Reg. datum: 05 januari 2006
In de opties, ga je naar Stats. In General zie je dan wat je relaties zijn t.o.v. de storyline characters zoals Roman en Little Jacob. Bij Player kan je zien wat Michelle van je vindt.quote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]In de opties, ga je naar Stats. In General zie je dan wat je relaties zijn t.o.v. de storyline characters zoals Roman en Little Jacob. Bij Player kan je zien wat Michelle van je vindt.quote:DarkShadow schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:50:
waar kan je zien hoe je relaties zijn, staat dat gewoon onder stats? Ik heb het de laatste paar keer flink met michelle verpest. Ik had lelijke kleren aan, door een autoongeluk vloog ze door de voorruit, toen ze me weer belde viel ik van een muurtje waardoor het telefoongesprek direct stopte. Ze is behoorlijk pissed...
Ik moet zeggen dat het wel aardig is, maar vaak heb ik gewoon helemaal geen zin om met iemand te gaan bowlen etc. Ik hoorde trouwens dat je vrienden je helpen bij een bepaalde likeability, hoe zit dat precies?
Je moet zodra je die gele stip heb getriggered terug de metro inrennen en gewoon een stukje op je gemak de metrotunnel inrennen, totdat je wanted level weg is. Dan kan je op je gemak een auto zoeken, zonder politie om je heenquote:Jorn1986 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:07:
Ik zit een beetje vast in een missie:
spoiler:Ik doe de missie ''Three Clover Leaf'' , ik overval die bank, ik loop door een paar straten in chinatown, loop door het metrostelsel, vervolgens door de metro-tunnel, naar een uitgang (servicing exit), en vervolgens moet ik dan een 4-persoons auto zien te krijgen, maar ik heb dan nog steeds een 3-sterren ''rating'' van de politie, en er ''stromen'' bijna letterlik politie-mannen naar binnen en ik kom er niet echt goed uit... zodra ik dan er uit ren wordt ik van alle kanten beschoten en ben ik dood... Wat doe ik fout? Ik had voordat ik de missie begon nog een body armor ingeslagen en flink wat granaten. Hoe kan ik dat laatste stukje goed doen? (neem aan dat het een auto pakken is, je ''wanted level'' kwijtraken en terugrijden is?)
XBX360Gamertag I PSN -> Shiverzz
Nope bij mij zat ie gewoon aan een tafeltje. In die diner heb je het sowieso dat als je bij de deur gaat staatn en je draait wat dan verdwijnt iedereen en komt wer terug als je anders draait etcquote:Shiverzz schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:59:
Hmm, heb volgens mij last van een bug op een missie van Roman & Brucie;
am2 wijzigde dit bericht 06-05-2008 12:03 (4%)
Ik was een uur te vroeg en Niko ging gewoon zitten wachten en die gast liep zelf op me af (cutscene). Ga eens wat vroeger.quote:Shiverzz schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:59:
Hmm, heb volgens mij last van een bug op een missie van Roman & Brucie;.
mister_S wijzigde dit bericht 06-05-2008 12:16 (36%)
Dat, en wat kun je "verdienen" met die duiven afschieten? Dat is me ook nog niet helemaal duidelijk...quote:William schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:27:
Ik heb gisteren eens al die achievements bekeken en er zitten ook hidden packages in. Nu is mijn vraag: hoe zien die dingen uit? In de vorige delen vielen die packages redelijk op als je wist hoe ze uit zagen maar in deze wereld zou ik bij god niet weten waar ik naar moet kijken.
All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.
Het voegt allemaal toe aan de 100% completion. De vigilante missies, drug packages voor Jacob etc. Dus als je per se 100% wilt hebben moet je die allemaal voltooien, maar ik jaag liever niet op 200 duiven.quote:Acid__Burn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:30:
[...]
Dat, en wat kun je "verdienen" met die duiven afschieten? Dat is me ook nog niet helemaal duidelijk...
Characters are completely customisable. You can essentially create your own unique online character by adjusting their hair, sex, race, clothing etc. Additional options can be unlocked by increasing your rank in Ranked multiplayer matches.quote:Acid__Burn schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:06:
[...]
Kleren vrijspelen? Heb ik nog niet over gehoord...
Hoe zit het trouwens met wapens? Heb nu een MP5 (die kom je in de missies tegen), een shotgun, en een pistol. Maar hoe kom ik aan nieuwe wapens (denk: M4/M16, RPG)? Die kun je pas kopen als je deze nodig hebt gehad in een missie, zoals de UZI?
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune
Klopt. Ik heb nog niet online gespeeld met de XBOX versie. Binnenkort ga ik verhuizen (eigen huisje), en dan heb ik eindelijk de mogelijkheid om de XBOX aan te sluiten op het internet. Dan heb ik nog een maand gratis (account maken), en daarna nog een maand gratis van GTA. Dan kom ik vanzelf achter de oneindige mogelijkhedenquote:KillaH87 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:56:
[...]
Als je hier zelf nog niet achter was gekomen heb je ook nog niet echt multiplayer gespeeld volgens mij. je kunt je character customizen onder de optie multiplayer -> model in je telefoon of in een server, ik kan daar ook zombie kiezen door op L1 te drukken
All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
quote:Gusev schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:52:
spoiler: RayBoccinoIk heb de missie van Ray Boccino nu een keer of 10 gedaan, maar het lukt me echt niet om te ontsnappen! Het is de laatste missie van Ray, waarbij je een deal moet sluiten met Isaac (diamanten gedoe). Ik heb me een baan geschoten door het museum, totdat ik buiten kom en die crew van Isaac als een gek me proberen te overrijden met hun auto's. Daarnaast komt ook nog is de politie met 3-sterren polshoogte nemen...niet te doen gewoon...voor mij iig
...Iemand tips om deze missie te halen? Heb ook geprobeerd om, om de hoek de steigers op te klimmen en dan vanaf boven iedereen neer te schieten, maar dan komt er vrolijk een politie helicopter langs...Weet iemand waar ik misschien anders een rocketlauncher vandaan kan toveren
Kan ik ff wat chaos gaan creeren haha...eventuele andere tips zijn meeeeer dan welkom!!!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝
Die kun je niet bestellen, is ook besproken in de Xbox thread.quote:Thund3r schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:13:
Voor de twijfelaars:
http://www.nl.bol.com/is-...5916863&Section=GAMES
Dit is nu een mooie aanbieding, damn
quote:BM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:12:
[...]
spoiler:Wat ik de 2e keer gedaan heb:
Voor je naar de missie gaat een snelle auto zoeken. Die naast die 3 dikke bakken van die anderen zetten. Op het moment dat je dan het museum weer uitkomt, naar je auto rennen, en zorgen dat je weg komt. Rechte weg zoeken, gas geven, en klaar, redelijk simpel op die manier
Thund3r heeft net in het in het Xbox topic gezegd dat je hem hier wel kan bestellen:quote:mister_S schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:14:
[...]
Die kun je niet bestellen, is ook besproken in de Xbox thread.
AMD1800 wijzigde dit bericht 06-05-2008 13:33 (18%)
Reden: link verkeerd
quote:AMD1800 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:31:
[...]
Thund3r heeft net in het in het Xbox topic gezegd dat je hem hier wel kan bestellen:
http://www.nl.bol.com/is-...p;ContentType=DESCRIPTION
AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900
(deze is ook terug te vinden in 360 topic)quote:Kecin schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:33:
[...]
offtopic:
Ff je url fixen ;): The requested URL /is-...p;ContentType=DESCRIPTION was not found on this server.
Marcoevich wijzigde dit bericht 06-05-2008 13:39 (42%)
Wat is dat voor vreemds, die kun je niet bestellen? Die zetten ze er heus niet voor de sier bij.quote:mister_S schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:14:
[...]
Die kun je niet bestellen, is ook besproken in de Xbox thread.
Splinter Cell wijzigde dit bericht 06-05-2008 13:37 (8%)
foutje van Bol.comquote:Splinter Cell schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:37:
[...]
Wat is dat voor vreemds, die kun je niet bestellen? Die zetten ze er heus niet voor de sier bij.
Marcoevich wijzigde dit bericht 06-05-2008 13:39 (6%)
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos