Reg. datum: 27 juni 2002
Reg. datum: 27 juni 2002
Je kunt hem in iedergeval een ingebrekestelling sturen voor een van de bedragen. Dit kan tegenwoordig per email.quote:Ericr schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:34:
[...]
In ieder geval niks positiefs in de richting van Tom Dings. Ben overigens verder niet haatdragend, wil alleen mijn geld terug. De klucht uitzitten kost niet veel meer, buiten dan een domeinregistratie mocht ik die nog willen gebruiken.
Gewoon een termijn stellen waarop het geld terug moet zijn en zeggen dat je anders hem aansprakelijk stelt voor gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten. Laat hij de termijn verlopen dan kun je een advocaat in de arm nemen en die mag hij er dan na afloop bijbetalen. je moet het alleen wel even voorschieten. Maar succes lijkt me verzekerd.
Voor het andere bedrag kun je hem niet veel maken als hij er voor zorgt dat je weer usenettoegang hebt. Zolang hij biedt waar je voor betaald hebt, heb je geen recht op geld teruggave.
Hij zou het natuurlijk uit coulanche kunnen doen, om zijn image wat op te poetsen.
Ik weet dat ja dat niet wilt, maar kun je alweer een proefabonnement aanvragen of heractiveren?