Hoofdcategorieën
Topicacties

Newscacher gedupeerden topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
Phyxion schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:49:
maar ik vind dat een beetje vertrouwen hier toch wel mag zijn hoor.
Als je het topic een beetje gelezen zou hebben, zou je tegengekomen zijn dat de eerste verhalen over meneer Dings uit 1999 en 2000 stammen. De huidige 'problemen' zijn herhalingen van gedrag wat al 8 of 9 jaar speelt, bij de bedrijfjes van meneer Dings.

Ik zou het fantastisch vinden als 'ie een goedlopend bedrijf op poten weet te zetten, maar na bijna tien jaar zien hoe dat steeds weer misgaat heb ik er geen vertrouwen in. Vertrouwen verdien je. Of niet.

Acties: [view][quote]

Door: -NMe-
Admin Devschuur®
Watching you I am.
Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
Pietjepuk74 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:22:
Wordt volwassen en leer je te gedragen .. En hoe meer jullie hier posten over allerlei zaken, hoe meer mensen de website bezoeken, en zien wat de tarieven omhelzen, en het proefpakket proberen. Het uiteindelijk resultaat kunnen jullie raden. Dus helaas, voor jullie beleving, maar hetgeen wat die paar personen denken te bereiken, geeft een totaal ander resultaat.

Maar ik wil jullie wel even bedanken voor de aandacht die jullie mijn site geven. Ga zo door!
Ik heb persoonlijk niet echt de neiging om een proefpakket te proberen van iemand die op zo'n manier de grond in geboord wordt op een groot forum voor IT-professionals. Dat in acht nemende lijkt het me handig als je iets doet aan je klanttevredenheid, even los ervan of dat nu helemaal jouw fout is of niet. Uiteindelijk staat je bedrijf op het spel.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn

Reg. datum: 18 april 2005

quote:
burne schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:24:
[...]
Als je het topic een beetje gelezen zou hebben, zou je tegengekomen zijn dat de eerste verhalen over meneer Dings uit 1999 en 2000 stammen. De huidige 'problemen' zijn herhalingen van gedrag wat al 8 of 9 jaar speelt, bij de bedrijfjes van meneer Dings.

Ik zou het fantastisch vinden als 'ie een goedlopend bedrijf op poten weet te zetten, maar na bijna tien jaar zien hoe dat steeds weer misgaat heb ik er geen vertrouwen in. Vertrouwen verdien je. Of niet.
Om deze reden zou ik in Nederland nooit een bedrijfje durven starten. Als je namenlijk 1 keer failliet bent gegaan wordt je dat je hele leven nagedragen in dit kneuterlandje. Zelfs de klagers van toen weten je nog te vinden. In Amerika wordt met bewondering gekeken als mensen de moed hebben om het nog een keer te proberen. En schuldsanering? That's part of life.

Hoezo bedreigen? Hij gooit je er gewoon uit omdat je hem zwart zit te maken. Ik ken wel meer providers in deze branche die nogal lange tenen hebben. Ik zou het nooit zo zeggen als Dings heeft gedaan, het is ook zakelijk niet slim vind ik, maar ik kan me voorstellen dat hij kwaad is.

Vanuit zijn standpunt (en wat er echt gebeurd is weet ik nog steeds niet) is hij veel te vroeg en met oneigenlijke argumenten afgesloten bij XSnews. Vervolgens heeft hij hard gewerkt om zijn dienst weer op te bouwen, en gaat ook behoorlijk ver om iedereen schadeloos te stellen.

Wat heeft hij nou verder nog verkeerd gedaan?
  • Hij heeft onder een schuilnaam getracht de discussie hier te beinvloeden. Dat kun je op een Tweakers forum beter niet doen, is hij inmiddels ook achter. Trouwens heel wat grote bedrijven huren mensen in voor "viral marketing", je ziet ze zo op de consumentenforums. Vind ik zeg maar een kleine zonde.
  • Hij heeft de specs van zijn pakketten een paar keer aangepast op zijn site in opbouw. Vind ik geen probleem.
  • Hij heeft 10 jaar geleden een bedrijfje in de soep laten lopen. Interesseert mij echt niet.
  • Hij heeft Tweakers per PM/mail trachten hun mening te laten herzien. Ook niet slim, heb ik al gezegd.
  • O, ja hij heeft te laat betaald bij XSnews. Heeft hij vooral zelf last van gehad.
  • Daarvoor had hij al een probleempje gehad met Paypal (kan gebeuren) waarbij hij wellicht niet helemaal eerlijk/volledig is geweest over de oorzaak. Maar ook dat is niet duidelijk geworden.
Daartegenover staat:
  • Goed verzorgde site, emails en forum (ten opzichte van de andere providers)
  • Een doorbraak in prijsstelling
  • Goede compensatie/tegemoetkoming voor oude klanten
  • Actief in ondersteuning
Andere topics in de discussie blijven open, zoals:
  • Wat is de kans op continuiteit?
  • Zit hij nou wel of niet bij Highwinds en drie andere providers? Enkele tegenstrijdige posts hierover. Vind ik eigenlijk ook niet interessant, behalve als er onwaarheden worden verteld.
Voor mij geen reden om niet met Newscacher "in zee" te gaan (dwz, voor een paar centen een accountje te kopen waarbij ik persoonlijk bijna geen risico loop).
Wellicht vergeet ik nog een hoop, maar ik kan me niet veel meer inhoudelijke argumenten herinneren uit de discussie.

Reg. datum: 20 maart 2001

Dus feitelijk ga jij een abbonement afsluiten omdat iemand een verzorgde site heeft?

Die prijsstelling daar is hij net een maand geleden al mee op zijn bek gegaan, een maand geleden afgesloten zijn wegens te laat betalen ( veroorzaakt door onvoldoende cashflow ) en nu opeens allerlei proefabbonnementen gratis aanbieden vind ik heel erg raar.

Compensatie / tegemoetkoming voor oude klanten zie ik alleen maar problemen mee, alleen op zijn site zie ik de glorieverhalen, zal er niks mee te maken hebben dat alle negatieve verhalen daar verwijderd worden...

Actief in ondersteuning? Ondersteuning is alleen via zijn website / pm / mail. En berichten op de site worden verwijderd als ze negatief zijn, jij verwacht dat een moeilijke vraag open blijft staan op zijn forum? Ik verwacht dat hij verwijderd wordt...

quote:
Dus feitelijk ga jij een abbonement afsluiten omdat iemand een verzorgde site heeft?
Bedankt voor het voorbeeld, dit is nou precies het tendentieuze conclusies trekken dat ik op Tweakers niet verwacht.
quote:
Die prijsstelling daar is hij net een maand geleden al mee op zijn bek gegaan, een maand geleden afgesloten zijn wegens te laat betalen ( veroorzaakt door onvoldoende cashflow )
Hij is denk ik niet op z'n bek gegaan door die prijsstelling. Jij verkondigt stelligheden zonder bewijs, dat heb ik proberen te weerleggen.
quote:
en nu opeens allerlei proefabbonnementen gratis aanbieden vind ik heel erg raar.
Hij biedt maar 1 proefabonnement aan, snap niet wat daar raar aan is
quote:
Compensatie / tegemoetkoming voor oude klanten zie ik alleen maar problemen mee,
Ik niet, ik zie voorlopig alleen maar gezeur hier terwijl Dings duidelijk gezegd heeft wat hij gaat doen.
quote:
alleen op zijn site zie ik de glorieverhalen, zal er niks mee te maken hebben dat alle negatieve verhalen daar verwijderd worden...
Heeft Dings in deze thread uitgelegd. Mensen die niet lezen en dan moeilijk gaan doen, voegt niet zoveel toe aan het forum.
quote:
Actief in ondersteuning? Ondersteuning is alleen via zijn website / pm / mail.
Ja, wat wil je nog meer dan?
quote:
En berichten op de site worden verwijderd als ze negatief zijn, jij verwacht dat een moeilijke vraag open blijft staan op zijn forum? Ik verwacht dat hij verwijderd wordt...
Moeilijke vragen worden niet verwijderd, niet terzake doende verhalen zijn verwijderd. Noem ik netjes modden. Tenminste, als inderdaad blijkt dat hij woord houdt, en de oude klanten ofwel een nog goedkoper abonnement krijgen, ofwel hun geld terug.

quote:
Pietjepuk74 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 23:38:
[...]

Die mensen verklaren je voor gek ... Nederlanders zijn wat dat betreft enorm verwend vind ik persoonlijk.

Ze doen gewoon lekker rustig downloaden, maar wij (ja ik tel me er zelf ook bij) Nederlanders moeten bij een 24mbit adsl verbinding ook minimaal 24mbit usenet hebben .. En dan ook nog voor de prijs van een pakje cigaretten per maand.

En als je dan wat meer betaald voor een 24 of hoger mbit account beginnen we te klagen .. Gaat echt helemaal nergens over.

Ander voorbeeld : Retentie moet zo hoog mogelijk zijn. Volkomen belachelijke instelling.

Dat is eigenlijk zot te noemen, geen enkel ander land werkt zo. Onze Zuiderburen hangen allemaal nog aan Gbs verkeer limieten vast, maar wij Nederlanders moeten dat allemaal niet hebben, dat is niet goed genoeg voor ons.

Raar volk zijn WIJ Nederlanders ... Inclusief mezelf natuurlijk ;-)
Sorry, maar ik snap dergelijke uitspraken niet van iemand die een Usenet-service aanbiedt. Dit is waar je je brood mee verdient, en dit is wat de consument vraagt. Als ik een bakkerij op wil starten ga ik toch ook niet klagen dat "de Nederlander" zoveel verschillende soorten brood wil hebben?

Vreemde houding in ieder geval.

Reg. datum: 20 maart 2001

quote:
Wortelstok schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:12:
[...]
Hij is denk ik niet op z'n bek gegaan door die prijsstelling. Jij verkondigt stelligheden zonder bewijs, dat heb ik proberen te weerleggen.
Effe kijken, hij is op zwart gegaan omdat hij niet op tijd betaalde, hij betaalde niet op tijd omdat hij niet genoeg geld had. Niet genoeg geld is op te lossen door meer geld per abbo te vragen.
Het is best leuk om de goedkoopste te zijn, maar je moet wel rondkomen met het geld, red je dit niet dan is imho je prijsstelling verkeerd...
quote:
[...]
Heeft Dings in deze thread uitgelegd. Mensen die niet lezen en dan moeilijk gaan doen, voegt niet zoveel toe aan het forum.
En dus mag het maar niet meer gezegd worden? Maak dan een openbare trashcan aan op je forum waar je dit soort dingen heenverplaatst, dan heb jij er geen last meer van, maar mensen kunnen het nog wel benaderen.
Nu is het meer dat alleen de jubelverhalen blijven staan, waardoor bewust een onevenwichtig beeld ontstaat.
quote:
[...]
Ja, wat wil je nog meer dan?
Open communicatie, waarin ook soms de fouten benoemd worden als die er zijn...
quote:
[...]
Moeilijke vragen worden niet verwijderd, niet terzake doende verhalen zijn verwijderd. Noem ik netjes modden.
Toch grappig dat alles wat niet positief is gelijk niet terzake doende is...
Noem ik niet meer netjes modden, noem ik gewoon waardeloos modden.
quote:
Tenminste, als inderdaad blijkt dat hij woord houdt, en de oude klanten ofwel een nog goedkoper abonnement krijgen, ofwel hun geld terug.
Let wel op he, dit gaat blijkbaar alleen op als je niet te negatief / niet terzake doende bent geweest...

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
Pietjepuk74 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:15:
Kwam dit toevallig vanmorgen tegen op een site, wel aardig voor de kinders hier :

Kinderen toch niet zo handig op internet

Het idee dat kinderen bijna allemaal goed zijn met de computer en eenvoudig de weg op het internet kunnen vinden, is niet juist. Uit een onderzoek onder zeshonderd kinderen tussen 8 en 12 jaar blijkt dat kinderen nauwelijks online lezen, ongeduldig zijn en een site verlaten als die te onduidelijk is.

De enquête is gehouden door de Stichting Mijn Kind Online en onderzoeksbureau 2C Usability.

Omdat kinderen niet zo handig op het web zijn, komen ze op plekken van het internet die niet voor hen bedoeld zijn. Ze zijn niet in staat een goede zoekstrategie uit te stippelen.
dit is echt offtopic hoor, heeft er niks mee te maken

Reg. datum: 09 september 2003

quote:
Wortelstok schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:00:

Andere topics in de discussie blijven open, zoals:
  • Zit hij nou wel of niet bij Highwinds en drie andere providers? Enkele tegenstrijdige posts hierover. Vind ik eigenlijk ook niet interessant, behalve als er onwaarheden worden verteld.
Hier is geen discussie over mogelijk, dit is gewoon een leugen van dhr Dings. Highwinds levert _NIET_ aan newscacher, ook niet ondanks dat hij z'n DNS naar onze diensten laat pointen.

Verder zal ik me niet in deze discussie mengen.

Reg. datum: 20 december 1999

quote:
Punica- schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:21:
[...]

Hier is geen discussie over mogelijk, dit is gewoon een leugen van dhr Dings. Highwinds levert _NIET_ aan newscacher, ook niet ondanks dat hij z'n DNS naar onze diensten laat pointen.

Verder zal ik me niet in deze discussie mengen.
Het feit dat de DNS inmiddels naar xentech verwijst en niet mee rnaar Highwinds ondersteunt deze mededeling lijkt mij.

Even ter duidelijkheid, wij verwijderen niet zomaar posts, dit hebben wij ook nooit gedaan en zullen we ook nooit doen.
Echter, als iemand een nutteloze reactie plaatst zoals "Hé pietjepluk ik wil mijn geld terug anders stap ik naar de rechter/ bedreig ik je etc" worden wel verwijdert, dit is niet alleen bij ons, dit is op elk forum.
Reacties van mensen met problemen blijven gewoon bestaan.

@mod van tweakers.
Ik zeg niet dat er iets mis is, ik vind alleen wel dat de waarschuwing over "moddergooien" er veel eerder had moeten zijn.

Reg. datum: 29 januari 2004

quote:
Yorick Peterse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:11:
Even ter duidelijkheid, wij verwijderen niet zomaar posts, dit hebben wij ook nooit gedaan en zullen we ook nooit doen.
Echter, als iemand een nutteloze reactie plaatst zoals "Hé pietjepluk ik wil mijn geld terug anders stap ik naar de rechter/ bedreig ik je etc" worden wel verwijdert, dit is niet alleen bij ons, dit is op elk forum.
Reacties van mensen met problemen blijven gewoon bestaan.

@mod van tweakers.
Ik zeg niet dat er iets mis is, ik vind alleen wel dat de waarschuwing over "moddergooien" er veel eerder had moeten zijn.
Als er geen duidelijkheid wordt gegeven over de terug te betalen bedragen dan kan je dat soort postings verwachten. Nu heb ik zelf een posting geplaatst waarin ik ook duidelijkheid vroeg over een terug te ontvangen bedrag maar die posting was gewoon netjes van opzet. De posting is echter wel verwijderd.

Als ik mij op een wat minder nette wijze wil uiten over Newscacher doe ik dat niet op het Newscacherforum, dat heeft toch weinig zin. Alleen jammer dat Tom Dings dan gelijk gaat dreigen dat je niet meer van de Newscacher diensten gebruik kan maken of dat soort zaken. Ik wil overigens niet eens meer gebruik maken van de Newscacherdiensten, ik wil alleen mijn geld terug.

Door: pven
Moderator TCM
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
Yorick Peterse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:11:
@mod van tweakers.
Dat had je dan beter via een TR kunnen melden. Dit forum is namelijk niet het forum waar ik mod voor ben. :Y)

quote:
pven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:44:
[...]

Dat had je dan beter via een TR kunnen melden. Dit forum is namelijk niet het forum waar ik mod voor ben. :Y)
Waar treur je dan over? ;)

Door: pven
Moderator TCM
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

offtopic:
Dat is offtopic en zeker niet van toepassing op newscacher. Als je dat daadwerkelijk wilt weten, dan kan je me DM-en. ;)

@pietjepuk74,
Wanneer gaat de dienst voor mensen die al betaald hebben eens werken?
Honderen mensen wachten al 1 maand op jouw dienstverlening, die proefabo's intresseren ons niks, dat stadium hebben we 4 maanden geleden al doorlopen.
Graag concrete antwoorden hier en geen jankpost, dat je je beledigd voelt ofzo.
We weten allemaal dat het hard werken is als zelfstandige, ongeveer 60 uur per week,jaar in,jaar uit.
Als je dat niet kunt opbrengen,moet je niet voor het ondernemerschap kiezen!

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Wordt volwassen en leer je te gedragen .. En hoe meer jullie hier posten over allerlei zaken, hoe meer mensen de website bezoeken, en zien wat de tarieven omhelzen, en het proefpakket proberen. Het uiteindelijk resultaat kunnen jullie raden. Dus helaas, voor jullie beleving, maar hetgeen wat die paar personen denken te bereiken, geeft een totaal ander resultaat.

Maar ik wil jullie wel even bedanken voor de aandacht die jullie mijn site geven. Ga zo door!
Ik hoop dat je gelijk hebt. Iedereen tevreden. Een win-win situatie.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
thefxr schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:41:
[...]

dit is echt offtopic hoor, heeft er niks mee te maken
quote:
Omdat kinderen niet zo handig op het web zijn, komen ze op plekken van het internet die niet voor hen bedoeld zijn. Ze zijn niet in staat een goede zoekstrategie uit te stippelen.
Ligt er aan hoe hij dat bedoeld. Als hij zijn klanten en moderators als kinderen ziet dan heeft hij een punt en is het niet offtopic.
quote:
Pietjepuk74 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:37:
Even naar de website, even in het forum kijken, mijn msn staat daar genoemd. Vervolgens even kontakt opnemen (mag mijn msn hier niet kwijt) en het is in 5 minuten geregeld. Even overmaken, en vervolgens heb je je geld binnen 24-48 uur.
Je kan je msn hier ook gewoon in je profiel zetten. Dan gaat er echt niemand lopen roepen dat dat niet mag.

Marzman wijzigde dit bericht 26-05-2008 17:49 (31%)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

quote:
Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:46:
[...]

[...]
Ligt er aan hoe hij dat bedoeld. Als hij zijn klanten en moderators als kinderen ziet dan heeft hij een punt en is het niet offtopic.
Met de eerste zin geeft hij zijn doelgroep aan.
quote:
Kwam dit toevallig vanmorgen tegen op een site, wel aardig voor de kinders hier :

thefxr wijzigde dit bericht 26-05-2008 17:52 (12%)

Reg. datum: 31 oktober 2000

Op hoe het eea allemaal verlopen is is voldoende aan te merken en ik snap prima dat mensen boos, maar an sich lijkt het er wel op dat hij niet met de noorderzon is vertrokken en er nog altijd een tijd en energie in gestoken wordt. Dat is toch een positief punt. Als betalende gebruiker kan je iig weer downloaden als je nu een proefpakket afsluit, hoef je geen cent verder in te steken. Je kan toch verder en hij heeft nog wat tijd dat allemaal ook recht te breien.

Als je nu nog geen geld in het eea gestoken hebt zou ik wel nog even een paar maandjes aankijken of NC niet alsnog op zn gat gaat natuurlijk....

Reg. datum: 27 juni 2002

quote:
Pietjepuk74 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:37:
Even naar de website, even in het forum kijken, mijn msn staat daar genoemd. Vervolgens even kontakt opnemen (mag mijn msn hier niet kwijt) en het is in 5 minuten geregeld. Even overmaken, en vervolgens heb je je geld binnen 24-48 uur.

Ik maak nergens een probleem van maar ga je niet eerst zeer negatief uitten op een site, om vervolgens te komen smeken om een retour betaling. Want zo werkt dat niet. Als je niet tevreden bent of je hebt er geen vertrouwen meer in, gewoon ff aangeven, en het wordt opgelost.

Maar ik ga er hier mee stoppen want ik laat me elke keer overhalen om toch weer te reageren terwijl dat feitelijk niets oplost. Iedereen kan bedenken dat als ie met een bepaalde site een probleem heeft, of met de organisatie erachter, dat hij of zij met die site kontakt moet openemen en niet elders zijn of haar gal moet spuwen. Lijkt me vrij logisch, althans vind ik dan.

En natuurlijk mag je je mening geven hier, geen probleem maar ga niet dag in dag uit overal berichten posten, discussies aan .. Want daar krijg je je geld nooit mee terug, en het levert mij uiteindelijk alleen maar meer op. En dat is de enigste conclusie die ik hieruit kan opmaken.

Stel als doel dat je usenet wilt, kom een keer kijken als je dat wilt, probeer het gratis uit. Vind je het dan iets dan kun je overwegen om een pakket voor bv 1 maand te nemen. Bevalt het achteraf niet of lukt het niet, krijg je altijd je geld terug. Maar niet op de manier door hier allerlei berichten te posten.

Daarmee bereik je alleen maar het omgekeerde, oftewel niks terug, en het levert mij alleen maar nieuwe bezoekers op. En dat lijkt me nou juist de bedoeling van die personen niet.

Maar ik stop ermee. Jullie weten waar je moet zijn als er een probleem is, en kom dan ook.
Als je het zo had aangepakt dan had je geen ontevreden klanten gehad.
Op de eerste site heb ik tot twee keer toe via het supportsysteem mijn geld teruggevraagd, omdat je de dienst voor onbepaalde tijd op zwart had gezet. Daar heb ik nooit iets van gehoord.
Op het newscacherforum hebben ik en anderen er over geklaagd dat je deze verzoeken negeert. Ook daar heb je nooit op gereageerd.
Als je mij niet de betaalde dienst levert en weigert mij mijn geld terug te betalen dan heb je me pissig ja. En toen heb ik dus ook op tweakers mijn hart gelucht.
Ik heb het dus precies zo gedaan als je zegt, maar jij hebt gewoon niet betaald.
Na je laatste dreigementen heb ik via PM, supportsysteem en email mijn geld terug gevraagd en gevraagd om een reactie. Ik begrijp nu uit je postings hier dat je mij mijn geld niet wilt terugbetalen. (correct me if i'm wrong)

Als je een probleem met mij hebt kun je de overeenkomst ontbinden. Dat betekent dienstverlening staken (niet her-opstarten) en geld terugbetalen. Het is niet aan jou om te bepalen dat ik mijn recht op mijn geld verspeeld heb omdat ik op ander fora dingen zeg waar jij niet blij mee bent. Het burgerlijk wetboek regelt dit soort dingen.
Ontbinden met terugbetaling kan, diensverlening staken en geen geld terugbetalen is oplichting.
Dus wil jij voor 19,80 hier publiekelijk als een dief bekend staan of ga je inderdaad over tot terugbetaling aan zij die daar om vragen?

Brand new start...
Reg. datum: 19 mei 2006

Doorstart, prima! Maar kan iemand van NC uitleggen of, en wanneer, de gedupeerden van de vorige actie hun geld terug gaan krijgen?

111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

Reg. datum: 27 juni 2002

quote:
Gelukkig maar dat de gemiddelde usenet gebruiker verstandiger is als die paar personen hier die elkaar en anderen het leven zuur proberen te maken.

De reden dat deze ene persoon verbannen is van het forum is door mij persoonlijk aan hem kenbaar gemaakt, en heeft niets te maken met het feit of hij geld terug heeft gevraagd, of iets verkeerds heeft gezegd.

Hij reageerde gewoon niet op mijn berichten en als je dan tegelijkertijd wel de moeite kunt nemen om een forum vol te zetten met negatieve uitlatingen dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.

Lieve Tom

Laat me even je geheugen opfrissen, want je bent het een beetje kwijt geloof ik:
Twee minuten na mijn eerste post op het nieuwe newscacher forum kreeg ik de volgende PM:
quote:
Ik wil je vriendelijk verzoeken je manier van communiceren een beetje aan te passen door je niet altijd zo negatief uit te laten.

Blokkeren van personen ga ik niet doen, dat is niet fair, maar je drukt je altijd wel erg negatief uit op diverse fora en ik verzoek je vriendelijk om hier eens goed naar te kijken.

Mensen irriteren zich hier mateloos aan, en vandaar dit verzoek. Eerlijk en oprecht is prima, maar je kunt vaak verhalen ook net wat anders formulieren.

Dat we terug zijn wil zeggen dat ik er wel moeite voor heb gedaan, en dat wordt door veel mensen gewaardeerd.

Mocht ik dit bericht weer elders tegenkomen dan kun je er vanuit gaan dat ik aktie ga ondernemen, want daarvoor spreek ik je niet persoonlijk aan om het weer elders publiek tegen te komen.
Op jouw verzoek heb ik deze niet geplaatst, maar als jij nu dingen gaat lopen beweren die niet waar zijn...
Zonder verdere aanleiding 20 minuten later gevolgd door de volgende PM (misschien hebben de berichte elkaar gekruist) :
quote:
Ik heb het netjes geprobeerd maar nu gaan we het toch even anders doen want blijkbaar praat ik tegen dovenmans oren.

Je zit op Tweakers.net berichten te plaatsen waar ik me niet in kan vinden. Als je die berichten niet per direkt aanpast of verwijderd zal ik vandaag nog overgaan tot per direkte afsluiting van al je diensten en gebruik van deze website.

De keuze is aan jou, of je werkt mee of het is afgelopenl. Ik heb wat mensen die het in de gaten houden, en als ik een bericht van hen krijg dat het niet in orde is ben ik er verder klaar mee.

Je hebt 4 uur de tijd je zaken te herzien, als er niets veranderd is ga ik over tot per direkte afsluiting.
Dit gaat dus duidelijk wel om wat ik op ander fora zeg. Zonder dat je ingaat op wat ik zeg.
Ik heb gereageerd via het forum dat ik er OK mee was als we de overeenkomst zouden ontbinden en dat je de 19,80 over kan maken op mijn rekeningnummer. Daarna heb ik de tweede dreigmail op tweakers gepost. Dit gaat toch al je (potentiele) klanten aan lijkt mij.
Mijn forumreactie heb je zelf verwijdert (Administrator ben jij toch?) en vervangen door de opmerking dat je verzoeken tot geldteruggave via het supportforum kan doen.
Dat heb ik dus gedaan. Daar hoorde ik niets meer van.
Een paar uur later weer een PM, dat ik niet reageer. Dus ik een PM teruggestuurd dat je zelf mijn reactie van het forum verwijderd hebt, dat ik akkoord bent met ontbinding van de overeenkomst en mijn rekeningnummer voor het betaalde abonnementsgeld.
De enige reactie is dat een half uur later niet meer in kan loggen op het forum. Ik heb toen een email gestuurd met het verzoek te reageren op mijn verzoek tot teruggave.
Ook daar heb je niet op gereageerd.

Kortom of je hebt je moderators, supportsysteem en email niet onder controle of je zit hier glashard te liegen.
Zo, alles ligt nu weer lekker op straat dus iedereen kan zien wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Ik hoop echt voor jou en je klanten dat het een groot succes wordt. Ik heb er alleen niet zoveel vertouwen in.

Ustinov, zou je dat Ticked nummer even kunnen verwijderen of inkorten, nu kan namelijk iedereen er op reageren en dat kan (nog) de nodige verwarring veroorzaken ( of andere dingen ) ;)

Reg. datum: 29 januari 2004

quote:
emiel74 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:00:
Doorstart, prima! Maar kan iemand van NC uitleggen of, en wanneer, de gedupeerden van de vorige actie hun geld terug gaan krijgen?
Dan moet je geloof ik Tom benaderen via MSN. Ik heb zelf een ticket ingeschoten via het supportsysteem van Newscacher, weiger MSN te installeren. Mag toch aannemen dat mail of een supportsysteem voldoende is om de zaken nou eens af te handelen. Op mijn ticket nog geen reactie gehad.

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: