Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicBerichten: 147
Reg. datum: 13 mei 2005
Reg. datum: 13 mei 2005
Gisteren een geweldige achtervolging gehad met 3 sterren wanted. Ik zag een politiewagen geparkeerd staan met een agent ernaast, was een donut aan het vreten. Ik stap in de wagen en gassen! Na wat door steegjes te hebben gescheurd reed ik op volle snelheid de snelweg op. Helaas kon ik de wagen niet meer in bedwang houden met al die agenten om me heen. Ik ramde een of ander paaltje op de snelweg en werd door de voorruit van de politiewagen geslingerd! Normaal rol je dan een paar keer over het asfalt en kun je weer door. Deze keer had ik pech, ik vloog uit de auto en kwam tussen twee rijstroken terecht. Helaas voor mij reed ik op het hoogste stuk van de snelweg. Ik ging precies tussen die rijstroken door en viel ruim 50 meter naar beneden. Morsdood natuurlijk.
Zelden heb ik zo krom gelegen van het lachen om m'n mislukte ontsnappingspoging.
Zelden heb ik zo krom gelegen van het lachen om m'n mislukte ontsnappingspoging.
Study everything, You'll find something you can use
Reg. datum: 05 januari 2006
Ik denk dat de relatie icoontjes pas verschijnen als jij een afspraak maakt voor een date. Dan zie je een hartje op de map.quote:F0kke schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:59:
Volgens mij zie ik een optie over het hoofd. Wanneer ik (X360) op start druk om de kaart te bekijken zie ik alleen alle winkels, maar niet de icoontjes van mijn relaties en safehouse. Hoe kan ik zorgen dat deze wel worden weergegeven op de kaart? Grappig genoeg zie ik wel alle iconen op mijn minimap, maargoed dat schiet natuurlijk niet op want dan kan ik geen route uitzetten. Iemand enig idee?
En als de safehouse er niet op staat, misschien een optie ergens? De safehouse staat er ook niet als je op een missie bent.
Toch raar, ik meen me toch echt te herinnneren dat ik in het begin wel gewoon alle iconen op de map had staan (Roman, Little Jacob, Safehouse en een hartje voor die dame), ook wanneer ik niet met een missie bezig was. Is er een knop om te switchen tussen relaties en bezienswaardigheden oid? Nu heb ik dus echt alleen de restaurants/bars/uitgaansgelegenheden op de grote kaart, en op de minimap wordt wel alles weergegeven.quote:Jonesy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:08:
[...]
Ik denk dat de relatie icoontjes pas verschijnen als jij een afspraak maakt voor een date. Dan zie je een hartje op de map.
En als de safehouse er niet op staat, misschien een optie ergens? De safehouse staat er ook niet als je op een missie bent.
F0kke wijzigde dit bericht 05-05-2008 11:12 (8%)
Photo Blog - Nikon D200 /// C2D 6750 - 4GB DDR800 GEIL - 8800GTS 640MB - Samsung Syncmaster 226BW
Ik kan het nu niet controleren, maar het zou idd een optie zijn als je op de grote kaart bent. Ik weet nog dat je bij oudere GTA's kon filteren.quote:F0kke schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:10:
[...]
Toch raar, ik meen me toch echt te herinnneren dat ik in het begin wel gewoon alle iconen op de map had staan (Roman, Little Jacob, Safehouse en een hartje voor die dame), ook wanneer ik niet met een missie bezig was. Is er een knop om te switchen tussen relaties en bezienswaardigheden oid? Nu heb ik dus echt alleen de restaurants/bars/etc op de grote kaart, en op de minimap wordt wel alles weergegeven.
Reg. datum: 08 juli 2003
Reg. datum: 08 juli 2003
Ik heb Roman alleen op mijn map (en mini-map) staan als ik een afspraak met hem heb (of hij een missie heeft). Anders niet. Hartje staat er ook alleen als ik weer mag batsen
.
Weer een nieuw topic: [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
qed
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.