Reg. datum: 22 mei 2008
Daar zijn jullie toch voorquote:
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newscacher gedupeerden topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 35 36 37 38 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Daar zijn jullie toch voorquote:pven schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:12:
Denkt hij soms dat hij alle fora waar over newscacher wordt gesproken onder controle kan houden met dat soort dreigementen?
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Nee niet bepaald, maar als jij als mod het forum niet op orde kunt houden zou ik maar eens aan mijzelf gaan twijfelen als ik jou was. ( en dank god dat ik dat niet ben )quote:
Niks, ik ben mod op het forum omdat ik het gewoon leuk vind om te modden en mensen te helpen.quote:thefxr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:53:
@yorick Peterse,
Wat heeft Tom je beloofd? aangezien je meewerkt aan debieuze praktijken, op het randje van oplichting.
Van de regen in de drup?quote:Yorick Peterse schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Niks, ik ben mod op het forum omdat ik het gewoon leuk vind om te modden en mensen te helpen.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Dus je werkt gratis of je bent een zogenaamde vrijwilliger?quote:Yorick Peterse schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Niks, ik ben mod op het forum omdat ik het gewoon leuk vind om te modden en mensen te helpen.
quote:Marzman schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:26:
Mensen die daar topics verwijderen over betalingen zijn in mijn ogen gewoon medeplichtig aan oplichting. Belachelijk dat je daar nergens gehoor over krijgt (maar wel over posts hier op GoT die hij niet kan waarderen).
Ik denk niet dat het modden op een forum valt onder: "het bijgedragen tot het misdrijf, niet-noodzakelijke hulp bieden, onderrichtingen geeft, wapens, werktuigen of andere middelen verschaft, onderdak verleend en/of op de hoogte was van het misdrijf".quote:thefxr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:36:
[...]
Dus je werkt gratis of je bent een zogenaamde vrijwilliger?
Ik hoop voor jou dat Tom geen rechtszaak aan zijn broek krijgt, als dit newscacher verhaal in elkaar stort,want dan kan jij als medeplichtig worden gezien, ongeacht of je betaald of gratis werk verricht!
Hoop dat er niks op jouw naam staat ofzo.
En als je het leuk vind om mensen te helpen, kan je ook bij het bejaardenhuis terecht ofzo.
Pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they call life, MfB forum, Los Alcoholicos, sellaband.com
Modden in het algemeen niet. Het verwijderen van posts over (soms dubbele) betalingen van een niet geleverde dienst en het uitblijven van reacties hierover (in pm/e-mail/tickets) op het officiële forum lijkt me toch niet helemaal fris.quote:MetalfanBlackness schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:57:
Ik denk niet dat het modden op een forum valt onder: "het bijgedragen tot het misdrijf, niet-noodzakelijke hulp bieden, onderrichtingen geeft, wapens, werktuigen of andere middelen verschaft, onderdak verleend en/of op de hoogte was van het misdrijf".
bron: Wikipedia: Medeplichtige
My minicity
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
My minicity
Hij is wel te peilen, de laatste die zijn geld terugvroeg is verbannen op newscacher, vanwege negatieve postings in dit draadje. Dat is dus de persoonlijke regeling van Tom.quote:Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:27:
Juridisch gezien zal je als moderater dan geen grote problemen hebben nee, maar ik vind het niet fris (vandaar dat ik schreef "in mijn ogen"). De eigenaar zegt op fora dat hij alles persoonlijk wil regelen, maar geeft geen terugkoppeling als hij persoonlijk wordt aangesproken. Laten we het er inderdaad maar op houden dat de werkwijze vreemd is
thefxr wijzigde dit bericht 26-05-2008 00:57 (3%)
Het stuk wat ik niet kan peilen is dat hij zijn site niet op zwart gooit. Hij zit redelijk ver weg van zijn klanten. Of is het tijd rekken in de hoop dat newscacher in stilte van het toneel kan verdwijnen (en de claims van klanten te oud zijn). Het lijkt me nogal een gedoe zoals hij het aanpakt.quote:thefxr schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:57:
[...]
Hij is wel te peilen, de laatste die zijn geld terugvroeg is verbannen op newscacher, vanwege negatieve postings in dit draadje. Dat is dus de persoonlijke regeling van Tom.
My minicity
Hij is nu toch gewoon bezig om weer nieuwe abonnees te lokken?quote:Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 01:09:
[...]
Het stuk wat ik niet kan peilen is dat hij zijn site niet op zwart gooit. Hij zit redelijk ver weg van zijn klanten. Of is het tijd rekken in de hoop dat newscacher in stilte van het toneel kan verdwijnen (en de claims van klanten te oud zijn). Het lijkt me nogal een gedoe zoals hij het aanpakt.
Ik heb dit meningsverschil ook al met een andere persoon gehad en nadat hij zag hoe hij moest regelen was het al snel opgelost. De 'klagers' hier nemen niet de moeite om iets fatsoenlijk te lezen, en gaan dan achteraf lopen klagen. Neem de tijd om zaken te lezen en dan is het probleem erg snel opgelost.quote:Ericr schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:33:
Zie dar er weer driftig censuur wordt toegepast op het Newscacherforum. Alle niet postings aangaande terugbetalingen worden gewoon verwijderd en Tom Dings is dus geenzins van plan om openbaar openheid te geven over hoe hij denkt over klanten die niet meer verder willen met Newscacher maar gewoon hun geld terugwillen.
Aangezien Newscacher toch zwaar wordt gecensureerd : Tom Dings, steek het geld maar in je aars. Van jouw diensten wil ik niet eens meer gebruik maken.
Pietjepuk74 wijzigde dit bericht 26-05-2008 07:33 (5%)
Sorry hoor. Nou moet je eens niet zo tof gaan doen, maar als iedereen op de manier naar jouw usenethostertje komt en die proefpaketten eens goed gaad abusen dan loop jij straks inkomsten mis inclusief nog een reeks gedupeerde.quote:Ik hoop zelfs dat een van de 'dreigementen' van programma's als kassa! inschakelen werkelijkheid wordt, want dat betekent alleen maar nog meer gratis reclame, en je weet wat daar van komen gaat.
Jism wijzigde dit bericht 26-05-2008 07:36 (62%)
SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP
Pietjepuk74 wijzigde dit bericht 26-05-2008 07:41 (33%)
Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Waar doel je nu eigenlijk op? Dat GoT de zaak hier niet onder controle heeft?quote:Yorick Peterse schreef op zondag 25 mei 2008 @ 19:56:
[...]
Nee niet bepaald, maar als jij als mod het forum niet op orde kunt houden zou ik maar eens aan mijzelf gaan twijfelen als ik jou was. ( en dank god dat ik dat niet ben )
Ik heb ook nog enkele voorbeelden van ondernemers die online niet zo handig bezig zijn.quote:Pietjepuk74 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:15:
Kwam dit toevallig vanmorgen tegen op een site, wel aardig voor de kinders hier :
Kinderen toch niet zo handig op internet
Het idee dat kinderen bijna allemaal goed zijn met de computer en eenvoudig de weg op het internet kunnen vinden, is niet juist. Uit een onderzoek onder zeshonderd kinderen tussen 8 en 12 jaar blijkt dat kinderen nauwelijks online lezen, ongeduldig zijn en een site verlaten als die te onduidelijk is.
De enquête is gehouden door de Stichting Mijn Kind Online en onderzoeksbureau 2C Usability.
Omdat kinderen niet zo handig op het web zijn, komen ze op plekken van het internet die niet voor hen bedoeld zijn. Ze zijn niet in staat een goede zoekstrategie uit te stippelen.
Ik ken hem ook niet en heb ook nooit zaken met hem gedaan, maar dat je users bedreigt omdat ze elders hun mening over zijn dienst geven, dat gaat me veel te ver.quote:Phyxion schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:49:
Ik snap best dat mensen hier teleurgesteld zijn, maar het valt mij op dat er toch van alle kanten van Tom Dings geprobeerd wordt alles weer recht te zetten, maar de reacties vallen mij dan toch vies tegen hier. Ik ken de man persoonlijk niet en heb ook geen abonnement bij hem lopen, maar ik vind dat een beetje vertrouwen hier toch wel mag zijn hoor.
pven wijzigde dit bericht 26-05-2008 07:57 (36%)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newscacher gedupeerden topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 35 36 37 38 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona