Gathering of Tweakers

Quicksearch
Koning der goede argumentatie

quote:
Rival24 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:40:
Ik ben ook nog nooit gearresteerd. Het gebeurt af en toe wel dat een agent me aanhoudt, maar dan kun je altijd nog wel ontkomen door gewoon op A te bashen. Je krijgt er een extra wanted ster bij, maar daar kom je vrij makkelijk vanaf.
Same here.... ik wordt liever doodgeschoten dan opgepakt. Bij de laatste ben je al je wapens kwijt en daar wordt ik dan weer niet zo vrolijk van :-)

Net ook de middag met GTA 4 doogebracht. Helaas in de 4-5 uur die ik gespeeld heb maar 4 missies kunnen doen. De rest van de tijd was het socializen met heel de bende. Iedereen belde om de beurt om ergens wat te gaan drinken, bowlen, darten en zelfs twee keer naar de stripclub geweest.

Maar toch het 3e eiland vrij kunnen spelen. :)

Wel raar dat ze in het begin alle bruggen dicht houden in verband met terroristische aanslagen of wat dan ook. En elke keer als een een brug open gaat komt er op dat eiland een hoop heibel en gezeur omdat jij daar rond loopt. Beetje krom...

Maar toch nog wat vragen van mijn kant.
Zal ze niet in spoiler zetten, want zijn algemene vragen. Antwoorden kunnen wellicht wel beter in spoiler gezet worden :)
  1. Krijg je op het 3e eiland ook ngo een huisje of save-point? Want heb nu dus dat eiland open gespeeld, maar kan er nog maar bar weinig...
  2. Is er op het 3e eiland nog wat te beleven? Want vind het een beetje tegenvallen. Toen ik van eiland 1 naar 2 mocht was dat echt een verbetering. Maar eiland 3 is best wel dood tot nu toe..
  3. Wat het nu wel of niet mogelijk om je eigen muziek af te spelen via de autoradio? Kon op de pc versie altijd wel :(
  4. Hoe veel auto's moet je voor Brucie stelen (heb er nu een stuk of 6 gehad en de verzoeken blijven komen). En vooral: wat krijg je als je alles hebt gedaan voor hem? Net als in GTA 3 dat je dan langs kan komen en een auto uit mag zoeken? Of zoals in Vice City dat er van die auto's nieuwe modellen worden gemaakt?
Dat was het wel zo... Lange vragen waar wellicht een kort antwoord op gegeven kan worden.

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

quote:
FeaR1986 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:17:
[...]
• Krijg je op het 3e eiland ook ngo een huisje of save-point? Want heb nu dus dat eiland open gespeeld, maar kan er nog maar bar weinig...
Ja
quote:
• Is er op het 3e eiland nog wat te beleven? Want vind het een beetje tegenvallen. Toen ik van eiland 1 naar 2 mocht was dat echt een verbetering. Maar eiland 3 is best wel dood tot nu toe..
Je hebt wel het een en ander, zoals stukjes niet-stedelijk gebied, verborgen auto's, een car-showroom e.d. Maar de eerste twee eilanden zijn voller.

Rest kan je wel vinden met Google.

quote:
Blaise schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:39:
Je hebt wel het een en ander, zoals stukjes niet-stedelijk gebied, verborgen auto's, een car-showroom e.d. Maar de eerste twee eilanden zijn voller.
Die car-showroom valt me toch wel heel erg tegen...
Als je op hun site kijkt dan staan daar toch wat mooie wagentjes tussen.
Maar kom ik daar aan en dan staat daar me toch een hoop oude zooi :S
Staan wat Bobcats en nog wat van die andere standaard sedans, maar niet van die Banshee modellen die op hun site wel staan.

Heb de boel dus maar even plat gebrand in de hoop dat hun nieuwe lichting auto's wat beter wordt :P

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

quote:
Zamorano schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:50:
[...]

Ze heet Lola Del Rio, een prostituee die ergens in Liberty City zou rondlopen (Star Junction > Docks?). Maar volgens mij heeft nog niemand haar gezien in-game, dus of ze er echt is .......?

Je kunt haar profiel opzoeken in de LCPD database. Niet in een politieauto, alleen op de website.
Raar, ik ben nog geen enkele prostitue tegen gekomen, ook nog maar op 40% :)

quote:
FeaR1986 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:17:
[...]

• Is er op het 3e eiland nog wat te beleven? Want vind het een beetje tegenvallen. Toen ik van eiland 1 naar 2 mocht was dat echt een verbetering. Maar eiland 3 is best wel dood tot nu toe..
Er is iig ook nog een 2e stripclub ;) . Maar ja het is natuurlijk de haven/ industrieel gebied, dus echt veel te doen is er niet nee.

Ik dacht dat je 9 wagens voor Brucie moet jatten.

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

quote:
ephymerous schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:42:
[...]

Raar, ik ben nog geen enkele prostitue tegen gekomen, ook nog maar op 40% :)
Eeehm pardon. Moet je eens snachts in de buurt van die autohandel van Brucie gaan rijden, zie je ze wel lopen hoor. Wel vieze dikke negerinnen, maar daar gaat het ff niet om ;)

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

quote:
uploader26 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:52:
[...]Er is iig ook nog een 2e stripclub ;) . Maar ja het is natuurlijk de haven/ industrieel gebied, dus echt veel te doen is er niet nee.
Ik mis de golfbaan uit Vice City en San Andreas ook wel (als was die van San Andreas wel extreem groot). Niet was zo leuk om niets vermoedende golf-speler voor hun sokken te rijden met die golfkarretjes. Of met een 4 x 4 als deze het overleeft had om de golfbaan binnen te stunt-jumpen.

Enige wat met golf te maken heeft is die soort van oefenbaan links op het 2e eiland. Maar dat is lang zo leuk niet. Wel leuk is het skate park een stukje verderop :D

Nog 14 stunt jumps *O*

Sommige jumps slaan echt nergens op.. Land je perfect op de weg, is hij "not good enough", doe je diezelfde jump nog een keer, en land je ondersteboven op een schuurtje oid naast de weg, en je hebt hem ineens wel 8)7

Maargoed, vanavond die laatste 14 jumps ff doen, en dan de overige 196 duiven zoeken voor de 100% :( Moet wel snel want ik wil die "Key to the city" achievement en daarmee ook een kans te maken op de 100% Club contest op de website van Rockstar :) Die is verlend tot 19 mei, dus deze keer gaat het wel lukken hoop ik, heb nog 8 dagen om de duiven te vinden. Morgen op werk maar even van die guides printen :+ Liefst met screenshot van de locatie :Y)

Angeloonie wijzigde dit bericht 11-05-2008 19:03 (16%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

vraagje, hoe kan je die shows skippen die je vaak met roman bezoekt ? Niet dat hij daarna gaat zeiken waarom we de show niet afkeken, dus niet stoppen, maar skippen. Khoef die zooi niet te zien

Oh Really?

quote:
6pack15 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:06:
[...]

Even dvdtje schoonmaken ? Ik had hem er 1x uitgehaald sinds ik hem had, omdat ik eeen film wilde gaan kijken. Daarna liep hij meteen elke keer bij de intro vast. Even schoonmaken en hij deed het weer.
Voordat je je xbox opstuurt etc, kan je dit altijd even proberen :p
Op internet is dit een specifiek gta4 probleem.
Denk niet dat het dus aan de xbox zelf ligt.

Ook het eruit halen heb ik niet gedaan. Heb me xbox wel verplaatst naar een andere kamer.
Maar de eerste keer spelen kon ik er meer mee dan nu.
Kom nu helemaal nergens meer verder

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

Weet iemand of het mogelijk is om die chick van die russische cabaret club te daten?Doet afentoe een beetje zingen , weet alleen haar naam niet meer. :Y)

PSNid : AFCA1900

Haha ze is in iig de heroinehoer met de beste stem, tenminste, zo werd ze een keer aangekondigd in die club _/-\o_

Maar ik denk dat het niet mogelijk is om met haar te daten.

quote:
Zamorano schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:50:
[...]

Ze heet Lola Del Rio, een prostituee die ergens in Liberty City zou rondlopen (Star Junction > Docks?). Maar volgens mij heeft nog niemand haar gezien in-game, dus of ze er echt is .......?

Je kunt haar profiel opzoeken in de LCPD database. Niet in een politieauto, alleen op de website.
Ik zat vanmiddag in een politieauto en kon haar inderdaad niet opsporen in de database. Op welke website in de game zou ik moeten kijken om haar te vinden? Ik heb nergens iets gezien van een politie database.

En in ''star junction'' haar nog niet tegen gekomen. Bestaat ze uberhaupt wel in die virtuele wereld?

Jorn1986 wijzigde dit bericht 11-05-2008 20:55 (7%)

Zit nu met een probleem in het spel.
Heb nu zo'n beetje rond de 30 stuntjumps gehaald.

Maar 1 jump krijg ik gewoon niet goed.
Deze jump kennen de meeste wel denk ik, je moet vanaf Alderney over de rivier springen(West River) en dan in Alconquin op de boulevard landen. De jump zelf lukt me perfect met een nrg900 maar hoe of waar ik hem ook land hij blijft hem niet goed vinden. Snap er niets van. :?

Iemand anders waarbij dit ook al voorgekomen is of weet iemand het probleem

CFF: Heinzketchup - 3A

Zo, nu heb ik toch ook even jullie hulp nodig en wel met lenny in "final destination".
Een keer eerder wilde een missie niet lukken en gaf youtube hulp maar bij deze missie wil het gewoon niet.
Z'n maat leg ik gewoon neer maar dan heb ik gelijk een ster.
Een keer had ik het geluk dat er geen agent op de trap naar beneden stond en kon ik in de achtervolging.
Mja, lenny kan niet echt rijden en zo raken we de politie niet kwijt.
Op youtube staat die missie ook maar die gast krijgt dus geen ster.
Ik heb het ook vanaf het andere perron geprobeerd maar dan heb ik hetzelfde euvel nml dat er een agent in het trappenhuis staat.
Die kan ik wel gaan neerschieten maar dan heb ik 2 sterren aan m'n broek.
Is er een simpele oplossing?

This dependency has no dependencies!

Je kan toch gewoon langs die cops rennen? 1 of 2 sterren verlies je zo, en als je de missie hebt gehaald verdwijnen je sterren ook.

quote:
uploader26 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:03:
Haha ze is in iig de heroinehoer met de beste stem, tenminste, zo werd ze een keer aangekondigd in die club _/-\o_

Maar ik denk dat het niet mogelijk is om met haar te daten.
Jammer , had meer interesse in haar dan in Michelle waar ik de voorstelling mee aant kijken was :D

PSNid : AFCA1900

quote:
Stoof schreef op zondag 11 mei 2008 @ 21:05:
Zit nu met een probleem in het spel.
Heb nu zo'n beetje rond de 30 stuntjumps gehaald.

Maar 1 jump krijg ik gewoon niet goed.
Deze jump kennen de meeste wel denk ik, je moet vanaf Alderney over de rivier springen(West River) en dan in Alconquin op de boulevard landen. De jump zelf lukt me perfect met een nrg900 maar hoe of waar ik hem ook land hij blijft hem niet goed vinden. Snap er niets van. :?

Iemand anders waarbij dit ook al voorgekomen is of weet iemand het probleem
Heb die jump net gedaan, en hem in 1x gehaald. Gewoon met een NRG900 een aanloop nemen, de ramp precies op het midden raken en over de rivier heen en in het gras landen, dus niet op die autoweg iets verder, maar er voor op het grasveldje.

Heb nu alle 50 jumps gehaald :*) Zaten er 2 tussen die echt onwijs lastig waren, 1tje haalde ik telkens net niet, uiteindelijk met een NRG900 en een beetje geluk is het gelukt.
Andere was erg irritant, de jump lukte 20x, alleen telkens not good enough, terwijl ze in de guide (inclusief filmpjes) precies hetzelfde deden als ik.. Uiteindelijk met een Banshee(!) is het wel gelukt, en met een NRG900 niet.. Zal wel :+

Nu nog 196 duiven vinden *O* Baal er van dat ik er nu dus wel 4 heb afgeknald, want straks kom ik niet uit met mijn guide -O-

Angeloonie wijzigde dit bericht 11-05-2008 22:04 (25%)

Powered
by

quote:
Angeloonie schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:02:
[...]

Heb die jump net gedaan, en hem in 1x gehaald. Gewoon met een NRG900 een aanloop nemen, de ramp precies op het midden raken en over de rivier heen en in het gras landen, dus niet op die autoweg iets verder, maar er voor op het grasveldje.

Heb nu alle 50 jumps gehaald :*) Zaten er 2 tussen die echt onwijs lastig waren, 1tje haalde ik telkens net niet, uiteindelijk met een NRG900 en een beetje geluk is het gelukt.
Andere was erg irritant, de jump lukte 20x, alleen telkens not good enough, terwijl ze in de guide (inclusief filmpjes) precies hetzelfde deden als ik.. Uiteindelijk met een Banshee(!) is het wel gelukt, en met een NRG900 niet.. Zal wel :+

Nu nog 196 duiven vinden *O* Baal er van dat ik er nu dus wel 4 heb afgeknald, want straks kom ik niet uit met mijn guide -O-
Hoeveel uur ben je nou in totaal al bezig met GTA IV geweest?

Reg. datum: 13 september 2005

quote:
Angeloonie schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:02:
[...]

Moet je gewoon eventjes noteren welke je dacht al afgeknalt te hebben, anders kan je inderdaad ze alle 200 weer nagaan, indien je er een gemist hebt.

quote:
Jorn1986 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:45:
[...]

Hoeveel uur ben je nou in totaal al bezig met GTA IV geweest?
50 uur nu gok ik zo.
quote:
thabomb schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:49:
[...]

Moet je gewoon eventjes noteren welke je dacht al afgeknalt te hebben, anders kan je inderdaad ze alle 200 weer nagaan, indien je er een gemist hebt.
Dat week ik niet meer :P Heb toch een guide met map met nummertjes, en eventueel een screenshot voor elk nummertje :)

Powered
by

quote:
thabomb schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:49:
[...]

nou 4 op 200 maakt ook niet zo heel veel uit :)

quote:
Adlermann schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:03:
[...]

nou 4 op 200 maakt ook niet zo heel veel uit :)
Precies :P

Als het er nou 40 waren...

Gelukkig bedacht ik me na 3 duiven al dat het misschien niet zo slim was om at random duiven te knallen.. Tijdens een missie sneuvelde een 4e duif :+

Powered
by

Reg. datum: 02 oktober 2001

Ik ben van plan om alle duiven zelf te vinden. Eens kijken of me dat lukt voor GTA 5 klaar is :o

Is er een snelle manier om 6 sterren te krijgen als je al alle eilanden unlocked hebt? Ik probeer die achievement te halen, maar dat is een beetje lastig nu :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws