Same here.... ik wordt liever doodgeschoten dan opgepakt. Bij de laatste ben je al je wapens kwijt en daar wordt ik dan weer niet zo vrolijk van :-)quote:
Net ook de middag met GTA 4 doogebracht. Helaas in de 4-5 uur die ik gespeeld heb maar 4 missies kunnen doen. De rest van de tijd was het socializen met heel de bende. Iedereen belde om de beurt om ergens wat te gaan drinken, bowlen, darten en zelfs twee keer naar de stripclub geweest.
Maar toch het 3e eiland vrij kunnen spelen.
Wel raar dat ze in het begin alle bruggen dicht houden in verband met terroristische aanslagen of wat dan ook. En elke keer als een een brug open gaat komt er op dat eiland een hoop heibel en gezeur omdat jij daar rond loopt. Beetje krom...
Maar toch nog wat vragen van mijn kant.
Zal ze niet in spoiler zetten, want zijn algemene vragen. Antwoorden kunnen wellicht wel beter in spoiler gezet worden
- Krijg je op het 3e eiland ook ngo een huisje of save-point? Want heb nu dus dat eiland open gespeeld, maar kan er nog maar bar weinig...
- Is er op het 3e eiland nog wat te beleven? Want vind het een beetje tegenvallen. Toen ik van eiland 1 naar 2 mocht was dat echt een verbetering. Maar eiland 3 is best wel dood tot nu toe..
- Wat het nu wel of niet mogelijk om je eigen muziek af te spelen via de autoradio? Kon op de pc versie altijd wel
- Hoe veel auto's moet je voor Brucie stelen (heb er nu een stuk of 6 gehad en de verzoeken blijven komen). En vooral: wat krijg je als je alles hebt gedaan voor hem? Net als in GTA 3 dat je dan langs kan komen en een auto uit mag zoeken? Of zoals in Vice City dat er van die auto's nieuwe modellen worden gemaakt?
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986