Reg. datum: 05 februari 2008
Je auto rijd nogquote:
Overigens, wat ik écht vreemd vind, je ziet de bumper bij een botsing al vrij snel loshangen, maar gaat dat ding er óóit af
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Je auto rijd nogquote:Tripperman schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:41:
Ik heb een filmpje gemaakt van het schademodel in GTA IV, hiervoor heb ik even een landstalker de prak in geholpen, geloof mij als ik zeg dat de auto moeilijker nog verder in de prak kon
Bekijk hem hier
Vooral explosives willen door de druk (dus een ontploffing naast de wagen) overal nogal grote kreukels in duwen. Heerlijk schademodel in dit spelquote:Assassinator schreef op zondag 11 mei 2008 @ 02:08:
[...]
Je auto rijd nogJe kunt ook je assen breken bijvoorbeeld. Alleen hoe kreeg je het dak e.d zover ingekreukeld? Leg eens uit hoe je die bak gemold hebt
Overigens, wat ik écht vreemd vind, je ziet de bumper bij een botsing al vrij snel loshangen, maar gaat dat ding er óóit af
Intel DualCore E6750 / MSI 8800GT 512MB DDR3 / Hercules MUSE 5.1 DVD / 2048 MB DDR2 RAM / 550 Gigabyte HDD / XASER 3 / 550 Watt / Logitech Z640 5.1
TheZeroorez wijzigde dit bericht 11-05-2008 08:17 (30%)
qed
quote:Heraclius schreef op zondag 11 mei 2008 @ 10:43:
Schademodel in deze GTA-versie is mooi uitgewerkt vind ik, meer mogelijkheden om je auto kapot te maken. Heb het spel niet zelf, maar een vriend van me wel op de XBOX360. Ik reed zo'n beetje rond knalde paar keer ergens tegenaan, schade miniem, echter was de motor kapot en kon dus niet meer starten. Dat vind ik wel mooi gemaakt!
I'm a one-man jostiband.
Even langer gas geven!quote:Heraclius schreef op zondag 11 mei 2008 @ 10:43:
Schademodel in deze GTA-versie is mooi uitgewerkt vind ik, meer mogelijkheden om je auto kapot te maken. Heb het spel niet zelf, maar een vriend van me wel op de XBOX360. Ik reed zo'n beetje rond knalde paar keer ergens tegenaan, schade miniem, echter was de motor kapot en kon dus niet meer starten. Dat vind ik wel mooi gemaakt!
Dan ben ik die 0,1%quote:computergek schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:28:
[...]
Ik ben er 99,9% van overtuigd dat je dan alleen de motorkap te zien krijgt, maar ik zal het morgen nog eens proberen.
OCTheEagle wijzigde dit bericht 11-05-2008 12:55 (24%)
Alle nieuwe technieken waar de mens mee te maken krijgt, zijn vroeger al uitgevonden door Willie Wortel
*zucht*quote:OCTheEagle schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:36:
[...]
Dan ben ik die 0,1%
Standaard zit je in de cabview
Je hebt een achter view
Je hebt een verre achter view
Je hebt een soort van cinema view (volgens mij krijg je die ook als je tijdens de rit het rondje ingedrukt houdt).
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
gescaled bedoel je, hij wordt nogsteeds gerenderd op 640p (ps3) gerenderd en daarna upgescaled naar de ingestelde resolutie. Op hogere resoluties kijk je makkelijker door de blur filter heen.quote:giulio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:21:
Ik heb overigens een ps3, maar ben toch wel iemand die grafische kwaliteit ook weet te waarderen.
Als ik kijk naar de filmpjes van saint row en bv. this is vegas werwacht ik daar ook wel aardig wat van.
Of mafia 2! die laatste lijkt me erg mooi, en die draaide jaren terug al op de pc super mooi.
Ik vind de gameplay erg leuk, maar kan echt niet aan dat beeld wennen.
Ik heb het nog steeds niet geprobeert op mijn sd 71cm tv, maar dat zal ik zeker weten wel even proberen.
De resolutie zal zeker mooier zijn.
Was erachter als ik 720 uitzet hij op 1080 gerenderd word, wat er ook al beter uitzag.
Poppin (of hoe dat ook heet) heb ik overigens geen last van gehad.
Het is gewoon die blur
treative wijzigde dit bericht 11-05-2008 14:51 (3%)
T809
Ja, dat klopt toch?quote:Angeloonie schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:18:
[...]
*zucht*
Hij bedoelt dat je het dashboard en interieur ziet als je de auto bestuurd, net zoals je achterin de cab zou zitten of in de helitour.
All right, that's it! No more Mr. Nice Gaius!
a fool and his money are often separated.
Ik ben in de 48 uur die ik gespeeld heb welgeteld 0x gearresteerdquote:Noax schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:11:
Op hoeveel procent v/d game zitten jullie en hoevaak heeft de politie je al in de kraag gegrepen?
Ik zit bijna op 20% en ben inmiddels 2x opgepakt, die laatste keer was te knullig voor woorden, ik was bezig iemand inelkara te meppen, degene moest dood, terwijl ik daar mee bezig was greeop de politie me, maar missie geslaagd, lol.
Powered
by
Ja, je hebt dus GEEN cockpit-view, BEHALVE in de Taxi/Helitours.quote:yzf1kr schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:48:
[...]
Ja, dat klopt toch?
Als je de auto bestuurd heb je 5 verschillende views.
Motorkap
3 afstanden achtervolging camera
1 Action/Weg camera
Powered
by
Netjes, doe blijkbaar iets verkeerd, maar net wat ik eerder zei, die laatste keer was echt onnodig...quote:Angeloonie schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:17:
[...]
Ik ben in de 48 uur die ik gespeeld heb welgeteld 0x gearresteerd
a fool and his money are often separated.
Xboxic - Playstatic - Nintendic || Xbox 360 Gamertag || PSN: Rivalz0r
AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF
Gewoon even wachten, dan belt of smst er wel weer iemand voor een missie.quote:Ik zit nu op ongeveer 60%. En er zijn geen missies meer..
http://www.wikihow.com/Delete-the-Cache-on-Your-Xbox-360quote:ds08 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:39:
ik heb een xbo360 pro met 20gb harddisk
weet iemand hoe ik de cache van me xbox360 kan legen?
heb in de topic gelezen dat dit helpt tegen de laad problemen van gta4.
heb in de system settings gezocht, maar kon het niet vinden?
Even dvdtje schoonmaken ? Ik had hem er 1x uitgehaald sinds ik hem had, omdat ik eeen film wilde gaan kijken. Daarna liep hij meteen elke keer bij de intro vast. Even schoonmaken en hij deed het weer.quote:Ticker schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:08:
Godver wat drama.
Ik gister na anderhalf jaar xboxen zonder problemen, eindelijk eens hardop tegen iemand uitgesproken dat de 360 bij mij gewoon in ieder geval probleem loos verloopt.
En nu.. nadat uitgesproken te hebben, valt GTA4 niet meer te spelen.
Telkens blijft de xbox vastlopen en bevriezen al na 1 minuut spelen soms 5.
Soms maakt de cd-rom nog een beetje raar geluid...
Fuck man hoe kan dit nou.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos