bij newscacher op te zeggen en het geld terug te vragen. Newscacher blijft namelijk in gebreke betreffende de informatievoorziening en al helemaal betreffende de service. Als klant kun je maar blijven wachten totdat newscacher orde op zaken stelt en kritiek leveren op hun wanprestatie mag al helemaal niet. Maffiapraktijken daar.
Begint dhr Dings weer te klieren als je je geld terug vraagt; meteen aangifte doen. Ook al zijn het 'maar een paar tientjes'. Juist die paar tientjes maakt dat het voor dit soort mensen rendabel is om het nog een keer te proberen.
@ustinov en thefxr: Het is ook onzin. Als newscacher services op de Nederlandse markt aanbiedt kunnen ze dat ook marktconform doen. Scripts debuggen kun je lekker offline doen zonder dat je klanten er last van hebben.
"502 usreader1: Access denied to your node - news@myxsnews.com'
Hierdoor vermoed ik dat Tom een koppeling had willen maken naar zijn nieuwe website/dienst toe, http://mynewsxs.com/ schijnbaar heeft ie dat verkloot,waardoor er niets meer werkte.
Dat zou iig een andere verklaring kunnen zijn ipv financiele issue's
Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
wat denk je zelf? nee,natuurlijk liet, als dat zo was, zou het waarschijnlijk hier wel gemeld worden door Tom zelf of 1 van zijn hulp sinterklazen. Met positieve zaken zijn ze nl zo snel als lightingquote:
Verder las ik op het forum dat een nieuwe klant ook geen verbinding kon maken, terwijl dat alleen geheractiveerde accounts er last van zouden moeten hebben.
Vind het ook vreemd dat er weinig posters klagen over geen verbinding op het forum.
Oftewel zijn klantenbestand is erg klein of er worden veel negatieve berichten verwijderd.
Ook schiet me nu ineens te binnen dat newscacher met maar liefst 3 leveranciers contracten had gesloten, mocht er 1 dan wegvallen, hadden ze er 2 voor backup. Dus altijd werkende verbinding.
Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last