quote:
Pietjepuk74 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:22:
Gelukkig maar dat de gemiddelde usenet gebruiker verstandiger is als die paar personen hier die elkaar en anderen het leven zuur proberen te maken.
De reden dat deze ene persoon verbannen is van het forum is door mij persoonlijk aan hem kenbaar gemaakt, en heeft niets te maken met het feit of hij geld terug heeft gevraagd, of iets verkeerds heeft gezegd.
Hij reageerde gewoon niet op mijn berichten en als je dan tegelijkertijd wel de moeite kunt nemen om een forum vol te zetten met negatieve uitlatingen dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
Wordt volwassen en leer je te gedragen .. En hoe meer jullie hier posten over allerlei zaken, hoe meer mensen de website bezoeken, en zien wat de tarieven omhelzen, en het proefpakket proberen. Het uiteindelijk resultaat kunnen jullie raden. Dus helaas, voor jullie beleving, maar hetgeen wat die paar personen denken te bereiken, geeft een totaal ander resultaat.
Maar ik wil jullie wel even bedanken voor de aandacht die jullie mijn site geven. Ga zo door!
Lieve Tom
Laat me even je geheugen opfrissen, want je bent het een beetje kwijt geloof ik:
Twee minuten na mijn eerste post op het nieuwe newscacher forum kreeg ik de volgende PM:
quote:
Ik wil je vriendelijk verzoeken je manier van communiceren een beetje aan te passen door je niet altijd zo negatief uit te laten.
Blokkeren van personen ga ik niet doen, dat is niet fair, maar je drukt je altijd wel erg negatief uit op diverse fora en ik verzoek je vriendelijk om hier eens goed naar te kijken.
Mensen irriteren zich hier mateloos aan, en vandaar dit verzoek. Eerlijk en oprecht is prima, maar je kunt vaak verhalen ook net wat anders formulieren.
Dat we terug zijn wil zeggen dat ik er wel moeite voor heb gedaan, en dat wordt door veel mensen gewaardeerd.
Mocht ik dit bericht weer elders tegenkomen dan kun je er vanuit gaan dat ik aktie ga ondernemen, want daarvoor spreek ik je niet persoonlijk aan om het weer elders publiek tegen te komen.
Op jouw verzoek heb ik deze niet geplaatst, maar als jij nu dingen gaat lopen beweren die niet waar zijn...
Zonder verdere aanleiding 20 minuten later gevolgd door de volgende PM (misschien hebben de berichte elkaar gekruist) :
quote:
Ik heb het netjes geprobeerd maar nu gaan we het toch even anders doen want blijkbaar praat ik tegen dovenmans oren.
Je zit op Tweakers.net berichten te plaatsen waar ik me niet in kan vinden. Als je die berichten niet per direkt aanpast of verwijderd zal ik vandaag nog overgaan tot per direkte afsluiting van al je diensten en gebruik van deze website.
De keuze is aan jou, of je werkt mee of het is afgelopenl. Ik heb wat mensen die het in de gaten houden, en als ik een bericht van hen krijg dat het niet in orde is ben ik er verder klaar mee.
Je hebt 4 uur de tijd je zaken te herzien, als er niets veranderd is ga ik over tot per direkte afsluiting.
Dit gaat dus duidelijk wel om wat ik op ander fora zeg. Zonder dat je ingaat op
wat ik zeg.
Ik heb gereageerd via het forum dat ik er OK mee was als we de overeenkomst zouden ontbinden en dat je de 19,80 over kan maken op mijn rekeningnummer. Daarna heb ik de tweede dreigmail op tweakers gepost. Dit gaat toch al je (potentiele) klanten aan lijkt mij.
Mijn forumreactie heb je zelf verwijdert (Administrator ben jij toch?) en vervangen door de opmerking dat je verzoeken tot geldteruggave via het supportforum kan doen.
Dat heb ik dus gedaan. Daar hoorde ik niets meer van.
Een paar uur later weer een PM, dat ik niet reageer. Dus ik een PM teruggestuurd dat je zelf mijn reactie van het forum verwijderd hebt, dat ik akkoord bent met ontbinding van de overeenkomst en mijn rekeningnummer voor het betaalde abonnementsgeld.
De enige reactie is dat een half uur later niet meer in kan loggen op het forum. Ik heb toen een email gestuurd met het verzoek te reageren op mijn verzoek tot teruggave.
Ook daar heb je niet op gereageerd.
Kortom of je hebt je moderators, supportsysteem en email niet onder controle of je zit hier glashard te liegen.
Zo, alles ligt nu weer lekker op straat dus iedereen kan zien wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Ik hoop echt voor jou en je klanten dat het een groot succes wordt. Ik heb er alleen niet zoveel vertouwen in.