Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
FireFoz schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:41:
weet iemand hoe je vanuit je schuilplaats kunt schieten zonder zelf op te staan? dus met je armen om het hoekje of boven je hoofd uit

dat zag ik een trailer en ook in een demo ergens dat dat kon, maar ik krijg het zelf niet voor elkaar. dus blind schieten.
Aim of vuur knop half indrukken, dan gebruikt je free aim en kan je ook om een hoekje schieten.
(lukt mij iig meestal zo)

1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
1993 Mazda 626 1.8i 16V

Reg. datum: 12 november 1999

quote:
weet iemand hoe je vanuit je schuilplaats kunt schieten zonder zelf op te staan? dus met je armen om het hoekje of boven je hoofd uit

dat zag ik een trailer en ook in een demo ergens dat dat kon, maar ik krijg het zelf niet voor elkaar. dus blind schieten.
Gewoon R2 in drukken zonder via L2 iets te targetten?

quote:

Bij de PS3 is het: L2 half indrukken, vrij richten, L2 helemaal indrukken, auto aim. R2 half indrukken, vrij schieten, R2 helemaal indrukken, gericht schieten.. geloof ik zo even uit mijn hoofd.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

.eXP | DonCorleone

Het vrij schieten doe je gewoon door niet te aimen maar gewoon meteen de schiet knop in te drukken als je ergens gecovered staat. (RT op de xbox bv.)

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

Squeakyclean NL
Reg. datum: 24 november 2000

quote:

Blind vuren:
dekking zoeken met RB, en dan met RT schieten... dan vuur je blind...
Gericht vuren:
dekking zoeken met RB, richten met LT (ingedrukt houden) en schieten met RT

edit: haha, 5 6 replies op 1 vraag.... }:O

Jobbie wijzigde dit bericht 06-05-2008 15:52 (8%)

Livetag: SqueakyClean NL

quote:

met het pistool en de uzi gaat het het beste, soms lukt het ook met een assaultrifle,
het is me gelukt door niet autoaim te gebruiken maar gewoon met de hand te richten, en dan schieten

edit: eeh 6 :) en ik heb het dus fout :)

De Gesnaakte wijzigde dit bericht 06-05-2008 15:50 (3%)

Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus

Kan je het verhaallijn wel uitspelen als je cheats gebruikt? Dat het niet 100% complete is zou me een rotzorg zijn eigelijk. Ik wil verder, maar het lukt me niet :).
Bij hoeveel % unlock je het eiland helemaal links, ik heb nu zeg maar 2/3e van de kaart. En heb mezelf voorgenomen pas live op te gaan als ik de hele kaart heb. Zit nu op 25% :)

Squeakyclean NL

quote:
ephymerous schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:55:
Bij hoeveel % unlock je het eiland helemaal links, ik heb nu zeg maar 2/3e van de kaart. En heb mezelf voorgenomen pas live op te gaan als ik de hele kaart heb. Zit nu op 25% :)
damn! ik zit op 27%, zit in m'n 2e safe house (op Bohan(?)) en heb nog steeds het middelste eiland niet unlocked...
kheb al zo'n 20 uur gespeeld...

Of jij gaat snel, of ik doe het erg langzaam....

heb al gezocht in het topic maar met welke motor kun je het beste een wheelie maken?

Ik ben beetje in het begin van het spel, maar heb maar 1 motor gevonden en daar kan je nou niet echt een wheelie mee maken :P

Squeakyclean NL

quote:
Slasher schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:58:
heb al gezocht in het topic maar met welke motor kun je het beste een wheelie maken?

Ik ben beetje in het begin van het spel, maar heb maar 1 motor gevonden en daar kan je nou niet echt een wheelie mee maken :P
paar posts terug stond dat het heel simpel is op een scooter......

als ik ze zie rijden is dat overdag...

Jobbie wijzigde dit bericht 06-05-2008 15:59 (5%)

quote:
ephymerous schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:55:
volgens mij unlock je de eilanden alleen met de verhaallijn.

spoiler:
als je van ray opdrachten gaat krijgen dacht ik

Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus

quote:
Jobbie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:57:
[...]

damn! ik zit op 27%, zit in m'n 2e safe house (op Bohan(?)) en heb nog steeds het middelste eiland niet unlocked...
kheb al zo'n 20 uur gespeeld...

Of jij gaat snel, of ik doe het erg langzaam....
Middelste eiland had ik na 12uur spelen ofzo al... maar ik cruise dan ook niet vaak doelloos rond :)

ephymerous wijzigde dit bericht 06-05-2008 16:04 (6%)

quote:
De Gesnaakte schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:00:
[...]

ik moet eerlijk zeggen dat ik dat bij alle gta's tot nu toe altijd al gedaan heb. was wel minder erg omdat je steeds iets extras kreeg.
mijn manier is meestal eerst die dingen gaan doen, en dan pas met een missie beginnen, en zodra je het 2e continent open speelt weer eerst al die zooi gaan zoeken
net als ambulance/brandweer/politie/taxi missies kan je het beste meteen doen aan het begin van het spel, dan heb je minder gebied, en minder vijanden (hoewel dat bij gta4 niet echt van toepassing is)
in gta3 word je ambulance gewoon kapotgeschoten door de maffia als je die missies pas laat in het spel doet
Ja maar het probleem in gta4 is is dat je nergens ziet hoeveel er nog over zijn volgens mij. Je raakt dan ook snel de tel kwijt omdat je niet meer per 10 packages iets nieuws krijgt daar kon je ook nog een beetje mee rekenen van hoeveel je er had. Ik weet nu al niet eens meer of ik bijvoorbeeld 4 of 5 flying rats te pakken heb.... :/

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Reg. datum: 12 februari 2005

Het ligt er gewoon aan hoever je bent met de verhaallijn, niet met de voltooiing van de volledige game, incl side missions en dergelijke. Want dat is wat dat percentage uitdrukt.

E36 BMW 318iS

ik laat die ratten met rust totdat ik klaar ben met de verhaallijn. tegen die tijd is er wel een complete kaart met alle locaties op internet te vinden. Uitprinten, een stift er bij en karren maar :Y)

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

quote:
Kaasje123 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:04:
Ik weet nu al niet eens meer of ik bijvoorbeeld 4 of 5 flying rats te pakken heb.... :/
Staat dat ook niet tussen de stats dan?
quote:
Kaasplank schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:07:
ik laat die ratten met rust totdat ik klaar ben met de verhaallijn. tegen die tijd is er wel een complete kaart met alle locaties op internet te vinden. Uitprinten, een stift er bij en karren maar :Y)
Met slim. Kaart op schoot, helikoptertje als vervoermiddel en je moet binnen een paar uurtjes klaar kunnen zijn...

[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]

Gamertag: ijskonijn81

quote:
Kaasplank schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:07:
Zo ga ik het ook doen. Ik laat die duiven nu nog leven, als ik het verhaal heb uitgespeeld gaan die beesten eraan >:) Kaart uitprinten en dan afvinken. Heb ik ook gedaan met de vlaggen in Assassin's Creed

ijskonijn wijzigde dit bericht 06-05-2008 16:12 (8%)

quote:
BreeeZe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:46:
Aim of vuur knop half indrukken, dan gebruikt je free aim en kan je ook om een hoekje schieten.
(lukt mij iig meestal zo)
Ik heb die auto-aim maar uitgezet. Werkt veel beter voor mij :)

PSN id: NL_SToRM

Bite my shiny metal ass!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
ijskonijn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:11:
[...]

Zo ga ik het ook doen. Ik laat die duiven nu nog leven, als ik het verhaal heb uitgespeeld gaan die beesten eraan >:) Kaart uitprinten en dan afvinken. Heb ik ook gedaan met de vlaggen in Assassin's Creed
In de Brady game guide die je als boek kan kopen staan al die maps er al in. Da's ook zo'n beetje de enige reden dat ik die gekocht heb. Lekker makkelijk..staan ook gelijk alle weapon/armour pickups op, en oddjobs etc.

Brama is lid van het Front Auto Check Image. Front Auto Check Image is onderdeel van de 'verbeter GoT, begin met het CMS!' stichting.

Acties: [view]

Door: Terr Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

quote:
brama schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:16:
[...]

In de Brady game guide die je als boek kan kopen staan al die maps er al in. Da's ook zo'n beetje de enige reden dat ik die gekocht heb. Lekker makkelijk..staan ook gelijk alle weapon/armour pickups op, en oddjobs etc.
Deze Flickr set bevat denk ik dezelfde maps, mocht je een online variant zoeken :)

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

iedereen heeft een handelsmerk

quote:
brama schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:16:
[...]

ik zal deze link hier nog maar eens herhalen:

http://grandtheftauto.ign.com//maps/1/Liberty-City-Map

(bij NPC pigeons aanzette)

google maps style, en erg compleet!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Weet iemand waar de auto-showrooms staan op Algonquin? Ik heb me er naar rot gezocht, maar kan het niet vinden!

CM Centurion 5 - Intel C2D E6400 - Asus P5B Deluxe - 4x1GB DDR2-800 (2x1GB Elixir/2x1GB Infineon) - Nvidia 7900 GTO - Creative Audigy 4 - Zalman ZM-600HP - Vista Ultimate x64

als we dan toch links gaan posten, hier een 100% checklist. altijd handig

http://www.g-unleashed.co...1&page=100%_checklist

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws