Terr wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:10 (83%)
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Terr wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:10 (83%)
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Fok heeft in mijn ogen, altijd wel prima reviews. Van games & films.quote:PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:43:
Krijg nou wat, ik heb een review gevonden waar ik het mee eens benEn hij is nog van FoK ook:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=24924&page=5
Een 9
[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]
greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!
a fool and his money are often separated.
ik heb gelezen op internet dat als je ze allemaal hebt, een attack helicopter krijgt.quote:buddow schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:56:
jammer zeg, ik heb echt niet de behoeft om mn tijd te verspillen aan het zoeken naar 200 duiven
De Gesnaakte wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:24 (14%)
Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus
Party mode is een soort open "lobby", waarbij je beschikking hebt over alle eilanden om een beetje in rond te klooien (met meteen heel veel wapens tot je beschikking, maar wel minder verkeer en geen politie). Daarnaast kan je vanuit deze lobby vrienden uitnodigen en daarna multiplayer games naar keuze starten...quote:Martinspire schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:14:
Ik ben nu ff niet bij mn 360, maar hoe werkt die partymode dan? Is dat gewoon online, splitscreen of iets anders?
Hankey wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:22 (9%)
[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
LXotico
quote:De Gesnaakte schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:19:
[...]
ik heb gelezen op internet dat als je ze allemaal hebt, een attack helicopter krijgt.
kan het niet bevestigen, want ik heb er pas 2
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Mja, een stukje heeft ie toch duidelijk niet begrepen:quote:PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:43:
Krijg nou wat, ik heb een review gevonden waar ik het mee eens benEn hij is nog van FoK ook:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=24924&page=5
Een 9
Heeft geen zak met het wel of niet voor elkaar kunnen krijgen te maken, maar alles met het bewust irritanter maken van overig verkeer. Pathfinding is dan ook niet het juiste woord. Ik zou het eerder pathblocking noemenquote:Een ander echt vervelend punt is de pathfinding van voorbijgangers. Zeker medeweggebruikers doen de meest absurde dingen. Meer dan eens zullen ze je op het laatste moment afsnijden als je bezig bent met een inhaalmaneuvre. Zelfs als je als politie met loeiende sirenes aan komt scheuren, wijken ze op de meest rare manieren uit. Het is blijkbaar bij RockStar na tien jaar nog steeds niet gelukt om verkeer op een normale manier te laten reageren. Het meest typerende voor de rare AI was wel toen ik vijf auto's voor me op de weg exact op hetzelfde moment naar rechts zag uitwijken, zonder dat daar enige aanleiding voor was, waarbij er ook nog eens twee op een andere auto knalden. Gelukkig kan jouw auto wel wat hebben en is crashen dus geen ramp, maar als motorgebruiker wil je echt niet in volle vaart op een auto knallen.
.oisyn wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:40 (4%)
Call me cocky, but if there`s an alien out there I can`t kill I haven`t met him and killed him yet.
[Tomb Raider: Underworld] - [My javascript wolfenstein project]
Was mij ook al opgevallen, en dan met name bij taxi's. Blijkbaar vinden de taxichauffeurs het leuk om vlak voor m'n neus hun taxi voor mijn auto te gooien, wat 9 van de 10 keer resulteert in een aanvaring met de desbetreffende taxiquote:.oisyn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:38:
Heeft geen zak met het wel of niet voor elkaar kunnen krijgen te maken, maar alles met het bewust irritanter maken van overig verkeer. Pathfinding is dan ook niet het juiste woord. Ik zou het eerder pathblocking noemen
Mijn god het verkeer! Maar ja dat is New York, idioten in een auto! Hel ooit een cabbie in de drukt proberen te pakken? Als dat je lukt en ze moeten omdraaien omdat de GPS dat aangeeft...waar jij gewoon een afslag later neemt gaan ze gewoon omdraaien! In de drukte!quote:.oisyn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:38:
[...]
Mja, een stukje heeft ie toch duidelijk niet begrepen:
[...]
Heeft geen zak met het wel of niet voor elkaar kunnen krijgen te maken, maar alles met het bewust irritanter maken van overig verkeer. Pathfinding is dan ook niet het juiste woord. Ik zou het eerder pathblocking noemen. Net als die enorme drukte die je altijd ziet aan het eind van de tolweg (vooral aan de broker kant). Dat is echt niet toevallig ofzo
.
swampy wijzigde dit bericht 06-05-2008 14:47 (4%)
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Zou jammer zijn want dat betekent dan een dagje met eoa internet map zoeken voordat je de attack helicopter krijgtquote:De Gesnaakte schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:19:
[...]
ik heb gelezen op internet dat als je ze allemaal hebt, een attack helicopter krijgt.
kan het niet bevestigen, want ik heb er pas 2
wel jammer dat het niet meer zo is als in de voorgaande delen, na 20 duiven een armor bij je savepoint of zo
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat bij alle gta's tot nu toe altijd al gedaan heb. was wel minder erg omdat je steeds iets extras kreeg.quote:am2 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:54:
[...]
Zou jammer zijn want dat betekent dan een dagje met eoa internet map zoeken voordat je de attack helicopter krijgtHet is echt niet te doen om ze zelf alle 200 zonder hulp te vinden. Eentje zag ik ook maar HEEELLL toevallig toen ik bij snowstorm een beetje door mn scope aan het loeren was.
Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus
Dat was ook ziekelijk iddquote:swampy schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:46:
MAAR het is stukken beter dan in GTA SA..ooit daar op een snelweg gereden?
.oisyn wijzigde dit bericht 06-05-2008 15:11 (20%)
Call me cocky, but if there`s an alien out there I can`t kill I haven`t met him and killed him yet.
WFG wijzigde dit bericht 06-05-2008 15:11 (19%)
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Euh, hoeveel knoppen denk je dat er op een controller zitten?quote:spenky schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:10:
kan je in gta 4 op de ps3 ook van je eigen auto je knipperlicht aanzetten ?
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
.oisyn wijzigde dit bericht 06-05-2008 15:21 (19%)
Ik had met SA altijd een heli bij meerdere savehouses klaar staan, eigen vliegveld wss mijn homebase. Bij savehouses kon je met de kleine helicopter (Osprew heette die, of ergens in die trend.) Paste precies in een 3 car garage, met de flightstick jasde ik de heli zo naar binnen en er paste nog een auto naast ook.quote:Zosas schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:11:
[...]
Of X op de PS3.
Ik gebruik ook heel vaak taxi's.
Gewoon superhandig!! Tuurlijk blijft het rijden leuk, maar zoals iemand al zei; heb niet altijd zin om die afstanden af te leggen.
Met GTA SA pakte ik vaak een vliegtuig en sprong er halverwege uit ipv die afstanden te rijden
Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz
Weet er ff geen
heeft niks met het aantal knoppen te maken , in gta 3 als je lang genoeg naar links stuurden ging automatisch het knipperlicht aanquote:.oisyn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:11:
[...]
Euh, hoeveel knoppen denk je dat er op een controller zitten?
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 2,94 ghz , 8800gts 320 , 3gb kingston drr2, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona