Hoofdcategorieën
Topicacties

Newscacher gedupeerden topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 januari 2004

quote:
Yorick Peterse schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:29:
[...]

Tom is bezig met het koppelen van de herstel procedure aan de website, misschien dat de website eventjes niet toegankelijk was.

[...]

Op de website staat dat je voor een periode van 12 maanden wordt geblokkeerd als je je geld terug vraagt, nadat je je geld terug hebt ;)
Neem anders even contact op met Tom zelf, als je niet op de website kunt moet je het even op MSN proberen ( indien je dat hebt ).
Ik heb er geen enkel bezwaar tegen dat ik wordt afgesloten, ik heb er namelijk zelf om gevraagd. Wat ik niet begrijp is dat ik twee PM's heb verstuurd naar zowel Jack als naar Tom maar geen reactie terug heb ontvangen. Ik ga er vanuit dat het geld nu dus binnen 48 uur op mijn rekening staat zoals Tom op dit forum heeft gezegd. Ik heb geen MSN van Tom maar hij heeft wel mijn emailadres dus FF mij een email sturen zou een hoop verduidelijken.
Binnen 48 uur laat ik wat van mij horen. :Y

quote:
enricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:44:
[...]

Ik heb er geen enkel bezwaar tegen dat ik wordt afgesloten, ik heb er namelijk zelf om gevraagd. Wat ik niet begrijp is dat ik twee PM's heb verstuurd naar zowel Jack als naar Tom maar geen reactie terug heb ontvangen. Ik ga er vanuit dat het geld nu dus binnen 48 uur op mijn rekening staat zoals Tom op dit forum heeft gezegd. Ik heb geen MSN van Tom maar hij heeft wel mijn emailadres dus FF mij een email sturen zou een hoop verduidelijken.
Binnen 48 uur laat ik wat van mij horen. :Y
Je kunt ook gebruik maken van mijn zelf gemaakte chat ( meerdere gebruikers mogelijk ;) ) alleen heeft én Tom die niet, én hij is niet al te ideaal :P

quote:
Yorick Peterse schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:54:
[...]

Je kunt ook gebruik maken van mijn zelf gemaakte chat ( meerdere gebruikers mogelijk ;) ) alleen heeft én Tom die niet, én hij is niet al te ideaal :P
Normaal zou je toch mogen verwachten dat je wordt geïnformeerd door een bedrijf wanneer zij bepaalde stappen zetten. Omgekeerde wereld wanneer ik er zelf achteraan moet gaan om te achterhalen wat Tom/Jack heeft gedaan. Maar zoals gezegd, ik wacht nu dus vanaf vanochtend 2 dagen op mijn betaling. Een man een man, een woord een woord...toch?
Over andere redenen voor afsluiting wil ik het nu nog niet hebben.

quote:
enricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:33:
[...]

Normaal zou je toch mogen verwachten dat je wordt geïnformeerd door een bedrijf wanneer zij bepaalde stappen zetten. Omgekeerde wereld wanneer ik er zelf achteraan moet gaan om te achterhalen wat Tom/Jack heeft gedaan. Maar zoals gezegd, ik wacht nu dus vanaf vanochtend 2 dagen op mijn betaling. Een man een man, een woord een woord...toch?
Over andere redenen voor afsluiting wil ik het nu nog niet hebben.
Ik ga en kan hier verder vrij weinig aan doen. Ik weet niet wat voor berichten er zijn uitgewisseld etc.

Het beste lijkt mij als je gewoon contact opneemt met Tom via de mail of op zijn reactie wacht in dit topic.(indien hij nog reageert )

Ik wacht gewoon af of ik het geld retour ontvang of niet. Mocht ik binnen twee dagen niets van hem horen of geen geld terug ontvangen dan zal ik de correspondentie met Tom/Jack openbaar maken. Niet om iemand zwart te maken maar om te bewijzen dat ik alles op een nette manier heb gedaan. Ik wacht af.

Next
Reg. datum: 29 december 2001

-

Marzman wijzigde dit bericht 27-05-2008 22:06 (100%)
Reden: verkeerde topic

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Reg. datum: 20 maart 2001

quote:
Yorick Peterse schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:58:
[...]

Ik ga en kan hier verder vrij weinig aan doen. Ik weet niet wat voor berichten er zijn uitgewisseld etc.

Het beste lijkt mij als je gewoon contact opneemt met Tom via de mail of op zijn reactie wacht in dit topic.(indien hij nog reageert )
Je begrijpt toch wel dat dit een beetje raar overkomt ( niet jouw uitleg, maar de werkwijze )

- Als je zegt dat je je geld terug wilt krijg je 12 maanden een ip-block.
- Als je een ip-block hebt gekregen dan heeft Tom je bericht blijkbaar gelezen want hij heeft een ip-block gezet.
- Als je wilt weten of je je geld terug krijgt dan moet jij actie ondernemen ( had je dit al niet gedaan en was deze actie niet de oorzaak van je ip-block ??? ) door hem of iemand anders te contacteren volgens de middelen die hun uitkomen. De algemene middelen zijn niet meer bruikbaar want je hebt een ip-block.

Is het nou echt zo raar om van Tom / iemand anders een berichtje te verwachten wat er verder gebeurt als zij toch een specifiek ip-block uit moeten delen ( = handmatige actie hoop ik ).
Als ik de reacties van enricovos zo lees dan weet hij alleen dat Tom zijn reactie gelezen heeft ( want hij heeft een ip-block ) maar wanneer hij zijn geld terug krijgt dat weet hij nog steeds niet. Om erachter te komen wanneer hij zijn geld krijgt moet hij opeens zelf Tom gaan benaderen terwijl hij imho toch echt de klant is...

Oftewel, ip-block vind ik al vrij ver gaan ( en redelijk hopeloos met huidige internet mogelijkheden ) maar een ip-block zonder verdere info vind ik simpelweg slechte service ( je ontzegt iemand alle toegang tot iets waarvoor hij betaald heeft zonder ook maar iets te melden over hoe het conflict opgelost gaat worden )

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
Gomez12 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:30:
[..

Oftewel, ip-block vind ik al vrij ver gaan ( en redelijk hopeloos met huidige internet mogelijkheden ) maar een ip-block zonder verdere info vind ik simpelweg slechte service ( je ontzegt iemand alle toegang tot iets waarvoor hij betaald heeft zonder ook maar iets te melden over hoe het conflict opgelost gaat worden )
Dat is waar iedereen op zit te wachten, de oplossing voor het conflict.
Alleen Tom vind andere zaken belangrijker, bijvb het klaarmaken van de uploadserver, omdat daarmee veel reclame/spam moet worden gemaakt.
Je zou toch denken dat zijn prioriteit zou liggen om toegang te verschaffen voor klanten die al voor 30 April Betaald hadden, dat zou je nl normaal verwachten.
Denk dat het voor de zaak beter is om je op dat soort zaken te richten, ipv IP blocks uit te delen, erg redementsvol vind ik zo'n actie nl niet.
Ben echt supernieuwsgierig wanneer de oude klanten weer eens toegang krijgen.
Zoals het op de site gesteld wordt, zou je bijna denken aan een nieuwe start van diensten ipv een dooorstart.

quote:
Gomez12 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:30:
[...]

Je begrijpt toch wel dat dit een beetje raar overkomt ( niet jouw uitleg, maar de werkwijze )

- Als je zegt dat je je geld terug wilt krijg je 12 maanden een ip-block.
- Als je een ip-block hebt gekregen dan heeft Tom je bericht blijkbaar gelezen want hij heeft een ip-block gezet.
- Als je wilt weten of je je geld terug krijgt dan moet jij actie ondernemen ( had je dit al niet gedaan en was deze actie niet de oorzaak van je ip-block ??? ) door hem of iemand anders te contacteren volgens de middelen die hun uitkomen. De algemene middelen zijn niet meer bruikbaar want je hebt een ip-block.

Is het nou echt zo raar om van Tom / iemand anders een berichtje te verwachten wat er verder gebeurt als zij toch een specifiek ip-block uit moeten delen ( = handmatige actie hoop ik ).
Als ik de reacties van enricovos zo lees dan weet hij alleen dat Tom zijn reactie gelezen heeft ( want hij heeft een ip-block ) maar wanneer hij zijn geld terug krijgt dat weet hij nog steeds niet. Om erachter te komen wanneer hij zijn geld krijgt moet hij opeens zelf Tom gaan benaderen terwijl hij imho toch echt de klant is...

Klopt wat je zegt.
Ik had sinds de her-her-start afgelopen zaterdag nog geen proef-abo geactiveerd omdat ik liever mijn geld terug zou krijgen. Door uitspraken van Tom op o.a. dit forum werd toegezegd dat men geld kon terugvragen.
Door mijn soms negatieve klanken (naar mijn mening nog steeds terecht) heb ik het vermoeden dat dat de werkelijke reden is voor de blokkade.
Tom heeft mij, terecht, op een onwaarheid gewezen en dat heb ik toegegeven (en rechtgezet!) op zowel het forum hier als op het forum van van Newscacher, niet vanwege "dreigen" van Tom maar omdat hij gelijk had.
Rest van de tekst op dit forum sta ik nog 100% achter aangezien er nog steeds geen toezeggingen zijn over de her-her-lancering.
Hij vraagt rechtstreeks met hem te communiceren, echter daarop reageert hij niet.
Welke bedoelingen heeft Tom Dings van/met Newscacher nou eigenlijk en geeft hij werkelijk geld terug...who knows...?

Ik vind het nogal de omgekeerde wereld, hij betaald niet/veels te laat aan zijn leverancier xsnews en vind dat ie niet goed/netjes is behandeld door hun,maar als klanten van hem geld terugvragen omdat hij de dienst niet kan leveren, dan doet ie erg moeilijk/niet communiceren. terwijl het maar om 2 tientjes gaat.
We zullen maar weer afwachten op verdere ontwikkeling.

Reg. datum: 12 december 2007

Voorlopig worden we (dus ook de oude klanten die al/nog tegoeden 'open' hebben staan bij NC) zoet gehouden met dat proefabbonement. En die functioneert goed.
Oke, je wordt (weer) verplicht om een reactie te geven voor je de 2e 50GB mag verbruiken, maar los daarvan kunnen we nog een weekje door.

Wat ik persoonlijk wel apart vind is dat, ondanks eerdere aankondigingen hierover van Tom, een volledige herstart (dus incl. de mogelijkheid om een pakket te bestellen zonder verder gedoe of wachten) toch niet sinds afgelopen zaterdag 24 mei mogelijk is. Blijkbaar zijn 'enkele dagen' telkens erg rekbaar.

Maar goed, ik leef mee diegenen die nu last hebben van het impulsieve communiceren dat zowel Tom als jullie hebben gedaan de afgelopen weken. Het zou met name NC sieren om hier toch een passende oplossing voor te vinden (dus in mijn optiek, gewoon terugbetalen van hen die dit willen ipv verplicht een nieuw abonnement). En misschien kunnen we hier ook wat genuanceerder discussieren ipv blijven verwijten.

Verder hoop ik dat NC in staat zal zijn om de aangekondigde dienstverlening ook daadwerkelijk voor langere tijd te kunnen leveren. Want zolang het werkt zijn de belangrijke kenmerken goed: retentie, snelheid en uptime.

Reg. datum: 29 september 1999

Ik heb via een PM aan Tom gevraagd om terugbetaling. Ik kreeg netjes antwoord dat hij het terugstort, en dat dat ongeveer 48 uur zal duren.

Ik heb geen ip-ban gekregen, kan nog gewoon op het forum, en zelfs m'n proef abbo werkt nog. Ik neem aan dat deze wordt afgesloten wanneer het geld terug is. Maar daar heb ik geen moeite mee. Zo zijn de voorwaarden.

Ik zal jullie het resultaat laten weten, maar tot nu toe, gaat het terugbetalen soepel.

quote:
Li0nHeart schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:28:
Ik heb via een PM aan Tom gevraagd om terugbetaling. Ik kreeg netjes antwoord dat hij het terugstort, en dat dat ongeveer 48 uur zal duren.

Ik heb geen ip-ban gekregen, kan nog gewoon op het forum, en zelfs m'n proef abbo werkt nog. Ik neem aan dat deze wordt afgesloten wanneer het geld terug is. Maar daar heb ik geen moeite mee. Zo zijn de voorwaarden.

Ik zal jullie het resultaat laten weten, maar tot nu toe, gaat het terugbetalen soepel.
Dat klinkt iig positief :)

GSI Zuigt

Ik krijg gewoon netjes van hem een antwoord hoor, als ik een vraag stel.

Ik stel echter geen vragen die al reeds beantwoord zijn op het forum!
Dat is wat veel gebruikers nog steeds doen.

Die gast zit te zweten (ik denk letterlijk. Hoe warm is het daar??) om alles weer rond te krijgen en als mensen dan gaan flamen en vragen stellen die al 100x zijn gesteld en 99x beantwoord, dan zou ik ook flippen. Maar dat kan aan mij liggen.

Btw. Hij heeft een interessante stukje op zijn site gezet. Dat bericht gaat over prijafspraken!
XSnews verbood hem om onder een bepaald prijs te duiken!

Ik zeg niet dat ik hem geloof, maar als ik zo de resellers van XSnews bekijk. Dan hanteren die inderdaad hogere prijzen dan XSnews zelf. NC had eerste hele redelijke prijzen voor de normale pakketten. Deze werden plotseling verhoogd naar prijzen, wederom, hoger dan die van XSnews!

Prijsafspraken zijn toch verboden in Nederland?
Reg. datum: 09 september 2003

Aangezien NC het nog steeds op z'n website heeft staan wil ik bij deze nogmaals bevestigen dat Newscacher _GEEN_ diensten afneemt van Highwinds, ondanks dat ie dat overal blijft beweren.

Reg. datum: 20 december 1999

quote:
vr6-only schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:47:
Btw. Hij heeft een interessante stukje op zijn site gezet. Dat bericht gaat over prijafspraken!

Ik zeg niet dat ik hem geloof, maar als ik zo de resellers van XSnews bekijk. Dan hanteren die inderdaad hogere prijzen dan XSnews zelf. NC had eerste hele redelijke prijzen voor de normale pakketten. Deze werden plotseling verhoogd naar prijzen, wederom, hoger dan die van XSnews!

Dat zijn ze zeker, maar ik denk niet dat jij weet wie er allemaal reseller van XS News zijn. Er zijn wel degelijk resellers die lagere prijzen hanteren dan Xs News, ik ga ze hier alleen niet noemen. Een beetje research doet wonderen.

Ik kan zo snel het stukje waar jij op doelt trouwens niet vinden op de NC site. Heb je een linkje?

nitraat wijzigde dit bericht 28-05-2008 16:05 (5%)

Reg. datum: 29 januari 2004

quote:
Ik krijg gewoon netjes van hem een antwoord hoor, als ik een vraag stel.

Ik stel echter geen vragen die al reeds beantwoord zijn op het forum!
Dat is wat veel gebruikers nog steeds doen.

Die gast zit te zweten (ik denk letterlijk. Hoe warm is het daar??) om alles weer rond te krijgen en als mensen dan gaan flamen en vragen stellen die al 100x zijn gesteld en 99x beantwoord, dan zou ik ook flippen. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb een ticket ingeschoten via het supportsysteem en de inhoud zelf is toch behoorlijk netjes. Heb na 2 dagen nog steeds geen antwoord ontvangen.

Mooi dat jij wel antwoord krijgt maar ik vraag me toch af waarom Tom Dings geen respons geeft op verzoeken voor teruggave van reeds betaalde bedragen.

Ik heb hem te kennen gegeven dat ik geen gebruik meer wil maken van zijn diensten en dat ik in ieder geval mijn geld wil terugontvangen voor een abonnement dat door Newscacher eenzijdig is opgezegd. Dan ben ik nog zo coulant geweest om het tweede bedrag dat ik betaald heb niet terug te vragen. Hoe netjes wil Tom Dings het hebben vraag ik me dan af?

Of zou hij nog boos zijn dat ik op GOT heb neergezet dat hij het geld ergens mag steken waar het daglicht nooit schijnt?

--edit, weet niet of Newscacher plat ligt maar kan opeens de site niet meer zien. De url werkt nog wel maar krijg een wit beeld.

Ericr wijzigde dit bericht 28-05-2008 16:38 (4%)

Reg. datum: 28 februari 2004

quote:
Ericr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:16:

Of zou hij nog boos zijn dat ik op GOT heb neergezet dat hij het geld ergens mag steken waar het daglicht nooit schijnt?

--edit, weet niet of Newscacher plat ligt maar kan opeens de site niet meer zien. De url werkt nog wel maar krijg een wit beeld.
En waar zou dat zijn ????? :+ :+ :+
Bij ons in de kelder mag hij het ook gerust komen steken , daar schijnt ook nooit geen zon :Y :Y

PS , site werkt hier nog (op dit moment) , alhoewel ik soms ook een error pagina krijg :?

Zo te zien ook een IP-ban te pakken, anders is het wel erg opvallend dat ik op twee verschillende locaties niet meer bij Newscacher kan komen zonder een grijs of wit scherm te zien. Lekker bezig, Tom! Klantvriendelijk ook, lastige klanten flikkeren we er gewoon uit.

-edit, yep een echte IP-ban. Met proxy kan ik de site wel zien.

Ericr wijzigde dit bericht 28-05-2008 18:42 (11%)

quote:
Ericr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:16:
[...]

Ik heb hem te kennen gegeven dat ik geen gebruik meer wil maken van zijn diensten en dat ik in ieder geval mijn geld wil terugontvangen voor een abonnement dat door Newscacher eenzijdig is opgezegd. Dan ben ik nog zo coulant geweest om het tweede bedrag dat ik betaald heb niet terug te vragen. Hoe netjes wil Tom Dings het hebben vraag ik me dan af?
Ik zou dat 2de bedrag dus wel terug vragen, daar heb je gewoon recht op hoor, helemaal nadat je nu een IP-ban hebt gekregen.

quote:
Ericr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:35:
Zo te zien ook een IP-ban te pakken, anders is het wel erg opvallend dat ik op twee verschillende locaties niet meer bij Newscacher kan komen zonder een grijs of wit scherm te zien. Lekker bezig, Tom! Klantvriendelijk ook, lastige klanten flikkeren we er gewoon uit.

-edit, yep een echte IP-ban. Met proxy kan ik de site wel zien.
Welkom bij de club. U heeft nr. 3 in de lijst van geblokkeerde klanten.
Meneer wil bereiken dat hier niet meer negatief over hem wordt gesproken, vandaar de blokkade. Wordt iedereen geïntimideerd om zijn mond te houden want ja, we mogen natuurlijk alleen maar wachten en blij zijn dat hij zijn best doet. Helaas realiseert hij zich niet dat het niet altijd werkt zoals hij denkt. Maar goed; meneer heeft nog ongeveer 15 uur om het geld op mijn rekening te storten. Heb jij ook driegende berichten van Tom Dings gehad? Ik wel namelijk (voordat ik werd geblokkeerd).

quote:
thefxr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:58:
[...]

Ik zou dat 2de bedrag dus wel terug vragen, daar heb je gewoon recht op hoor, helemaal nadat je nu een IP-ban hebt gekregen.
Ach ik was coulant maar inmiddels is die coulantie wel verdwenen. Heb enkele maanden diensten afgenomen en die wilde ik dus best betalen maar klaarblijkelijk wil Tom DIngs niks weten van een voorstel dat allezins schappelijk was.
quote:
enricovos schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:02:
[...]

Welkom bij de club. U heeft nr. 3 in de lijst van geblokkeerde klanten.
Meneer wil bereiken dat hier niet meer negatief over hem wordt gesproken, vandaar de blokkade. Wordt iedereen geïntimideerd om zijn mond te houden want ja, we mogen natuurlijk alleen maar wachten en blij zijn dat hij zijn best doet. Helaas realiseert hij zich niet dat het niet altijd werkt zoals hij denkt. Maar goed; meneer heeft nog ongeveer 15 uur om het geld op mijn rekening te storten. Heb jij ook driegende berichten van Tom Dings gehad? Ik wel namelijk (voordat ik werd geblokkeerd).
Geen dreigende mail gehad of althans niks gezien. Gewoon geen reactie en toen opeens een ban. Vlak nadat ik hier postte, erg opvallend.

Maar goed dan komt Tom Dings straks toch hoog uit in de rankings als je zoekt op Newscacher, alleen dan niet in goede zin.

Ericr wijzigde dit bericht 28-05-2008 19:08 (50%)

quote:

Dat van die prijsafspraken is grote onzin, Tom heeft eerst zelf gezegd, dat er een storing was, die veroorzaakt werd door een kapotte hd en de backup was ook mislukt of zoiets,bij zijn leverancier.

Achteraf blijkt gewoon dat ie de rekening absoluut niet op tijd betaalde, xsnews heeft hem zelfs nog meerdere keren uitstel van betaling gegeven,maar het mocht niet baten.

Ik geloof ook nog dat ie een trucje heeft uitgehaald om mensen dubbel te laten betalen, dat paypal, de betalingen niet had geaccepteerd.
Oftewel er zijn een aantal klanten die dubbel betaald hebben,maar die nu nog geen toegang hebben, krijgen ze die wel,dan zou Tom eigenlijk nog een aantal klanten moeten terugbetalen.
Alleen dat geld heeft ie waarschijnlijk niet, vandaar dat alles omgezet wordt in tegoeden.

GSI Zuigt

Waar heb jij het over dan?

Even wat beter lezen en je zult zien dat jouw bericht over totaal iets anders gaat!

vr6-only wijzigde dit bericht 28-05-2008 20:28 (106%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: