Kan jij de content nog normaal lezen? Ik niet. Kan aan de manier liggen hoe dat plaatje geresized is, maar ik bekijk het nu op een 19" monitor met relatief lage DPI als je het vergelijkt met de Diamond. Dan wordt het dus alleen maar moeilijker om te lezen.quote:
renault heeft datquote:ReVolpe schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:28:
[...]
Nee, dat kan standaard niet. Je kunt een aanmeldingswachtwoord voor je gehele telefoon instellen.
That's it.
Wat je vraagt is net zoiets als een aparte autosleutel voor het contact.
Je wilt de mensen binnen laten maar ze mogen niet starten en wegrijden.
Maar dat is wel jammer...ben nog niet zo thuis in WM maar ik ga is zoeken. Lijkt me extreem handig nl.
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Reg. datum: 01 mei 2002
zo gek isdat niet hoor... samsungs hebben dat sowieso wel. wat denk je van als iemand je foto's laat bekijken maar niet wil dat hij/zij je sms-jes leest bijvoorbeeld? vind niet zo gek hoor.quote:ReVolpe schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:28:
[...]
Nee, dat kan standaard niet. Je kunt een aanmeldingswachtwoord voor je gehele telefoon instellen.
That's it.
Wat je vraagt is net zoiets als een aparte autosleutel voor het contact.
Je wilt de mensen binnen laten maar ze mogen niet starten en wegrijden.
enneh voor degene die het vroeg:
http://www.pocketpcfreeware.mobi/download-smshide.html
With this program, you can hide and unhide all your private messages (SMS, MMS, E-mail, etc.) which are stored in Messaging application.
You can hide your messages manually or SMSHide can hide the new messages on every incoming SMS!
You can use password for unhiding messages against unauthorized users.
Reg. datum: 12 maart 2001
Trouwens, in de review van coolsmartphone laat-ie nog een keer de ruitenwisser zien bij regenachtig weer. Zou er ook iets in de Diamond zitten voor bijvoorbeeld sneeuw? Een sjiek hendige sneeuwschuiver ofzo?
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Reg. datum: 12 maart 2001
en anders idd, de tweaks zullen je wel om de oren vliegen na een paar weken
Het kan op je PC bijvoorbeeld wel, bij het opstarten van programma's heb je van die tooltjes die dan eenmalig om een wachtwoord vragen. En intikken bij elk SMSje, tja als je er nu vijf per dag krijgt is het vervelend inderdaad, maar niet iedereen sms't zoveel (kost veel te veel tijd ook, bellen is sneller). Daarnaast heb ik persoonlijk eigenlijk nooit een SMS gehad waarvan ik dacht, die ga ik eens lekker bewaren en later nog een keer lezen...quote:Jelbo940 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:19:
Moet je dan telkens als je een binnengekomen sms wilt lezen dat wachtwoord invullen? Lijkt mij extreem onhandig, maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
www.DigitalRacing.nl
ik gebruik het zelf niet, maar kan het me goed voorstellen... zeker als jij straks met je mooie nieuwe mobieltje op je werk/school zit, en iedereen wil er even aanzitten... niet iedereen hoeft je smsjes te lezen toch?
en nieuwe berichies kan je direct beantwoorden zonder password...
maargoed dit gaat offtopic..
Reg. datum: 26 mei 2008
Reg. datum: 04 april 2004
lol mee eensquote:spyros schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:38:
Ik vind het wel een veilige gedachte...Wat ik persoonlijk niet zo slim vind van HTC is die feature *kugh*vertraging*kugh* in de grote klok...vind het erg laggy.
Reg. datum: 21 mei 2008
Bent u goed verzekerd?
Holy shit dude, dat zijn er 300 per maand, en dan heb je zelf nog niets verzonden! Je moet eens aan e-mail gaan denkenquote:spyros schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:06:
zo is dat. Maarja ik overweeg toch het wachtwoord eraf te laten, krijg namelijk zo'n smsje of 10 per dag dus dan wordt het misschien wel vervelend.
DaannO wijzigde dit bericht 03-06-2008 18:47 (18%)
www.DigitalRacing.nl
http://rapidshare.com/fil...r_Manual_HTC_Asia_WWE.PDF
vista prem. XP 4200 dualcore m2 - asus mn2e - 1gb ddr2 kingston, maxtor diamondmax 10 300gb - nvidia xfx 7600 extreme -
Ben ik wel benieuwd naar wát voor problemen hij heeft en met welke software.quote:goofie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:30:
[...]
Mijn collega heeft een NL versie van de HTC Touch Cruise en die heeft toch wel problemen met bepaalde software die hij geinstalleerd heeft.
Ik heb wel eens meegemaakt in de normale EN desktop windows dat in een engelstalig programma opeens NL knoppen opduiken, of andersom, in een NL Windows versie (w98, w2k, XP (in vista nog niet opgevallen)) dat er dan EN knoppen langskomen. Verder werken die programma's prima. Dus als het dat is maak ik me geen zorgen.
Daarvoor hebben we dit topic: Het Windows Mobile levertijden topic
DaannO wijzigde dit bericht 03-06-2008 18:47 (113%)
SE W800i powered
Reg. datum: 24 september 2005
DaannO wijzigde dit bericht 03-06-2008 18:47 (91%)
Bij Desktop applicaties heb je ook nog de problemen met hard-coded regio-instellingen zoals wat is een . en wat een , in getallen en verder heb je ook de verschillende datumnotaties.quote:jules schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:24:
[...]
Ben ik wel benieuwd naar wát voor problemen hij heeft en met welke software.
Ik heb wel eens meegemaakt in de normale EN desktop windows dat in een engelstalig programma opeens NL knoppen opduiken, of andersom, in een NL Windows versie (w98, w2k, XP (in vista nog niet opgevallen)) dat er dan EN knoppen langskomen. Verder werken die programma's prima. Dus als het dat is maak ik me geen zorgen.
Maar dat soort dingen blijft altijd houden vrees ik en zijn vaak ook een teken dat de programmeur daar niet overnagedacht heeft. (wat helaas bij freeware wel vaker zo is)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.
Reg. datum: 06 december 2004
Bedankt, dit is interessanter nieuws, dan al dat releasedatum geouwehoer. (No offence)quote:spridget schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:16:
voor wie interesse heeft in de gebruiksaanwijzing (engels)
http://rapidshare.com/fil...r_Manual_HTC_Asia_WWE.PDF
1) Is het mogelijk om de NL versie van Windows Mobile 6 te configureren naar de Engelse taal?
2) Is het naderhand mogelijk om een UK rom op de Touch Diamond te zetten, indien ik de NL versie niet in het Engels kan configureren?
Is hier al iets over bekend?
Als je eenmaal weet waar je op moet letten is er wel mee te werken, maar prettig is anders natuurlijkquote:TD-er schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:42:
[...]
Bij Desktop applicaties heb je ook nog de problemen met hard-coded regio-instellingen zoals wat is een . en wat een , in getallen en verder heb je ook de verschillende datumnotaties.
Maar dat soort dingen blijft altijd houden vrees ik en zijn vaak ook een teken dat de programmeur daar niet overnagedacht heeft. (wat helaas bij freeware wel vaker zo is)
SE W800i powered
Voor zover ik weet:quote:faethon schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:05:
...
1) Is het mogelijk om de NL versie van Windows Mobile 6 te configureren naar de Engelse taal?
2) Is het naderhand mogelijk om een UK rom op de Touch Diamond te zetten, indien ik de NL versie niet in het Engels kan configureren?
Is hier al iets over bekend?
1) nee
2) euhm ja, maar inhoeverre dat de bedoeling is..
Ik ga voor een WWE versie om:
a) problemen tot een minimum te beperken en de snelste oplossingen voor problemen te krijgen
b) omdat ik liever een weekje extra wacht dan een nieuwe telefoon direct om te rommen..
Wellicht dat je je bestelling nog kan veranderen als je echt wilt, ik zou zeggen neem even contact op met die zaak
Dit topic is gesloten. ![]()