Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 18 september 2007

quote:
painkill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:18:
Ik zit nu op 65%, en heb het spel uitgespeeld, weet iemand wat ik nog allemaal kan doen om die 100% te halen?

En tellen duifen doodschieten ook mee voor 100%?
Ja die tellen mee...(en duiven is met een ' v ' :P )

P.E.No.1 wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:31 (5%)

PSN id: PENo1

E36 BMW 318iS

quote:
painkill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:18:
Ik zit nu op 65%, en heb het spel uitgespeeld, weet iemand wat ik nog allemaal kan doen om die 100% te halen?

En tellen duifen doodschieten ook mee voor 100%?
http://www.thegtaplace.com/gta4/checklist.php
succes

2 sec zoekwerk

Kaasplank wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:31 (4%)

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

quote:
1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:00:
En hoe wil jij een RPG waarbij je 2 handen nodig hebt vanuit een auto schieten terwijl je ook nog moet sturen? :P
Ik zeg toch niet dat je ook moet kunnen rijden? Een politiecomputer kun je ook alleen maar bedienen als je stilstaat :)
quote:
Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:05:

Is dit ergens op je XBOX zelf, in de game of op de tv zelf? Ik begrijp niet precies wat je bedoeld. :?
Heb je wel een HD TV of gewoon een normale TV? Anders kun je er weinig aan doen (maar dan vind ik het wel raar dat er zwarte lijnen tussen zitten). Composiet is overigens nooit HD, dus als je een HDTV hebt kun je beter een component kabel halen (of via VGA aansluiten als je TV zo'n aansluiting heeft)
quote:
.oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:57:
[...]

Ik zeg toch niet dat je ook moet kunnen rijden? Een politiecomputer kun je ook alleen maar bedienen als je stilstaat :)
Dan kun je net zo goed uitstappen dan kun je tenminste alle kanten op schieten. 8)7

Het is al raar dat je dat ding zonder mikken vanuit cover kan schieten,

Even een vraag waar ik nergens een antwoord op heb kunnen vinden. Als je special abilities unlockt van je vrienden bijvoorbeeld guns kopen van little jacob dan is dat omdat je friendship op een bepaald percentage zit. Als je ze echter afwijst om iets te gaan doen dan gaat dat percentage weer omlaag maar verlies je dan ook die vriend zijn special ability weer als je onder het benodigde percentage komt waarop je die special ability unlockte?

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

quote:
Kaasje123 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:16:
Even een vraag waar ik nergens een antwoord op heb kunnen vinden. Als je special abilities unlockt van je vrienden bijvoorbeeld guns kopen van little jacob dan is dat omdat je friendship op een bepaald percentage zit. Als je ze echter afwijst om iets te gaan doen dan gaat dat percentage weer omlaag maar verlies je dan ook die vriend zijn special ability weer als je onder het benodigde percentage komt waarop je die special ability unlockte?
Ja, totdat je weer opnieuw boven de percentage komt.

fotoblog | Blog + Sandbox | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.

Dierenarts, ej !

quote:
ijskonijn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:38:
[...]

Denk zelf ook niet dat achievements meetellen voor 100%, achievements is een functie van Xbox Live en niet specifiek van GTA IV. Je vindt de achievements in GTA IV zelf ook niet terug, alleen in het Dashboard
Niet helemaal waar, toen ik met een helicopter onder een brug doorvloog, kwam er in beeld te staan dat ik er nog 11 moest voor een achievement. Dit is afaik wel de enige achievement die wordt weergegeven in het spel zelf (ik denk omdat dit de enige achievement is die je "in delen" moet doen)

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

Quads rule !
Reg. datum: 30 augustus 2004

Net de missie gedaan om roman te helpen...ik raakte door verschrikkelijk donker beeld te water, we stappen uit en gaan zwemmen. Komt dat stuk ongeluk onder een vlonder terecht , verzuipt die. Mag ik weer heel die missie opnieuw doen.

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.

Ben nu ook al een eindje op weg.. (50% ong.)

En als je alles met bodyarmor en full health en voldoende ammo doet is alles goed te doen..
Heb zelf ook een paar missies opnieuw moeten doen.. door bijvoorbeeld als je de missie eigenlijk al gehaald hebt en je moet alleen nog naar een drop off punt rijden je dan door de bosjes rijd tegen 1 of ander explosief aan wat je in het donker niet ziet en dan moet je weer helemaal overnieuw.. arrrrg.. of een boot die omslaat... of je maat die naar een exploderende auto loopt...

Verder top spel!

--- GigaByte GA-K8N51PVMT-9 ---- AMD Athlon 64 X2 4200+ Dual Core 2.2 GHz, 2000 MHz --- GigaByte VGA GeForce NX7600GT Silent Pipe II 256 MB --- Corsair TWINX 2048 MB, PC3200, 400 MHz, 2 --- Seagate Barracuda 320 GB --- Samsung SpinPoint 500 GB

quote:
Dennis.Lier schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:25:
[...]

Niet helemaal waar, toen ik met een helicopter onder een brug doorvloog, kwam er in beeld te staan dat ik er nog 11 moest voor een achievement. Dit is afaik wel de enige achievement die wordt weergegeven in het spel zelf (ik denk omdat dit de enige achievement is die je "in delen" moet doen)
en de stunt jumps
Reg. datum: 30 oktober 2001

ik speel hem al sinds die uit is zowat elke dag wel een uurtje ofzo, maar nog steeds is het genieten en nieuwe dingen ontdekken

ik vlieg met de auto keihard lucht in, maak een halve salto en de auto vliegt regelrecht op een voetganger. deze bukt doodleuk en ontwijkt mijn grote hummer. prachtig gewoon :D

ik pak een taxi van iemand af, zoals soms gebeurt probeert deze de auto terug te pakken maar net op het moment dat ie de deur grijpt begin ik te rijden. gevolg is niet dat ie loslaat maar gewoon vasthoud en dat een hele lange stuk :D totdat ik vol in de muur duik !

3210 - s35 - s55 - t610 - t630 - s700i - q s100 - k750i - w900i - q s200 - q 9100 - SDA2 - W810i - 8800 - x820 - e65 - k810i - d840

Die helicopter onder bruggen en stuntjumps zijn niet alleen achievements, maar ook deel van de ingame stats, daarom word dat weergegeven.

jericho

tja dat zijn dan kleine glitsjes in het spel, ik heb ze ook wel eens meegemaakt

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

quote:
1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:13:
[...]

Dan kun je net zo goed uitstappen dan kun je tenminste alle kanten op schieten. 8)7
Weet je hoe lang het duurt om uit te stappen en weer in te stappen, en hoe kwetsbaar je dan tijdelijk even bent. Daarom wil ik vanuit de auto schieten :)
Even een kritisch punt: ik vind de missies erg eenzijdig. Vrijwel alle missies bestaan uit racen (achtervolgen, schaduwen of vluchten) en/of een meute bad guys neerschieten in een verlaten gebouw. De scripted events maken het soms verrassend, maar bij eerdere GTA's had ik toch meer plezier in de missies.

De stad, waarin veel gebeurt en mogelijk is, en het verhaal maken dat ik toch heel erg veel plezier heb in het spel, maar de missies kunnen veelzijdiger en leuker.

quote:
Blaise schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:00:
Even een kritisch punt: ik vind de missies erg eenzijdig. Vrijwel alle missies bestaan uit racen (achtervolgen, schaduwen of vluchten) en/of een meute bad guys neerschieten in een verlaten gebouw. De scripted events maken het soms verrassend, maar bij eerdere GTA's had ik toch meer plezier in de missies.

De stad, waarin veel gebeurt en mogelijk is, en het verhaal maken dat ik toch heel erg veel plezier heb in het spel, maar de missies kunnen veelzijdiger en leuker.
Ik vind de missies juist enorm veelzijdig. Er gebeuren veel dingen en geen enkele locatie lijkt op de vorige.

Natuurlijk is GTA in essentie schieten en rijden, maar je gaat bij een racegame toch ook niet zeggen dat je zat wordt van het rondjes rijden en anderen inhalen?

fotoblog | Blog + Sandbox | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.

Natuurlijk is GTA schieten en racen, maar het is de veelzijdigheid daarbinnen. Ik vind de locaties juist wél veel op elkaar lijken. Veel shootouts in leegstaande gebouwen. Eindeloos mannetjes neermaaien.

Ik denk dat die eenzijdigheid komt door het streven naar meer realisme. In San Andreas had je bijvoorbeeld een missie waarin je in een opstijgende vliegtuig moest rijden met een motor, om vervolgens in het vliegtuig rollende tonnen te ontwijken, bad guys neer te schieten, en om tot slot eruit te springen met je parachute.

Zo'n missie is niet erg realistisch, maar wel erg fun. In IV vind ik het plezier vooral buiten de missies.

Weet er iemand hoe je kan zien of gta 4 geïnstalleerd is? (xbox 360)
Ik heb namelijk gewoon de disc ingedaan, maar niet de tv aangezet (moest dringend iets anders doen)
en nu weet ik dus niet of het geïnstalleerd is of niet want ik krijg geen boodschap met de vraag ik wil installeren.

Ik geloof niet dat de 360 vraagt of je spellen wil installeren.

Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst.

Je hoeft niet te installeren voor Xbox. GTA gebruikt de harde schijf automatisch als cache als deze aanwezig is.

E36 BMW 318iS

nou. ik heb the snow storm ook gehaald

spoiler:
via de voorkant er in, alle mensen doodgeschoten. auto aan de achterzijde bij de trap neergezet. drugs gepakt. een poging gewaagd om via de kabelhaspel aan de achterkant er uit te komen. ging dus mis. toen maar dezelfde weg terug een stuk of 7 agenten doodgeschoten. omgelopen naar de achterzijde waar ik de auto neer had gezet en toen de sterren kwijtgereden.

als dat niet bewijst dat de missie haalbaar is weet ik het ook niet meer :P

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Ik hield m'n hart vast toen ik The Snow Storm in beeld zag, na alles wat ik er hier over gelezen had... maar hij was echt te makkelijk?
spoiler:
Eerst een paar granaten naar binnen gegooid in het oude ziekenhuis, daarna de eerste verdieping opgeklommen met een ladder aan de zijkant, toen van bovenaf wat mannetjes omgelegd. Naar bedenen gesprongen, nog wat ventjes neergemaaid, coke van de tafel gepakt, in een keer het ziekenhuis uitgerend en achter een gat in het hek stond een Bobcat. Daarmee heb ik de eerste paar blokkerende politiewagens weggebeukt, om vervolgens op m'n gemak de sterren kwijt te raken door steeds steegjes in te schieten (had ondertussen wel 3 sterren).

Stelde geen kloot voor :?

Ik was het aan het opnemen met m'n telefoon, maar op het moment dat ik de camera uitdrukte (na 9.47 was de missie klaar, toen moest ik alleen nog naar LJ rijden) flikkerde m'n telefoon van de tafel, memorycard eruit. Geen filmpje dus :+

CodeCaster wijzigde dit bericht 09-05-2008 19:25 (14%)

Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst.

Reg. datum: 02 oktober 2001

Ook leuk, ik zie zo'n klote duif ergens in een donker steegje dus ik erop richten met free aim (LT half indrukken) en net op het moment dat ik die kutvogel om zou leggen druk ik iets te hard LT in waardoor ik opeens auto-aim op een smeris... 0.1 seconde voor ik de trekker overhaal, dus te laat om te reageren. KNAL! smeris een kogel in z'n mik en ik heb 2 sterren. Komt er natuurlijk ook net een politieauto aangereden met 2 boze agenten dus ik moest rennen voor mijn leven.
Het ergste was nog dat ik die tyfusduif daarna nooit meer gevonden heb omdat ik mijn god niet weet waar het was 8)

quote:
.oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:49:
[...]

Weet je hoe lang het duurt om uit te stappen en weer in te stappen, en hoe kwetsbaar je dan tijdelijk even bent. Daarom wil ik vanuit de auto schieten :)
Je bent in een auto net zo kwetsbaar, of eigenlijk nog meer aangezien je dan geen cover hebt, als er iemand op je schiet kun je beter achter de auto in cover zitten dan in de auto want dan ben je zo dood.
quote:
Blaise schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:30:
Natuurlijk is GTA schieten en racen, maar het is de veelzijdigheid daarbinnen. Ik vind de locaties juist wél veel op elkaar lijken. Veel shootouts in leegstaande gebouwen. Eindeloos mannetjes neermaaien.

Ik denk dat die eenzijdigheid komt door het streven naar meer realisme. In San Andreas had je bijvoorbeeld een missie waarin je in een opstijgende vliegtuig moest rijden met een motor, om vervolgens in het vliegtuig rollende tonnen te ontwijken, bad guys neer te schieten, en om tot slot eruit te springen met je parachute.

Zo'n missie is niet erg realistisch, maar wel erg fun. In IV vind ik het plezier vooral buiten de missies.
Leegstaande gebouwen? Ik ben nu bij de laatste missie en ik ben nog geen leeg gebouw tegengekomen. Wel veel diverse gebouwen vol met allerlei objecten die als cover kunnen worden gebruikt.

quote:
Leegstaande gebouwen?
Nou ja leegstaand, Zit natuurlijk vol met bad guys. Verpauperd of louche is misschien een beter woord.

Meerdere bijlmer-achtige flats, meerdere verpauperde huizen, drugshuizen, industriële gebouwen. Niet heel afwisselend, want het is steeds hetzelfde: iedereen vermoorden, soms korte cutscenes tussendoor, en op het laatst vlucht er vaak iemand.

Blaise wijzigde dit bericht 09-05-2008 20:21 (7%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws