Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Best usefull, thanks :P

Mhm, kan niet mijn vorige bericht edit-en?

Met die versies. Ik begin nu toch te twijfelen of ik wel de NL versie had moeten bestellen als ik voorgaande berichten lees. Anderzijds heb ik zoeits van: veel verschil kan er niet mee zijn toch? Misschien wat eerder updates etc? Wat is verder het voordeel van de engelse versie boven de NL versie? Qua taal maakt het me geen donder uit namelijk....

Manisch positief

als je een gewone touch diamond koopt, zit daar dan ook een hardspl op? Dan doel ik dus op eentje zonder simlock e.d. gewoon bij een shop als bijvoorbeeld pdashop?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Reg. datum: 28 september 2003

quote:
Iemand die deze op een fatsoenlijke manier kan aanbieden??
Ik heb nu al zo'n 20 pogingen gedaan maar krijg hem niet gedownload... k*** Katten.

Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)

Ik las in die handleiding (blz. 41 trouwens) (die momenteel simpel downloadbaar is trouwens) dat de "zoom-knop"is voorzien van led verlichting die aangeeft wanneer er een smsje/emailtje binnenkomt dan wel je een telefoontje heb gemist. En dat was nou precies wat ik dacht te missen aan deze telefoon (de gekleurde ledjes van de touch vind ik superhandig).

videootje van deze ledjes op http://www.tracyandmatt.c...uch_diamond_notifications

TeChNo2 wijzigde dit bericht 03-06-2008 18:41 (15%)

nieuws: Microsoft geeft preview van Sideshow-ontwikkelkit voor Windows Mobile vrij

Interessant. Zal waarschijnlijk ook wel draaien op de HTC Touch Diamond :)

Ideaal, je mobiel als afstandsbediening voor je mediaspeler, als afstandbediening ed :+

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

quote:
ReVolpe schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:20:
[...]

Ik heb nu al zo'n 20 pogingen gedaan maar krijg hem niet gedownload... k*** Katten.
staat in alt.binaries.boneless. straks kan je hem hier vinden

Stevie-P wijzigde dit bericht 03-06-2008 18:57 (14%)

Als ik de gebruiksaanwijzing lees dan staat daar dat er een screen protector bijgeleverd wordt!

Bent u goed verzekerd?

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP

De eerste video review van de final EU versie :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
[...]

Dat is inderdaad een van de allerslechtste captcha's die ik gezien heb.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
[...]

Je kunt hem hier gelijk downloaden door slechts te klikken :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

It's me, Mario!

quote:
mattijn1980 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:23:
Als ik de gebruiksaanwijzing lees dan staat daar dat er een screen protector bijgeleverd wordt!
Als ik het topic doorlees staat dat er ook, alleen is de kwaliteit meestal niet zo heel goed. :P

Reg. datum: 25 juni 2007

quote:
DaannO schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:28:
[html]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3WxUsgLu9zY"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3WxUsgLu9zY" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/html]

De eerste video review van de final EU versie :)
Het lijkt er op in die review of de diamond nogal laggy is? Dat baart wel zorgen!

quote:
Kasj schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:43:
[...]

Het lijkt er op in die review of de diamond nogal laggy is? Dat baart wel zorgen!
Vindt ik juist neit eigenlijk. Ik krijg het gevoel dat hij echt een stukje sneller reageert tegenover de 128MB modellen die we tot nu toe zagen.

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

It's me, Mario!

Soms gaat die zelfs zo snel dat die gozer gewoon spontaan het verkeerde aanklikt. Maargoed, ik vind het wel meevallen. :)
quote:
Special Features:
FM radio with RDS
GPS and A-GPS ready
(GPS navigation software not included)
Leuk dat er ook A-GPS op zit, dat stond nergens vermeld. :)

MOAW wijzigde dit bericht 03-06-2008 19:56 (44%)

Het past wellicht niet helemaal in dit Topic maar ik kan het nergens op internet vinden.

Wat betekent het woord laggy?
quote:

Laggy is een algemene term die vooral bij gamers wel bekent is. Het betekend dat er een tijdje zit tussen je invoer en de actie. Oftewel, je klikt iets aan en bv een halve sec later gaat ie pas echt iets uitvoeren.

Laatst eens met een veel oudere HTC mogen spelen (heb verder nooit een smartphone of pda gehad) en dat ding was pas traag. Je weet gewoon dat met WM, en zeker met touchFLO er op, niet alles even snel gaat. Maar het is idd snel genoeg. Je zult zo nu en dan even moeten wachten, net als bij een normale PC.

GENETX wijzigde dit bericht 03-06-2008 19:56 (41%)

Ik vind het er goed uitzien hoor!
Hij reageerd snel op commando's en het laden van menu's en programma's gaat erg vlot!

Hij druk wel vaak mis, maar dat zal wel even wennen zijn.

It's me, Mario!

Tja, met grote worstenvingers zal je vaak mis gaan drukken. Daarom zit er ook een stylus bij. :P

Ach op mijn mda vario gebruik ik de stylus ook niet eens. Gewoon lekker met je vinger op t scherm drukken tot dat je de goeie hebt. Zal vast goed komen met dit mobieltje als je wat dikkere vingers hebt.

quote:
wouterhil schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:52:
Het past wellicht niet helemaal in dit Topic maar ik kan het nergens op internet vinden.

Wat betekent het woord laggy?

[...]
Lag is engels en betekent vertraging, achterstand. Laggy is de bijvoeglijke vorm en betekent "traag". Het heeft niet speciaal alleen met computers of gamen in het bijzonder te maken. Een jetlag bijvoorbeeld is de "achterstand" van je bioklok op de lokale tijd die je krijgt door met een straalvliegtuig oost- of westwaarts te reizen.

To question is to grow.

Manisch positief

Je moet bedenken (en dat geeft die gozer ook zelf aan) dat hij regelmatig door het schermpje van zn camera kijkt tijdens het filmen ipv daadwerkelijk naar de telefoon te kijken. hierdoor is hand-oog coordinatie wat lastiger en kun je nog wel is fout drukken.

Oost west, 127.0.0.1 best!

@ filmpje final EU version, wat heerlijk zeg :P!

SNEL moet ik zeggen :D

Las ik nou goed dat iemand hem nog steeds niet snel vond? Onzin zeg, dat is puur omdat die vent niet al teveel ervaring volgens mij heeft met dit soort mobiles, continue gaat hij te snel of verkeerde knoppen etc. Op het moment dat hij wel goed klikt etc, gaat het gewoon in een "goed/snel" tempo als je het mij vraagt.

Vooral als hij de telefoon net aan heeft gezet! dan gaat hij naar weather, daar zie je al hoe snel hij nu is. Ik vind dat hij heel snel switched tussen plaatsen :*)

Daarna gaat hij terug naar de homescreen, en moet je dan eens de clock zien, 1 vloeiende beweging, HEERLIJK ;)!

Ik zou zeggen, kijk van 6:10 tot 6:37 ongeveer. Dan hoop ik toch echt dat je het met me eensch bent :9

Ik dank u zeer voor dit filmpje!
Ik ben blij dat ik deze phone ge-orderd heb _/-\o_!

Wat sta je nou te kijken!

Wat bedoelde de reviewer met de snotneus de belkwaliteit? Hij zij dat dit benedenmaats was, maar ging er niet echt verder op in. Verder vind ik de slechte camera wel een redelijk minpunt. Maar ja, dat was niet bepaald nieuws. Als ik die foto van de reviewer zag dan heeft ie er ook niet echt de moeite voor genomen om iets van te maken.

Even de eerste gebruikerservaringen afwachten voordat ik tot aanschaf overga. Ik zag vandaag voor het eerste wat info over de Samsung i900 (WM 6.1, UMTS, GPS, wifi, 16GB intern). Ook een heel erg mooi toestel. Alleen kon ik daar op GoT nog geen topic over vinden.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Ik ben bang dat jullie het filmpje niet af hebben gekeken. Vanaf 14:40 slaat het helemaal om en adresseerd de reviewer de serieuze lag die kan optreden (Die niet aan verkeerd gebruik is toe te schrijven). Heb ook even gekeken op bijbehorende site http://mobilitytoday.com/articles/touch_diamond_review.html waar wat meer comments staan en ervaringen van de reviewer. Daar blijkt het probleem toch vrij ernstig te zijn. Ik ga denk ik gewoon een paar weekjes wachten tot na de release hier, dan eens kijken wat de echte ervaringen zijn.

Van de site:

"And it is extremely annoying. Jerry and I met for lunch and he couldn't believe his eyes with the lag. It is a shame to put it lightly. The more I use the Diamond the more I love my Dual"

"I just got done with meeting Dave and playing with the Diamond. Yes, it is indeed THAT bad (in terms of how it performs).

Here are my impressions:

Pros:

1. Size
2. Metal sides protect device
3. Screen (VGA) and can be seen in direct sunlight (not as well as the iPhone, but certainly better than past HTC offerings).

Cons:

1. Performance - bringing up the homescreen whether it be powering on the device or moving from an app to home is ABOMINABLE.
2. D-pad - wtf? Plainly, it blows. Sure, it works nicely by allowing circular motion around the circumference of the d-pad in apps like Opera, but otherwise it is probably the worst implementation of a d-pad short of Samsung's touch sensor I have seen.
3. Fingerprint magnet - the plastic back of the device is disgusting. Should have been soft-touch.
4. No Touch Flow - I really got used to the touch flo way of swiping, more of a "preference" rather than a con.
5. Home screen navigator and screen movement via touch - everything just seemed slow and the device suffered from the same issue as the new TyTn II rom update - where the finger press sensitivity would mistake a press from a press and swipe. I think a reg hack can help this.

Overall, not impressed. HTC and MS have ALOT of work to do. In many ways, the Quad Dual and the TC are much better performing devices."

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws