I intend to live forever. So far, so good.
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 januari 2007
Leuke mapquote:KnEuTeR schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:23:
[...]
ik zal deze link hier nog maar eens herhalen:
http://grandtheftauto.ign.com//maps/1/Liberty-City-Map
(bij NPC pigeons aanzette)
google maps style, en erg compleet!
Volgens mij had iemand al gezegd dat je in Party Mode online kon spelen op alle eilanden in je eentje. Veel wapens en geen politie was het voor de rest volgens mij.quote:IkWilbert schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:28:
Mijn broertje is niet zo van de missies... meer van het doelloos rondrijden en beetje over mensen heen rijden.Yeah i know....
Is er ook iets van een cheat dat de andere eilanden unlocked? Hij heeft het eerste eiland nu wel een keer gezien haha.
Ik heb het 2e eiland al wel unlocked maar ik laat hem niet met mijn profiel spelen.
AMD1800 wijzigde dit bericht 06-05-2008 16:32 (41%)
Party Mode (multiplayer lobby)quote:IkWilbert schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:28:
Mijn broertje is niet zo van de missies... meer van het doelloos rondrijden en beetje over mensen heen rijden.Yeah i know....
Is er ook iets van een cheat dat de andere eilanden unlocked? Hij heeft het eerste eiland nu wel een keer gezien haha.
Ik heb het 2e eiland al wel unlocked maar ik laat hem niet met mijn profiel spelen.
[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]
Hier:quote:Fab1Man schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:24:
Weet iemand waar de auto-showrooms staan op Algonquin? Ik heb me er naar rot gezocht, maar kan het niet vinden!
en die op Alderny is op de Lockowski ave in Alderny city District. (maar die is vrij gaar)
ik kan alleen de motor showroom niet vinden
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
misschien krijg je ze wel niet allemaal, ligt namelijk ook aan keuzes die je maakt in het spelquote:AMD1800 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:29:
[...]
Leuke mapEr zijn dus vijf savehouses in totaal. Wat voor een huizen zijn dat allemaal en hoe kun je daar je auto's wegzetten?
Er zijn iig 2 LUXE safehouses, die andere zijn gaar en oud
Reg. datum: 28 februari 2004
Gigabyte P35-DQ6 - Intel Quad 6600 - 4 Gb OCZ Platinum 2 PC 6400 - Club 3D HD 2900 XT - OCZ EvoStream 720W - Gigabyte Aurora 3D - Logitech G15 - Logitech MX Revolution - Logitech Driving Force Pro - Vista 64 - Samsung Syncmaster 245B 24"
Ik vind deze guide de fijnste:quote:KnEuTeR schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:23:
[...]
ik zal deze link hier nog maar eens herhalen:
http://grandtheftauto.ign.com//maps/1/Liberty-City-Map
(bij NPC pigeons aanzette)
google maps style, en erg compleet!
http://www.gamesradar.com...t-1/a-2008050210174578002
Staat van elke duif een screenshot, sommige duiven zitten op rare plekken en vind je niet door middel van alleen een stipje op de map.
Waar heb je m gekocht en hoe duur was ie...?quote:brama schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:16:
[...]
In de Brady game guide die je als boek kan kopen staan al die maps er al in. Da's ook zo'n beetje de enige reden dat ik die gekocht heb. Lekker makkelijk..staan ook gelijk alle weapon/armour pickups op, en oddjobs etc.
Ik moet m nog binnenkrijgen van Amazon...
Livetag: SqueakyClean NL
Want ik ben een casual gamer, maar vindt het bij dit spel toch wel waard om de 100% te gaan behalen. Maar ik ben dus niet supergoed, en heb ook sidemissies tussendoor gedaan.
Ik zou het zonde vinden, als punten zijn, die je in het begin fout doet, waardoor je geen 100% meer kan behalen.
Asus P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92) | PSN: Morris23
Reg. datum: 06 januari 2007
Ik zie dat ie daar in de VS maar 14 dollar is: http://www.amazon.com/Gra...qid=1210085764&sr=8-1quote:Jobbie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:51:
[...]
Waar heb je m gekocht en hoe duur was ie...?
volgens mij heb je geen achievements op de ps3, dat is iets van xbox en stelt imo niet veel voor, het is meer een lijstje van "kijk eens wat ik kan! goed hé"quote:Jumpman schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:53:
Weet iemand of er ook een archievement is op de PS3, dat je hem in 'XX' tijd moet uitspelen (de verhaallijn dan)?
Want ik ben een casual gamer, maar vindt het bij dit spel toch wel waard om de 100% te gaan behalen. Maar ik ben dus niet supergoed, en heb ook sidemissies tussendoor gedaan.
Ik zou het zonde vinden, als punten zijn, die je in het begin fout doet, waardoor je geen 100% meer kan behalen.
kijk eens naar mn linkje wat ik daarstraks heb gepost, daar staat een 100% checklist. volgens mij kan je alles ten aller tijden halen
Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus
Klopt inderdaad, Achievements zijn alleen op de Xbox 360. Weet wel dat sommige PS3 spellen toch zelf een achievement systeem hebben ingebouwd (Burnout Paradise bijvoorbeeld), maar of dit bij GTA IV zo is weet ik nietquote:De Gesnaakte schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:58:
[...]
volgens mij heb je geen achievements op de ps3
ik heb wel een keer gehad dat ik jacob naar huis moest brengen, eenmaal aangekomen wou die niet uitstappen, hij loopten mij maar ieder keer na , toen heb ik maar mijn game gesaved en toen was ie ineens wegquote:DaChosen1 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:34:
ik heb nog een vraagje: als je bv met Jacob naar een stripclub of show gaat en je moet hem daarna weer thuis afzetten, heb ik een aantal keer meegemaakt dat ik nog even naar de Cluckin Bell ging en hij er meteen vandoor ging.. Dus hij nam afscheid bij de Cluckin Bell, en kreeg ik het duimpje omhoog. Wel makkelijk dat ik niet helemaal naar zijn huis hoefde te rijden. Is dit normaal? Ik probeerde dit ook na een "date" met Roman, maar toen lukte het niet..
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Reg. datum: 28 februari 2004
ik heb hem ook, meteen bij de MM in Eindhoven gekocht samen met mijn GTA4 exemplaar tijdens de middernacht launch. Dit prachtige boek kostte 19,99. Echt zijn geld waard vind ik, vooral om alle USJ en FR te vinden. Ook de wapens en armour zijn makkelijk te vinden, op een gegeven moment ken je de meeste plekken die makkelijk bereikbaar zijn wel uit je hoofd.quote:Jobbie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:51:
[...]
Waar heb je m gekocht en hoe duur was ie...?
Gigabyte P35-DQ6 - Intel Quad 6600 - 4 Gb OCZ Platinum 2 PC 6400 - Club 3D HD 2900 XT - OCZ EvoStream 720W - Gigabyte Aurora 3D - Logitech G15 - Logitech MX Revolution - Logitech Driving Force Pro - Vista 64 - Samsung Syncmaster 245B 24"
Motorshowroom:quote:KnEuTeR schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:31:
[...]
Hier:
spoiler:Die op Algonquin (met ferari's oftwel turismo's) is tegenover de Persues in Middle Park East District (NAAST je LUXE safehouse als je die krijgt van roman) in kruising Bismarck ave en pyrite St (de winkel heet ook pyrite geloof ik) Pak de kaart er ff bij kan je het opzoeken
en die op Alderny is op de Lockowski ave in Alderny city District. (maar die is vrij gaar)
ik kan alleen de motor showroom niet vinden
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Motor showroom:quote:Angeloonie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:19:
[...]
Motorshowroom:
spoiler:De motorshowroom zit op het 3e eiland, in het gedeelte bovenin. Het zit tegenover een parkeergarage met een stuk of 5-6 verdiepingen, die is redelijk makkelijk te vinden (groot, vierkant, ziet er uit als een parkeergarage), dus dan vind je de motorshowroom ook zo.
http://socialclub.rockstargames.com/
* Dennahz morgenavond eindelijk in het bezit van dit prachtige spel
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
Reg. datum: 28 november 2004
Ja in de tijd dat jij ging slapen (Saven) is hij 'em gepeert.quote:racer13 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:15:
[...]
ik heb wel een keer gehad dat ik jacob naar huis moest brengen, eenmaal aangekomen wou die niet uitstappen, hij loopten mij maar ieder keer na , toen heb ik maar mijn game gesaved en toen was ie ineens weg
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Verslavend spel hoor!quote:Dennahz schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:45:
Mijn GTA ligt op het postkantoor 500 meter hier vandaan maar ze zijn nu dicht
* Dennahz morgenavond eindelijk in het bezit van dit prachtige spel
Et is dat ik overdag werk, maar avonds schop ik mijn vader achter de tv weg en ga ik lekker een uurtje of 2 GTA-en. Moeders leest toch liever een boek of pakt haar DS.
Ff wat anders;
Is het mogelijk dat AA nog later enabled kan worden dmv een patch o.i.d?
Heb gister de demo van Sega Rally van PSStore geplukt en deze gebruikt wel AA? Althans, alles ziet er veel smoother uit dan GTA4.
MelvinB wijzigde dit bericht 06-05-2008 20:03 (3%)
Reg. datum: 27 april 2007
Check het xbox 360 forum !
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
Een ouder die discipline toe weet te passen. Mooi zo.quote:computergek schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:09:
Het is echt geweldig om GTA IV te spelen met een moeder die de hele tijd aan je hoofd zeurt en ook nog eens de stekker van de Xbox er zomaar uit trekt waardoor het beeld op zwart gaat. Gelukkig was ik geen missie aan het doen.
You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.