Reg. datum: 07 juni 2005
Tsja, ik krijg toch totaal andere indrukken (en in mijn opinie ook betere indrukken) van onze Brit:
http://www.revver.com/vid...mond-the-weekend-special/
Dat is de laatste in de serie (stond een paar pagina's terug ook al). Deze man heeft uren aan filmmateriaal en nergens zie ik momenten war het onwerkbaar wordt. Tuurlijk, hij moet zo nu en dan nadenken. Maarja, je kiest voor Windows Mobile. Daarnaast, TouchFLO 3D kun je uitzetten als het je niet bevalt. Maar dan kun je alles met de styles doen zoals bij de rest waarschijnlijk. It's your choise.
http://www.revver.com/vid...mond-the-weekend-special/
Dat is de laatste in de serie (stond een paar pagina's terug ook al). Deze man heeft uren aan filmmateriaal en nergens zie ik momenten war het onwerkbaar wordt. Tuurlijk, hij moet zo nu en dan nadenken. Maarja, je kiest voor Windows Mobile. Daarnaast, TouchFLO 3D kun je uitzetten als het je niet bevalt. Maar dan kun je alles met de styles doen zoals bij de rest waarschijnlijk. It's your choise.
Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE
Reg. datum: 11 mei 2003
Reg. datum: 11 mei 2003
Eerste negatieve review, die horen er ook bij.quote:Ransom_nl schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:12:
Heel verhaal
Als je "a week with the HTC-Touch Diamond" bekijkt dan word hier precies het tegenovergestelde gemeld over de snelheid. En dit was met een prerelease.
Ik ga er nog steeds vanuit dat dit een prachtig toestel is, en dat hij prettig werkt.
offtopic:
Iemand bericht gehad van Smartphone/PDA shop.nl over de release party? Leuk id, alleen waarom nou weer om 00:00uur op een door de weekse dag
Ik moet gewoon vroeg op de volgende dag, en ik denk niet dat ik de enige ben!
Iemand bericht gehad van Smartphone/PDA shop.nl over de release party? Leuk id, alleen waarom nou weer om 00:00uur op een door de weekse dag
Is dat dan niet de dag dat hij uit gaat komen zodat je hem al om 12 uur hebt ipv 9 uur later?
Die kerel van mobilitytoday is echt extreem negatief terwijl 'ie zelf ook nogal wat fouten lijkt te maken.
De reviews van coolsmartphone zijn dan welweer erg nuttig omdat je daar de telefoon in werkelijk gebruik tegenkomt met gebruik van veel meer functies.
Over de mobiele browsert, Opera is er druk mee bezig, zal vast nogwel een update komen. Voor alle andere telefoons komt 9.5 binnenkort als beta beschikbaar, wat ik zelf erg leuk vind.
http://my.opera.com/operamobile/blog/
De reviews van coolsmartphone zijn dan welweer erg nuttig omdat je daar de telefoon in werkelijk gebruik tegenkomt met gebruik van veel meer functies.
Over de mobiele browsert, Opera is er druk mee bezig, zal vast nogwel een update komen. Voor alle andere telefoons komt 9.5 binnenkort als beta beschikbaar, wat ik zelf erg leuk vind.
http://my.opera.com/operamobile/blog/
Waar maak je uit op dat het de EU versie? De stekkers doen mij iets anders vermoedenquote:DaannO schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:28:
[html]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3WxUsgLu9zY"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3WxUsgLu9zY" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/html]
De eerste video review van de final EU versie
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Daarbij neem ik Amerikanen altijd met een korreltje zout. Ook de titel op die site direct moet hij tegenover de iPhone worden gezet. Daarbij is WM bij Amerikanen al minder populair als hier.quote:ApOE schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:42:
[...]
Eerste negatieve review, die horen er ook bij.
Als je "a week with the HTC-Touch Diamond" bekijkt dan word hier precies het tegenovergestelde gemeld over de snelheid. En dit was met een prerelease.
Ik ga er nog steeds vanuit dat dit een prachtig toestel is, en dat hij prettig werkt.
Daarnaast lijkt het bij die Amerikaan helemaal niet goed te kunnen, terwijl onze Brit van de "week with the Diamond" alles doorspit en alle positieve dingen wil laten zien. Bij de Brit krijg ik echt het gevoel dat ie het achteraf na wat dagen testen echt een geweldig apparaat vindt, zelfs het intoetsen van een nummer was hij enthousiast over terwijl hij leiver een keypad heeft. Dat zegt mij genoeg.
Bij de Amerikaan krijg ik het gevoel dat hij al voor de review in zijn hoofd had zitten "dit is geen iPhone dus een kut apparaat" en zeurt er (zoals de meeste Amerikanen) ook nog lekker over door...
Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE
GB is ook EU ???quote:Ganymedus schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:58:
[...]
Waar maak je uit op dat het de EU versie? De stekkers doen mij iets anders vermoeden
Ik ben benieuwd wat er op de applicatie CD staat..
Erg negatief die Yank uit het filmpje b.t.w.
Volgens mij was hij gewoon teleurgesteld dat zijn 3G verbinding het in het land van de onbegrensde mogelijkheden niet werkte.
Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)
Weet iemand iets af van de service van HTC met betrekking tot RMA's en omruilgarantie? Ik heb een HTC Touch Cruise die na 2 weken al dusdanige gebreken vertoont dat ie onbruikbaar is en wil hem terugsturen voor RMA wat waarschijnlijk geen probleem gaat opleveren.
Ik had toen snel ivm het verliezen van mijn oude telefoon een GPS capabele foon nodig voor TomTom hier in Amerika waar ik verblijf op dit moment. Nu hij echter terug moet, heb ik net zo lief voor een paar dollar meer de HTC Touch Diamond wanneer deze uitkomt over 1-2 weken. Hoe achten jullie de kansen om met HTC icm bijbetaling een Touch Diamond terug te krijgen?
Ik had toen snel ivm het verliezen van mijn oude telefoon een GPS capabele foon nodig voor TomTom hier in Amerika waar ik verblijf op dit moment. Nu hij echter terug moet, heb ik net zo lief voor een paar dollar meer de HTC Touch Diamond wanneer deze uitkomt over 1-2 weken. Hoe achten jullie de kansen om met HTC icm bijbetaling een Touch Diamond terug te krijgen?
Die kans acht ik persoonlijk NUL. Maar ik zou zeggen.. Trek de stoute schoenen aan en probeer het.quote:CU2morO schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 02:30:
Weet iemand iets af van de service van HTC met betrekking tot RMA's en omruilgarantie? Ik heb een HTC Touch Cruise die na 2 weken al dusdanige gebreken vertoont dat ie onbruikbaar is en wil hem terugsturen voor RMA wat waarschijnlijk geen probleem gaat opleveren.
Hierover gissen geeft toch geen duidelijkheid.
Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)
Reg. datum: 24 september 2007
Reg. datum: 24 september 2007
Ik kan nergens een oogje zien voor koortbevestiging, of ik moet er overheen gekeken hebben.
Persoonlijk altijd koortje aan zo'n device, Houdt wat saver vast, tevens veiliger tav van diefstal.
Persoonlijk altijd koortje aan zo'n device, Houdt wat saver vast, tevens veiliger tav van diefstal.
Er zit een "haakje" onder de batterij klep. Gears van coolsmartphone.com kon hem eerst ook niet vinden, maar hij zit dus onder de batterijklep verstopt. Bekijk de weekend special op zijn site even als je wilt weten hoe dit er uit ziet.quote:janegsm schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:56:
Ik kan nergens een oogje zien voor koortbevestiging, of ik moet er overheen gekeken hebben.
Kan iemand trouwens al bevestigen of er in de MDA versie inderdaad minder geheugen zit?
DeOS wijzigde dit bericht 04-06-2008 09:09 (14%)
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Reg. datum: 01 mei 2002
Reg. datum: 01 mei 2002
interessant filmpje, maar waarom zit die gast in godsnaam in het donker .. ik wil ook zien hoe hij hem beethoud en bediend. Het scherm is wel erg zichtbaar, maar ik vind het maar een vreemd aanzicht, of ben ik gekquote:
Over die traagheid: elke WM-based telefoon is in feite traag, zeker als je van een 'domme' telefoon afkomt (zoals een 'oudere' nokia, of elke S.E.) Dit is gewoon wennen, en als je nooit wil wachten, moet je een 6230 ofzo kopen
Enige nadeel met on-screen toetsenbord vind ik, dat je niet kan drukken voordat het menu zich aandient. Ik druk nu op mijn w880 gewoon al knopjes in voordat daar om wordt gevraagd, en vervolgens voert hij al deze commando's achter elkaar uit, en zit de telefoon alweer in mijn zak zegmaar. Dit ga ik wel missen, je moet echt op elk menu wachten natuurlijk.
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.