Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Ah oke, dat heb ik dus niet meegekregen! Dank je :)

Reg. datum: 14 februari 2008

quote:
giulio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 04:35:
Het ziet er niet uit, is een voorbeeld van slechte programmering voor de kleuterschool. Verhaal is 100% maar die blur????? lachen hoe slecht je het kan doen als programmmeur. Deeltje 5 hoef ik echt niet en deeltje 4 gaat zo lekker marktplaats op. Jezus wat een kutbeeld!!
Echt zielig, dan heb je zoveel power en gebruik je het zo slecht!
Waar speel je hem op? De PS3 versie heeft inderdaad een dikke laag blur erover:
http://static.videogamer..../misc/vsapril29large4.jpg

En de framerate is ook minder op de PS3 volgens Eurogamer:

Test One: Game Intro
360: 31.990fps
PS3: 26.460fps
See it on EGTV.

Test Two: Clean Getaway
360: 28.624fps
PS3: 23.452fps
See it on EGTV.

Test Three: Final Destination
360: 35.262fps
PS3: 29.041fps
See it on EGTV.

Test Four: Station Face-Off
360: 26.076fps
PS3: 26.081fps
See it on EGTV.

Test Five: Rigged to Blow
360: 26.712fps
PS3: 23.781fps
See it on EGTV.

Test Six: Ivan the Not So Terrible
360: 33.798fps
PS3: 28.313fps
See it on EGTV.

Drinkin&Boardin

quote:
giulio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 04:35:
Het ziet er niet uit, is een voorbeeld van slechte programmering voor de kleuterschool. Verhaal is 100% maar die blur????? lachen hoe slecht je het kan doen als programmmeur. Deeltje 5 hoef ik echt niet en deeltje 4 gaat zo lekker marktplaats op. Jezus wat een kutbeeld!!
Echt zielig, dan heb je zoveel power en gebruik je het zo slecht!
Lol je bent de eerste waar ik van lees dat ie het spel zo slecht ervaart. Misschien kijk je te kritisch....gamen doe je voor je plezier. Of ben je gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Reg. datum: 29 juli 2005

Ik vind het echt zielig dat ze die game tot op het bot moeten zitten vergelijken tussen de 360 en PS3...Ik moest in het begin ook wat wennen aan de beetje wazige achtergrond, maar na verloop van tijd vind ik het best wel iets hebben eigenlijk :)

PSN id: NL_SToRM

Lotus Elise 111S
Reg. datum: 12 oktober 2001

Enig idee waar GTA4 voor de ps3 het goedkoopst te krijgen is?

| PC1 | PC2 |

Reg. datum: 01 maart 2004

Sidemission:

spoiler:
weet er iemand hoeveel asassination missies je krijgt? Ik had gisteren de eerste afgewerkt en die was best pittig :9. Daarvoor had ik die Payback missie gedaan en die was zoo bruut bij die autodealer, gewoon 3 rpg's erin pompen en daarna de overgebleven mannetjes het genadeschot geven terwijl ze lagen te kreperen

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

Prachtig spel maar ik heb het volgende probleem en dat is wanneer ik het spel alleen maar al in mijn ps3 stop beginnen de fans zeer luidruchtig te draaien en stoppen niet eerder dan wanneer ik het spel stop en uit de ps3 haal...Iemand meer dat probleem? oja en hoe kan ik ook al weer een missie opnieuw starten?

2X2L calling CQ

Reg. datum: 14 april 2005

Wat wil je als het 30 graden is :)

Mijn PS3 fan gaat echt op alles wat ik erin doe (blu-ray films,spellen) helemaal los.

Alle nieuwe technieken waar de mens mee te maken krijgt, zijn vroeger al uitgevonden door Willie Wortel

Hij die geeuwt
Reg. datum: 09 juni 2000

quote:
Hayfork schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:58:
[...]

Lol je bent de eerste waar ik van lees dat ie het spel zo slecht ervaart. Misschien kijk je te kritisch....gamen doe je voor je plezier. Of ben je gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Hij ervaart het spel niet slecht maar hij ervaart de graphics slecht. Ik heb al genoeg mensen gezien die de blur verschrikkelijk vinden dus de eerste is hij zeker niet. Persoonlijk vind ik dat je als zo'n overheersende vorm van blur in je spel stopt dat het optioneel moet zijn. Mensen die roepen dat je in het echt alleen scherp ziet recht vooruit hebben helemaal gelijk alleen is het probleem dat in dit spel ook als je recht vooruit kijkt je gewoon blur hebt. Ik hoop inderdaad dat ze met een patch blur optioneel maken maar het zou mij enorm verbazen als dat daadwerkelijk zou gebeuren.

http://specs.tweak.to/12256

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
OCTheEagle schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:31:
Wat wil je als het 30 graden is :)

Mijn PS3 fan gaat echt op alles wat ik erin doe (blu-ray films,spellen) helemaal los.
In de winter is de PS3 geluidsloos maar ja 30 graden buiten.. vergeet het! Zelfs een PS3 moet zijn warmte dumpen en als bekend hoe hoger het verschil in warmte hoe makkelijker! De PS3 moet nu aan het werk om zijn warmte kwijt te raken en dat hij nu iets meer geluid maakt mij persoonlijk niet uit.

Ik kan tenminste relaxt een spelletje spelen ook in de zomer! Ik heb een 60Gbyte versie, een van de launch consoles inderdaad.

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

The Almighty
Reg. datum: 23 december 2005

quote:
uploader26 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:10:
Sidemission:

spoiler:
weet er iemand hoeveel asassination missies je krijgt? Ik had gisteren de eerste afgewerkt en die was best pittig :9. Daarvoor had ik die Payback missie gedaan en die was zoo bruut bij die autodealer, gewoon 3 rpg's erin pompen en daarna de overgebleven mannetjes het genadeschot geven terwijl ze lagen te kreperen
spoiler:
In totaal zijn er negens assassin missies. Als je ze allemaal haalt en een Xbox 360 hebt, krijg je dan tevens de "Assassin's Greed"-achievement. :)

Overigens zijn ze inderdaad erg leuk! O+ In een dag of twee heb ik ze allemaal gedaan. De moeilijkheidsgraad verschilt echter nogal... soms moet je een hele zooi mensen afschieten, terwijl je de volgende keer met één schot uit je sniper rifle al klaar bent.

Veel plezier ermee!

C2D E6600, Asus P5B Deluxe/WiFi-AP, 4x250GB (RAID), 2x500GB, 8800GTS (640MB), 8GB Corsair PC6400 cl. 4, Cooler Master CM690, Enermax Liberty 500W, Logitech Media Elite, Logitech G5, Corepad Eyepad (M), Enermax 500W, Samsung 205BW, X-Fi, Logitech Z-2300

Reg. datum: 03 december 2007

quote:
uploader26 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:10:
Sidemission:

spoiler:
de achievement die je krijgt als je ze allemaal haalt heet assasins greed, naam afgeleid van assasins creed, hoeveel mensen meot je daar vermoorden

antwoord op de vraag :p

The cake is a lie!

Reg. datum: 21 juli 2005

quote:
WatheveR schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:48:
[...]

de achievement die je krijgt als je ze allemaal haalt heet assasins greed, naam afgeleid van assasins creed, hoeveel mensen meot je daar vermoorden

antwoord op de vraag :p
Waar pak je die missies eigenlijk op? Ik kan het nergens vinden en wil ze ook eens doen. :/

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

voorheen: MvdKelen

quote:
swampy schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:26:
Als games dates waren dan is GTA de niet zo mooie maar wel slimme date. Een date die je kan verrassen! Een die kwa uitgaan gevarieerd is!

Crysis? blond, hoge hakken..kredietkaarten van vader..chihuahua aan een arm! Uitgaan? Het moet wel de laatste hippe club zijn he!
_/-\o_ Oh zo waar. mooie vergelijking.
Om daar even op door te gaan.
De blonde op hoge haken is lekker om een keer over te gaan, maar de relatie bouw je op met degene die je het meest weet te boeien.

Bij mij gaat speelplezier iig boven ubergraphics. En gaan zitten kijken welke console net die 3 fps meer weet te produceren is ook zielig. Rockstar zegt zelf ook, beide versies zijn verschillend, maar de voorkeur is puur persoonlijk.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8

.-=-.

quote:
M a r c o schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:30:
Bij mij gaat speelplezier iig boven ubergraphics. En gaan zitten kijken welke console net die 3 fps meer weet te produceren is ook zielig. Rockstar zegt zelf ook, beide versies zijn verschillend, maar de voorkeur is puur persoonlijk.
Niet zozeer persoonlijk, maar welke console je reeds heb staan. ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX

ondertitel duh
Reg. datum: 06 september 2003

Ik denk een PS3, heb er zelf namelijk ook last van.

Asus P5E-X38 - E6750 @ 3.8ghz - Crucial Ballistix PC8500 2gb - Jetway 8800GT 750/1200- Enermax Galaxy 1000W - 2x Raptor 10K 150GB RAID-0 + 2x Hitachi Deskstar 500gb 16mb - Audigy X-Fi Elite Pro - Samsung 226BW 2ms - Vista Home Premium X86

Reg. datum: 01 maart 2004

quote:
GTACrime schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:48:
[...]

spoiler:
In totaal zijn er negens assassin missies. Als je ze allemaal haalt en een Xbox 360 hebt, krijg je dan tevens de "Assassin's Greed"-achievement. :)

Overigens zijn ze inderdaad erg leuk! O+ In een dag of twee heb ik ze allemaal gedaan. De moeilijkheidsgraad verschilt echter nogal... soms moet je een hele zooi mensen afschieten, terwijl je de volgende keer met één schot uit je sniper rifle al klaar bent.

Veel plezier ermee!
Ah ok thx, ja ik had gisteren de eerste gedaan en die was best pittig een hele garage met verdiepingen vol met leipe Aziaten :9

@kaasje123: op een gegeven moment krijg je vanzelf een sms'je van een onbekende om naar een public phone te komen ;) . Bij mij gebeurde dat rond de 75e missie en rond de 70% in het spel.

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

baanaan

quote:
swampy schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:44:
[...]

In de winter is de PS3 geluidsloos maar ja 30 graden buiten.. vergeet het! Zelfs een PS3 moet zijn warmte dumpen en als bekend hoe hoger het verschil in warmte hoe makkelijker! De PS3 moet nu aan het werk om zijn warmte kwijt te raken en dat hij nu iets meer geluid maakt mij persoonlijk niet uit.

Ik kan tenminste relaxt een spelletje spelen ook in de zomer! Ik heb een 60Gbyte versie, een van de launch consoles inderdaad.
Wie gaat er nou gamen in de zomer ? :/ O-) :P

xblive : methodpaul21

Reg. datum: 26 april 2007

quote:
MethodP schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:43:
[...]

Jongens, lynchen deze gast! :o

Strangers accessing me webserver shall be punished!

www.neome.tk

Serieus lynchen ja, k heb zelfs eergisteren een xbox 360 gekocht met GTA4. Je kunt toch prima smorgens en savonds beetje gamen. Overdag lekker in het zonnetje zitten...ff ontopic:
Vind de pop-up soms wel merkwaardig, dan loop ik een kamer in en dan staat er niks loop je overal tegen aan en ineens staan er tafels, en dan niet 1 sec maar serieus 10 seconden later. Reed toenstraks ook een paar keer tegen onzichtbare speeltoestellen aan schiet ook niet erg op. Verder vind ik het aimen juist wel fijn. Autoaim is prima maar handmatig ( als je goed bent ) is beter.

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
NeoMe schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:08:
Serieus lynchen ja, k heb zelfs eergisteren een xbox 360 gekocht met GTA4. Je kunt toch prima smorgens en savonds beetje gamen. Overdag lekker in het zonnetje zitten...ff ontopic:
Vind de pop-up soms wel merkwaardig, dan loop ik een kamer in en dan staat er niks loop je overal tegen aan en ineens staan er tafels, en dan niet 1 sec maar serieus 10 seconden later. Reed toenstraks ook een paar keer tegen onzichtbare speeltoestellen aan schiet ook niet erg op. Verder vind ik het aimen juist wel fijn. Autoaim is prima maar handmatig ( als je goed bent ) is beter.
Ah waarschijnlijk is het zo dat als je geen HD hebt dat je dus zonder cache zit en ..GTA 4 zekers moeilijker te spelen word! Als je de Xbox360 Arcade + GTA4 pak gekocht heb dan moet je alsnog een HD kopen al was het om van de popin af te komen!

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

Reg. datum: 03 december 2007

met hdd heb ik ook popin, ik merk wel dat het nu erger is als eerst. boeit me niet tenzij ik keihard op me smoel ga met de motor, kijk ik, sta ik 10 sec te wachten, komt er ineens een bloempot tevoorschijn. lekker dan -_-

The cake is a lie!

Reg. datum: 28 april 2008

Yes! na gister avond de laatste missie
spoiler:
(ik ben voor wraak gegaan)
een stuk of 5x geprobeerd te hebben is het me net in 1x gelukt. Vanavond lekker genieten van de multiplayer als die een beetje werkt.

Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
Dracul schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:34:
[...]

Hij ervaart het spel niet slecht maar hij ervaart de graphics slecht. Ik heb al genoeg mensen gezien die de blur verschrikkelijk vinden dus de eerste is hij zeker niet. Persoonlijk vind ik dat je als zo'n overheersende vorm van blur in je spel stopt dat het optioneel moet zijn. Mensen die roepen dat je in het echt alleen scherp ziet recht vooruit hebben helemaal gelijk alleen is het probleem dat in dit spel ook als je recht vooruit kijkt je gewoon blur hebt. Ik hoop inderdaad dat ze met een patch blur optioneel maken maar het zou mij enorm verbazen als dat daadwerkelijk zou gebeuren.
Had het niveau van blur ook niet met het weer te maken?

.-=-.

quote:
MethodP schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:43:
[...]

Jij leent je vriending even aan mij hoor ik zojuist? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: