Hoofdcategorieën
Topicacties

Newscacher gedupeerden topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 maart 2001

quote:
Yorick Peterse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:08:
Ustinov, zou je dat Ticked nummer even kunnen verwijderen of inkorten, nu kan namelijk iedereen er op reageren en dat kan (nog) de nodige verwarring veroorzaken ( of andere dingen ) ;)
Op zich wel treffend dat er hier wederom niet ingegaan wordt op de case zelf, niets gemeld wordt van daar komen wij via mail op terug of iets in die richting.

Nee, dat ticket nr dat moet aangepast worden.

quote:
Gomez12 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:16:
[...]

Op zich wel treffend dat er hier wederom niet ingegaan wordt op de case zelf, niets gemeld wordt van daar komen wij via mail op terug of iets in die richting.

Nee, dat ticket nr dat moet aangepast worden.
De reden daarvoor is is dat ik niet over die zaken ga ;)
Ik heb geen inzage in klantgegevens etc.

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator TCM
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

@ Yorick Peterse

Uit nieuwsgierigheid: ben je hier vrijwillig geregistreerd of heeft Tom je dat gevraagd? Dit wil ik graag weten omdat je alleen maar in dit topic berichten hebt geplaatst (vnl in de verdediging) en voor de rest blijkbaar geen interesse in dit forum hebt.

@ hieronder: dank voor je antwoord :)

pven wijzigde dit bericht 26-05-2008 20:30 (6%)

quote:
pven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:21:
@ Yorick Peterse

Uit nieuwsgierigheid: ben je hier vrijwillig geregistreerd of heeft Tom je dat gevraagd? Dit wil ik graag weten omdat je alleen maar in dit topic berichten hebt geplaatst (vnl in de verdediging) en voor de rest blijkbaar geen interesse in dit forum hebt.
Nee ik heb hier zelf geregistreerd ( vrijwillig dus ).
De reden dat ik alleen hier reageer is omdat ik me niet zo heel erg interesseer in het tweaker gebeuren, ik lees de frontpage en dat is het zo'n beetje.
Begrijp me niet verkeerd, tweakers is een goede website, maar ik voel me er niet zo in thuis ;)

quote:
pven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:21:
@ Yorick Peterse

@ hieronder: dank voor je antwoord :)
Geen probleem :)

Reg. datum: 27 juni 2002

quote:
Yorick Peterse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:08:
Ustinov, zou je dat Ticked nummer even kunnen verwijderen of inkorten, nu kan namelijk iedereen er op reageren en dat kan (nog) de nodige verwarring veroorzaken ( of andere dingen ) ;)
Het ticket staat op resolved.
Dus Tom moet het wel gezien hebben.

Reg. datum: 01 januari 2004

quote:
Yorick Peterse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:28:
[...]

Nee ik heb hier zelf geregistreerd ( vrijwillig dus ).
De reden dat ik alleen hier reageer is omdat ik me niet zo heel erg interesseer in het tweaker gebeuren, ik lees de frontpage en dat is het zo'n beetje.
Begrijp me niet verkeerd, tweakers is een goede website, maar ik voel me er niet zo in thuis ;)
Yorick, in PM's van Tom staat duidelijk geschreven dat hij mensen heeft die dit forum voor hem in de gaten houden en hem via MSN meldingen doorsturen over het gedrag van ontevreden newscacher leden.Ben jij zo iemand?

quote:
enricovos schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:17:
[...]
Yorick, in PM's van Tom staat duidelijk geschreven dat hij mensen heeft die dit forum voor hem in de gaten houden en hem via MSN meldingen doorsturen over het gedrag van ontevreden newscacher leden.Ben jij zo iemand?
Kan het iets minder persoonlijk? Tom heeft hier zelf ook dingen gepost, dus leest hij blijkbaar zelf ook mee. En als ik mod was op fok.nl en ik zie hier iets waarvan ik zou denken dat Danny dat zou moeten weten dan zou ik dat ook gewoon tegen hem zeggen.

Ben ik nou ook zo iemand? Of ben ik gewoon een gebruiker die iets doorstuurt aan iemand waarvan ik het vermoeden heb dat het hem aangaat?

quote:
Gomez12 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:23:
[...]

Kan het iets minder persoonlijk? Tom heeft hier zelf ook dingen gepost, dus leest hij blijkbaar zelf ook mee. En als ik mod was op fok.nl en ik zie hier iets waarvan ik zou denken dat Danny dat zou moeten weten dan zou ik dat ook gewoon tegen hem zeggen.

Ben ik nou ook zo iemand? Of ben ik gewoon een gebruiker die iets doorstuurt aan iemand waarvan ik het vermoeden heb dat het hem aangaat?
Ik bedoel dit niet persoonlijk maar ik spreek hem aan als Moderator van Newscacher. Hij zegt dit zelf te zijn. Daarnaast staat in bovenstaande posts te lezenuit teksten die Tom zou hebben geschreven:
"De keuze is aan jou, of je werkt mee of het is afgelopenl. Ik heb wat mensen die het in de gaten houden, en als ik een bericht van hen krijg dat het niet in orde is ben ik er verder klaar mee."

Dat maakt mijn vraag toch legitiem?

Nee ik ben hier niet om jullie in de gaten te houden, ik ben hier uit vrije wil ( had ik al eerder gezegd geloof ik ;) )

quote:
Yorick Peterse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:45:
Nee ik ben hier niet om jullie in de gaten te houden, ik ben hier uit vrije wil ( had ik al eerder gezegd geloof ik ;) )
Duidelijk antwoord.
Kan jij ook iets duidelijks zeggen over het hervatten van de diensten van newscacher?
Ik krijg namelijk een raar scherm te zien wanneer ik naar de site ga.

Een heleboel regels die er ongeveer zo uitzien:
Notice: Use of undefined constant country - assumed 'country' in /usr/local/www/vhosts/newscacher.nl/httpdocs/include/global.php on line 9

quote:
Yorick Peterse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:45:
Is geen antwoord op de vraag :) Is blijkbaar wel een antwoord op de vraag ... Maar de vraag vind ik ook helemaal niet boeiend, als ik hem persoonlijk kende had ik hem waarschijnlijk ook wel een paar keer op dit topic gewezen.

Je kan dat in de gaten houden noemen, of je kan gewoon zeggen dat iemand Tom ergens op attendeert zodat Tom zichzelf kan verdedigen.

Btw even ontopic vraagje, klopt het dat ik op het newscacher.nl forum bijna alleen maar mod-berichten zie staan, want ik zie nergens een vraag van iemand in dit topic staan, of krijg je meer te zien als je inlogt?

Gomez12 wijzigde dit bericht 26-05-2008 21:54 (3%)

quote:
Gomez12 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:51:
[...]

Is geen antwoord op de vraag :) Is blijkbaar wel een antwoord op de vraag ... Maar de vraag vind ik ook helemaal niet boeiend, als ik hem persoonlijk kende had ik hem waarschijnlijk ook wel een paar keer op dit topic gewezen.

Je kan dat in de gaten houden noemen, of je kan gewoon zeggen dat iemand Tom ergens op attendeert zodat Tom zichzelf kan verdedigen.

Btw even ontopic vraagje, klopt het dat ik op het newscacher.nl forum bijna alleen maar mod-berichten zie staan, want ik zie nergens een vraag van iemand in dit topic staan, of krijg je meer te zien als je inlogt?
Je ziet meer wanneer je inlogt.

quote:
enricovos schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:50:
[...]

Duidelijk antwoord.
Kan jij ook iets duidelijks zeggen over het hervatten van de diensten van newscacher?
Ik krijg namelijk een raar scherm te zien wanneer ik naar de site ga.

Een heleboel regels die er ongeveer zo uitzien:
Notice: Use of undefined constant country - assumed 'country' in /usr/local/www/vhosts/newscacher.nl/httpdocs/include/global.php on line 9
Tom was even wat aan het uittesten, het viel mij ook op ( dit duurde slechts 5 minuten, het is nu verholpen )

quote:
Yorick Peterse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:01:
[...]

Tom was even wat aan het uittesten, het viel mij ook op ( dit duurde slechts 5 minuten, het is nu verholpen )
Heb het gezien. Voor wat betreft de andere vraag; al nieuws wanneer de boel weer zal draaien, of weet alleen Tom dat? Op de site stamt het laatste nieuws van d.d. 21-05 waarin alleen wordt gesproken over het afgelopen weekend...???

quote:
enricovos schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:09:
[...]

Heb het gezien. Voor wat betreft de andere vraag; al nieuws wanneer de boel weer zal draaien, of weet alleen Tom dat? Op de site stamt het laatste nieuws van d.d. 21-05 waarin alleen wordt gesproken over het afgelopen weekend...???
Als ik zo de berichten lees duurt dat niet zo heel lang meer, maar de enige die dat met zekerheid kan zeggen is Tom zelf.

quote:
Yorick Peterse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:14:
[...]

Als ik zo de berichten lees duurt dat niet zo heel lang meer, maar de enige die dat met zekerheid kan zeggen is Tom zelf.
Bedoel jij dan dit bericht van het forum van deze avond:
Ja ik moet nog het een en ander afmaken ... Het restoren van accounts werkt al, nu nog het partner gedeelte ..

Misschien kan je dat eens navragen bij Tom en op een forum "laten" posten.

Tom is op dit moment niet op MSN.
Als ik het zo lees denk ik dat het binnen nu en 2 dagen wel af is, lees: ik denk

Reg. datum: 15 oktober 2003

Yorick, jij zou door Tom al veel eerder als woordvoerder naar voren geschoven moeten zijn. Ik vind je communicatie klantvriendelijk en informatief. Dat is een compliment :)

Het is nu Dinsdag 27 mei 06.05 uur en ik zie een heel wit scherm op NEWSCACHER.NL.
Hebben zij een storing of ligt het aan mijn computer??

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
enricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:07:
Het is nu Dinsdag 27 mei 06.05 uur en ik zie een heel wit scherm op NEWSCACHER.NL.
Bij mij werkt de site gewoon. Misschien waren ze even bezig, er zal wel veel geupdate worden momenteel.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

quote:
Marzman schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:09:
[...]

Bij mij werkt de site gewoon. Misschien waren ze even bezig, er zal wel veel geupdate worden momenteel.
Das raar...of niet. Ik benader vanaf een ander IP-adres de site en zie dat deze wel in de lucht is. hummmmm...ik nu toch afgesloten....ik heb wel een verzoek ingediend om het abo te beïndigen en mijn geld terug te ontvangen. Verzoek gisteren ochtend geplaatst maar gisterenavond nog niets gehoord en nu ook zit er nog geen bericht tussen mijn emails...

Edit: Lijkt er echt op dat ik geblokkeerd wordt. Waarvan akte.

enricovos wijzigde dit bericht 27-05-2008 07:34 (5%)

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
enricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:31:
[...]

Das raar...of niet. Ik benader vanaf een ander IP-adres de site en zie dat deze wel in de lucht is. hummmmm...ik nu toch afgesloten....ik heb wel een verzoek ingediend om het abo te beïndigen en mijn geld terug te ontvangen. Verzoek gisteren ochtend geplaatst maar gisterenavond nog niets gehoord en nu ook zit er nog geen bericht tussen mijn emails...

waarschijnlijk een blokkade op basis van IP adres?

quote:
enricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:07:
Tom is bezig met het koppelen van de herstel procedure aan de website, misschien dat de website eventjes niet toegankelijk was.
quote:
enricovos schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:31:
[...]

Op de website staat dat je voor een periode van 12 maanden wordt geblokkeerd als je je geld terug vraagt, nadat je je geld terug hebt ;)
Neem anders even contact op met Tom zelf, als je niet op de website kunt moet je het even op MSN proberen ( indien je dat hebt ).

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
Yorick Peterse schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:29:

Op de website staat dat je voor een periode van 12 maanden wordt geblokkeerd als je je geld terug vraagt, nadat je je geld terug hebt ;)
Van zoiets vreemd heb ik nog nooit gehoord, komt lekker klantvriendelijk over 8)7

p.s. Mocht Tom willen dat dit topic gesloten wordt, dan moet hij doen wat in de startpost staat :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: