Hoofdcategorieën
Topicacties

Newscacher gedupeerden topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
vartax schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:15:
[...]

Inhoudelijke discussies over het onderhoud voer ik niet hier maar uitsluitend op Newscacher.nl

Met vriendelijke groeten,

René
Das lekker klantvriendelijk, om je er met zo'n bericht van af te maken.
even zakelijk gezien, er werken dus een heleboel abo's niet. Je moet ook begrijpen, dat dit bij veel mensen slechte herinnneringen naar boven brengt, in het verleden is er zijn er nl ook onderhoudsmeldingen geweest en deze waren dus niet waar!
Toen waren er andere oorzaken aan de hand, waarom de service niet werkte.
Ik kan me even niet voorstellen dat er zolang onderhoud wordt gepleegd, terwijl newscacher gewoon een reseller is. In mijn visie heb je dan eigenlijk geen onderhoudswerkzaamheden nodig.

p.s. ik vind het erg lame dat er een heleboel accounts offline worden gehaald,omdat er een fout in het script zit, geef dan die mensen een tijdelijk testaccount zodat ze iig nog kunnen downloaden. Zij kunnnen er nl niks aan doen, dat er scriptfouten zijn,maar zijn wel de dupe ervan.

thefxr wijzigde dit bericht 12-07-2008 13:30 (14%)

Reg. datum: 28 februari 2004

Laten we het hier bij bij laten (ivm die melding) .
Ik weet zeker dat mijn pc niet besmet is met een of ander virus of trojan (zonet nog een scan uitgevoerd) en ik denk toch dat NOD toch wel iets ontdekt had anders ????

Maar toegeven zullen jullie toch niet , en bewijzen heb ik niet , dus 8)7 8)7

Lijkt me toch straf dat een andere hacker of iets dergelijks onder jullie naam zoiets verstuurd ??????

Reg. datum: 07 juni 2007

@Marzman

Dat heeft te maken met het feit dat dit het Tweakers forum is en ik hier geen support of uitleg ga geven over zaken die thuishoren op het newscacher.nl forum.
Ik heb verder ook niets met het bedrijf zelf te maken en ben slachts admin en supportmedewerker dus ga niet dingen melden die ik niet waar kan maken of waar ik niet veel van weet.

Met vriendelijke groeten, René

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
vartax schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:35:
[...]

Voor iedereen gaat flamen, Ik ben geen mede-eigenaar van Newscacher of Tom met een schuilnaam, wordt ook niet 'gestuurd' door Tom, en mijn IP komt gewoon uit Nederland.
Ik ben wel admin en supportmedewerker op Newscacher.nl (op vrijwillige basis) en pretendeer niet alles te weten wat er achter de schermen gebeurd. Mijn account is ook niet 'kort geleden' aangemaakt maar al meer dan een jaar oud.
Ik geloof niet dat je dit op vrijwllige basis dit doet. Vrijwillig betekent in mijn ogen 'voor niets', ik gok dat je op zijn minst een gratis account voor newscacher gebruikt?
Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
vartax schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:29:
@Marzman

Dat heeft te maken met het feit dat dit het Tweakers forum is en ik hier geen support of uitleg ga geven over zaken die thuishoren op het newscacher.nl forum.
Ik heb verder ook niets met het bedrijf zelf te maken en ben slachts admin en supportmedewerker dus ga niet dingen melden die ik niet waar kan maken of waar ik niet veel van weet.
Klinkt op zich logisch, maar dat forum is een grote grap. Als je iets post waar Newscacher het niet mee eens is wordt je topic gelocked/verwijderd en heb je zelf kans meteen een ban te krijgen.

Dit soort dingen vallen me ook op:
http://www.newscacher.nl/forum/viewtopic.php?f=47&t=1099
Omdat de eigenaar er om bekend staat onder andere namen te posten hoe geweldig zijn eigen dienst is en hoe tevreden hij er over is vind ik dat meteen verdacht. 3 positieve posts van gebruikers in 4 dagen. Verder staat er helemaal niks (in heel juni was er niemand tevreden?) en het zijn allemaal gebruikers met alleen die post.

Het verhaal van die melding over het wissen van de harde schijf had ik normaal gesproken ook afgedaan als virus, maar het is wel in de stijl van Newscacher dit soort geintjes uit te halen met klanten (lees dit topic maar verder door als je voorbeelden zoekt)

offtopic:
Groeten hoeft niet ;)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Grote grap?? ik ben er anders best wel serieus mee bezig (en dat zelfs op vrijwillige basis) maar het is niet een 'alles mag, alles kan' forum maar een forum wat gekoppeld is aan de service die geleverd wordt. Dat dus niet alles wordt geaccepteerd is nou eenmaal zo. en dan heb ik het echt over erg negatieve postings en postings waarin het gaat over onze moeders en diverse ziektes die de eigenaar worden toegewenst.

het door U aangehaald subfora is een fora waar gebruikers van het proefpakket na het bereiken van de 1e limiet van 20GB een commentaar moeten geven om het 2e deel van 30Gb vrij te krijgen.
Natuurlijk staat daarin veel positieve feedback maar het is ook bedoeld om haperingen of problemen door te geven.
op dat forum staat pruning aan en worden oudere posts na 4 dagen verplaatst.
het archief bevat veel meer topics en postings en echt alleen maar unieke gebruikers.

offtopic: mijn moeder heeft mij beleefdheid bijgebracht dus zal ik altijd groeten

quote:
:
Ik geloof niet dat je dit op vrijwllige basis dit doet. Vrijwillig betekent in mijn ogen 'voor niets', ik gok dat je op zijn minst een gratis account voor newscacher gebruikt?
Helemaal gratis en ik heb zelfs een betaald Supreme 24Mb abonnement tot december. Niet eens een gratis partnerpakket o.i.d. :(

Waarom moeten mensen nou altijd gelijk het negatieve opzoeken.

Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

quote:
vartax schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:19:
mvg

Rene

offtopic: mijn moeder heeft mij beleefdheid bijgebracht dus zal ik altijd groeten
offtopic:
En als het goed is heeft Tweakers jou bijgebracht dat je de registratievoorwaarden/Faq hebt gelezen toen je je registreerde. Hetzelfde wordt verwacht op het newscacherforum en dus:
Het algemeen beleid #groeten :)

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

quote:
thefxr schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:23:

Das lekker klantvriendelijk, om je er met zo'n bericht van af te maken.
Hoezo? alle vragen betreffende Newscacher beantwoord ik via het supportsysteem van Newscacher en niet hier. niets mis mee.

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
vartax schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:23:
[...]

Helemaal gratis en ik heb zelfs een betaald Supreme 24Mb abonnement tot december. Niet eens een gratis partnerpakket o.i.d. :(

Lees dit topic eens door, dan zie je vanzelf waarom iedereen zo negatief is over Tom en zijn handel. ;)

quote:
pven schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:00:
[...]

Lees dit topic eens door, dan zie je vanzelf waarom iedereen zo negatief is over Tom en zijn handel. ;)
Dat is dan ook de reden dat de mensen weer gaan reageren , want 't zijn nu net die mensen die 2 maanden geleden ookal problemen hadden met newscacher die nu ALWEER (ondertussen al 24 h) inactief zijn

@strangerke, wat is jouw deadline om weer te kunnen downloaden?(maandag) anders andere maatregelen treffen?

quote:
vartax schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:23:
[...]

Omdat je iemand helpt, die al meer dan 1x negatief in het nieuws is gekomen via het internet.

quote:
thefxr schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:50:
@strangerke, wat is jouw deadline om weer te kunnen downloaden?(maandag) anders andere maatregelen treffen?
Zover hoeft het misschien ook niet te komen he ??
We zullen eerst nog eens ff rustig afwachten :/ :/

Reg. datum: 23 mei 2006

Nog steeds niet bekend hoe lang dit nog gaat duren, ik had gehoopt dat het nu zo ongeveer wel weer zou werken.

Krijg er nu wel een beetje genoeg van.

Reg. datum: 11 februari 2000

Hadden jullie dit al gezien: http://www.mywebserver.in.../nederlands/websites.html, even naar beneden scrollen, totdat je bij "www.detelefoongids.nl" uitkomt. Hahahaha, wat een bullshit!

[GoT]BastiaanN

quote:
B-Man schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:30:
Hadden jullie dit al gezien: http://www.mywebserver.in.../nederlands/websites.html, even naar beneden scrollen, totdat je bij "www.detelefoongids.nl" uitkomt. Hahahaha, wat een bullshit!
in de colofon van telefoongids.nl
quote:
Grafisch ontwerp
Eric Numans - Studio Puik
eric@studiopuik.nl
www.studiopuik.nl

Martijn Hinfelaar
martijn@tinge.nl
www.tinge.nl
_O-

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Nieuwe klanten kunnen ook niet downloaden, staat op het forum en de livesupport is ook al offline gegaan.
Het gaat weer de goede kant op daar.....

Reg. datum: 29 september 1999

Ik ben blij dat ik m'n geld heb teruggekregen, en nu mooi bij hitnews zit. Geen idee waarom ik 't wel heb gehad. Sta op newscacher.nl ook met een andere gebruikersnaam geregistreerd, dus het is ook niet te herleiden naar tweakers oid. Zal wel gewoon puur geluk zijn geweest.

Maar wat een ge**** daar nog steeds met newscacher. Volgens mij kan iedereen maar beter z'n verlies nemen en heel hard wegrennen bij de toko. Is alle ergenis niet waard.

En als newscacher forum admins wel willen reageren, maar niet op inhoudelijke argumenten moeten ze hier gewoon wegblijven. Ga lekker op je eigen forumpje spelen en daar gebruikers het bos insturen.

ik heb het gevoel dat het over is voor newscacher en dat Tom met de bekende noorderzon is vertrokken.
Misschien dat dit nog in werking treed?http://www.newscacher.nl/forum/viewtopic.php?f=72&t=571

Keen must die!

quote:
B-Man schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:30:
GENIAAL _/-\o_

Het was al belachelijk toen hij Punica niet kende op GoT, maar dit soort geintjes maken het af.

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Reg. datum: 26 april 2008

Tom is op vakantie of te wel hij is gewoon met de noorderzon vertrokken.
Precies zoals ik een paar dagen al voorspeld had :)
Wat een eikel is dat zeg! 8)7 }:O :(

Het is eigenlijk zo triest dat het ook wel weer leuk is.
Heb zelf nog een paar films staan maar als het aan het eind van de week nog niet werkt en die kans acht ik 99,9 % dan stap ik lekker over naar hitnews (jammer van die paar tientjes).
Misschien als we dat allemaal doen dan kunnen we misschien nog wat korting krijgen :)

misterquantos wijzigde dit bericht 14-07-2008 20:29 (3%)

Reg. datum: 22 januari 2008

Ik ben ook gedeputeerde. Kan niks meer doen. Net nu ik nog wat wil downloaden voor op vakantie!

Ze reageren ook niet meer op Support tickets en forum posts. Ik vind dit gewoon van de gekke.

quote:
Tc-Chub schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:02:
Ik ben ook gedeputeerde. Kan niks meer doen. Net nu ik nog wat wil downloaden voor op vakantie!

Ze reageren ook niet meer op Support tickets en forum posts. Ik vind dit gewoon van de gekke.
Als het over en sluiten is, vind ik het juist niet gek dat niemand daar meer reageert.
voor de meeste die dit draadje hebben gevolg niet echt een verassing. was een kwestie van tijd. De persoon Tom dings is nooit echt betrouwbaar gebleken, veel mooie woorden maar weinig waarmaken.
Toch maar aangifte van oplichting doen?

thefxr wijzigde dit bericht 14-07-2008 21:45 (3%)

Reg. datum: 07 juni 2001

Verrast dat ik ineens dezelfde melding krijg als zovelen hier.

Ook ik maar gebruik van een ge-heractiveerd account en ben hier dus niet zo blij mee. (access denied to your node)

Gelukkig heb ik ook nog een andere payserver, maar ik ben wel erg benieuwd wanneer alles weer in de lucht is of gaat komen.

Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: