Reg. datum: 10 november 2006
Ik gok niet dat ze zonder deze blur de graphics waar hadden kunnen maken met zo'n grote stad.quote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Ik gok niet dat ze zonder deze blur de graphics waar hadden kunnen maken met zo'n grote stad.quote:giulio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 04:35:
Het ziet er niet uit, is een voorbeeld van slechte programmering voor de kleuterschool. Verhaal is 100% maar die blur????? lachen hoe slecht je het kan doen als programmmeur. Deeltje 5 hoef ik echt niet en deeltje 4 gaat zo lekker marktplaats op. Jezus wat een kutbeeld!!
Echt zielig, dan heb je zoveel power en gebruik je het zo slecht!
quote:giulio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 04:35:
Het ziet er niet uit, is een voorbeeld van slechte programmering voor de kleuterschool. Verhaal is 100% maar die blur????? lachen hoe slecht je het kan doen als programmmeur. Deeltje 5 hoef ik echt niet en deeltje 4 gaat zo lekker marktplaats op. Jezus wat een kutbeeld!!
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
http://specs.tweak.to/12256
Dus jij vind iets slecht door een "blur"?quote:giulio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 04:35:
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
http://specs.tweak.to/12256
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
xfire: enpthron
Ja want dat:quote:
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
Kom op zeg, heb je enig idee hoe zo'n spel in elkaar steekt? Als je, wanneer je met 120 miles per hour door de stad crosst, alles scherp wil zien, heb je ongeveer vier keer zoveel texturegeheugen nodig. Oh, en dan moet er ook meteen een Blu-Ray lezer in de console, omdat het lezen van de textures vanaf DVD niet snel genoeg meer gaat. Of maak een harddisk verplicht en... oh wacht, die is dan ook te langzaam. Ga jij nog even een paar honderd euro neerleggen voor een duurdere console omdat er meer supersnel geheugen in moet omdat jij geen blur wil? Prima, maar wacht nog wel even een jaar of vijf.quote:giulio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 04:35:
Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst.
Enige stomme is wel dat hij weer uit sleepmode komt als je zit-555-0100 belt of 911.quote:MrPino schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 02:52:
[...]
Daarom vind ik de sleep mode op de telefoon een verademing. Geen gezeik meer dat bijv. Roman een potje wil gaan darten terwijl ik ergens 20km. verderop lekker met een brandweerwagen aan het driften ben. In feite staat dan het hele spel 'stil' waardoor je op je dooie gemak alles kan verkennen.
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
I'll be back
MethodP wijzigde dit bericht 10-05-2008 10:50 (11%)
xblive : methodpaul21
Natuurlijk poetsen ze het beeld dat ze in commercials gebruiken wat opquote:MethodP schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:48:
Iedereen zit zo te zeuren over die blur, maar als ik bijvoorbeeld een reclame op de tv (breedbeeld CRT) zie van GTA4 vind ik het er echt super mooi uitzien, en ook gewoon clear, niets blur. Ben ik nou niet zo kritisch, of gebruikt rockstar voor de reclames een ander spel
ik heb het trouwens over deze reclame (youtube kwaliteit is dramatisch, maar op tv ziet het er goed uit!)
Zoals je misschien wel snapt, ik heb het spel nog niet![]()
me xbox moet nog gerepareerd worden, balen. maar ach.
Ik heb nog een vraagje, ik vond in de vorige delen k-chat en al die andere praatprogramma's zo vermakelijk. Heb je die ook weer in dit deel? Zou echt tof wezen.
Nog een paar weekies, en dan ben ik ook op XBL te vinden !
CodeCaster wijzigde dit bericht 10-05-2008 10:59 (5%)
Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst.
Die blur maakt het enkel maar een stuk zwaarder voor de 360/PS3. Post-processing is zwaar en al helemaal niet simpel. Dus slechte programmering slaat nergens op, het is niet dat dit soort effecten automatisch onstaan in een game hoor...quote:giulio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 04:35:
Vanitas wijzigde dit bericht 10-05-2008 11:04 (11%)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-05-2008 14:12 (99%)
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Het is waar Crysis ziet er beter uit maar hoeveel kunnen die game spelen? Meeste resources in GTA IV (zowel op de ps3/xbox360 en natuurlijk als die komt PC) gaan naar de AI, naar de physics engine naar allemaal belangrijke dingen die de stad echt tot leven maken en dat de prijs is dat de graphics "ietsje minder" zijn. GTA heeft er nooit echt goed uitgezien, ik kan vertellen dat ze alles uit de GTA III engine hebben geperst dat er inzat en zelfs de pc versie zal er niet al te goed uit! GTA IV is een nieuwe start en wauw!quote:giulio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 04:35:
swampy wijzigde dit bericht 10-05-2008 11:34 (18%)
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Er is niks nieuws aan in plaats van één scène op 100% opacity, 5 scènes te renderen in één frame met elk 20% opacity maar dan steeds wat bewogen ten opzichte van elkaar. Het dient twee doelen. Het eerste is een gevoel van snelheid meegeven, en het tweede is onzuiverheden wegwerken. Onzuiverheden die ontstaan door het niet zo snel kunnen laden van textures...quote:1shot1kill schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:17:
Die blur is juist 1 van de nieuwste grafische technieken, dat ga je de komende jaren in bijna elk 3D spel zien dus als je het bij GTA al niet trekt dan maak je borst maar nat.
CodeCaster wijzigde dit bericht 10-05-2008 11:38 (4%)
Dat is in praktisch ieder GTA deel zo, dat de bruggen in den beginne dicht zijn, omdat je dan simpelweg nog niet naar het andere eiland mag. Vergroot de spelervaring imho, doordat je nieuwsgierig bent wat er op het andere eiland zit ben je meer geneigd de storyline te volgenquote:Manfred Grooten schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:28:
Ik heb het niet meegekregen in het verhaal, of gewoon niet goed opgeletmaar wat is de reden dat de bruggen dicht zitten in het begin? Ik kan me nog herinneren dat bij VC de bruggen dichtzaten om de storm die er aan zat te komen oid?
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Het is voor de gameplay, maar dit keer was het excuus dat de bruggen ook door terroristen gebruikt konden wordenquote:Manfred Grooten schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:28:
Ik heb het niet meegekregen in het verhaal, of gewoon niet goed opgeletmaar wat is de reden dat de bruggen dicht zitten in het begin? Ik kan me nog herinneren dat bij VC de bruggen dichtzaten om de storm die er aan zat te komen oid?
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Komt door terreurdreiging, dat vertelt Roman helemaal aan het begin.quote:Manfred Grooten schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:38:
Ja klopt ik snap hun bedoeling er mee, maar is er niet verteld in het verhaal wáárom ze dichtzitten? Of hebben ze gewoon meteen die bruggen 'dichtgegooid' om het inderdaad nieuwschierig te houden wat er aan de andere kant zit.
The Killer wijzigde dit bericht 10-05-2008 12:50 (3%)
Go on, go on and be perfect.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus