Reg. datum: 26 april 2008
Hopelijk kan Tom straks wel de usenet providers betalen want anders zitten we over een maand weer in de puree.
Maar dat zien we dan wel weer! Voorlopig weer goede snelheid voor weinig...
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newscacher gedupeerden topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 35 36 37 38 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Hij kan ook bedoelen, als ie prov nr 1 niet meer kan betalen dat ie dan met nr 2 verder gaat en daarna met nr 3.quote:MarkBM schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:57:
Draait de dienst over een jaar nog?? Dat weet natuurlijk niemand. Van wat ik op het forum heb gelezen heeft hij wel een fallback ingebouwd, waarbij het opnieuw ten ondergaan van de dienst zal worden opgevangen door één van de usenet providers waar hij nu een contract mee heeft.
Dat zouden de geblokeerde ex-klanten dan direct op hun bankafschriften moeten kunnen aflezen. ...Nee, nog steeds een dief.quote:MarkBM schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:57:
[...]
[...]
Een mens kan ook beteren en daar heeft hij nu de kans voor omdat te bewijzen.
Ik kan zelf niet op de site komen, maar laat me raden: er staat werkelijk niets in waarmee je zou controleren of dit waar is. Staat er een naam van de provider bij, die eventueel bezwaar zou kunnen maken als het niet waar is?quote:Draait de dienst over een jaar nog?? Dat weet natuurlijk niemand. Van wat ik op het forum heb gelezen heeft hij wel een fallback ingebouwd, waarbij het opnieuw ten ondergaan van de dienst zal worden opgevangen door één van de usenet providers waar hij nu een contract mee heeft.
[...]
Zo typisch GoT weer hequote:Yorick Peterse schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:31:
@Punica.
Vreemd dat een "medewerker" van highwinds hier reageert, vooral als highwinds niet eens actief is in nederland.
Kom nou eerst maar eens met duidelijke bewijzen dat je er bij zit, want ik twijfel ernstig aan je.
Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
There are two hands that can beat a royal flush. Jack Bauer's right hand and Jack Bauer's left hand.
Random Jack Bauer fact
KINK-ClassX
Ik vind het erg normaal dat een ondernemer hard werkt,anders moet je in loondienst gaan werken.quote:Joe2K3 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:20:
Ik heb hier heel veel zwartmakerij gelezen de jongste weken en vind het erg spijtig voor een Tom die waarschijnlijk zich kapotwerkt om alles te herstellen. Stel je eens in zijn plaats : hou zouden jullie dit vinden ?
1
2
3
4
5
6
| 19 267 ms 219 ms 233 ms ae-44.ebr2.London1.Level3.net [4.69.137.77] 20 232 ms 252 ms 241 ms ae-2.ebr2.Amsterdam1.Level3.net [4.69.132.134] 21 * 228 ms 275 ms ae-22-52.car2.Amsterdam1.Level3.net [4.68.120.48 ] 22 227 ms 230 ms 388 ms 3-2.r1.am.hwng.net [212.72.46.74] 23 236 ms 301 ms 236 ms 1-1.r2.am.hwng.net [69.16.191.122] |
Punica heeft hier veel meer geloofwaardigheid dan Pietjepuk, je kan dus wel raden wie men op dit forum het meest geloofwaardig vindt.quote:Pietjepuk74 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 04:38:
Voor wat betreft Punica zijn beweringen over HighWinds en Eweka.. HighWinds heeft Eweka overgenomen maar dat wil niet zeggen dat hij een arbeidskontrakt met HighWinds heeft. Ik heb gebeld met HighWinds namelijk en men geeft aan dat de persoon achter Punica NIET werkzaam is voor dit bedrijf. Of zei kletsen uit hun nek, of de persoon Punica wil zich beter of groter of weet ik wat voordoen als hij is.
HighWinds zelf levert in Nederland NIET direkt usenet diensten, 1 telefoontje en je kunt dit weten. Ze verkopen alleen via resellers of Eweka usenet diensten. Dat is wat mij verteld wordt.
Tsjah, je kan je sub-domein ook omleiden naar pietjepuk.nl ; die tracert zegt dus helemaal niets. Dat is in dit topic ook al verschillende keren gemeld, maar dat negeer je.quote:NewsCacher.com maakt wel degelijk gebruik van HighWinds Media als usenet platform, en dat kun je ook zien wanneer je vanuit bv Amerika een traceroute uitvoert. Dan kom je namelijk uit op :
code:
1 2 3 4 5 6 19 267 ms 219 ms 233 ms ae-44.ebr2.London1.Level3.net [4.69.137.77] 20 232 ms 252 ms 241 ms ae-2.ebr2.Amsterdam1.Level3.net [4.69.132.134] 21 * 228 ms 275 ms ae-22-52.car2.Amsterdam1.Level3.net [4.68.120.48 ] 22 227 ms 230 ms 388 ms 3-2.r1.am.hwng.net [212.72.46.74] 23 236 ms 301 ms 236 ms 1-1.r2.am.hwng.net [69.16.191.122]
HWNG.net is de gateway van HighWiNds Group.
Ik denk dat Xsnews ook erg blij is dat ze van jou af zijn.quote:Nog even het volgende : De relatie met XS News was al niet al te best, en mede door het kontakt met een aantal andere (startende) bedrijven met usenet diensten werd me al snel duidelijk dat ik niet de enigste was die behoorlijk wat problemen met hen had.
Hoe je het ook bekijkt. Achteraf heeft het me een hoop werk gekost zaken te herstellen, en ik ben nu blij dat ik van hen af ben, en elders mijn heil heb gevonden. Wat iemand er ook van mag denken, ik heb er eigenlijk geen boodschap aan. Ik weet hoe het zit en dat is voldoende. Het hele verhaal inclusief brief uitwisseling is binnenkort terug te vinden op mijn website.
Men kan wel via Paypal betalen maar jij kan daar niet bij?quote:Voor wat betreft de teruggave van Paypal : Ik kan moeilijk iets terugbetalen of geven als ik geen toegang tot Paypal heb, dus ik heb zelf aangegeven aan de gebruikers van dien ene klacht in dan heb je binnen afzienbare tijd je geld terug. Er was geen andere optie.
Maar desondanks probeer je ze een spreekverbod op te leggen buiten je eigen forum, dat is natuurlijk ridicuul.quote:Die paar personen die hier het leven zuur proberen te maken hebben goed recht van spreken als ze ontevreden zijn, dat zal ik nooit tegenspreken, maar de manier waarop ze het doen staat mij niet aan.
Maar ik heb al aangegeven dat het me niet zo gek veel doet. Reclame positief of negatief het blijft reclame en de mensen komen toch wel kijken, proefpakket bestellen en uitproberen, en dan weten ze toch precies hoe de vork in de steel zit.
Welke frontpage? Dat zal niet die van Tweakers zijn.quote:Veel plezier met Tweakers.net Forum en ik hoop dat deze thread nog lang zal blijven bestaan want het blijft veel bezoekers opleveren, en de hit die ik ontvang vanuit de Frontpage zijn niet misselijk.
Trusten ...quote:De 4 personen die me het leven zuur proberen te maken .. Ik wens jullie veel succes, en nogmaals houdt alsjeblieft dit forum / onderwerp levendig want ik heb er veel baat bij vooralsnog ;-)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Je hebt wel lef om nog in dit topic te reageren zegquote:Pietjepuk74 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 04:38:
Voor alle duidelijkheid : Er is niet 1 persoon geblokkeerd op de website of welke andere achterliggende forum, support systeem. Dus wie er beweerd dat dat wel het geval is heeft het mis.
Voor wat betreft Punica zijn beweringen over HighWinds en Eweka.. HighWinds heeft Eweka overgenomen maar dat wil niet zeggen dat hij een arbeidskontrakt met HighWinds heeft. Ik heb gebeld met HighWinds namelijk en men geeft aan dat de persoon achter Punica NIET werkzaam is voor dit bedrijf. Of zei kletsen uit hun nek, of de persoon Punica wil zich beter of groter of weet ik wat voordoen als hij is.
HighWinds zelf levert in Nederland NIET direkt usenet diensten, 1 telefoontje en je kunt dit weten. Ze verkopen alleen via resellers of Eweka usenet diensten. Dat is wat mij verteld wordt.
NewsCacher.com maakt wel degelijk gebruik van HighWinds Media als usenet platform, en dat kun je ook zien wanneer je vanuit bv Amerika een traceroute uitvoert. Dan kom je namelijk uit op :
code:
1 2 3 4 5 6 19 267 ms 219 ms 233 ms ae-44.ebr2.London1.Level3.net [4.69.137.77] 20 232 ms 252 ms 241 ms ae-2.ebr2.Amsterdam1.Level3.net [4.69.132.134] 21 * 228 ms 275 ms ae-22-52.car2.Amsterdam1.Level3.net [4.68.120.48 ] 22 227 ms 230 ms 388 ms 3-2.r1.am.hwng.net [212.72.46.74] 23 236 ms 301 ms 236 ms 1-1.r2.am.hwng.net [69.16.191.122]
HWNG.net is de gateway van HighWiNds Group.
Nog even het volgende : De relatie met XS News was al niet al te best, en mede door het kontakt met een aantal andere (startende) bedrijven met usenet diensten werd me al snel duidelijk dat ik niet de enigste was die behoorlijk wat problemen met hen had.
Hoe je het ook bekijkt. Achteraf heeft het me een hoop werk gekost zaken te herstellen, en ik ben nu blij dat ik van hen af ben, en elders mijn heil heb gevonden. Wat iemand er ook van mag denken, ik heb er eigenlijk geen boodschap aan. Ik weet hoe het zit en dat is voldoende. Het hele verhaal inclusief brief uitwisseling is binnenkort terug te vinden op mijn website.
De reden dat ik bepaalde zaken niet als reseller doe is omdat ik het zelf leuk vind om met de techniek te rommelen, en ik wil niet 100% van een bedrijf afhankelijk zijn. Daarbij geeft dit veel meer mogelijkheden waarbij ik nu ook zeer uitgebreide statistieken kan bekijken, en straks ook in het profiel kan weergeven. Daarbij kan ik nu ook bepaalde diensten met elkaar mengen zodat ik veel meer zaken kan aanbieden en zelf kan bepalen hoe ik het wil vormgeven.
Ook voor wat betreft de bandbreedte heeft deze opzet voordelen omdat ik nu de mogelijkheid heb om zelf bandbreedte in te huren en te koppelen met het platform.
Ook hierover kun je meer te weten komen als je de website goed doorneemt.
Voor wat betreft de heraktivaties .. Dit is heel simpel : Heb je betaald stuur even een tekstuele kopie ervan met transaktie code en bedrag door naar het Support Systeem, en afhankelijk van hoeveel tickets ik moet afhandelen, kun je binnen afzienbare tijd weer online zijn. Iedereen krijgt 2 extraatjes en dat wordt ook op de website aangegeven.
Voor wat betreft de teruggave van Paypal : Ik kan moeilijk iets terugbetalen of geven als ik geen toegang tot Paypal heb, dus ik heb zelf aangegeven aan de gebruikers van dien ene klacht in dan heb je binnen afzienbare tijd je geld terug. Er was geen andere optie.
Die paar personen die hier het leven zuur proberen te maken hebben goed recht van spreken als ze ontevreden zijn, dat zal ik nooit tegenspreken, maar de manier waarop ze het doen staat mij niet aan.
Maar ik heb al aangegeven dat het me niet zo gek veel doet. Reclame positief of negatief het blijft reclame en de mensen komen toch wel kijken, proefpakket bestellen en uitproberen, en dan weten ze toch precies hoe de vork in de steel zit.
De continuering van NewsCacher.com is natuurlijk altijd een vraagstuk waar je de nodige vraagtekens bij kunt zetten maar ik heb er deze keer alles wat mogelijk is aan gedaan om een lange tijd deze services te kunnen verstrekken, en daarmee kan ik ook bevestigen dat er absoluut geen sprake zal zijn van een vroegtijdige beeindiging.
Even heel kort door de bocht : Ik ga niet al deze heisa op mijn nek halen, 18 uur per dag zitten werken, tientallen tickets per dag afwerken, forum inrichten etc als ik er niet 100% zeker van zou zijn dat het zinvol was. De keuze voor XS News was destijds snel gemaakt omdat het leuk was wat ze aanboden, mijn ervaringen als gebruiker waren prima, echter toen we op zakelijke manier verder gingen bleek een en ander toch anders in elkaar te zitten als hetgeen wat afgesproken was.
Ik ga hier verder niet over uitwijden. Twee maken er ruzie, en dan hebben er 2 schuld. Dit hoofdstuk is afgesloten, en laten we beide zien wat de toekomst brengt. Ik wens dan ook XS News veel succes, ben blij met de kans die ik heb gekregen, en nu zien we wel hoe of wat verder.
De mensen die wat te klagen hebben mogen zich bij mij persoonlijk melden, dan gaan we het gewoon oplossen. Maak ik nooit een probleem van, maar meld je dan wel !! Problemen waar ik geen weet van heb kan ik namelijk ook niet oplossen. Wie wel trouwens ?
Veel plezier met Tweakers.net Forum en ik hoop dat deze thread nog lang zal blijven bestaan want het blijft veel bezoekers opleveren, en de hit die ik ontvang vanuit de Frontpage zijn niet misselijk.
De 4 personen die me het leven zuur proberen te maken .. Ik wens jullie veel succes, en nogmaals houdt alsjeblieft dit forum / onderwerp levendig want ik heb er veel baat bij vooralsnog ;-)
Hoe verklaar je dan dat ik jouw site wel kan benaderen via een proxy of als ik niet ingelogd ben met een browser waarbij ik de cookies heb weggegooid? Opeens kan ik blijkbaar niet meer inloggen en de voortgang van een supportticket volgen. In dat ticket vraag ik om teruggave van een abonnementsbedrag. Ga ik dat nog terug ontvangen of niet?quote:Pietjepuk74 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 04:38:
Voor alle duidelijkheid : Er is niet 1 persoon geblokkeerd op de website of welke andere achterliggende forum, support systeem. Dus wie er beweerd dat dat wel het geval is heeft het mis.
Voor wat betreft de teruggave van Paypal : Ik kan moeilijk iets terugbetalen of geven als ik geen toegang tot Paypal heb, dus ik heb zelf aangegeven aan de gebruikers van dien ene klacht in dan heb je binnen afzienbare tijd je geld terug. Er was geen andere optie.
De 4 personen die me het leven zuur proberen te maken .. Ik wens jullie veel succes, en nogmaals houdt alsjeblieft dit forum / onderwerp levendig want ik heb er veel baat bij vooralsnog ;-)
Ericr wijzigde dit bericht 01-06-2008 11:14 (38%)
Zou je willen uitleggen waarom je dat bedrag niet terug wil krijgen?quote:Ericr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:06:
[...]
Dus hoe wordt dit opgelost? Die duidelijkheid vragen een aantal klanten al een hele tijd en buiten dat herhaalde stukje over geld terug vragen via Paypal komt er weinig nieuws uit. Dus nogmaals, het is voor mij onmogelijk om geld terug te krijgen via Paypal maar ik wil dat geld wel terug. Dan mag jij de tweede 29,70 (of 29,80) wat mij betreft houden. Dat tweede bedrag is betaald met Ideal en hoef ik dus niet terug.
Tomquote:Pietjepuk74 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 04:38:
En vanaf dat moment krijg ik de volgende melding bij inloggen:quote:Je hebt 4 uur de tijd je zaken te herzien, als er niets veranderd is ga ik over tot per direkte afsluiting.
Heb dat al een keer uitgelegd. Ik heb enkele maanden diensten afgenomen en wil daar ook voor betalen. Nu is dat tweede bedrag wel hoger dan hetgene wat die maanden aan usenetdiensten mij had gekost maar tegelijkertijd had een vergelijkbare dienst mij ongeveer dat bedrag gekost.quote:thefxr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:29:
[...]
Zou je willen uitleggen waarom je dat bedrag niet terug wil krijgen?
Is dat een soort van beloning voor Tom, dat hij zo hard gewerkt heeft om newscacher weer online te krijgen, iets wat ie in mijn ogen gewoon verplicht was te doen.
Dat 2de bedrag waarschijnlijk ook niet, anders was het allang teruggestort, de post van Tom spreekt ook boekdelen.quote:Ericr schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:01:
[...]
Maar goed dat eerste bedrag zie ik waarschijnlijk ook nooit terug.
oftewel, bekijk het maar lekker, ik zit hier veilig en ver bij jullie vandaan.quote:De 4 personen die me het leven zuur proberen te maken .. Ik wens jullie veel succes, en nogmaals houdt alsjeblieft dit forum / onderwerp levendig want ik heb er veel baat bij vooralsnog ;-)
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newscacher gedupeerden topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 35 36 37 38 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea