Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 maart 2004

Vandaag ook het spel gekocht bij de mediamarkt.. Was eerst bij de dynabyte, mocht ik um niet kopen omdat ik nog geen 18 ben :X (ben 17,7..).. En die vent mij maar wijs proberen te maken dat ik hem nergens anders kan kopen omdat er grote boetes opstaan. Nou die vriendelijke mevrouw bij de mediamarkt zei helemaal niks behalve 60 euro aub.. ;)

Inspiron 9400: Intel Core Duo T2400 @ 1.83 ghz, 17 inch WXGA, 2048 MB Ram, 120 Gig HD, Nvidia Go 7900GS - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

Ik heb net een agent over Liberty City gevlogen met mijn Chopper :) Hij bleef er aan hangen toen ik opsteeg.

Ben daarna over het derde eiland gevlogen, 6 sterren, en heb 5 minuten rond gevlogen daarna :) Achievement Unlocked ;)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Creator Owner
Reg. datum: 11 maart 2002

Verkoopt alleen die sloeberwinkel zonnebrillen en petten? Een beetje jammer. :( Ik had meer van dat soort dingen willen zien.

You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?

Reg. datum: 23 juni 2007

quote:
MelvinB schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:00:

Heb gister de demo van Sega Rally van PSStore geplukt en deze gebruikt wel AA? Althans, alles ziet er veel smoother uit dan GTA4.
Volgens mij kunt ge Sega Rally niet vergelijken met GTA 4

Sega Rally, volgens mij een ordinair rally game (rijden van A naar B) terwijl je in GTA 4 je kan uitleven omdat alles mag & kan in een open wereld nl. Liberty City

Angelina Jolie Addict

quote:
harlekein schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:18:
Verkoopt alleen die sloeberwinkel zonnebrillen en petten? Een beetje jammer. :( Ik had meer van dat soort dingen willen zien.
Helaas alleen die winkel ja..

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Loser For Life

argh frusti k*! spel... ik zit al 3 dagen vast op Snow Storm, wat ik ook probeer ik kom er niet uit.

Ik heb meteen 3 sterren te pakken, heb geprobeerd met een auto weg te komen, probeerde te zwemmen, probeerde toen met een boot, niks lukt :(

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Angelina Jolie Addict

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:00:
argh frusti k*! spel... ik zit al 3 dagen vast op Snow Storm, wat ik ook probeer ik kom er niet uit.

Ik heb meteen 3 sterren te pakken, heb geprobeerd met een auto weg te komen, probeerde te zwemmen, probeerde toen met een boot, niks lukt :(
En waarom niet? Wat gaat er fout? Ga je dood? Dan moet je het gewoon rustiger aandoen en zorgen dat je niet geraakt wordt vóór je dat pand uit gaat.

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Reg. datum: 01 maart 2004

quote:
harlekein schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:18:
Dat is voor mij wel een minpuntje ja. Slechts 3 kledingzaken is beetje aan de karige kant.

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

Loser For Life

quote:
Angeloonie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:01:
[...]
En waarom niet? Wat gaat er fout? Ga je dood? Dan moet je het gewoon rustiger aandoen en zorgen dat je niet geraakt wordt vóór je dat pand uit gaat.
niet geraakt worden is onmogelijk, de stroom agenten en wat niet meer is onophoudelijk, heb er op een gegeven moment wel 20-25 gekilled voordat ik naar buiten ging en dan staan er nog om het hoekje te wachten...

Eer ik dan in een auto zit of wat dan ook ben ik dood. Of je pakt een boot die niet vooruit te branden is, je bereikt de overkant en dan staan ze daar ook al met de SWAT teams te wachten :S

blegh... 3 avonden verkloot en nu hoeft het voor mij voorlopig dus niet meer met dit spel, mijn bloed kookt en het verbaast me dat ik nog geen hartaanval heb gekregen van ergernis

Phusebox wijzigde dit bericht 06-05-2008 22:11 (5%)

Guitar Zero

Reg. datum: 14 augustus 2001

quote:
NeoMe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:14:
Voor iedereen die een xbox 360 wil aanschaffen voor GTA4, op bol.com is nu een bundel die zeker aan te prijzen is: Xbox Pro ( Premium ) dus met harde schijf / hdmi + GTA4 + Halo 3 + Assasins Creed voor 270,- Prijs van een normale Premium ! Dus drie gratis spellen twv 120,- !

Check het xbox 360 forum !
helaas niet meer leverbaar :(
Je kan in Snow storm ook eerst alle boeven afknallen en dan hard naar buiten rennen en in en auto stappen en wegscheuren - dus geen politie agenten afknallen.

Fietsbel wijzigde dit bericht 06-05-2008 22:13 (13%)

Loser For Life

quote:
Fietsbel schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:13:
Je kan in Snow storm ook eerst alle boeven afknallen en dan hard naar buiten rennen en in en auto stappen en wegscheuren - dus geen politie agenten afknallen.
ehm ik heb ze allemaal afgeknald, pak dan het pakketje, loop de kamer uit, hoppa 5-6 agenten en 3 sterren

en dan kijk ik net een soort guide op internet, en die gast is gewoon een mega prutser en hij haalt het wel, rijdt gewoon fluitend rechtdoor een 3* cirkel uit :S

Phusebox wijzigde dit bericht 06-05-2008 22:19 (18%)

Guitar Zero

Reg. datum: 25 december 2006

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:16:
[...]

ehm ik heb ze allemaal afgeknald, pak dan het pakketje, loop de kamer uit, hoppa 5-6 agenten en 3 sterren
maybe helpt het om juist binnen te wachten op 'alle' agenten en ze neer te schieten ipv naar buiten te gaan...dan vervolgens de politieauto pakken met sirenes aan en iedereen gaat aan de kant en dan kan je best wel ontsnappen...tenminste zo heb ik het gedaan...sowieso zorgen voor armor/machine gun

edit: Dat had ik nou ook, bekeek een filmpje op internet van een latere missie en die gast bakte er helemaal niks van en nog haalde ie het :P tsjaa misschien zijn wij dan wel nog slechter haha >:)

edit2: spoilers zijn niet echt nodig, misschien kijkt Phusebox dan niet :P

Gusev wijzigde dit bericht 06-05-2008 22:25 (21%)

Reg. datum: 10 september 2005

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:00:

Tips hoe ik het heb gehaald:
- Haal een body armor van te voren
- Om wat close combat te vermijden, kan je alvast vanaf het parkeerplaats met je sniper een stuk of 5 vijanden neerschieten
- Parkeer alvast een redelijk behendig wagen voor de hekken, zodat je direct kan instappen als je het huis wegvlucht
- Neem de tijd om de aanstormende politie in het huis neer te schieten, je hoeft ze echt niet voorbij te rushen
- En jah, dan net zolang wegrijden totdat je uit het zicht ben van de politie :p

succes

AMD Ahtlon 64 3200+, MSI K8N Neo4 Platinum, Nvidia Geforce 6600 GT, 2x Kingston 512MB, Maxtor DiamondMax Plus 9 120 & 160GB, IIyama ProLite E431S

Loser For Life

quote:
Gusev schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:21:
[...]

spoiler:
maybe helpt het om juist binnen te wachten op 'alle' agenten en ze neer te schieten ipv naar buiten te gaan...dan vervolgens de politieauto pakken met sirenes aan en iedereen gaat aan de kant en dan kan je best wel ontsnappen...tenminste zo heb ik het gedaan...sowieso zorgen voor armor/machine gun

Dat had ik nou ook, bekeek een filmpje op internet van een latere missie en die gast bakte er helemaal niks van en nog haalde ie het :P tsjaa misschien zijn wij dan wel nog slechter haha >:)
ehm sirenes aan en iedereen gaat aan de kant? da's dan nieuw voor mij meestal gaan ze eerder in de weg rijden dan aan de kant?

en iedereen neerschieten voor het naar buiten gaan gaat dus niet want ze blijven komen... volgens mij kan ik oneindig binnen blijven staan en cops killen
quote:
Wing_xD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:25:
[...]

Tips hoe ik het heb gehaald:
- Haal een body armor van te voren
- Om wat close combat te vermijden, kan je alvast vanaf het parkeerplaats met je sniper een stuk of 5 vijanden neerschieten
- Parkeer alvast een redelijk behendig wagen voor de hekken, zodat je direct kan instappen als je het huis wegvlucht
- Neem de tijd om de aanstormende politie in het huis neer te schieten, je hoeft ze echt niet voorbij te rushen
- En jah, dan net zolang wegrijden totdat je uit het zicht ben van de politie :p

succes
ik kan er met de sniper maximaal 3 vinden... een binnen en 2 buiten
body armor ligt ook binnen maar heb ik sowieso
(ontzettend irritant overigens om elke keer voor een bodyarmor naar die achterlijke shop te rijden, maar dat terzijde)

en dat wegrijden, in 1 poging van de ... 15 ofzo, ben ik er aan toegekomen om te rijden, na dik een kwartier (real world) rijden was ik ze nog niet kwijt :S

volgens mij ben ik gewoon een ongelooflijke sukkel wat dit spel betreft, of eigenlijk elk spel volgens mij

Phusebox wijzigde dit bericht 06-05-2008 22:30 (37%)

Guitar Zero

156 Berlina
Reg. datum: 26 december 2001

Ambulances zijn echt ideaal voor missies, ze gaan hard, sturen goed en beuken overal doorheen. Bovendien gaat iedereen aan de kant als je je sirene aandoet.

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:26:
[...]

ehm sirenes aan en iedereen gaat aan de kant? da's dan nieuw voor mij meestal gaan ze eerder in de weg rijden dan aan de kant?

en iedereen neerschieten voor het naar buiten gaan gaat dus niet want ze blijven komen... volgens mij kan ik oneindig binnen blijven staan en cops killen

[...]

ik kan er met de sniper maximaal 3 vinden... een binnen en 2 buiten
body armor ligt ook binnen maar heb ik sowieso
(ontzettend irritant overigens om elke keer voor een bodyarmor naar die achterlijke shop te rijden, maar dat terzijde)

en dat wegrijden, in 1 poging van de ... 15 ofzo, ben ik er aan toegekomen om te rijden, na dik een kwartier (real world) rijden was ik ze nog niet kwijt :S

volgens mij ben ik gewoon een ongelooflijke sukkel wat dit spel betreft, of eigenlijk elk spel volgens mij
haha het is maar net hoe je het opvat idd, maargoed ze staan meestal stil zodat je er net langs kan...maar het oneindig binnentreden van politieagenten valt op een gegeven moment echt mee serieus, gewoon ff geduld, dan kan je op een gegeven moment bij de 'ingang' nog ik dacht twee agenten neerschieten en dan kan je in 1 van de 2 politieauto's springen en karren maar...succes! enne der komen nog een hoop SUPER irritante missies voorbij :P vond snow storm in eerste instantie ook ergg lastig ;)

Enne je doet er goed aan om ff een ander spel te pakken voor een dag of twee, helpt meestal ook 8)

Loser For Life

quote:
Gusev schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:35:
[...]

Enne je doet er goed aan om ff een ander spel te pakken voor een dag of twee, helpt meestal ook 8)
haha ok als er nog irritantere missies komen kan ik het maar beter opgeven...

hmm wat zal ik morgen eens doen dan:

- mezelf ergeren op het achterlijke penalty systeem in GT5:P (de reden dat ik het spel al 3 weken niet meer heb aangeraakt)
- gefrustreerd raken door CoD4 online omdat ik er ogenschijnlijk niks van bak
- hartklopping krijgen van de trage controls in Gears of War online
- verveeld en geïrriteerd de veel te lange en saaie races van Forza 2 doen

opties opties opties ;(

Guitar Zero

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:40:
[...]

haha ok als er nog irritantere missies komen kan ik het maar beter opgeven...

hmm wat zal ik morgen eens doen dan:

- mezelf ergeren op het achterlijke penalty systeem in GT5:P (de reden dat ik het spel al 3 weken niet meer heb aangeraakt)
- gefrustreerd raken door CoD4 online omdat ik er ogenschijnlijk niks van bak
- hartklopping krijgen van de trage controls in Gears of War online
- verveeld en geïrriteerd de veel te lange en saaie races van Forza 2 doen

opties opties opties ;(
Genieten van t lekkere weer :> ?

Ontopic: klopt het dat je met het completen van de verhaallijn niet de game 100% uitspeelt?

Loser For Life

quote:
Gusev schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:42:
[...]

Genieten van t lekkere weer :> ?

Ontopic: klopt het dat je met het completen van de verhaallijn niet de game 100% uitspeelt?
offtopic:
helaasch zit ook dat er niet in, zon op, opstaan, werken, koken, opruimen, douchen, zon onder, gamen/tv kijken, slapen

Guitar Zero

Nu met Sony Alpha 300

:( Klote spel

spoiler:
2x bank overal gespeeld, 2x weigeren die gasten in de auto te stappen als ik hem om moet wisselen :( Die missie is prima te doen, maar niet als je buiten de auto staat.

PWM wijzigde dit bericht 06-05-2008 23:00 (20%)

Creator Owner
Reg. datum: 11 maart 2002

Over Snow Storm is al heel veel gepost. Ga eens zoeken. De beste tip die ik hier las is dat er ook een boot in de buurt staat.

You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?

-]|-|$[-Shoc]{R/-VeR

waar kan je zien welke achievements je hebt gehaald op de PS3?

kan er niets van vinden? of kijk ik verkeerd?

PC SETUP: C2D E6400 - 2x 2048 Dominator 1066MHZ- 250GB WD Caviar 16mb cache - Soundbl. XFI FPS (64mb)- GF 7800GT-OC - Case: Cm 690(black) - Razer Barracuda HP-1 - Razer Excactmat - Razer Lycosa

Reg. datum: 10 september 2005

quote:
PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:00:
:( Klote spel

spoiler:
2x bank overal gespeeld, 2x weigeren die gasten in de auto te stappen als ik hem om moet wisselen :( Die missie is prima te doen, maar niet als je buiten de auto staat.
Tip
spoiler:
Eerste poging mislukt met wegrijden. Dus bij mijn tweede poging bleef ik gewoon in de ondergrondse metrotunnel doorrennen ipv naar boven, op een gegeven moment raak je gewoon de wanted level kwijt. Easy as that ;)

AMD Ahtlon 64 3200+, MSI K8N Neo4 Platinum, Nvidia Geforce 6600 GT, 2x Kingston 512MB, Maxtor DiamondMax Plus 9 120 & 160GB, IIyama ProLite E431S

Nu met Sony Alpha 300

quote:
LaMaGRa schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:03:
waar kan je zien welke achievements je hebt gehaald op de PS3?

kan er niets van vinden? of kijk ik verkeerd?
Je kijkt op de verkeerde console ;)
quote:
Wing_xD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:08:
[...]

Tip
spoiler:
Eerste poging mislukt met wegrijden. Dus bij mijn tweede poging blijf ik gewoon in de ondergrondse metrotunnel doorrennen ipv naar boven, op een gegeven raak je gewoon de wanted level kwijt. Easy as that ;)
Lol, ik zat het net te denken :) Ga ik dan ook maar eens doen

PWM wijzigde dit bericht 06-05-2008 23:09 (45%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: