Ik moet zeggen dat ik de op één na laatste missie (Dimitri uitschakelen) een stuk lastiger vond dan het laatste level. Verder gaf mij de laatste missie wel het gevoel van 'daar gaan we dan, op naar het einde'.
Lastigste missies:
- Bankoverval missie, 3x dood gegaan voordat ik em haalde.
- Op het 3e eiland, dat je een russisch huis moet bestormen en op het einde een heli moet neerhalen, 2x dood gegaan (1x door een granaat die een beetje fout ging waardoor ik maar een zielig health balkje overhield) en de 2e keer omdat ik plots van achter werd aangevallen en ff niet op zat te letten).
- De missie waar je Dimitri moet uitschakelen in een vrachtschip. Ik heb flink lopen zweten. (of het kwam doordat het 28 graden was buiten).
Leukste missies:
- De missie met Bernie dat hij door het park moet rennen (Hating the haters) en dat jij em achterna moet lopen. Vooral het commentaar van Bernie de gehele tijd is gewoon tof.
- De missie waarin je Gracie moet ontvoeren. Vooral dat Gracie probeert jouw wagen te laten crashen was best leuk gedaan.
- Smackdown. De enige missie waarin ik niks deed omdat de politie de complete klus voor mij opklaarde. (voor de record, de vijanden waren verscholen in een huis en schoten op mij. Een politieauto kwam langs, riep om versterking en viel de vijanden aan. Ik stond erbij en keek naar de actie.)
Meest verrassende missies:
- Truck Hustle. Een truck moet je veroveren echter als je iedereen neer hebt geknald rijdt iemand ermee weg. Vervolgens moet je de truck achtervolgen, er op moet springen, en jezelf vast moet proberen te houden. Briljant gewoon.
- De missie waarin je een vuilnisman speelt. Leuk gedaan, en je kon die afvalpletter nog gebruiken ook
- De missie 'Payback'. 2 auto's dien je hierin neer te knallen. Enfin ik plaats mijn auto een stukje verderop om zo de weg te blokkeren, ik pak de rocket launcher en knal de eerste auto weg. Vervolgens vliegen de ruiten eruit bij de 2e auto en ik wordt beschoten door 4 SMG's. Ik ben nog nooit zo snel weggereden.
Mooiste missie:
- De missie 'Undertaker'. Grijs beeld, een begravenis, een onverwachte aanval door Albanezen, wegrijden en opletten dat de doodskist niet uit de auto valt, en vervolgens de begraafplaats. Zeer mooi gedaan.
- De missie in het museum. Het museam was zeer mooi ingericht. Een onverwachte aanval door de tegenstander en vervolgens moet je al schietend het museum uit, wordt je aangevallen door drie auto's en dan wordt je achtervolgd door een zooitje politieauto's.